Saab vs. BMW
Saab vs. BMW
sõber tahab autot osta aga ei tea kumba. Kas Saab 9-5 või 525 e39. Täpseid andmeid varustuse jne. asjade kohta ei oska öelda aga sooviks üldsist hinnangut ja soovitust. Kindlasti üks on teisest tiba parem ja samas ka halvem.
No need on ju nii erinevad autod, et kui sõber nende hulgast valida ei suuda, siis ta vist autodest midagi ei jaga
Siis on kõige parem valik nähtavasti uus Corolla.
Saab ja BMW on mõlemad puhtad nishiautod ja mitte ühes väravas. Saab vajab alguses tugevasti harjumist oma tavaauto mõistes perverssustega.
Et saab mingi karm kvaliteedi tegija on, kummutab fakt, et alates 9-3st on nad valmistatud Opeli osadest ja see ütleb nii mõndagi. Ehk samamoodi
kui 2.0 Opeli Ecotec on 200 000-ga tüma, on samamoodi ka Saab. Asi on lihtsalt pisut kenama disaini ja parema plastmassiga tehtud. Hirmkõrge kvaliteet on fännide üleshaibitud mula, tema kvaliteet on tegelikkuses keskpärane (so nagu Opelil).
Saabil puuduks point kui ta ei ole turbomootoriga. Muidu on ta oma sõiduomadustelt täiesti keskpärane, meenutab jäika jaapani kesklassisedaani. Ringiga mööda käia tasuks sellest kolmeliitrisest mudelist, sest see on kiire lagunema ja kallis lappida. Testijad on märkinud viletsaid kurviomadusi veoga sõites (eriti turbol).
Mingis TM keskklassitestis 9-3 igatahes E46ga ei konkureerinud kuidadit pidi. Nähtavasti sama vahe on ka 9-5 ja E39 vahel.
Karda neid esimeste aastate Eestis tallatud vanade E39-te kalasid ja lagunemist, sest igasugu laiali minevad manuaalkastid jne ei teinud sellele just au. Aga muidu-otsusta ikka ise

Saab ja BMW on mõlemad puhtad nishiautod ja mitte ühes väravas. Saab vajab alguses tugevasti harjumist oma tavaauto mõistes perverssustega.
Et saab mingi karm kvaliteedi tegija on, kummutab fakt, et alates 9-3st on nad valmistatud Opeli osadest ja see ütleb nii mõndagi. Ehk samamoodi
kui 2.0 Opeli Ecotec on 200 000-ga tüma, on samamoodi ka Saab. Asi on lihtsalt pisut kenama disaini ja parema plastmassiga tehtud. Hirmkõrge kvaliteet on fännide üleshaibitud mula, tema kvaliteet on tegelikkuses keskpärane (so nagu Opelil).
Saabil puuduks point kui ta ei ole turbomootoriga. Muidu on ta oma sõiduomadustelt täiesti keskpärane, meenutab jäika jaapani kesklassisedaani. Ringiga mööda käia tasuks sellest kolmeliitrisest mudelist, sest see on kiire lagunema ja kallis lappida. Testijad on märkinud viletsaid kurviomadusi veoga sõites (eriti turbol).
Mingis TM keskklassitestis 9-3 igatahes E46ga ei konkureerinud kuidadit pidi. Nähtavasti sama vahe on ka 9-5 ja E39 vahel.
Karda neid esimeste aastate Eestis tallatud vanade E39-te kalasid ja lagunemist, sest igasugu laiali minevad manuaalkastid jne ei teinud sellele just au. Aga muidu-otsusta ikka ise

BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
BMW 318iS 1990
No eriti kuri kommentaar. Miskil hetkel ka võrdlesin, et kas saab või bmw. Huvitava asjaoluna tuli välja, et oma sisemõõtudelt on 9-5 võrreldav mitte 500 e39 seerijaga vaid pigem 300 e46 -ga. Tuleneb see tõenäoselt saabi suht väikesest teljevahest (vaata kui palju tal otsad "üle ripuvad"). Samas tänu sügavale tagaistmele on selles masinas ka taga võimalik kangeks jäämata läbi euroopa cruisata. e46 seda mõnu ei paku, e39 aga küll, seega justkui siiski õige võrdlus. Saabi turbod on mõnusad - jõudu hakkab tulema juba madalatel pööretel. Juhitavusele ei oska ma suurt midagi ette heita. Tõsi - 9-5ga olen sõitnud vaid suvel. Kuid arvestades kui hea mulje jättis 9-3 lumistel läänemaa teedel, arvan et ka suurem vend pole kehvem.
Üldiselt on võrdlus muidugi pisut kohatu, arvestades et e39 on võitnud pea kõik tiitlid omas klassis kogu oma eluea jooksul. Seega garanteeritult hea valik. Samas valikud on alati subjektiivsed. Seetõttu ise ei pea võimatuks, et kui kunagi aeg küps ja sobivat 325 xiTA-d saadaval ei ole, istun hoopis 9-5 Aero rooli. (500 tundub minu jaoks just seest liig suur)
Ah jaa - saabi sisedisain ja materjalid näevad välja kui üleelmise (e34) põlvkonna s00 bmw-l.
Jaa... 9-3 tagaistmele paigutatud turvatoolis istuv laps ei näe kõrge akna alumise ääre tõttu välja ja igavusest tekkiv kisa võib kena nädalalõpu väljasõidu kenasti tuksi keerata.
Üldiselt on võrdlus muidugi pisut kohatu, arvestades et e39 on võitnud pea kõik tiitlid omas klassis kogu oma eluea jooksul. Seega garanteeritult hea valik. Samas valikud on alati subjektiivsed. Seetõttu ise ei pea võimatuks, et kui kunagi aeg küps ja sobivat 325 xiTA-d saadaval ei ole, istun hoopis 9-5 Aero rooli. (500 tundub minu jaoks just seest liig suur)
Ah jaa - saabi sisedisain ja materjalid näevad välja kui üleelmise (e34) põlvkonna s00 bmw-l.
Jaa... 9-3 tagaistmele paigutatud turvatoolis istuv laps ei näe kõrge akna alumise ääre tõttu välja ja igavusest tekkiv kisa võib kena nädalalõpu väljasõidu kenasti tuksi keerata.
Endalgi on tegemist, et juhikohalt taha näha. Kuna piilarid on täpselt vaateväljas, sõida nagu kotis. Umbes sama tunne tekkis, nagu sõidaks kaubikuga, millel tagumised aknad puuduvadMuhv kirjutas: Jaa... 9-3 tagaistmele paigutatud turvatoolis istuv laps ei näe kõrge akna alumise ääre tõttu välja ja igavusest tekkiv kisa võib kena nädalalõpu väljasõidu kenasti tuksi keerata.

Aga sõidufiilis kõige hullem polnudki, turbo vedas juba madalalt ning edasi astus üsna reipalt (2.0T).
Mis veel? Ahjaa, meil firmas ühel kolleegil oli see 9-5 ning muud ma sellest ei mäleta, kui ainult ülisuuri remondiarved. Autot remonditi, aga korda õieti kunagi ei saadud.
GS
e39 kogemused puuduvad aga Saab9-5 2,0 LPT 2001.a. oli 2 aastat tööauto. Salongist sain ja sõitsin sellega eelmise suveni.Vedasin sellega vip'i ja 90% sõitudest sai sellega liigelda väga kiiresti (alarmsõidukina).Meeldisid Saabi juures välimus teel püsivus eriti talvel,ei meeldinud kütuse kulu (keskmine 15-18 L/100km), armatuur ja sellel asetsevad nupud(paigutus)
Muidu üld mulje oli päris hea.2 aastaga sõitsin 40 000km Selle aja jooksul vahetati garantii korras esimesed püstikud (amordist kuni pidurikettani) ja originaal aku(mis ei läinud garnantii alla).Need kolisesid alguses pidevalt.Saab'i esindesega olin väga ja väga rahul.Olen kokku puutunud pea kõigi esindustega ja ütleksin, et viking motors hoiab väikest klientuuri (saab,jaguar).Varuosade hinnad on muidugi mega kallid ja kohapeal on vähe tarvikuid.
Muidu üld mulje oli päris hea.2 aastaga sõitsin 40 000km Selle aja jooksul vahetati garantii korras esimesed püstikud (amordist kuni pidurikettani) ja originaal aku(mis ei läinud garnantii alla).Need kolisesid alguses pidevalt.Saab'i esindesega olin väga ja väga rahul.Olen kokku puutunud pea kõigi esindustega ja ütleksin, et viking motors hoiab väikest klientuuri (saab,jaguar).Varuosade hinnad on muidugi mega kallid ja kohapeal on vähe tarvikuid.
Audi Rs4; E55 AMG T
Oluline vigur Saabi juures on ka too lennukitehase hingus, otsi kuidas tahad, aga sellist erilist aurat sa E39 juures ei leia. Kui see hingus meeldib ja "jama" sisse astud, siis ikka täie raha eest - 9-3st võta Viggen ja 9-5st miski hea varustusega turborakett. Sunniti mindki turbomootoriga 9-5ga üksvahe Lapimaal jää- ja lumeradu väisama - siiani vaid head mälestused juhitavusest ja auto käitumisest. E39 on kuidagi liiga magus&lääge - "äärmisel" juhul kujutaks end 540 või M5e rooli. Ja veelkord - odavus ja ratsionaalsus pole Saabi puhul kindlasti esikohal, rahakoti seisukohalt on E39 mäekõrguselt üle - odavam pidada, lihtsam hooldada, kergem müüa...
Hehh, Izevski tehase 412 mosse on ka raketitehases ju tehtud
Seepärast oligi sõites üle 4000 pmin selline tunne, nagu hakkaks kosmos varsti paistma
Saabi probleem nr 1 on IMHO esisillavedu. Võimsa esiveolise autoga on natuke libedal ikka VÄGA JUBE sõita, ärakohitsetud elektroonikaga veel hullem. No nelivedu peaks ikka põhivarustuses olema. Ka puudub tal selline mängulisus kurvides, üle pingutades paned lihtsalt metsa ja kõik

