E60 LCI Aku
- renxx9
- Huviline
- Postitusi: 109
- Liitunud: 08.09.2014 15:15 24
- Peamine sõiduk: BMW E30 327ETA 1985
- Asukoht: Karjamaa
E60 LCI Aku
Ahoi Spetsialistid!
Seda aku teemat on siin niipalju jahutud, et midagi ei saa aru. Isegi seda ei saa aru, kas mu autol on mingi probleem, või on aku lihtsalt vanusest tulenevalt ära lõppenud, või siiski mitte..
E60 2007a.3,0 diisel. Käivitub iga ilmaga poolest pöördest. Aegajalt ei aktiveeru hommikul uste avamisel "tervitustuled". Peale pikka sõitu 100plus kilomeetrit jällegi põlevad. Peale käivitamist (starter veab vägagi nobedalt) jääb ekraanile kiri 4x4... Paaril korral on ka öelnud, et tuleb akut laadida.
Kas see oli vale, kui kiskusin aku maha ja laadisin garages impulslaadijaga? Mingi odava seadmega sai akut ka pingestatud ja seier jäi julgelt rohelisse "OK" tsooni. Igaljuhul peale laadimist kolmel päeval tervitustuled põlesid ja mingisuguseid teateid ei tulnud. Toimis nagu peab. Tavaliselt sõidab auto väga vähe. 5km hommikul ja 5km õhtul.
Kas peaks kuskil normaalses kohas kõigepealt diagnostika tegema?
Kas uue aku võin osta Banneri (AGM 90Ah 900A, nii nagu praeguse originaal aku peal kirjas) ja siis seda tutvustada talle lasta?
Või viin vana auto esindusse ja las toimetavad. Hinnapakkumine oli aku ja töö kokku 460.-, kusjuures AGM aku mis pakkumises on, on millegipärast 92Ah...
Tänan adekvaatsete vastuste eest!
Seda aku teemat on siin niipalju jahutud, et midagi ei saa aru. Isegi seda ei saa aru, kas mu autol on mingi probleem, või on aku lihtsalt vanusest tulenevalt ära lõppenud, või siiski mitte..
E60 2007a.3,0 diisel. Käivitub iga ilmaga poolest pöördest. Aegajalt ei aktiveeru hommikul uste avamisel "tervitustuled". Peale pikka sõitu 100plus kilomeetrit jällegi põlevad. Peale käivitamist (starter veab vägagi nobedalt) jääb ekraanile kiri 4x4... Paaril korral on ka öelnud, et tuleb akut laadida.
Kas see oli vale, kui kiskusin aku maha ja laadisin garages impulslaadijaga? Mingi odava seadmega sai akut ka pingestatud ja seier jäi julgelt rohelisse "OK" tsooni. Igaljuhul peale laadimist kolmel päeval tervitustuled põlesid ja mingisuguseid teateid ei tulnud. Toimis nagu peab. Tavaliselt sõidab auto väga vähe. 5km hommikul ja 5km õhtul.
Kas peaks kuskil normaalses kohas kõigepealt diagnostika tegema?
Kas uue aku võin osta Banneri (AGM 90Ah 900A, nii nagu praeguse originaal aku peal kirjas) ja siis seda tutvustada talle lasta?
Või viin vana auto esindusse ja las toimetavad. Hinnapakkumine oli aku ja töö kokku 460.-, kusjuures AGM aku mis pakkumises on, on millegipärast 92Ah...
Tänan adekvaatsete vastuste eest!
See, kes küsib, on rumal viis minutit, see, kes ei küsi, jääb aga igavesti lolliks.
Re: E60 LCI Aku
Akut tuleks laadida ikka auto peal ja mitte otse klemmidelt, muidu auto ei tea, et palju sinna sisse on läinud ja palju välja tulnud. Esindus teeb arvatavasti mingi energiatesti ja tulemuseks ütleb suure tõenäosusega vale auto kasutamine, ehk siis liiga lühikesed sõidud. Oli sarnane probleem sugulase autoga, ta käis ka linnas tööl mõne kilomeetri kaugusel.
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: E60 LCI Aku
Efektiivsuse mõttes mina testiks digitaalse akutestriga otse aku pealt enne aku peamised parameetrid, võimekuse ning laadimisomadused.

Kui see annab vastuseks "Replace" siis on selge, et uut aku vaja. AGM 90Ah (92Ah) on ok.

