Tuvastatud reklaamiblokeerija: Meie veebis on võimalik kuvada külastajatele veebireklaamid. Palun kaaluge oma reklaamide blokeerija keelamist meie veebisaidil.
-TaaviK- kirjutas:Siin soomes on palju eesti numbritega diisel saane, tossavad nagu vanad vedurid. Jutt käib, et mingi siim paneb nad tossama siin suure raha eest. Piinlik vaadata.
Teema algatajale võiks keegi öelda, et drosselklapi veaga dpf-i ei põletata ja see läheb umbe. Hõberemmelgase ja saastenormide kohta võiks uue teema teha.
See DPF oli vist juba eelmise omaniku poolt eemaldatud kui õigesti aru sain sellest teemast.
Kui reaalselt tahaks keegi kontrollida ülevaatusel DPF-i eksisteerimist, siis kindlasti oleks võimalik midagi välja mõelda, näiteks lugeda otse rõhuanduri pistikust mingi spets testriga. Need tuunijad võivad oma mulli ajada ja raha ära võtta lollidelt, aga kindlasti on ka nendest targemaid mehi kuskil Bosch-i tehastes ja muudes kohtades.
teema algatajel ka midagi, mul endal ka 330xd ja oli sama probleem, et auto liikus vastavalt tujudele. käis bmautos ja igalpool veel ja põletati dpf jne ikka asja ei saanud ja lõpuks chipimise käigus tuli välja, et õhulugeja on piixus ja auto saab 20% sujuvalt vähem õhku koguaeg, mis omakorda tähendab ka madalat segu. Sealt ka kõikumine, kohati saab vb rohkem õhku ja paremat segu kohati vähem tasub uurida sul. arvuti õhulugeja viga ei näidanud puhtalt andmete pealt loeti asi välja.
Viimati muutis KenTulp, 20.09.2017 19:48 36, muudetud 1 kord kokku.
KenTulp kirjutas:teema algatajel ka midagi, mul endal ka 330xd ja oli sama probleem, et auto liikus vastavalt tujudele. käis bmautos ja igalpool veel ja põletati dpf jne ikka asja ei saanud ja lõpuks chipimise käigus tuli välja, et õhulugeja on piixus ja auto saab 20% sujuvalt vähem õhku koguaeg, mis omakorda tähendab ka madalat segu. Sealt ka kõikumine, kohati saab vb rohkem õhku ja paremat segu kohati vähem tasub uurida sul. arvuti õhulugeja viga ei näidanud puhtalt andmete pealt loeti asi välja.
BMAuto peaks ju üsna pädev koht olema(vähemalt juttude põhjal) kas siis seal viga ei tuvastatud, kes tuvastas?
Ilmselt vaadati ka veakoode seal. Diagnostika tähendab jätkuvalt, et autol on viga ja keegi diagnoosib (tuvastab vea) selle. Mitte et loetakse arvutiga veakoode.
Ohulugeja korrasolekut on ossiga lihtne kontrollida.
Kui töökoda asub kuskil kesklinnas, siis on loomulikult raske minna proovisõidule selliseid teste tegema.
Muidu peaks jah need õhulugejate ja turborõhkude testid proovisõidul olema tõsisematele tegijatele teada, näiteks VAG remondijuhendid kirjutavad nendest juba väga ammu, eks nad kehtivad teistele diiselmootoritele samamoodi.
KenTulp kirjutas:teema algatajel ka midagi, mul endal ka 330xd ja oli sama probleem, et auto liikus vastavalt tujudele. käis bmautos ja igalpool veel ja põletati dpf jne ikka asja ei saanud ja lõpuks chipimise käigus tuli välja, et õhulugeja on piixus ja auto saab 20% sujuvalt vähem õhku koguaeg, mis omakorda tähendab ka madalat segu. Sealt ka kõikumine, kohati saab vb rohkem õhku ja paremat segu kohati vähem tasub uurida sul. arvuti õhulugeja viga ei näidanud puhtalt andmete pealt loeti asi välja.
BMAuto peaks ju üsna pädev koht olema(vähemalt juttude põhjal) kas siis seal viga ei tuvastatud, kes tuvastas?
vea tuvastas alles tuner.ee kuskil kuu hiljem ja BMauto ei tuvastanud seda jup. Ajasid mulle ka sellist umbes juttu, et nad ei tea ja ilmsetl asi ikka dpf-is jne.
ttsys kirjutas:Mõistan. Kurb lugeda sellist asja. Muud midagi. Asjaolusid teadmata ei taha ka järeldusi loopida. Kõigil tuleb ette, ka masendavamaid prohmakaid.
PS: Muide mitte vähem levinud vaatepilt, et asutakse sellist haiget kooslust veel pimesi chip-viagratama.
chippimiseni läks alles siis kui viga leitud, kokkulepe oligi selline,et kui viga ei leia siis ei hakka torkima. aga jõudsin sealt minema sõita ja kuskil 15 min kaugusel olin kui juba tuli kõne.