Seepärast oligi sõites üle 4000 pmin selline tunne, nagu hakkaks kosmos varsti paistma













Saabi probleem nr 1 on IMHO esisillavedu. Võimsa esiveolise autoga on natuke libedal ikka VÄGA JUBE sõita, ärakohitsetud elektroonikaga veel hullem. No nelivedu peaks ikka põhivarustuses olema. Ka puudub tal selline mängulisus kurvides, üle pingutades paned lihtsalt metsa ja kõik

BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
BMW 318iS 1990
kahjuks küll saab 9-5 kogemus puudub kuid selle eest võin rääkida 9000-st, millega ka aeg-ajalt liiklen...
Mootoriks on 2.0 LPT (121kW passis) ja peaks mainima et liigutab seda rasket keret suht hästi edasi, üldiselt teel püsivus ka super (talvel kohati parem kui mu e34-l) ja sise interjöör jätab ka soliidse mulje (mitte et bmw midagi viga oleks), ikkagi lennuki firma
. Kvaliteedi kohta ei oska küll midagi negatiivset öelda, laguneb täpselt sama palju või vähe kui iga teine korralik saksalne. Ja varuosade hinnad on täiesti talutavad (loomulikult ei pea ma siin silmas Viking Motorist), vaid kui miskit juhtub siis remosse saabi-anti juurde (need kes sõidavad saabidega need ka taipavad kellest jutt)!!!
Üldmulje on igatahes hea, aga kui nüüd tulla e39 või saab 9-5 juurde tagasi siis valik oleks üldiselt raske...mina leian et mõlmad väga head autod!!!
Mootoriks on 2.0 LPT (121kW passis) ja peaks mainima et liigutab seda rasket keret suht hästi edasi, üldiselt teel püsivus ka super (talvel kohati parem kui mu e34-l) ja sise interjöör jätab ka soliidse mulje (mitte et bmw midagi viga oleks), ikkagi lennuki firma

Üldmulje on igatahes hea, aga kui nüüd tulla e39 või saab 9-5 juurde tagasi siis valik oleks üldiselt raske...mina leian et mõlmad väga head autod!!!
ei no offence, Saab 9000 pole üldsegi paha auto, ainult nii bmw kui saab on mõlemad sellised kitsa nishiga autod ja kui ostja valida ei suuda, siis tundub, et isiklik arvamus puudub või autodest ei jaga
Aga pean tunnistama, et vähemalt minu jaoks on bmw siiski alternatiivita asi. Minu bmw-dest on kõige uuem 90 ja uuematega ei sõida ega tunne ka neist puudust. Mida uuem, seda kohitsetum ja saamatum see on. Seda kahjuks ka 500 kohta. Kui võrdled omavahel näiteks Saab 9000 2.3T aastast nii 86 ning bmw M535id (olen mõlemaga üksjagu sõitnud), siis vähemalt tolles võrdluses on funfactor raudselt bmw kasuks, ilma igasuguse kahtluseta. Muidugi, mingine 523 aastast 98 on siiski alamotoriseeritud ja ära kohitsetud auto, mida mingise tail-happy ajastu 5se või kolmesega pole üldse mõtet võrrelda.

