E38 730D probleem käivitusega
-
- Huviline
- Postitusi: 13
- Liitunud: 13.07.2017 11:28 55
- Peamine sõiduk: BMW E38 730D
E38 730D probleem käivitusega
Tere,
Auto: 2000a E38, 730D 142kw
üleeile keerasin autol võtit ning mitte midagi ei juhtunud, eeldasin esialgu, et viga akus. Laadisin aku üle (täiesti täis) ning nüüd proovisin uuesti, sama seis. Võtit keerates on kuulda kuidas valmistub süüteks, kuid starter ei tee midagi. Kõik muu lülitub ilusti sisse(konditsioneer, jne). Proovisin käivitada ka nii, et võimalikult väike koormus oleks akul, lülitasin konditsioneeri, puhurid, sisevalgustid välja. Aga ikkagi, võtit keerates ei tee midagi.
Kord enne seda on teinud ka nii, et 2-3 korda ei teinud midagi võtit keerates ning neljandal korral läks nagu tavaliselt, hetkega käima.
Mida testida, kontrollida enne, kui uusi osi ostma minna?
Testin õhtul veel akut ka. Mis on madalaim pinge, millega starter käima hakkab?
E: Aku klemmidelt 12.60V, otsustasin edasi proovida. Süüdet sisse pannes on kuulda, kuidas etteandepump teeb tööd, võtit keerates tegi kuskil põhja all(võib-olla kapoti all, see oli kinni) tugevama klõksu. Proovisin mingi oma 5-6 korda ning viimasel korral käivitus hetkest, ilma probleemideta. Milles võib see viga olla?
Marko
Auto: 2000a E38, 730D 142kw
üleeile keerasin autol võtit ning mitte midagi ei juhtunud, eeldasin esialgu, et viga akus. Laadisin aku üle (täiesti täis) ning nüüd proovisin uuesti, sama seis. Võtit keerates on kuulda kuidas valmistub süüteks, kuid starter ei tee midagi. Kõik muu lülitub ilusti sisse(konditsioneer, jne). Proovisin käivitada ka nii, et võimalikult väike koormus oleks akul, lülitasin konditsioneeri, puhurid, sisevalgustid välja. Aga ikkagi, võtit keerates ei tee midagi.
Kord enne seda on teinud ka nii, et 2-3 korda ei teinud midagi võtit keerates ning neljandal korral läks nagu tavaliselt, hetkega käima.
Mida testida, kontrollida enne, kui uusi osi ostma minna?
Testin õhtul veel akut ka. Mis on madalaim pinge, millega starter käima hakkab?
E: Aku klemmidelt 12.60V, otsustasin edasi proovida. Süüdet sisse pannes on kuulda, kuidas etteandepump teeb tööd, võtit keerates tegi kuskil põhja all(võib-olla kapoti all, see oli kinni) tugevama klõksu. Proovisin mingi oma 5-6 korda ning viimasel korral käivitus hetkest, ilma probleemideta. Milles võib see viga olla?
Marko
Re: E38 730D probleem käivitusega
Ma ei saanud täpsemalt aru, kas starter käitab mootorit ringi? Või üldse ei tee midagi?
Buumer Auto / 56826000
- darkie
- Huviline
- Postitusi: 4290
- Liitunud: 28.10.2006 14:48 26
- Peamine sõiduk: 750iL
- Asukoht: Kesk-Eesti
Re: E38 730D probleem käivitusega
Endal endine e38 tegi ka samamoodi aeg-ajalt. Aitas käigukangi liigutamine, ja siis uuesti P peale tagasi ja käivitus.
-
- Huviline
- Postitusi: 13
- Liitunud: 13.07.2017 11:28 55
- Peamine sõiduk: BMW E38 730D
Re: E38 730D probleem käivitusega
Starter ringi ei käi, selle asemel käib üks tugevam klõps ning seejärel on vaikus. Rääkisin siis inimesega, kes veel sama mootorit on omanud, tegu on siis kas starteri või tõmberelee veaga, emb-kumb jätab oma töö tegemata.
Kas E38 starteri saab ilma muid asju lahti võtmata pealt kätte? E39' kohta selline õpetus: http://www.pelicanparts.com/BMW/techart ... cement.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
Ostan täna E-Torxi võtme ka ära ning siis proovin järgi, kes on seda tööd teinud, äkki jagab kogemusi, millega arvestama peaksin.
Kas E38 starteri saab ilma muid asju lahti võtmata pealt kätte? E39' kohta selline õpetus: http://www.pelicanparts.com/BMW/techart ... cement.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
Ostan täna E-Torxi võtme ka ära ning siis proovin järgi, kes on seda tööd teinud, äkki jagab kogemusi, millega arvestama peaksin.
