Probleem sõitmise ajal. Käsipiduri tuli hakkab suvalisel ajal põlema, ühel päeval hakkas tuluke põlema kui kiirus oli üle 90 ja kiirendada edasi. Nüüd lähiajal juba hakkas väiksema kiiruse pealt põlema, kui vaikselt kiirendada.
Tuluke põleb 5-10 sekundit, siis kustub (kui kiirus väheneb).
Autoga käidud ka remondis, vahetatud lambda andurid, kuna veakoodid näitasid, et sellest tekkis "check engine" tuli. Peale remonti, ligikaudu 100km sõites, tuli hakkas uuesti põlema. Kas see tähendab, et asi on jälle lambda andurites või juba milleskis muus? Pole jõudnud diagnostikas veel käia, aga lähiajal on minek.
Auto mootor töötas alati ühtlaselt ja ükski asi ei teinud imelikku raua häält. Sain käidud tanklas autopesulas, peale autopesu hakkas mootor ebaühtlaselt töötama, näiteks autoga kohapeal olla, siis tuurid on alla 1000, ehk siis kusagil 500-700 peal (sama on ka siis kui mootor on külm ja kui autoga olen sõitnud juba pikema maa). Milles võib asi olla või kas see on normaalne, et tuurid on alla 1000? Vahepeal on ka sõites tunne, et autol kaob mõni jõud ära. Ühesõnaga väga ebamugav ja ebakindel tunne, võrreldes sellega, kui sõitsin enne autopesu.
Lisaks peale pesu hakkas tagumine parempoolne ratas vasakupoole pöörates "koputus" häält tegema, nagu ratas tuleks alt

Nii palju kui ulatasin ja ligipääsesin, siis käega katsudes ja visuaalselt tundus kõik "okei" olevat.
Kuna olen veel algeline bmw omanik ja ei ole autode suhtes eriline spetsialist, siis ei tea, mis seda kõike põhjustada võivad või mis asi see täpsemalt vigane võib olla. Enne kui auto remonti viia ja arvatavasti korraliku summa maksta, oleks mõni hea inimene, kes viitsiks oma kogemuste põhjal öelda, et mis neid probleeme võivad esindada ja kuhu täpsemalt pilk peale visata jne.
Äkki suudab leida katkise teguri ja internetis olevate õpetuste põhjal ise ära parandada
