Linnar Priimägi seletab lisaks selle brändinduse filosoofia kindlasti paremate kaasuste kaudu kui mina siin oma võimlemistega nii, et kirjuta talle, kui sees kripeldab.

Sa ei ole mingit tõde näkku lasnud.ttsys kirjutas:Ise räägid, et tahad objektiivsust.
Kui tõde näkku lasta siis sõnumitooja on "lame" või "madalalaubaline" jne.![]()
![]()
Eesti Pank on subjektidele ulatuva kriteeriumi kommersbankadele peale libistanud, et üle oma võimete elamist kuidagigi ohjata. Riik peabki kõige hädisemate vajadustega arvestama.
Igaüks peabki oma kohta ise teadma ja kui ta seda ei tea siis pannakse paika.See ei ole minu tsitaat aga täpselt nii ongi. Oma võimete kohaselt tark elabki ja kindlasti oskab siis ka unistada ning elab selleks, et neid realiseerida. Kui kellegi jaoks on unistus BMW siis miks mitte? Unistada ei ole keelatud.
Lõpetiseks:vihake mängu mitte mängijaid.
Kui sa ei tee Dacia Loganil ja 2008-2015 Accordil vahet, siis ei ole sinuga millestki rääkida.ttsys kirjutas:Honda on odavam kui BMW.
See ongi näkku lastud aksioom.
Odav on odav. See ei ole kõigile.
Ka kunagise BMW saab "odavaks" Honda-ks hävitada.
5000€ E60 just seda tähendabki.
Selles mõttes Dacia Logan või Sandero oma sihtgrupi vajadusi just täitmas ongi. Milleks "jama" eest veel Honda hinda maksta?
universaal mulle ei meeldi.ttsys kirjutas:Kõik seostub kirstuga. Seal võib elutuid asju ja objekte sees hoida aga mitte elavana seal tunda. Universaalkerega Accord on ka väliselt üks matusekirst, eriti veel siis, kui musta värvi.
Kord olime kolleegiga 4 päevasel tööreisil ja riigis, kus Honda-d väga populaarsed. Sellel samal nii lemmikuks peetud Accordi rajakal oli mingi 40 000 seljataga. See on olnud üks väsitavam rendiauto läbi ajaloo. Ma isegi ei taha kogeda, mis on sellise 200 000 sõitnuga koos viibida. Jah on veel hullemaid olnud aga antud teemas see kohe kindlasti ei lohuta.
BMW 5 seeria maksab uuena alates 46 700, Accord algas vähemalt 2014 aastal 19 290 Eurot.ttsys kirjutas:E39 on aastal 2008 juba ise 1 muuseum. Sealt ei ole vajagi otsida seda, mis aastal 2010 tollel ajal ees oli.
Honda-l on premium seerias selline asi nagu Proton. See on juba midagi premium lähedal aga sedagi vaid mõned aastad, sest materjalid on ikkagi odavad ja väsivustunnustega UV-le, kui olmekulumisele.
Kogu aeg sa järjekordselt lihtsalt lahmid ja ei vaata reaalsust, lihtsalt oled omas kinni.ttsys kirjutas:See on "vaeste mantra", millega ennast lohutada. Paljude jaoks lihtsalt läbitud eluetapp.![]()
Sama mantra sobib ka odava kraami "pähe määrimiseks". Loomulikult, kui see kattub mentaalse-sotsiaalse-majandusliku võimekusega siis ongi kõik lihtne ja loogiline.
vanasti käis ikka koma "aga" ees mitte järgi.ttsys kirjutas:kaasa rääkida aga, kes keelab mõne oma iidoli käest siis tarkust küsida
ttsys kirjutas:Ise räägid, et tahad objektiivsust.
Kui tõde näkku lasta siis sõnumitooja on "lame" või "madalalaubaline" jne.
WhoIsTheMaster kirjutas:player three has entered game
kui ttsys hindab üliinimlikust igal alal ja igas olukorras, siis võiks kriitiliselt oma õigekirja ka suhtuda.
