E60/61 aku registreerimine
- allstarz
- Huviline
- Postitusi: 405
- Liitunud: 15.02.2010 14:05 34
- Peamine sõiduk: BMW E61
- Asukoht: Tallinn
E60/61 aku registreerimine
Aku teemalisi arutelusid küll palju, ent siiski.
Kasutatavad töövahendid on NcsExpert, Inpa, Tool32 ja äärmisel juhul Disv57 ( arvuti aegluse tõttu venib nagu tigu ).
Hetkel on registreeritud peale 90aH happeaku ja tegelik peal on 110aH.
Kuna aga tuleb aku vahetus siis küsiks igaks juhuks kas nii on õige:
Ncs Expertiga kustutan B090 VO-st, asemele kirjutan Cas ja Lma moodulisse B110
Avan Tool32 ja sealt siis MSD80 ja steuern_batterietausch_registri ja run job.
Kas on vaja ka Inpas ibs histogra reset teha ?
Kas nii võiks uue aku registreerimine toimida ? Ei tahaks uut akut poole aastaga peetrisse keerata.
Teenust sisse osta oskan ja seda soovitada pole vaja !
Kasutatavad töövahendid on NcsExpert, Inpa, Tool32 ja äärmisel juhul Disv57 ( arvuti aegluse tõttu venib nagu tigu ).
Hetkel on registreeritud peale 90aH happeaku ja tegelik peal on 110aH.
Kuna aga tuleb aku vahetus siis küsiks igaks juhuks kas nii on õige:
Ncs Expertiga kustutan B090 VO-st, asemele kirjutan Cas ja Lma moodulisse B110
Avan Tool32 ja sealt siis MSD80 ja steuern_batterietausch_registri ja run job.
Kas on vaja ka Inpas ibs histogra reset teha ?
Kas nii võiks uue aku registreerimine toimida ? Ei tahaks uut akut poole aastaga peetrisse keerata.
Teenust sisse osta oskan ja seda soovitada pole vaja !
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: E60/61 aku registreerimine
Jah. Paljude oletustega (mitte keegi ei ole suutnud esitada verifitseeritud andmeid) parem, kui mitte midagi, aga siiski klausliga, sest mahtuvuse kontrollsüsteem istub kõige kohal ja monitoorib reaalandmeid.
Ütled, et ei taha peetrisse keerata(?)
Pigem kommentaariks lisan selle peale, et kui oled selle kirjeldatud viisil kõik ära teinud ning seejärel avada ISTA/P on VO üldlistis endiselt see aku, mis tehasest ja/või ICOM-ga kodeeriti. Kui tahta klaas-ilusat pilti õigete andmetega, mida auto igal tulevikus eesseisval muutuse hetkel alusandmeteks kasutab, siis on vaja retrofit teha ning seda tehakse icom-ga. Veel võimaliku nihkena ilma icom-ta see muudatus võib tähendada seda, et kui midagi hakatakse icom-ga üleselt tegema võib selle nn ise tehtud muutuse kaotada nagu ka muude ncs muutuste korral, kui on valetatud mõne mooduli tootmiskuupäev jne.
Ütled, et ei taha peetrisse keerata(?)
Pigem kommentaariks lisan selle peale, et kui oled selle kirjeldatud viisil kõik ära teinud ning seejärel avada ISTA/P on VO üldlistis endiselt see aku, mis tehasest ja/või ICOM-ga kodeeriti. Kui tahta klaas-ilusat pilti õigete andmetega, mida auto igal tulevikus eesseisval muutuse hetkel alusandmeteks kasutab, siis on vaja retrofit teha ning seda tehakse icom-ga. Veel võimaliku nihkena ilma icom-ta see muudatus võib tähendada seda, et kui midagi hakatakse icom-ga üleselt tegema võib selle nn ise tehtud muutuse kaotada nagu ka muude ncs muutuste korral, kui on valetatud mõne mooduli tootmiskuupäev jne.
