Tuvastatud reklaamiblokeerija: Meie veebis on võimalik kuvada külastajatele veebireklaamid. Palun kaaluge oma reklaamide blokeerija keelamist meie veebisaidil.
Voolu?!
Jutt saab olla moodulile 12 volti aktiveerimise potensiaalist või sõltuvalt järelturu tootest lisaks veel täiendavast mooduli püsitoitest.
Palun korrasta oma mõtted kõigepealt peas ja siis on võimalik ka siin aidata. Skeem võta ette. Võimalik, et kaitsmete taha on vaja ühendada jne.
Muidu kõlab nagu ampreid tahad ämbriga tuua kuskilt ja veel mitte väga kaugelt?
Marten. kirjutas:Keegi tark oskab öelda, mis otstarve on m30b30 (730 e32 138kW) süütejagajast väljuval juhtmel, mis kinnitub 6. Silindri küünlajuhtme külge? Need omavahel ühenduses pole, küll aga see kinnitub selle juhtme ümber. Ja küünlajuhtme vahetusel peaks siis seda jagaja juhet hoidva kinnituse katki pealt lõikama, et seda kätte saada...
Piibujuhe käib ikka jagajast välja ka... antud andur on põhimõtteliselt nuka andur.
Jagajast käib piibujuhe muidugi välja, aga jagaja alt jookseb selline peenem juhe välja, mis kinnitub süütejuhtme ümber. Mis moodusel seda peaks eemaldama? See lihtsalt hoiab selle ümber kinni end.
Võin pildi teha, et aimu saada, milline see täpsemalt on, kui vaja.
Tõmbad piibujuhtme sealt lihtsalt välja. Andur liigub ymber piibujuhtme
ttsys kirjutas:Voolu?!
Jutt saab olla moodulile 12 volti aktiveerimise potensiaalist või sõltuvalt järelturu tootest lisaks veel täiendavast mooduli püsitoitest.
Palun korrasta oma mõtted kõigepealt peas ja siis on võimalik ka siin aidata. Skeem võta ette. Võimalik, et kaitsmete taha on vaja ühendada jne.
Muidu kõlab nagu ampreid tahad ämbriga tuua kuskilt ja veel mitte väga kaugelt?
Mis sa kogu aeg tarka paned ja inseneri mängid, kuigi aru ju saad, mida mõeldakse?
aronz12 kirjutas:Tagurdus tule lüliti/andur on ju kasti küljes. Kui automaat siis tuleks skeemi pealt vaadata, kas ehk kangi juurest asendi andurist vms
Muidu plaan panna aftermarketi tagurdusandurid ja tahaks tuua kuskilt lähemalt voolu?!
Tagurdus tule juhe jookseb mööda paremat C piilarit alla ju. Võta sealt, ei pea tagaluuki ronima, ega lae polstrit ära võtma.
Igal juhul mõelge hästi läbi need ise paigaldused just juhtmete osas, et vajadusel saaks ka stange eemaldada hiljem jne.. Päris tüütu on, kui auto tuuakse remonti ja mingid juhtmed on igalt poolt läbi veetud ilma ühegi pistikuta.
Pudi on siin see, mida oled omast peast kokku järeldanud teema ja inglise keele kohta.
Eesti keeles on kõik terminid füüsikaliste nähtuste kohta olemas ning neid on viisakas nii omandada kui väljendusselguse ning mõttetäpsuse eesmärgil kasutada.
Mul kasutusel 150kw andur. sellel kuni 314kpa.
Aga leidsin fansist selle 260 lõpuga ja googlest infi ei saanud.
Seega pean veel mingeid koode otsima,et andurit saada.
Oskab keegi öelda, kust vōiks Stockholmis vōi Orebrös leida iseteenindusgaraazi?
Väidetavalt pidid need siin populaarsed olema. Tahaks korra tōstukile ajada ja paar asja üle loksutada.
are you sure it's your diff whining and not your girlfriend cause she has to hold your cup all the time?
