Bmw e46 330D manual 150kw ostu eelne kontroll
Bmw e46 330D manual 150kw ostu eelne kontroll
Tere
Soov osta antud autot, paluks omanike ning neid kes teab midagi asjaliku, märku anda, mis antud auto probleemseks kohaks või mida tuleks eriti tahelepanelikult vaadata / kontrollida. Kuulsin et roostetavad veelgi parem kui e39. Ehk tegelikult isend mida on plaanis vaadata omab kõike 4 ratta tiivad äärtel roostet, kuskil keset ust lingi juures roostet. Põhja kohta ei oskagi öelda, aga kahtlen et seal ka midagi leiab, soov osta auto enda jaoks ning mitte rooma. Kas äkki minu jutustuse põhjal juba saab teha mingi järelduse või see on tava asi mis tegelikult pole hull vms..
Soov osta antud autot, paluks omanike ning neid kes teab midagi asjaliku, märku anda, mis antud auto probleemseks kohaks või mida tuleks eriti tahelepanelikult vaadata / kontrollida. Kuulsin et roostetavad veelgi parem kui e39. Ehk tegelikult isend mida on plaanis vaadata omab kõike 4 ratta tiivad äärtel roostet, kuskil keset ust lingi juures roostet. Põhja kohta ei oskagi öelda, aga kahtlen et seal ka midagi leiab, soov osta auto enda jaoks ning mitte rooma. Kas äkki minu jutustuse põhjal juba saab teha mingi järelduse või see on tava asi mis tegelikult pole hull vms..
Re: Bmw e46 330D manual 150kw ostu eelne kontroll
150kw on küllalt vastupidav ja oma aja üks positiivsemaid mootoreid.
Küll aga ei pea konkreetseid kohti probleemseteks vaid vanal autol võib ükskõik mis viga olla. Veermikku saab testida proovisõitudega.
Sedaani suur probleem võib olla tagasilla raami kerekinnituste purunemine.
Roostetavad kõik autod. Sõltub kuidas neid on hoitud.
Alati tasuks vaadata autot pädeva inimesega vôi viia auto kontrolli näiteks esindusse.
Küll aga ei pea konkreetseid kohti probleemseteks vaid vanal autol võib ükskõik mis viga olla. Veermikku saab testida proovisõitudega.
Sedaani suur probleem võib olla tagasilla raami kerekinnituste purunemine.
Roostetavad kõik autod. Sõltub kuidas neid on hoitud.
Alati tasuks vaadata autot pädeva inimesega vôi viia auto kontrolli näiteks esindusse.
Re: Bmw e46 330D manual 150kw ostu eelne kontroll
Tänud. Vähemalt keegi on suutnud midagi nimetada.F0rfun kirjutas:150kw on küllalt vastupidav ja oma aja üks positiivsemaid mootoreid.
Küll aga ei pea konkreetseid kohti probleemseteks vaid vanal autol võib ükskõik mis viga olla. Veermikku saab testida proovisõitudega.
Sedaani suur probleem võib olla tagasilla raami kerekinnituste purunemine.
Roostetavad kõik autod. Sõltub kuidas neid on hoitud.
Alati tasuks vaadata autot pädeva inimesega vôi viia auto kontrolli näiteks esindusse.
aga mis on e46 probleemsed kere kohad mis eriti roostetavad vms?
Re: Bmw e46 330D manual 150kw ostu eelne kontroll
Esitiivad ja ukseservad kõige probleemsemad. Minu kupee puhul mullitas rooste ka tagumise luugi numbritule juures värvi all kuigi ülejäänud auto oli roostest puhas.7SunLike kirjutas:F0rfun kirjutas: aga mis on e46 probleemsed kere kohad mis eriti roostetavad vms?
Tehniliselt neil 150kw diislitel rihmaratas tundub tüüpviga olevat, paljudel puruks lennanud see.