Aga pean tunnistama, et vähemalt minu jaoks on bmw siiski alternatiivita asi. Minu bmw-dest on kõige uuem 90 ja uuematega ei sõida ega tunne ka neist puudust. Mida uuem, seda kohitsetum ja saamatum see on. Seda kahjuks ka 500 kohta. Kui võrdled omavahel näiteks Saab 9000 2.3T aastast nii 86 ning bmw M535id (olen mõlemaga üksjagu sõitnud), siis vähemalt tolles võrdluses on funfactor raudselt bmw kasuks, ilma igasuguse kahtluseta. Muidugi, mingine 523 aastast 98 on siiski alamotoriseeritud ja ära kohitsetud auto, mida mingise tail-happy ajastu 5se või kolmesega pole üldse mõtet võrrelda.
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
BMW 318iS 1990
Saab 9000 ndel on minu arust kõige loogilisem armatuur üldse. Aga rääkides uutest saabidest siis lagunemise kohta ma ei oska ütlelda, küll aga võtab naeratuse näole 2,3 T ~180kW. Saabe varastati eelmine aasta mingi ~15 ning nendest ei olnud ühtegi 9-5. Seda juttu pole mõtet ilmselt arutama hakata kumb on parema juhitavusega, kas tagaveoga või esiveoga. Maitse asi. Saab'i on mitmel korral tunnistatud kõige turvalisemaks autoks. Mõlema ostuga ei põru ma arvan.
Meil peresse osteti mõned nädalad tagasi uus Saab 9-3, 2,0T, Vector varustusega ja ei oska küll ühtegi halba sõna selle kohta öelda ja Opel Vectrast on asi ikka väga kaugel. Iseasi on see, kas see 0,5 milj. hind ikka õigustatud on aga eks see kõik on maitse asi...
BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW X3 F25 xDrive20d & BMW E46 S54B32 + M SMG & BMW X7 G07 Pure Excellence
pean siis suure kurvastusega ka teatama et bemmi kokkutulekutele ei saa enam tulla
kuna nüüdsest Saabi omanik (9-5, Griffin varustusega)...peab ütlema et väga mugav auto on, e34 oli kõvasti jäigem, kuigi eks oma osa oli ka muidugi sportvedrul
. Plaan oli võtta e38/39 aga krdi kasko on ikka räigelt kirvem kui võrrelda nt. Saabiga, ja eks neid põhjuseid mix ta kallim on ei pea kaugelt otsima...
edit: eks kunagi saab bemmi seltskonda tagasi tulla kui X5 piix all


edit: eks kunagi saab bemmi seltskonda tagasi tulla kui X5 piix all

Viimati muutis Marko_J, 22.04.2004 16:51 18, muudetud 1 kord kokku.
- wirx
- Huviline
- Postitusi: 793
- Liitunud: 08.05.2003 10:14 54
- Peamine sõiduk: M5
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
heh...muidugi õige koht on bmw klubi, kus kohast küsida, kumb parem on, kas bmw või saab.....oleks saabi klubist küsinud, oleks enamus vastuseid olnud 1:10 bmw kahjuks 
Küsi bmw klubist bmw nõrku ja tugevaid kohti, saabi omast saabi külgi ja siis võrdle. Endale ei meeldi Saabi disain....aga see on ka kõik mis oskan öelda

Küsi bmw klubist bmw nõrku ja tugevaid kohti, saabi omast saabi külgi ja siis võrdle. Endale ei meeldi Saabi disain....aga see on ka kõik mis oskan öelda
BMW M5 V10
- Bitbull
- Huviline
- Postitusi: 118
- Liitunud: 28.04.2004 22:30 11
- Peamine sõiduk: E53
- Telefon: 56996028
- Asukoht: Pärnu, Viljandi
- Kontakt:
Pole lugu ju, kuna mina sinu eelmise auto omanikuna nüüd kenasti ka siin sõnavõtte kavatsen tahaMarko_J kirjutas:pean siis suure kurvastusega ka teatama et bemmi kokkutulekutele ei saa enam tullakuna nüüdsest Saabi omanik (9-5, Griffin varustusega)...peab ütlema et väga mugav auto on, e34 oli kõvasti jäigem, kuigi eks oma osa oli ka muidugi sportvedrul
. Plaan oli võtta e38/39 aga krdi kasko on ikka räigelt kirvem kui võrrelda nt. Saabiga, ja eks neid põhjuseid mix ta kallim on ei pea kaugelt otsima...
edit: eks kunagi saab bemmi seltskonda tagasi tulla kui X5 piix all

