Tere klubilised
Ehk oskab keegi nõu anda, probleem selline, et käigukast lakkas töötamast. Ühtäkki jäin teeäärde masin ei liigu edasi ega tagasi. Jätsin auto seisma proovisin paari minuti pärast uuesti liikuma saada, sain sõita ca 100m ja jälle sama pull, armatuuris hakkas hammasratas ka põlema muidugi. Enne seda ei vahetanud kast 4. käigupealt 5. peale seda juhtus ainult siis kui möödasõidul hirmsasti lapatsit anda. Korraks teeäärde süüde välja ja oli kõik jälle korras. Rohkem anomaaliaid tähele ei pannud enne täiesti seiskumist. Mainin ära ka veel et auto minu käes olnud ainult nädalakese, ei tea mis seisud temaga enne olnud on. Loodan siit targematelt abi saada, on kellelgi olnud sarnast juhtumit ja mis mind ees ootab, kasti vahetus?
Tänud juba kaasa rääkijatele ette ära!
E46 330D ATM ei liigu
- Leho
- Huviline
- Postitusi: 4557
- Liitunud: 29.03.2005 21:41 31
- Peamine sõiduk: BMW E60 550I
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: E46 330D ATM ei liigu
Viitab kasti filtri ummistusele vigase turbiini tõttu. Diagnostika suht pointless, kasti õlivann maha ja kui rauda täis, siis komplekti vahetus või kulukas remont.
BMW E60 550i MY05 270KW. Telefoni number : +372 56 206 746
Iga foorum on täpselt tema omanike ja modede andekat nägu.
Iga foorum on täpselt tema omanike ja modede andekat nägu.
Re: E46 330D ATM ei liigu
Sellisele autole paneks arst diagnoosi ja tooks välja miks auto nii käitub.
1. Läbisõit kindasti üle 250t ja kastis pole kordagi õli vahetatud.
2. Sõidustiil on kõike muud kui mõistlik, auto saab pidevalt gaasipedaaliga pähe, lõhutakse nii külma kui kuuma mootorit:)
3. Tõenäoliselt on rooli taga nooremapoolne meesterahvas kes pole aru saanud, et olulistesse sõlmedesse autol on vaja aeg ajalt raha panna. Olulised sõlmed on mootori õlivahetus väga täpselt, käigukasti õlivahetus peale 200t. Auto kere on vaja vähemalt kaks korda aastas püsivahaga vahatada. Kevadel teha autole põhjapesu, et sool minema saada. Nahksisuga auto puhul nahksisu hooldus. Muidugi muud vajalikud filtrid.
1. Läbisõit kindasti üle 250t ja kastis pole kordagi õli vahetatud.
2. Sõidustiil on kõike muud kui mõistlik, auto saab pidevalt gaasipedaaliga pähe, lõhutakse nii külma kui kuuma mootorit:)
3. Tõenäoliselt on rooli taga nooremapoolne meesterahvas kes pole aru saanud, et olulistesse sõlmedesse autol on vaja aeg ajalt raha panna. Olulised sõlmed on mootori õlivahetus väga täpselt, käigukasti õlivahetus peale 200t. Auto kere on vaja vähemalt kaks korda aastas püsivahaga vahatada. Kevadel teha autole põhjapesu, et sool minema saada. Nahksisuga auto puhul nahksisu hooldus. Muidugi muud vajalikud filtrid.
-
- Huviline
- Postitusi: 17
- Liitunud: 18.04.2018 23:48 19
- Peamine sõiduk: BMW e46 330D
- Telefon: 55665850
Re: E46 330D ATM ei liigu
Auto ajapuuduse tõttu seisnud siiani, karter sai alt voetud, metalli karteris pole. Aga oli pooleks üks solenoid?
Sai see prooviks kokku liimitud, kuna oli plast osa katki( et kindel olla et ainult seal viga) ja kokku tagasi. Edaspidi saab nüüd pikemalt sõita aga koheselt kadus tagurpidi käik täiesti ära. Viga võib ikkagi teha see sama solenoid? Karter praegu karter alt ja see solenoid terve.

Sai see prooviks kokku liimitud, kuna oli plast osa katki( et kindel olla et ainult seal viga) ja kokku tagasi. Edaspidi saab nüüd pikemalt sõita aga koheselt kadus tagurpidi käik täiesti ära. Viga võib ikkagi teha see sama solenoid? Karter praegu karter alt ja see solenoid terve.
