hahha, saaks jah tuletada.
Kõige parem on see, et lõputööde kaitsmisel on alati räägitud, et komision on tõka-tõkalastega rohkem rahul kui ttülastega... võimalik et ettevalmistus on parem.. Ja olen kuulnud ka juttu, et tööandjad eelistavad tõkatõkalasi, ttülastele. Ise arvan et see tuleneb sellest, et õppevormid on erinevad. TTÜs on asi rohkem teooria põhine, mitte nii nagu tktk, kus esimesel kursusel antakse viil pihku ja öeldakse, et nühi
Jaakk kirjutas:Selle õli teemal ma pole kindel kas see test midagi üldse näitab auto kontekstis, pigem ei näita see mitte midagi kuna see on siiski õli ja mootori kontekstis äärmus ja ei vasta etteantud lähteülesandele mida õli peaks täitma. Ühtegi autot ei disainita ka äärmuste jaoks, vaid siiski normaalse kasutuse jaoks.
Põhjus on selles, et auto mootoris ei seisa õli kunagi ühe koha peal, õli jahutab mootorit, lisaks õlile jahutab mootorit ka jahutusvedelik. Õli ei saavuta karteris normaaltingimustes kunagi 400 kraadi, kui just leeklambiga ei soojenda mootorit.
Olen väitega absoluutselt nõus, kuid on paar "aga". Niipalju kui ma juhuslikult teste näinud olen, siis kõigil juhtudel on õli kuumutatud 400ja kraadini. Põhjus lihtne. Kes suudaks ära oodata, millal õli hakkab "halvaks minema" sellajal kui seda hoiustatakse 200 kraadi juures. 400 kraadi teeb selle töö ära märksa kiiremini.
Umbes sama, et sa võid 100kraadi juures muna praadida ja teine võimalus on siis 150 või mis ta seal pliita peal parasjagu on(polegi mõõtnud kusjuures). Esimesel juhul on võimalik et muna läheb enne pahaks kui et praetud saab. Samas mootoris võivad temperatuurid tõusa isegi 400 kraadini. Kui mul veel tds kunagi oli, siis panin sellele egt kella külge. 450 kraadi väljalaske gaaside temperatuuriks saavutada polnud miskit keerulist, täitsa tavaline gaasi vajutus tekitas seda juba. Nüüd mõelda veel, et turbodest käib ka õli läbi ja turbot seejuures eraldi jahutusvedelikuga ei jahutata. Ütleme, et 400 kraadi küll õli ei jõua, aga suhteliselt ligidale ikka. No ja modifitseeritud mootoril lasevad oma kõrvitsa teinekord ikka täitsa punaseks, ka sinna läheb sama õli sisse. Muide töösooja mootori üldine õli temperatuur on kuskil 120 kraadi.
Jaakk kirjutas:See on umbes samasugune video nagu Coca-Cola kohta võib kümnete kaupa netist leida, a la Mentos + Coca, Coca keetmine potis, et milline kogus "suhkrut" seal alles jääb, Coca + roostes detail jne. Ma ei usu, et Coca Cola company oleks neid video autoreid kuskile kohtusse kaevanud ja ma ei usu, et Coca müüginumbrid sellest väiksemaks muutunud on.
Mentos+ coca-cola on juba erinevate ainete kokku segamine, ning pole kuidagi seotud algse coca-cola või mentose tootja ja turustajaga. Samahästi võiks castroli õlisse vett lisada ja siis öelda, et see on halb. Ilmselgelt on halb, kui see pole tootja poolt nii ette nähtud.
Ma ei näe midagit, mis oleks valesti, kui näidatakse suhkru kogust välja keetmise protsessis. Kui asi vastab tõele, siis järelikult polegi tootjal siin midagi kobiseda... suhkru kogus on kusjuures pakendil kirjas..
ja jällegi, coca-cola pole mõeldud rooste eemaldamiseks, see et sellega seda teha saab pole mitte midagi "de reklaamivat" vms.
De reklaam on see, kui näidatakse, et coca-cola lahustab hambaid ja seetõttu müüginumbrid kukuvad, ning coca-cola suudab selle väite ümber lükata. sest in any case, coca-colal ja hammastel on üsna tugev seos.
Süda on BMW.