BMW E36 316i kupee '95 -> BMW E39 525d sedaan '00 -> BMW E36 318i kabrio '96 -> BMW E46 320Ci M-tech II kupee '02 -> BMW E39 528i touring '98 -> BMW E39 528i sedaan '97
Re: Bmw e46 330D manual 150kw ostu eelne kontroll
kas seal siis rihm mitte kett seisab?Jokker kirjutas:Esitiivad ja ukseservad kõige probleemsemad. Minu kupee puhul mullitas rooste ka tagumise luugi numbritule juures värvi all kuigi ülejäänud auto oli roostest puhas.7SunLike kirjutas:F0rfun kirjutas: aga mis on e46 probleemsed kere kohad mis eriti roostetavad vms?
Tehniliselt neil 150kw diislitel rihmaratas tundub tüüpviga olevat, paljudel puruks lennanud see.
sinu kirjelduse järgi sarnane e39 probleemidega... mil lihtsalt öeldi et e46 roostetab veelgi "prem" kui e39.. seega küsisin.
Tänud
- WhipLash
- Huviline
- Postitusi: 1172
- Liitunud: 11.11.2015 16:21 20
- Peamine sõiduk: E46 328Ci
- Asukoht: Tallinn
Re: Bmw e46 330D manual 150kw ostu eelne kontroll
Roolilatt, käsipidurisüsteem, tagasilla kinnitused ja jahutussüsteem mootoril veel kõrgema prioriteediga. Nett täis infot selle kohta.
BMW ostueelne kontroll hea teha. Midagi kaotada ei ole. Teevad täieliku kontrolli ning saad teada, mida veel teha vaja masinal. Kui tõesti hiljem tuleb välja, et mootor peetis/sild kõver/pauguga, siis leiate ikka müüjaga kokkuleppe.
BMW ostueelne kontroll hea teha. Midagi kaotada ei ole. Teevad täieliku kontrolli ning saad teada, mida veel teha vaja masinal. Kui tõesti hiljem tuleb välja, et mootor peetis/sild kõver/pauguga, siis leiate ikka müüjaga kokkuleppe.
- bmw-vanos
- Huviline
- Postitusi: 758
- Liitunud: 22.02.2009 22:20 35
- Peamine sõiduk: e46 330d 150kw,6 manu
- Asukoht: Kuressaare
Re: Bmw e46 330D manual 150kw ostu eelne kontroll
tagasilla kinnitusete probleem oli pre-fl,minu arust see tüüpviga parandati juba fl mudeli peal ära.
pihustid ja turbo kontroll kindlasti ära teha.on ka erandeid et kett tahab juba vahetust,kuna eelmised omanikud on viivitand ja laisad olnud õlivahetusega.mul sama 150kw ja sedaan ,manuaal,ees juba pea 300k siiamaani tagasild tihke ja vaikne ei kolksu käiguvahetusel jne ,ja kiirendusel ka.
pihustid ja turbo kontroll kindlasti ära teha.on ka erandeid et kett tahab juba vahetust,kuna eelmised omanikud on viivitand ja laisad olnud õlivahetusega.mul sama 150kw ja sedaan ,manuaal,ees juba pea 300k siiamaani tagasild tihke ja vaikne ei kolksu käiguvahetusel jne ,ja kiirendusel ka.
Re: Bmw e46 330D manual 150kw ostu eelne kontroll
katuseluuk? m pakett?bmw-vanos kirjutas:tagasilla kinnitusete probleem oli pre-fl,minu arust see tüüpviga parandati juba fl mudeli peal ära.
pihustid ja turbo kontroll kindlasti ära teha.on ka erandeid et kett tahab juba vahetust,kuna eelmised omanikud on viivitand ja laisad olnud õlivahetusega.mul sama 150kw ja sedaan ,manuaal,ees juba pea 300k siiamaani tagasild tihke ja vaikne ei kolksu käiguvahetusel jne ,ja kiirendusel ka.
pole soovi müüa?))
Re: Bmw e46 330D manual 150kw ostu eelne kontroll
Tänud kõigile, kes ei läinud mööda..=)