- allstarz
- Huviline
- Postitusi: 405
- Liitunud: 15.02.2010 14:05 34
- Peamine sõiduk: BMW E61
- Asukoht: Tallinn
Re: E60/61 aku registreerimine
Kui Ista üldlistis ikka näidatakse tehases registreeritud akut (oletame 90aH ) siis ncs iga registreeritud nt 110aH akut laetakse ikka 90aH vääriliselt ? Või siis mingite mööndustega ?
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: E60/61 aku registreerimine
Sellele küsimusele ei ole võimalik anda täpset vastust.
Teiste sõnadega on alati siis võimalik, et süsteem ei tea x aeg (tunde või minuteid) kuidas akut laadida. Kõik sõltub väga palju muide juba sellest, kui kaua on möödas viimasest käivitusest. Teise äärmusena, kui auto on 24/7 töös ja kasutuses siis ei ole üldse oluline, mis mahtuvusega aku on kodeeritud. Just mahtuvuse(!) Aku tüüp, hape või AGM, on väga oluline.
Teiste sõnadega on alati siis võimalik, et süsteem ei tea x aeg (tunde või minuteid) kuidas akut laadida. Kõik sõltub väga palju muide juba sellest, kui kaua on möödas viimasest käivitusest. Teise äärmusena, kui auto on 24/7 töös ja kasutuses siis ei ole üldse oluline, mis mahtuvusega aku on kodeeritud. Just mahtuvuse(!) Aku tüüp, hape või AGM, on väga oluline.
- allstarz
- Huviline
- Postitusi: 405
- Liitunud: 15.02.2010 14:05 34
- Peamine sõiduk: BMW E61
- Asukoht: Tallinn
Re: E60/61 aku registreerimine
Hetkel on auto peal Boschi S5 110aH happeaku. Registreering on aga 90aH happeaku.
Külmana auto käies on laadimis pinge 15,1 ja soojenedes langed 14,4 (+- 0,4 ). Ja see 15,1 tundub happeakule kuidagi palju.
Kui Ibs lhti ühendada siis laeb stabiilselt 14,6 +-
Ehk kui registreerin uue aku siis, et üle ei keedeta nt.
Külmana auto käies on laadimis pinge 15,1 ja soojenedes langed 14,4 (+- 0,4 ). Ja see 15,1 tundub happeakule kuidagi palju.
Kui Ibs lhti ühendada siis laeb stabiilselt 14,6 +-
Ehk kui registreerin uue aku siis, et üle ei keedeta nt.
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: E60/61 aku registreerimine
Jällegi, risk olemas. Lisaks on valdav risk hoopis selline, et aku jääb alalaetuks ning seda ohustab siis sulfatiseerumine... mahtuvuse kadumine. Mingis laadimisfaasis pannakse laadimispingega suure tõenäosusega mööda.
Laadimispinge väärtuse järgi ei saa teha kõiki järeldusi, sest laadimisfaasid on erineva joonega ning a la 15V on ka happeakule vajalik teatud temp juures. Pealegi ülepinge ei ole happeakule probleem. AGM-i ohustab see oluliselt rohkem. IBS kontrollib ja juhib ka seda. Kõik sõltub palju saab aku tööaega. Kui pigem linnas kasutatav auto siis seal on parim kasutada AGM akut, kus mitmed riskid maha võetakse.
Laadimispinge väärtuse järgi ei saa teha kõiki järeldusi, sest laadimisfaasid on erineva joonega ning a la 15V on ka happeakule vajalik teatud temp juures. Pealegi ülepinge ei ole happeakule probleem. AGM-i ohustab see oluliselt rohkem. IBS kontrollib ja juhib ka seda. Kõik sõltub palju saab aku tööaega. Kui pigem linnas kasutatav auto siis seal on parim kasutada AGM akut, kus mitmed riskid maha võetakse.
- allstarz
- Huviline
- Postitusi: 405
- Liitunud: 15.02.2010 14:05 34
- Peamine sõiduk: BMW E61
- Asukoht: Tallinn
Re: E60/61 aku registreerimine
Auto sõidab minukäes pikemaid otsi ( 150+ km ) ja linnasõitu vähe. Seega 110aH happeaku peaks sobima hästi. Peale aku soetamist ja vahetamist siis teen 1 postis kirjeldatu järgi registreerimise ja näha siis kuidas kestab.
