

ooDDoo kirjutas:Isegi lada samaral on selline olnud 30 a tagasi...![]()
Jaapanisse pole mõelnud kolida?al101 kirjutas:See on väga kitsas suhtumine, et sakslased üle on jaapanlastest, ega ikka ei ole küll.
2008-2015 Accord on parem sõita ja uhkem auto, kui Passat B6, 2005-2011 või midagi taolist, mis teda toodeti ja, järgmise Passatiga ma pole sõitnud ei tea kommenteerida.
Osadel inimeste on kohe mingi Saksa auto ainult ja sõimavad jaapanlasi, ma ei tea mis värk see on, see on mingi kinnistunud arusaam või pigem väiklus, kus tõde eiratakse, et tegelikult on Jaapani autod väga head, aga seda ei taheta tunnistada endale.
Seejärel mõeldakse Jaapani autode kohta igasugu paska välja, mis tegelikult tõele ei vasta ja see mind kõige rohkem häiribki.
Ei, seda ma ei taha öelda, aga mitmete asjadega oled natuke mööda pannud küll.sigaelmar kirjutas:Sa tahad öelda, et kõik mis ma siin jaapani autode kohta ütelnud olen, on vale?
al101 kirjutas:Ei, seda ma ei taha öelda, aga mitmete asjadega oled natuke mööda pannud küll.sigaelmar kirjutas:Sa tahad öelda, et kõik mis ma siin jaapani autode kohta ütelnud olen, on vale?
Näiteks see, kus sa väidad, et Jaapani autol on salong odavast plastikust, esiteks mulle plastik meeldib, teiseks 2008-2015 Accordil, mis generatsiooni mina oman, ei ole salong kuskilt otsast odavast plastikustk.
Lisaks on selle Accordi salongi ja selle materjale kiidetud mitmete testijate poolt, nagu ka häid sõiduomadusi.
Samuti väidad sa, et kesklassi jaapani auto on mürarikas, aga antud Accord on vaikne, veidi lärmakam, kui F10 BMW, aga vahe on võrdlemisi väike.
Ka uksed pole kerged, aga miks peaks uksed niisama mõttetult rasked olema ?
Display on pigem varustuse ja maitse küsimus, mina Accordi display üle ei kurda, näitab kõike nagu vaja kenasti ja kesklassi autole igati kohane ja salongi koha pealt ma tunnistasin F10 BMW-le suuremat vahet, kui sõiduomadustes ja ka varustuses, samas saab sama raha eest Accordis rohkem varustust ja mulle pole varustus oluline, tahad vaid teatud asju, muidu võimalikult lihtsalt, mulle on olulised disain ja sõiduomadused, ning kütusekulu ja pidamiskulud, ka mõistlikul kujul kiirendust, mida 2,0 115kw 6käigulise manuaaliga suurepäraselt pakuvad.
Lülitite üle ma ka ei kurda, eelmisel Accordil selliseid lüliteid ei olnud ja need on ilusad, antud Accordil.
Nagu sa ütlesid, oled sõitnud vaid 10 aastaste japsidega, aga minu Accord pole veel 10 aastaseks saanud, aga see on ilmselgelt hoopis teisest puust auto.
Siis räägid, et Japsi tehnika on lihtne ja räägid nagu see oleks halb, aga ei see ei ole halb.
See toob odavamad pidamiskulud ja töökindluse, viimast sa ka tunnistasid.
Kuid näiteks Honda oskab vanemat tehnoloogiat suurepäraselt kaasaegsega kokku viia ja samas tuues autole vägagi tänapäevased omadused, 2008-2015 Accord on selle suurepärane näide.
Toonitan ka siinkohal, et mina räägin vaid enda autost, teiste japside kohta ma ei tea öelda, kuna pole nendega niiväga kogemusi.
Civicuga on ja head kogemused, kuid see on teise klassi auto ja vanem.
Kui BMW-l poleks seda rohkemat varustust veidi paremaid sõiduomadusi ja mõnevõrra uhkem salong, siis mis mõte tal üldse oleks? Peabki olema, aga see ei tee Jaapani autot saastaks.
Võrrelge ikka konkreetseid mudeleid, nagu mina võrdlen, mitte ärge lahmige riigi järgi autosid.
Mis erilist kasu sellest Service tulukesest ikka on? Sulle infoks, et minu Accordil annab kompuuter ise hooldustest koodidega märku ja näitab, kui palju on veel jäänud lähima hoolduseni.
Sa eksid selles, kui ütled, et Japsidel pole Sakslastega midagi võrrelda. Enda Accordi näol olen toonud mitmeid vägagi võrreldavad omadusi BMW F10-ga, ehk siis antud asjas sa taas eksid.
BMW F10 ei olegi kesklass, ta on kõrgem, aga et kesklassi Accord saab talle nii lähedale, astub kandadele, see on Honda poolt suur saavutus ja üks põhjus, miks see auto mulle meeldib, sellega on lausa lust sõita.
Samuti sa väidad, et Jaapani auto kestab mingi 360 000km-ni ,päris nii must-valge see asi siiski ei ole, kõik sõltub autost, nagu ka Saksa oma puhul. Pole see uuem BMW ka midagi nii vastupidav.
