Olen aru saanud, et kui klapp on madalamas asendis (0.3mm), siis avaneb gaasihoob ja klapitõstuk reguleerib mootori pöörlemiskiirust ja kollektoris on vähe vaakumi. Kui klapp on seatud kõrgemale väärtusele (0.8 mm), sulgub gaasihoob mootori pöörlemiskiiruse reguleerimiseks ja kollektoris on rohkem vaakumi.
Oskab selle keegi inimkeeli lahti seletada või enda kogemust jagada ? Saan aru, antud võimalus on sisse viidud kui näiteks pöörded tühikäigul kõiguvad.
Kas võib nii olla, et kui kui klapp maksimumkõrgusel 0.8 mm siis on kütusekulu suurem, gaasi pedaal erksam ja minek parem ning kui 0.3 siis kütusekulu väiksem, aga samal gaasipedaal vähem erksam ja minek mitte nii hea või vastupidi ? Või hoopis pole eel mainitu omavahel seotud otseselt ?