Peale casi ja lma moodulis kirjutamist ja inpaga histogram reseti peaks näitama ka seal registreeritud uut akut ?
Kas Dis v57 saab ka eneria bilansse jälgida ?
Peale casi ja lma moodulis kirjutamist ja inpaga histogram reseti peaks näitama ka seal registreeritud uut akut ?
Kas Dis v57 saab ka eneria bilansse jälgida ?
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: E60/61 aku registreerimine
Mitmete allikate kinnitusel on Bosch S5 aku allhankena pärit Vartast ning tegemist õhendatud plaatidega akuga, mis pakub korralikku CCA, aga seda kärbitud elueaga. Kui 4 aastat käitub ok siis pole põhjust rahulolematu olla.
Läbisõidu järgi saad näha, millal vahetused regatud. Dis näitab ka... kuigi kes seda enam mäletab ibs ajastu omadel, sest ista/d näitab rohkem.
Läbisõidu järgi saad näha, millal vahetused regatud. Dis näitab ka... kuigi kes seda enam mäletab ibs ajastu omadel, sest ista/d näitab rohkem.
Re: E60/61 aku registreerimine
CAS'is vaja "KLASSE_BATTERIE" samuti ära muuta, sest ainult VO muutmine + registeerimine seda ei muuda.
Buumer Auto / 56826000
- allstarz
- Huviline
- Postitusi: 405
- Liitunud: 15.02.2010 14:05 34
- Peamine sõiduk: BMW E61
- Asukoht: Tallinn
Re: E60/61 aku registreerimine
Jah unustasin seda esimesed postis kirjutada, et ka kodeeringust 110aH valida.
Korra olen proovinud varasemalt muuta 90aH pealt 110aH peale, kuid hiljem vaadates on kodeering tagasi 90aH peal ( siis VO-sse ei kirjutanud uue aku tüüpi ).
Homme igaljuhul proovin järgi
Korra olen proovinud varasemalt muuta 90aH pealt 110aH peale, kuid hiljem vaadates on kodeering tagasi 90aH peal ( siis VO-sse ei kirjutanud uue aku tüüpi ).
Homme igaljuhul proovin järgi
- allstarz
- Huviline
- Postitusi: 405
- Liitunud: 15.02.2010 14:05 34
- Peamine sõiduk: BMW E61
- Asukoht: Tallinn
Re: E60/61 aku registreerimine
Ja küsimus- kelle juures on võimalik nt 3.dets Esmaspäev nt aku koormus testi teha ? Hetkel mõlemad autot siin ja oleks hea teada ja mis maksab
Re: E60/61 aku registreerimine
Aku koormustest on mõttetu, kui laetustase on madal. Pigem lase viimast kontrollida.
Buumer Auto / 56826000
Re: E60/61 aku registreerimine
NCS EXPERT -iga saab edukalt e69/61 aku kodeeringut muuta kõikides vajalikes moodulites. Uusi autosid tehases ei kodeeritud istaga.
Oskan suhelda e31-e92 mudelitega
- allstarz
- Huviline
- Postitusi: 405
- Liitunud: 15.02.2010 14:05 34
- Peamine sõiduk: BMW E61
- Asukoht: Tallinn
Re: E60/61 aku registreerimine
Ja millistes moodulites tuleks täpsemalt mida muuta lisaks eelnele kirjutatule ?
Re: E60/61 aku registreerimine
Eemaldad vana aku vo ning lisad uue vo cas moodulisse
. Seejärel kodeerid terve auto cas moodulist võetud vo-ga seejärel kasutad tool32 programmi et aku mootoriajule tutvustada
. Seejärel kodeerid terve auto cas moodulist võetud vo-ga seejärel kasutad tool32 programmi et aku mootoriajule tutvustada
Oskan suhelda e31-e92 mudelitega
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: E60/61 aku registreerimine
Vahet ei ole millega tehas kodeerib. Kui kuvatud on selline asi siis NCS Expert-ga seda ei muuda:

Retrofit on vaja:


Retrofit on vaja:

ooDDoo kirjutas:NCS EXPERT -iga saab edukalt e69/61 aku kodeeringut muuta kõikides vajalikes moodulites. Uusi autosid tehases ei kodeeritud istaga.