E34 tõesti oli.
üle miljoni sõitnud Accord oli, vaevalt su BMW sellest palju kauem tiksub.
Rooste osas tõesti jah, Honda ei ole kahjuks kõige kindlam, samas näiteks roostes E34 ja E39 ka küll nähtud.
Paljud ei ole jaapaniautodega sõitnud, mõtlen siis paremaid jaapani autosid, mistõttu nad ei mõista nende võlu.
Kui ma ütlen ausalt, siis ainus uuem auto, mida ma praegu peale selle Accordi võiksin tahta ongi BMW F10 nelikvedu.
Ka Audi A6 võiks tulle kõnealla, aga muud mitte.
Eks leiaksin sobivaid ka muid, aga need meeldiks enim, ehk siis minu jaoks on valik väike.
Ei ole siin mingit hapude viinamarjade teemat, räägin asjadest nii nagu nad on, aga tulistel BMW fännidel on raske oma BMW-st objektiivselt kaugemale näha.paradiisivares kirjutas:Tundub natuke hapude viinamarjade teema olevat. Kõik mis on rämps, sulle meeldib....odav plastik, õllepurgiplekist kere, lihtne veeuputuseelne tehnika jne. Ja selle kõige juures on ta sama hea v. vaat et paremgi kui 2x kallim f11. Kindlapeale istuvad BMW insenerid kukalt kraapides ja juureldes hirmsa probleemi üle, kuidas saaks tehnikat keerukamaks muuta lihtsalt selleks, et midagi teha oleks. Kui japsid suudavad lihtsamate ja odavamate tehniliste lahendustega samasuguseid sõiduomadusi ja turvalisust pakkuda, siis polegi muud seletust ju. Ise ka seda mantrat usud mida siin kokku vatrad? Ps. mina sõidan ka E38 tega selsamal põhjusel, et G11 ei hakka hammas peale
Ülistamisest pole juttu, sina ülistad siin BMW-d, mina räägin asjasdest nii nagu nad on.sigaelmar kirjutas:https://www.tehnikamaailm.ee/pisiasjades-edasi/
Ma seda juttu seal eriti selle kohta mis sisemust puudutab, küll väga suureks ülistamiseks ei pea.
Ära saa minust valesti aru - ma pole mingi tulihingeline BMW fänn. Ma ei julgekski omale viimase 10 aasta jooksul toodetud BMWd osta kapoti aluste probleemide pärast. Aga sellegipoolest ma ei arva, et Honda peale soetus ja ülalpidamiskulude millegiga BMW-le kandade peale astub.al101 kirjutas:Ülistamisest pole juttu, sina ülistad siin BMW-d, mina räägin asjasdest nii nagu nad on.sigaelmar kirjutas:https://www.tehnikamaailm.ee/pisiasjades-edasi/
Ma seda juttu seal eriti selle kohta mis sisemust puudutab, küll väga suureks ülistamiseks ei pea.
Ka seal öeldi salongi kohta kvaliteetne, veaks loeti see, et teatud pinnad kriimustuvad kergesti, kahjuks see nii on.
Executive variandil on osad pinnad natuke paremad.
Käisid ennast lohutamas?al101 kirjutas: Just käisin oma Accordiga sõitmas ja vaatasin ka salongi värske pilguga üle, no ei ole seal midagi odavat ja väga ilus on ja üsna vinge.
Just käisin oma bemmiga sõitmas... Krt on ikka parem küll kui Honda.al101 kirjutas: Just käisin oma Accordiga sõitmas ja vaatasin ka salongi värske pilguga üle, no ei ole seal midagi odavat ja väga ilus on ja üsna vinge.
Irw....Muhv kirjutas ka laua all iseendale kirjual101 kirjutas: Just käisin oma Accordiga sõitmas ja vaatasin ka salongi värske pilguga üle, no ei ole seal midagi odavat ja väga ilus on ja üsna vinge.
hea kinovend, ise ka saad aru mida suust välja ajad? Isegi 15a vana e46 sõidab paremini kui su uus plastkäkerdis ja nii on.Mine vaata edasi oma accordi kui nii hea onal101 kirjutas:Just see, mida ma ütlesin, sa arvad, aga sa ei tea.
Lihtsalt eelarvamused ja objektiivset suhtumist, sul ei ole Honda suhtes.
Sul on ainult see, et sina arvad ja sa ei lase seda kõigutada isegi siis, kui tulemused su ees on.
Ma olen kõik öelnud, rohkem tõesti ei viitsi.
Just käisin oma Accordiga sõitmas ja vaatasin ka salongi värske pilguga üle, no ei ole seal midagi odavat ja väga ilus on ja üsna vinge.
Aga jah aitab küll, sellised eelarvamused ja oma arvamuses kinni oleks jätab teid paljudest headest autodest ilma pluss raiskate sedasi raha.
Aga eks see juba teie mure, kes te siin Honda vastu sõdite.
Ega enne aru ei saa, kui ise omanud olete ja objektiivselt hinnanud.