õhuleke rõhuanduriga ventiili ja velje vahelt
-
- Huviline
- Postitusi: 229
- Liitunud: 30.06.2016 11:36 49
- Peamine sõiduk: G31; B57
- Asukoht: Tln/Harju
õhuleke rõhuanduriga ventiili ja velje vahelt
Auto käis UM-s. Palusin neil ühtlasi uurida õhuleket ventiili juures. Märg velg + vaikne ruum = pisut pirinat kuulda. UM tuvastas, et "veljed oksüdeeruvad ventiilide juures" - korrosioon/oksüdatsioon värvi all, ventiili ja velje vahel ja mõistlik oleks veljed puhtaks ja üle värvida.
Veljed on kasutatud originaalid. Kirjutasin müüjale. Sain vastuseks et probleem on levinud aga sellisest lahendusest pole nemad kuulnud. Soovitab sensor lahti lasta ja uuesti pingutada. Kumba uskuda - meie lugupeetud (endist) esindust või suurt Saksa müüjat kel ebay-s sadu komplekte velgi-rattaid?
"...Der Mechaniker drückt die Reifen auf der Montiermaschine ab und löst den BMW Sensor. Danach wird der Sensor einfach wieder festgezogen. Hier sind weder Lackierungen, noch andere größere Eingriffe notwendig. Mit dieser Lösung wurden bis jetzt alle undichten Räder repariert."
E: rehvimees ütles, et ventiilide mutrid olid pingutamata. Pingutas ära ja esialgu tundub, et korras.
Veljed on kasutatud originaalid. Kirjutasin müüjale. Sain vastuseks et probleem on levinud aga sellisest lahendusest pole nemad kuulnud. Soovitab sensor lahti lasta ja uuesti pingutada. Kumba uskuda - meie lugupeetud (endist) esindust või suurt Saksa müüjat kel ebay-s sadu komplekte velgi-rattaid?
"...Der Mechaniker drückt die Reifen auf der Montiermaschine ab und löst den BMW Sensor. Danach wird der Sensor einfach wieder festgezogen. Hier sind weder Lackierungen, noch andere größere Eingriffe notwendig. Mit dieser Lösung wurden bis jetzt alle undichten Räder repariert."
E: rehvimees ütles, et ventiilide mutrid olid pingutamata. Pingutas ära ja esialgu tundub, et korras.
Viimati muutis AndresX, 30.05.2018 10:24 00, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: õhuleke rõhuanduriga ventiili ja velje vahelt
Mis on eesmärk? Kas likvideerida antud ventiiliga seonduv leke või pro-aktiivselt vältida ka edaspidised lekked suvalisest kohast rehvi ja velje vahelt? Korrosioon omab teatavasti omadusi vohada, kus puudub kaitstus. Värvi peamine eesmärk on kaitsta materjali korrosiooni eest.
Muidugi saab kõik paugutada haljaks nagu sakslane kirjutab ja pole ka vale - kui risuks sõidab siis ostab uued veljed mitte ei tegele mingi värvikunstiga. Lihtne. Usud seda, kellega elustandardid rohkem ühtivad.
Muidugi saab kõik paugutada haljaks nagu sakslane kirjutab ja pole ka vale - kui risuks sõidab siis ostab uued veljed mitte ei tegele mingi värvikunstiga. Lihtne. Usud seda, kellega elustandardid rohkem ühtivad.

-
- Huviline
- Postitusi: 229
- Liitunud: 30.06.2016 11:36 49
- Peamine sõiduk: G31; B57
- Asukoht: Tln/Harju
Re: õhuleke rõhuanduriga ventiili ja velje vahelt
Eesmärk on likvideerida leke, aastaks-kaheks. Värvimine oli ka kunagi plaanis aga enne võiks need rehvid lõpuni sõita.
Haljaks paugutada soovitas UM. Sakslane imestas sellise lahenduse üle ja soovitas andurit pingutada. Selles mõttes loogiline, et kui ta oleks UM-i lahenduse heaks kiitnud, oleks minul ostjana tekkinud õigus talle nõue esitada. Varjatud puudused kaubal.