Hehhh lugedes siit seda <AARE> juttu ei saanud mitte regamatta jätta ja kommentaari panemata.
---------------------------------
Saab ja BMW on mõlemad puhtad nishiautod ja mitte ühes väravas. Saab vajab alguses tugevasti harjumist oma tavaauto mõistes perverssustega.
Et saab mingi karm kvaliteedi tegija on, kummutab fakt, et alates 9-3st on nad valmistatud Opeli osadest ja see ütleb nii mõndagi. Ehk samamoodi
kui 2.0 Opeli Ecotec on 200 000-ga tüma, on samamoodi ka Saab. Asi on lihtsalt pisut kenama disaini ja parema plastmassiga tehtud. Hirmkõrge kvaliteet on fännide üleshaibitud mula, tema kvaliteet on tegelikkuses keskpärane (so nagu Opelil).
----------------------------------------
Mees sinu enda kvaliteet on nagu opelil (loe täielik s**t).
Ehk oled nii hea ja annad ka mõned lingid antud jutu kohta kus on kirjutatud või õigemini täpselt välja toodud et alates 9-3 kasutataxe opeli juppe.
Ise oman saabe juba aastast 87. 900,900turbox2,ja hetkel 9000ce ja see jutt mida sa siin maha panid ,ehhhhh...... täielik jama peaks mainima kuna on tuttavaid kellel siis 9-3,9-5 juba enam kui 300k läbi lennanud ja ei mingeid probleeme (loe mingeid suuremaid nokitcemisi) ja et mingied ople juppe seal peal oleks kasutatud khmmm...... unes nägid seda?
---------------------------------
Saab ja BMW on mõlemad puhtad nishiautod ja mitte ühes väravas. Saab vajab alguses tugevasti harjumist oma tavaauto mõistes perverssustega.
Et saab mingi karm kvaliteedi tegija on, kummutab fakt, et alates 9-3st on nad valmistatud Opeli osadest ja see ütleb nii mõndagi. Ehk samamoodi
kui 2.0 Opeli Ecotec on 200 000-ga tüma, on samamoodi ka Saab. Asi on lihtsalt pisut kenama disaini ja parema plastmassiga tehtud. Hirmkõrge kvaliteet on fännide üleshaibitud mula, tema kvaliteet on tegelikkuses keskpärane (so nagu Opelil).
----------------------------------------
Mees sinu enda kvaliteet on nagu opelil (loe täielik s**t).
Ehk oled nii hea ja annad ka mõned lingid antud jutu kohta kus on kirjutatud või õigemini täpselt välja toodud et alates 9-3 kasutataxe opeli juppe.
Ise oman saabe juba aastast 87. 900,900turbox2,ja hetkel 9000ce ja see jutt mida sa siin maha panid ,ehhhhh...... täielik jama peaks mainima kuna on tuttavaid kellel siis 9-3,9-5 juba enam kui 300k läbi lennanud ja ei mingeid probleeme (loe mingeid suuremaid nokitcemisi) ja et mingied ople juppe seal peal oleks kasutatud khmmm...... unes nägid seda?
See opeli jutt jah üsna jama. Ja see et laguneb palju, seda ka ei usu. Mis autosid lammutab, on ikka viletsad teed ja mitteregulaarne hooldus. 9-5 diislid ei kesta ka tänu väga kehvale eesti küttele. Autoajakirjade artiklid on muidugi täielik saast, need vennad võtavad mingi kõige lahjema ja maailma kõige rohkem p**sis hooldamata auto ja siis kirjutavad midagi mis saunas naised rääkisid. Omal isa töötab Vikingis ja neil seal käinud küllalt kliente, kes enne saabi ostu teinud sõitu kurvasilmsete mersude ning BMW-dega, kuid otsustanud saabi kasuks. Ja otsuse langetamise põhjuseks tihtipeale just dünaamika ning kiirusomadused. Hooldus tõepoolest kirves. Endale tegelikult Saab eriliselt ei meeldi, BMW ostaks kindlalt ennem. Kuidagi tugevam tunne, kui auto teeb vabalthingates suure mootoriga tegusid, mitte vägisi juurde surudes. 