Kui see annab vastuseks "Replace" siis on selge, et uut aku vaja. AGM 90Ah (92Ah) on ok.
- renxx9
- Huviline
- Postitusi: 109
- Liitunud: 08.09.2014 15:15 24
- Peamine sõiduk: BMW E30 327ETA 1985
- Asukoht: Karjamaa
Re: E60 LCI Aku
Saaksid sa selles aidata? Testida ma mõtlen..
Viimati muutis renxx9, 24.10.2017 14:46 44, muudetud 1 kord kokku.
See, kes küsib, on rumal viis minutit, see, kes ei küsi, jääb aga igavesti lolliks.
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: E60 LCI Aku
Vast ikka. Need on kõik uued seadmed aga testfunktsionaalsuse eesmärgil võib/peab nagunii kontrollima ehk vahel saan erandeid teha. Üldiselt sellised seadmed tavapärases kasutuses kõikidel akudega tegelevatel üksustel. Kui vaja siis ka õige aku ning kodeerimise (vajadusel AGM retrofit) saab organiseerida.
- renxx9
- Huviline
- Postitusi: 109
- Liitunud: 08.09.2014 15:15 24
- Peamine sõiduk: BMW E30 327ETA 1985
- Asukoht: Karjamaa
Re: E60 LCI Aku
See, kes küsib, on rumal viis minutit, see, kes ei küsi, jääb aga igavesti lolliks.
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: E60 LCI Aku
900A jah AGM. 90Ah happeaku sellist CCA välja ei anna.
- Kert11
- Huviline
- Postitusi: 1053
- Liitunud: 13.09.2013 21:31 03
- Peamine sõiduk: X5 3.0d 135kw
- Asukoht: Kesklinna linnaosa, Raua asum
Re: E60 LCI Aku
"5km hommikul ja 5km õhtul. " selle maa peale ei lähe mootor soojakski, ma ise ostaks bentsuka kui oleks nii lühikesed otsad iga päev
2xE46, 1xE65 (745i), 4xE60 (525d, 530d, 530xd, 530i), 1xE53 (X5 3.0d)
- renxx9
- Huviline
- Postitusi: 109
- Liitunud: 08.09.2014 15:15 24
- Peamine sõiduk: BMW E30 327ETA 1985
- Asukoht: Karjamaa
Re: E60 LCI Aku
See auto oligi tegelikult emotsionaalne ost ja noh kui naine tahtis siis kus sa pääsed onjuKert11 kirjutas:"5km hommikul ja 5km õhtul. " selle maa peale ei lähe mootor soojakski, ma ise ostaks bentsuka kui oleks nii lühikesed otsad iga päev

Tegelikult vahel saab Lätis, Leedus ka käidud, aga põhisõidud ikka jah maks 20 km päevas ja linnas.
Oleme mõelnud ka ise, et võiks bensukas olla aga kuna autot pedantselt hooldatud, siis on raske samaväärset leida.
Kui keegi alates sama aastakäigu 645 vastu pakuks, oleme pakkumistele avatud

See, kes küsib, on rumal viis minutit, see, kes ei küsi, jääb aga igavesti lolliks.
- Kert11
- Huviline
- Postitusi: 1053
- Liitunud: 13.09.2013 21:31 03
- Peamine sõiduk: X5 3.0d 135kw
- Asukoht: Kesklinna linnaosa, Raua asum
Re: E60 LCI Aku
645-l on natuke kehva mootor, see peaks olema esimese generatsiooni 4.4 V8 245 kW
200-250 000 km juures on klapisääre tihendid ära põlenud ja ketid välja veninud. Mootorikeskel on veetoru mille tihendid väsivad suure kuumuse tõttu ära ja hakkavad lekkima. Kulukas remont neil mootoritel. See 530XD ilmselt pommikindlam
200-250 000 km juures on klapisääre tihendid ära põlenud ja ketid välja veninud. Mootorikeskel on veetoru mille tihendid väsivad suure kuumuse tõttu ära ja hakkavad lekkima. Kulukas remont neil mootoritel. See 530XD ilmselt pommikindlam

2xE46, 1xE65 (745i), 4xE60 (525d, 530d, 530xd, 530i), 1xE53 (X5 3.0d)
Re: E60 LCI Aku
Buumer Auto / 56826000
- renxx9
- Huviline
- Postitusi: 109
- Liitunud: 08.09.2014 15:15 24
- Peamine sõiduk: BMW E30 327ETA 1985
- Asukoht: Karjamaa
Re: E60 LCI Aku
Külge sai siis 90Ah 900A Banner AGM aku, mille Patrik autole tuttavaks tegi. Loodetavasti kestab.
Tänud kõigile, kes aitasid nii nõuga kui ka jõuga!

Tänud kõigile, kes aitasid nii nõuga kui ka jõuga!

See, kes küsib, on rumal viis minutit, see, kes ei küsi, jääb aga igavesti lolliks.
-
- Huviline
- Postitusi: 156
- Liitunud: 21.02.2010 21:56 02
- Peamine sõiduk: BMW X5 4,8i
- Asukoht: Raplamaa
Re: E60 LCI Aku
Vanasti oli Banneril 92Ah 850A AGM aku. Kas Banner on Bmw omanikele vastu tulnud ja lõpuks teise ringi tarbeks uue aku tootnud-mahtuvust muutnud ?
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: E60 LCI Aku
Sama aku 592 01. Eestlaste jaoks tehti akudele lihtsalt spets kleebis. 
https://www.bannerbatterien.com/en/Prod ... AGM-592-01

https://www.bannerbatterien.com/en/Prod ... AGM-592-01