Küsiks ise ka lisaks. Kuna ka tundnud huvi mingi asjalikuma asja vastu. Autocom jääb aegajalt lahjaks. Eelpool mainisid, et Carly-ga ei saa üle Bluetoothi kodeerida. Need Launch Pro3 ka ju BT, nendega saab pole probleemi kodeerimisel? Lisaks BMW-dele muude markide kodeerimisega ka hakkama saab, nagu näiteks MB? Kas see Launch Pro3 näitab ka misiganes mõõdetavate parameetrite väärtuste lubatud vahemiku, nagu seda Bosch KTS teeb?
E36 rattad pööravad ühele poole rohkem kui teisele, milles võib probleem olla? Kas tavaline sillastend võib probleemi lahendada või on vaja roolikarbil nuutide asukohta muuta?
Lühifilmis "Tulnukas ehk Valdise pääsemine 11 osas" kasutatakse sõna "t*ra" 63 korda
Launch PRO3 on täielikult bluetooth-le üles ehitatud ja OTG ei kasutata. Kaetud sisuliselt planeedi kõik sõiduautod, sh kodeerimine ning erifunktsioonid.
See, mis puudutab Bosch KTS mõõdetavate väärtuste vahemikku siis vastus on PRO3 osas negatiivne. Sellist pigem jura ja segadust tekitavat infot, mida KTS seal pakub Launch ei sisalda. Kui Bosch enda poolt toodetud mõne anduri või väärtusega on veel midagi peale hakata siis univesaalsena pole sellest sisuliselt mitte mingit abi. KTS-il on muidugi sellised sõiduki margid ja mudelid enamasti üldse puudu või "hallid laigud". Eriti, mis puudutab USA ja Aasia marke. Launch läheneb spetsifilisele diagnostika poolele teise toote kaudu, milleks on PADII+sensorbox.
Lisaküsimuste korral PS.
Küsiks ise ka lisaks. Kuna ka tundnud huvi mingi asjalikuma asja vastu. Autocom jääb aegajalt lahjaks. Eelpool mainisid, et Carly-ga ei saa üle Bluetoothi kodeerida. Need Launch Pro3 ka ju BT, nendega saab pole probleemi kodeerimisel? Lisaks BMW-dele muude markide kodeerimisega ka hakkama saab, nagu näiteks MB? Kas see Launch Pro3 näitab ka misiganes mõõdetavate parameetrite väärtuste lubatud vahemiku, nagu seda Bosch KTS teeb?
E39 530d fl. Tekkis korraks vôimalus arvuti taha panna, et pihusti näite vaadata inpaga. Mootor oli töösoe. Gaasi andes viskas näidud nulli millegipärast. Skaala -50 <-> +50
Miks viskas gaasi andes näidud nulli ?
Mida tähendavad näidud tühikäigul ? (On ka pilt kui abiks)
1. 1.72
2. 1.36
3. -1.25
4. 0.25
5. -0.30
6. -2.27
I don't need anger management. I need people to stop pissing me off!
Pihustite korrigeerimine toimub lihtsalt olenevalt autost kuskil 1500-2000 rpm. Sealt edasi auto aju enam ei säti seal midagi. Pm näitab see näit ainult tühikäigul nn õigesti. Pedaaliga mängides pööre koigub ja arvuti mõtlemine piisavalt nn aeglane et sealt midagi adekvaatset teada ei saa.
Pigem tasuks Pihustid maha võtta ja stendi viia. Näidud suht metsas ikka. Kuna sellel mootoril tuleb Pihusti maha saamiseks sisselaske kolle maha võtta on mõistlik kohe kõik Pihustid lasta stendi üle kontrollida ja vajamainevad kas parandada või vahetada. Üks haaval proovima hakata üsna mõttetu. Näitude põhjal võiks oletada et mitu pihustite kehvas seisus.