Haljaks paugutada soovitas UM. Sakslane imestas sellise lahenduse üle ja soovitas andurit pingutada. Selles mõttes loogiline, et kui ta oleks UM-i lahenduse heaks kiitnud, oleks minul ostjana tekkinud õigus talle nõue esitada. Varjatud puudused kaubal.
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: õhuleke rõhuanduriga ventiili ja velje vahelt
"Hier sind weder Lackierungen, noch andere größere Eingriffe notwendig. "
Sakslane kirjutab, et värv ega midagi muud ei mõjuta - muidugi ei mõjuta, sest ridade vahel on öeldud, et rehvitehnik puhastab seal enne pingutamist kõik pinnad ja võid kindel olla, et see lastakse haljaks. Keegi ei hakka mullitava värvi peale andurit paigaldama. Ka mitte Saksamaal.
Sakslane kirjutab, et värv ega midagi muud ei mõjuta - muidugi ei mõjuta, sest ridade vahel on öeldud, et rehvitehnik puhastab seal enne pingutamist kõik pinnad ja võid kindel olla, et see lastakse haljaks. Keegi ei hakka mullitava värvi peale andurit paigaldama. Ka mitte Saksamaal.

-
- Huviline
- Postitusi: 229
- Liitunud: 30.06.2016 11:36 49
- Peamine sõiduk: G31; B57
- Asukoht: Tln/Harju
Re: õhuleke rõhuanduriga ventiili ja velje vahelt
Ok. Kas sellega saab iga viisakam rehvitöökoda hakkama? Vianor?
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: õhuleke rõhuanduriga ventiili ja velje vahelt
Kindlasti. See on vanade veljede väga levinud nähtus, eriti meie kliimas. Kui rehv demonteeritud ja ventiil väljas siis näha kõikide veljel olevate pindade korrosiooniulatus ning kust ja kui palju vaja haljaks lasta. Mõni sõidab aastaid selliste haljaste veljedega.
-
- Huviline
- Postitusi: 229
- Liitunud: 30.06.2016 11:36 49
- Peamine sõiduk: G31; B57
- Asukoht: Tln/Harju
Re: õhuleke rõhuanduriga ventiili ja velje vahelt
Kliima osas kommenteerin, et need Münchenist ostetud F10/11 originaalid (ei saa olla vanemad kui 7 aastat) olid korrosiooni mõttes selgelt kehvemas seisus kui mu Dezenti (mida keegi siin suvaliseks sodiks nimetas) veljed peale 9 või 10 talve Tln/Harju teedel.ttsys kirjutas:Kindlasti. See on vanade veljede väga levinud nähtus, eriti meie kliimas.
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: õhuleke rõhuanduriga ventiili ja velje vahelt
Kõik on võimalik. Oleneb kus ja kes omanik ning sõitis. Münchenis sõidab auto igal hommikul soojast garaazist välja ja veljed ilusad 5 aastat. Eestis 2-3 aastaga soolaleotisega samadel tingimustel värvi all korrosioon.
-
- Huviline
- Postitusi: 1440
- Liitunud: 12.04.2009 13:34 56
- Peamine sõiduk: Mercury Grand Marquis
- Asukoht: Tallinn
Re: õhuleke rõhuanduriga ventiili ja velje vahelt
Rõhuanduriga ventiili tihend on velje seespool,kui kiiret-odavat remonti tahta teha siis peaks piisama kui rehv maha võtta...Andur eemaldada(eeldusel,et ei ole kinni mädanenud) velje see osa puhastada kuhu ventiil käib ja lasta mingit värvi peale(see ei jää näha kui rehv velje peal on)....Küll aga ei ole näinud eriti selliseid velgi mis sealt oksudeerunud on,pigem on andurid mädad ja ei ole võimalik lahti võtta lõhkumata.
Täpsustav pilt kah.
https://goo.gl/images/H4BaEY
Täpsustav pilt kah.
https://goo.gl/images/H4BaEY