Minul endal pole küll millegagi hiilata ja ei pretendeerigi sellele, kuid kui härra ise ülimat kvaliteeti nõuab, siis võiks kriitiliselt oma õigekirja jälgida. näiteks
vanasti käis ikka koma "aga" ees mitte järgi.ttsys kirjutas:kaasa rääkida aga, kes keelab mõne oma iidoli käest siis tarkust küsida
ttsys kirjutas:Ise räägid, et tahad objektiivsust.
Kui tõde näkku lasta siis sõnumitooja on "lame" või "madalalaubaline" jne.
koolirahadega pole midagi teha. ei tea, ei koti selle sinupoolne tähendus.ttsys kirjutas:ttsys kirjutas:
Ise räägid, et tahad objektiivsust.
Kui tõde näkku lasta siis sõnumitooja on "lame" või "madalalaubaline" jne.
WhoIsTheMaster kirjutas:Keeleteadlane ttsys on rääkinud. Ja nagu ma ka ennetavalt ütlesin "Ma ei pretendeeri keelekasutuse musternäidiseks".
Kui keeleteadlane ttsys väidab, et rõhuasetuse tõttu seal "aga" ees koma pole, siis miks see "aga" järgi on, jääb endiselt arusaamatuks.
Jäi lihtsalt silma riivama, kuna minu emakeele õpetaja oleks selle peale tõenäoliselt omal silmad peast kraapinud.
koolirahadega pole midagi teha. ei tea, ei koti selle sinupoolne tähendus.ttsys kirjutas:ttsys kirjutas:
Ise räägid, et tahad objektiivsust.
Kui tõde näkku lasta siis sõnumitooja on "lame" või "madalalaubaline" jne.
Ma ei öelnud, et sama hea sõita, aga ei jäänud palju alla 2012a 5ndale seeriale, sõiduomadused olid sarnased.sigaelmar kirjutas:Teoorias on võimalik, et Accordiga on sama hea sõita kui Bemmiga aga reaalselt ma kahtlen selles. Või mis on sama hea? Et mõlemad lähevad sinna kuhu rooli keerata?
Mul on üks sõber kellel oli 2006 aasta Subaru Outback ja ta ei saanud aru miks Audi A6 on parem auto. Subarul on ju sama palju lisavarustust. Ma ei suutnud talle selgeks teha, et Premium tunnet ei saa mõõta, seda peab tunnetama. Tema ei tunnetanud. Jaapanlane ei mõista luksust nii nagu eurooplased, jänkid ka mitte. Ma olen istunud suure tuhinaga suht uude Lexus LS'i ja no OK jätame sisu disaini maitse asjaks aga no krt detailid olid ikka nagu kusagilt mänguasja tehasest tellitud.
Sa oled vaene, kuna sa ei sõida Bugatti Veyroniga, sa elad seetõttu ebakvaliteetset elu ja vabandad ennast BMW-ga, lepid BMW-ga võibolla ka Mersuga, mine tea.ttsys kirjutas:Need küsimused ongi pigem Honda otsa kukkunud subjekti unetust tekitavad küsimused ehk mida tal elus ei ole või millest ta ilma jääb.Tõelise BMW omanik selliste pseudokatega ei tegele, sest tema eest on hoolitsetud. Ta ei leia end arutlemas nii nagu "Honda-ga abielus" olev siin; Kas tal on paremuselt teine või äkki neljas naine? Kas ta paremuselt teine kooliharidus on ikka väga palju viletsam kui kolleegil? Kas ta lapsed on ikka õige geeniga kokku lastud ja palju viletsamad? jnejne
![]()
![]()
![]()
Lisaks päeva lõpus mitte kedagi ei huvita see, kui palju rämps prügikastis haiseb. See on ette teada, et tuleb hetk ja toimub tühjendus. Varem-või-hiljem ja see toimub.