E61 üldiselt
E61 üldiselt
Tervist, olen veel noor ja algaja, tekkis huvi soetada e61. Neid peaks olema ka erinevaid, mida eelistada, mida vältida, kas üldse osta e61, mis on põhilised vead jne... Ehk kellelgi on mahti soovitada/informeerida, siit on kõige suurem lootus saada tõepärast infot. Igasugused laimamised jne jätta, kui ei soovi vastata, võid siit postitusest lahkuda. Võib ka soovitada töökindlamaid mudeleid, igasugune abi on oodatud!
-
- Huviline
- Postitusi: 666
- Liitunud: 18.02.2009 17:00 05
- Peamine sõiduk: BMW 525i E60 2007
- Asukoht: Tartu, Raadi
Re: E61 üldiselt
1) Facelift on töökindlam
2) Tagaluugi juhtmed on ikka probleem, samamoodi tagaluugi mikrolüliti, antennivõimendi suremine.
3) Diisel vs bensiin- täiesti erinevad maailmad, diislimeestel omad rõõmud ja mured, bensumeestel omad, pead ikka enne otsustama kui pikki otsi sõidad ja mis prognoositav aastane läbisõit saaks olema.
4) Panoraamkatus on äge aga ka sellega kindlad asjad mis vaja enne muretut sõitu üle käia.
Kui noor ja algaja oled, siis milleks sulle family-wagooni vaja on? Võta E60
2) Tagaluugi juhtmed on ikka probleem, samamoodi tagaluugi mikrolüliti, antennivõimendi suremine.
3) Diisel vs bensiin- täiesti erinevad maailmad, diislimeestel omad rõõmud ja mured, bensumeestel omad, pead ikka enne otsustama kui pikki otsi sõidad ja mis prognoositav aastane läbisõit saaks olema.
4) Panoraamkatus on äge aga ka sellega kindlad asjad mis vaja enne muretut sõitu üle käia.
Kui noor ja algaja oled, siis milleks sulle family-wagooni vaja on? Võta E60
- Kert11
- Huviline
- Postitusi: 1007
- Liitunud: 13.09.2013 21:31 03
- Peamine sõiduk: X5 3.0d 135kw
- Asukoht: Kesklinna linnaosa, Raua asum
Re: E61 üldiselt
kuna turul on autosid palju, siis tasuks vaadata ka lisavarustust, et võiks olla xenon, nahk, comfort istmed, lai ccc ekraan, Hi Fi stereo, valgustuspakett jne. Parema lisavarustusega hiljem müües saad ka rohkem raha tagasi (auto hind kukub vähem), planke müüakse niigi palju auto24-s. Diisli puhul tasuks võtta 530d kuna 520 ja 525 kütusekulud jäävad samasse auku, kuid minek 530 puhul parem. Kui sõidad vaid linnas tööle ja tagasi (10km otsad) siis võibolla tasuks bentsuka poole vaadata
2xE46, 1xE65 (745i), 4xE60 (525d, 530d, 530xd, 530i), 1xE53 (X5 3.0d)
-
- Huviline
- Postitusi: 290
- Liitunud: 29.05.2009 21:06 38
- Peamine sõiduk: BMW f11 530D
- Asukoht: Harjumaa, Rae vald
Re: E61 üldiselt
2 aastat sõitnud e 61 530d 160kw,ainsad probleenid olnud tagaluugi juhtmed(mida annab ise lappida)ja tagumiste õhkpatjade kompressor,mis tuli välja vahetada.
Re: E61 üldiselt
Mida arvata näiteks 4x4 E61 autodest? Need M paketid jne... Mis tuleks kasuks, mida vältida? E60 on ka variant, aga E61 meeldiks grammivõrra rohkem. Uurides asja, olen näinud, et leidub rohkesti just elektroonika vigu.
- Kert11
- Huviline
- Postitusi: 1007
- Liitunud: 13.09.2013 21:31 03
- Peamine sõiduk: X5 3.0d 135kw
- Asukoht: Kesklinna linnaosa, Raua asum
Re: E61 üldiselt
Mul olnud kokku 3tk E60, üks neist XD ehk 4x4. Talvel lumise sopaga on väga hea foori tagant startida, veojõukontroll ei poo nii palju kui taga veo puhul ja kiirendus talvel seega parem. Tehnilise poole pealt on 4x4 masinal esimesed veo võllid mida tagaveolisel pole, need võivad kauges tulevikus suure läbisõiduga lõtkuma hakata ja vajada vahetust, aga investeering pole suur, ca 250€ tk b osa. Kütusekulule ei andnud nelivedu midagi juurde, pigem tundus 170kw 4x4 mootoriga auto isegi vähem võtvat kütust kui tagaveoline 160kw masin
2xE46, 1xE65 (745i), 4xE60 (525d, 530d, 530xd, 530i), 1xE53 (X5 3.0d)
Re: E61 üldiselt
Odavama otsa autodega tuleb olla ettevaatlik.
Paljud on pealtnäha ilusad, aga tehniliselt käest lastud, sel juhul järjepeale saamine on üpris kulukas.
Paljud on pealtnäha ilusad, aga tehniliselt käest lastud, sel juhul järjepeale saamine on üpris kulukas.
Re: E61 üldiselt
Lähtuda tuleks eelkõige vajadustest ja eelarvest. Palju kulutada plaanid ja kus sõitma hakkad?
Seejärel korralik kontroll mõnes BMW-d hästi tundvas kohas. Sisuliselt peab igal juhul arvestama sellega, et kui just manuaalkastiga M54 bensukat ei osta, võib E60 täiesti tühja koha pealt 1000+ eurot küsida, vahet pole kas diisel või bensukas. Ei pruugi, aga võib.
Seejärel korralik kontroll mõnes BMW-d hästi tundvas kohas. Sisuliselt peab igal juhul arvestama sellega, et kui just manuaalkastiga M54 bensukat ei osta, võib E60 täiesti tühja koha pealt 1000+ eurot küsida, vahet pole kas diisel või bensukas. Ei pruugi, aga võib.