e38 m57 3.0d turbo õli äravool
e38 m57 3.0d turbo õli äravool
karteri sees on selline plastikust toru mis juhib õli karteri sügavamasse punkti.
kas see on kindlasti vajalik.
nr5
http://bmwfans.info/parts-catalog/E38/E ... indicator/" onclick="window.open(this.href);return false;
kas see on kindlasti vajalik.
nr5
http://bmwfans.info/parts-catalog/E38/E ... indicator/" onclick="window.open(this.href);return false;
- Silver88
- Huviline
- Postitusi: 1706
- Liitunud: 05.09.2010 22:56 34
- Peamine sõiduk: X5 3.0sd 08’ /E91 320dA 06'
- Telefon: 56642342
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: e38 m57 3.0d turbo õli äravool
Eeldan et vajalik äkki sp, et kuumem õli satuks karteri põhja, mitte kohe pinnale?
Re: e38 m57 3.0d turbo õli äravool
põhjendad ka?Volum kirjutas:Ikka on vajalik.
Re: e38 m57 3.0d turbo õli äravool
Õli separaatori toru on see. Õli langeb karteri põhja, ilma, et karteris tekkiv rõhk seda tagasi suruks. (Ükskõik mis põhjusel) Lambist selliseid asju muidu ju insenereid ei paigaldataks.
Buumer Auto / 56826000
Re: e38 m57 3.0d turbo õli äravool
Oma rumala peaga ma mõtleks, et see rõhk mõjub õlile samamoodi ju 

Re: e38 m57 3.0d turbo õli äravool
Aga kui õlipump imeb samal ajal?
Toru läheb allapoole õlitaset.

Buumer Auto / 56826000
Re: e38 m57 3.0d turbo õli äravool
Jah, ju see õlipump siis muudab asja.
Muidu teoreetiliselt peaks rõhk karteripõhjas veel suurem olema, õlile mõjuv välisrõhk pluss vedelikusamba kõrgsus.
Muidu teoreetiliselt peaks rõhk karteripõhjas veel suurem olema, õlile mõjuv välisrõhk pluss vedelikusamba kõrgsus.
Re: e38 m57 3.0d turbo õli äravool
et siis karteris olev rõhk võib tekitada seda, et turbo õli äravool ei toimi nii nagu peaks?