Tuvastatud reklaamiblokeerija: Meie veebis on võimalik kuvada külastajatele veebireklaamid. Palun kaaluge oma reklaamide blokeerija keelamist meie veebisaidil.
Mure e65 esituledega, mis on väga tuhmiks vajunud. Pimedas sõitmine on juba suht kuulmise järgi.
Olen seni pirnid välja vahetanud ja lasknud esitulesid poleerida, kuid paremaks ei muutunud midagi. Mis võimalused veel on?
Kui kasutada odavaid 15 euriseid hiina Xenon pirne siis väidetavalt pole pirni klaasil UV filtrit ja põletab reflektori tuhmiks ning valgus enam ei peegeldu.
Kert11 kirjutas:Kui kasutada odavaid 15 euriseid hiina Xenon pirne siis väidetavalt pole pirni klaasil UV filtrit ja põletab reflektori tuhmiks ning valgus enam ei peegeldu.
Umbes 10 aastat olnud hiinapirnid sees ja ei ole arusaanud et kehvemini näitaks
AUDI b3 2.3 Quattro , E46 320I , e39 530d 142kw , e61 530xd , e34 524td
Üldiselt tuleks tuled lahti-võtta, aga....
Tulede klaasid on liimitud kereliimiga nii et see suur jura.
Tuled on seest tolmused, see kahandab ka valgust. http://www.bimmerfest.com/forums/showth ... p?t=532135" onclick="window.open(this.href);return false;
Üldiselt tuleks tuled lahti-võtta, aga....
Tulede klaasid on liimitud kereliimiga nii et see suur jura.
Tuled on seest tolmused, see kahandab ka valgust. http://www.bimmerfest.com/forums/showth ... p?t=532135" onclick="window.open(this.href);return false;
Teemaks oleval mudelil on kasutuses kereliimi tõenäoliselt kõige sadistlikum variant ning need riistad aitavad tõesti minimaalselt. Lisaks on üsna hea šanss seda tööd esimest korda ja hurraaga tehes ennast pussitada.
Kindlasti ei tohi unustada, et kui klaasid on lõpuks eest saadud, siis tuleb kogu liim nii klaasilt, kui ka korpuse kanalitest eemaldada, mis tihti võtab veel kauemgi aega.
trillian kirjutas:Teemaks oleval mudelil on kasutuses kereliimi tõenäoliselt kõige sadistlikum variant ning need riistad aitavad tõesti minimaalselt. Lisaks on üsna hea šanss seda tööd esimest korda ja hurraaga tehes ennast pussitada.
Kindlasti ei tohi unustada, et kui klaasid on lõpuks eest saadud, siis tuleb kogu liim nii klaasilt, kui ka korpuse kanalitest eemaldada, mis tihti võtab veel kauemgi aega.
Hea uudis on see, et ise ka arenen pidevalt ja praeguseks hetkeks olen leidnud tehnoloogia, kuidas ka kõige kangekaelsema liimiga klaasid üsna kiirelt lahti saada.
Üldsusele on kindlasti halb, et ma seda ei avaldada ei kavatse.
Aga jällegi hea uudisena on nüüd näiteks teema kangelaseks oleva mudeli paigaldusteenus ca. 2x odavam, kui varem.