-
- Huviline
- Postitusi: 409
- Liitunud: 06.05.2008 18:21 46
- Peamine sõiduk: GMC Yukon Denali
Re: E38 730D probleem käivitusega
530d ja 730d samad mootorid. Akujuhtmed kõigepealt maha, satrteril juhtmed küljest ära, poldid lahti ja peaks välja tulema.
there is no replacement for displacement
-
- Huviline
- Postitusi: 13
- Liitunud: 13.07.2017 11:28 55
- Peamine sõiduk: BMW E38 730D
Re: E38 730D probleem käivitusega
Testisin veel otse starterilt, hakkas kohe ringi käima. Võtmega endiselt plõks. Praeguse seisuga lähen uut tõmbereleed ostma. Midagi muud see tõenäoliselt olla ei tohiks?
-
- Huviline
- Postitusi: 242
- Liitunud: 06.08.2016 11:47 49
- Peamine sõiduk: BMW 730D
- Asukoht: Ida- Virumaa, Kiviõli
Re: E38 730D probleem käivitusega
Mina omale võtsin sisselaske kolektori maha muidugi ainult eelsüüteküünalde jaoks siis oli rohkem ruumi starter ka juba maha võtta. Aga järgmine päev tuli ainult mootori kate maha, et starter kätte saada.
- kris282
- Huviline
- Postitusi: 493
- Liitunud: 10.11.2011 10:52 41
- Peamine sõiduk: 730d e38
- Asukoht: Lõuna-Eesti
Re: E38 730D probleem käivitusega
No kui otse voolu pealeandes toimis, siis tõmberelee OK. Pigem asi tõmberelee ja süüteluku vahelises juhtmes. Ega mingit järelturu alarmi peal pole ?
K.
K.
-
- Huviline
- Postitusi: 2472
- Liitunud: 08.10.2008 17:33 14
- Peamine sõiduk: E65 FL
- Telefon: 56997849
- Asukoht: Jüri
Re: E38 730D probleem käivitusega
E38 puhul saab kenasti ligi ilma midagi eemaldamata starterile.
- Buumer 316i
- Huviline
- Postitusi: 426
- Liitunud: 26.11.2009 10:39 00
- Peamine sõiduk: Bmw 320xdrive LCI
- Asukoht: Võru
Re: E38 730D probleem käivitusega
Endal oli siuke probleem,et starteril olid peenikesed juhtmed lahti ,poldid olid lahti vibranud.
Bmw
-
- Huviline
- Postitusi: 13
- Liitunud: 13.07.2017 11:28 55
- Peamine sõiduk: BMW E38 730D
Re: E38 730D probleem käivitusega
Tere,
probleem oli tõmbereleega, üks klemmidest(positiivne polt) oli lahti murdunud. Auto sain käima, kui panin süüte sisse ning mutrivõtmega ühendasin starteri + infojuhtme. Parandus oli lihtne - uus tõmberelee. Tõmberelee saab kätte ilma starterit eemaldamata. Kuna tõmberelee südamikku(pidin seda vahetama, sest uuel tõmbereleel oli südamik 1mm väiksem) ma ilma starterit eemaldamata kätte ei saanud(kuigi see oleks teoorias ka võimalik), pidin starteri maha võtma, ka seda sain teha ilusti pealt.
Kes eelpool mainis midagi käigukangi liigutamisega, siis ma usun, et probleem võis olla käigukangi anduris.
Tõmberelee läks maksma 32 .- (Maginox)
Kokku kulus aega umbes 2 tundi, kuid teist korda tehes pakun, et töö võtab umbes 30-60 minutit.
Kellelgi täpsemat huvi tegevuste kohta, siis PM. Teema võib minu poolest lukku panna.
probleem oli tõmbereleega, üks klemmidest(positiivne polt) oli lahti murdunud. Auto sain käima, kui panin süüte sisse ning mutrivõtmega ühendasin starteri + infojuhtme. Parandus oli lihtne - uus tõmberelee. Tõmberelee saab kätte ilma starterit eemaldamata. Kuna tõmberelee südamikku(pidin seda vahetama, sest uuel tõmbereleel oli südamik 1mm väiksem) ma ilma starterit eemaldamata kätte ei saanud(kuigi see oleks teoorias ka võimalik), pidin starteri maha võtma, ka seda sain teha ilusti pealt.
Kes eelpool mainis midagi käigukangi liigutamisega, siis ma usun, et probleem võis olla käigukangi anduris.
Tõmberelee läks maksma 32 .- (Maginox)
Kokku kulus aega umbes 2 tundi, kuid teist korda tehes pakun, et töö võtab umbes 30-60 minutit.
Kellelgi täpsemat huvi tegevuste kohta, siis PM. Teema võib minu poolest lukku panna.