Mootor 3.0d 160kw,sai siis klapikambri kaane ja väljalaske kolle vahetus ette võetud,sinna hulka veel kõik sisselase,egr,pihustite tihendid/seibid jms,eelsüüte küünlad ja 6.pihusti.
Pihusti tuli muidugi teise koodiga,on vaja uuesti kodeerida?Osad räägivad et on ja osad mitte?
Peale kokkulappamist pill,töötas,tegin proovika ja parkisin garaasi tagasi,peale väljasuretamist enam tööle ei läinud.
Arvuti sappa ja näitas nukkvõlli andur pees,okei vahetasin ära ja pill töötab, kuid vahel ikka loobib nukaanduri viga(3ec0) ,pluss lisaks engine-roughness regulator 4b10(1278) viga.
Inpaga kustudates kaob mõneks ajaks.On viga seotud uue pihustiga?
E65 3.0d kohati lainetav tühikäik peale remonti
- Buumer 316i
- Huviline
- Postitusi: 426
- Liitunud: 26.11.2009 10:39 00
- Peamine sõiduk: Bmw 320xdrive LCI
- Asukoht: Võru
- Buumer 316i
- Huviline
- Postitusi: 426
- Liitunud: 26.11.2009 10:39 00
- Peamine sõiduk: Bmw 320xdrive LCI
- Asukoht: Võru
Re: E65 3.0d kohati lainetav tühikäik peale remonti
Vahe ikka on, IMA koodides näiteks. Euro 3'l on 6 kohta, Euro 4'l 7 kohta. Vaja numbrid kindlasti ajusse sisestada. Need, kes räägivad, et pole vaja, saatku seenele.
Buumer Auto / 56826000
- Buumer 316i
- Huviline
- Postitusi: 426
- Liitunud: 26.11.2009 10:39 00
- Peamine sõiduk: Bmw 320xdrive LCI
- Asukoht: Võru
Re: E65 3.0d kohati lainetav tühikäik peale remonti
Selge,suur tänu täpse vastuse eest,ju siis selles probleemVolum kirjutas:Vahe ikka on, IMA koodides näiteks. Euro 3'l on 6 kohta, Euro 4'l 7 kohta. Vaja numbrid kindlasti ajusse sisestada. Need, kes räägivad, et pole vaja, saatku seenele.

Bmw