BMW
Kindlasti pole minu arvamus just kõige objektiivsem, kuid...
Täna sõitsin 2000a 9-5 tagaistmel u 200km.
Muljed - esmamulje väga hea. Samas kui juba 30-40 km läbitud ning silmad harjuma hakkavad, siis kohtab auto hinda arvestades kohati odavaid siseviimistlusmaterjale.
Reisimugavus ning kiirendus maanteel (2.3 136kw) 4 inimest autos - polnud üldse paha. Tegemist siis autom.kastiga.
Omaniku sõnul oli auto ls u 110k kui tema selle ostis (otse Rootsist). Sellise km peale oli (madalsurve)turbo juba lootusetult õhtale läinud. Sisu sai ära vahetada. Arve ca 10k.
Veermik pidi olema suhteliselt lollikindel ning lihtne.
Kui poleks E39'ga sõitnud, võiks täitsa vabalt omale 9-5 valida
Üldiselt hinnates näiteks sõidumugavust, siis tundub BMW olevat ikka vaiksem, kvaliteetsem ning üldse kuidagi massiivsem.
Juppide / hinna jne kohta paraku midagi ei oska öelda, et kumma kasuks / kahjuks.
Täna sõitsin 2000a 9-5 tagaistmel u 200km.
Muljed - esmamulje väga hea. Samas kui juba 30-40 km läbitud ning silmad harjuma hakkavad, siis kohtab auto hinda arvestades kohati odavaid siseviimistlusmaterjale.
Reisimugavus ning kiirendus maanteel (2.3 136kw) 4 inimest autos - polnud üldse paha. Tegemist siis autom.kastiga.
Omaniku sõnul oli auto ls u 110k kui tema selle ostis (otse Rootsist). Sellise km peale oli (madalsurve)turbo juba lootusetult õhtale läinud. Sisu sai ära vahetada. Arve ca 10k.
Veermik pidi olema suhteliselt lollikindel ning lihtne.
Kui poleks E39'ga sõitnud, võiks täitsa vabalt omale 9-5 valida

Üldiselt hinnates näiteks sõidumugavust, siis tundub BMW olevat ikka vaiksem, kvaliteetsem ning üldse kuidagi massiivsem.
Juppide / hinna jne kohta paraku midagi ei oska öelda, et kumma kasuks / kahjuks.
GS
Saabi opeliga võrrelda on ju täielik bullshit, mehed mõelge ise te sõidate ju BMW-ga(minu südamlik kaastunne teile), Saabi ja Bmw kvaliteedi võrdlemine on täielik mõttetus, sest Saab on Bemmist ju igatpidi üle
, bmw ju täielik raffa ja rullnoxide auto(vahet pole mis seerianumbriga auto on, bemm on bemm) !!! Olen korra bmw omanik olnud ja rohkem sellist s...a endale kaela ei taha !!!



ja mina arvasin, et BMW omanikud aegajalt midagi üleliigset ütlevad......... aga saabi omanikud.. no tublid
. saite hakkama.. natuke veel ja siis postitab kogu saabiklubi siin varjunimede all.

E34 520iT 09.06a.- 09.09a. E38 740 09.09a. - 08.10a. E36 323 08.10a. - 11.10a. E39 523 11.10a. - 03.11a. 2 korda a***, E34 520iT 08.11a. - 04.12a. Seat Toledo 04.12a. - 12.14a. Seat Leon 12.14a.
ei ole küll uute saabidega sõitnud, aga võtame asja nii; vanemad saabid olid natuke teistmoodi inimestele! lihtsalt tavainimesele mõistmatu, et süütelukk asub kahe istme vahel ja kuna neid nii öelda teistmoodi inimesi on vähe siis pakun, et vanasti tehti saabe blondiinidele, siis vaadati, et sellega eriti ei müü (kui õieti mäletan muudeti süütevõtme asukohta) ja hakati taatma autosid ka prünettidele
.
ära nüüd solvu, aga see on minu arvamus ja ei pretendeeri ühelegi auhinnale. olen sõitnud erinevate masinatega, aga seni mugavaim on ikka BMW 5´s ja edasi nt. tagaistujate jalaruum. mina lihtalt ei mahtunud saabi normaalselt istuma (kasv 193cm).

ära nüüd solvu, aga see on minu arvamus ja ei pretendeeri ühelegi auhinnale. olen sõitnud erinevate masinatega, aga seni mugavaim on ikka BMW 5´s ja edasi nt. tagaistujate jalaruum. mina lihtalt ei mahtunud saabi normaalselt istuma (kasv 193cm).
E34 520iT 09.06a.- 09.09a. E38 740 09.09a. - 08.10a. E36 323 08.10a. - 11.10a. E39 523 11.10a. - 03.11a. 2 korda a***, E34 520iT 08.11a. - 04.12a. Seat Toledo 04.12a. - 12.14a. Seat Leon 12.14a.