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: E60/61 aku registreerimine
Tee see ise läbi ja veendud, et NCS Expert selline tegevus seda ei muuda.
Re: E60/61 aku registreerimine
NCS DUMMY abiga ammu järgi proovitud .
Oskan suhelda e31-e92 mudelitega
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: E60/61 aku registreerimine
Dummy või mitte dummy pole absoluutselt mingit vahet selles lõigus.
Teema algataja teeb NCS Expert-ga kõik läbi ja siis läheb laseb ISTA/P-ga välja lugeda ning konstateerib saadud tulemuse.
Teema algataja teeb NCS Expert-ga kõik läbi ja siis läheb laseb ISTA/P-ga välja lugeda ning konstateerib saadud tulemuse.
Re: E60/61 aku registreerimine
Proovitud - Töötab nii NCS'iga kui ka ISTA/P'ga, vahet ei ole.
Vahe on selles, et NCS'iga teed 3 minutiga ära, P'ga teed 30 minutit.
Vahe on selles, et NCS'iga teed 3 minutiga ära, P'ga teed 30 minutit.
Buumer Auto / 56826000
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: E60/61 aku registreerimine
Vaatame.
Kui NCS-ga kirjeldatud kodeering tehtud võib erandkorras minu juurest läbi tulla ja panen icom-i külge.
Kui NCS-ga kirjeldatud kodeering tehtud võib erandkorras minu juurest läbi tulla ja panen icom-i külge.
- allstarz
- Huviline
- Postitusi: 405
- Liitunud: 15.02.2010 14:05 34
- Peamine sõiduk: BMW E61
- Asukoht: Tallinn
Re: E60/61 aku registreerimine
Kui "kutse" tehti minule erand korras siis miks ka mitte. Tuleval nädalal olen Tallinnas olemas ja võimalik tulla kuhu vaja. Aku vahetust pole veel teinud, kuid see vana aku juba omadega pekingis ja pole vast vahet mida sinna proovi eesmärgil registreerida vast.
Loodetavasti olen suuteline siis ka õigesti NCS iga ümber käima.
Loodetavasti olen suuteline siis ka õigesti NCS iga ümber käima.
Re: E60/61 aku registreerimine
Proovi käigus päris suvalist ka pole mõtet regada.. Laadimisalgoritm koostatakse ikka nende andmete abil... Hr ttsys loogika järgi 2005 a polnud bemmile võimalik teist akut peale kodeerida. Ja nii veel päris mitu a enne kui ista tuli. See kas sul on i com või suvaline hr Ttsys käest ostetud hiina kaabel ei mängi ka mingit rolli
Oskan suhelda e31-e92 mudelitega
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: E60/61 aku registreerimine
Suvalist pole vaja. 90Ah hape pidi kodeeritud olema ja 110Ah tükk pidi reaalselt istuma.
Jah. Kui see plaanitud kodeerimine on NCS-ga kõik tehtud siis võib minuga ühendust võtta ja kooskõlastada pelgalt ista/p verifitseerimise seanss. Vaatab, mis andmed on "Optional Extras".
Olen korduvalt ja korduvalt näinud seda pilti, mis seal kuvatakse vaatamata sellele, et väidetavalt väga oskajate ncs kasutajate käe alt läbi käinud.
Jah. Kui see plaanitud kodeerimine on NCS-ga kõik tehtud siis võib minuga ühendust võtta ja kooskõlastada pelgalt ista/p verifitseerimise seanss. Vaatab, mis andmed on "Optional Extras".
Olen korduvalt ja korduvalt näinud seda pilti, mis seal kuvatakse vaatamata sellele, et väidetavalt väga oskajate ncs kasutajate käe alt läbi käinud.
allstarz kirjutas: Hetkel on registreeritud peale 90aH happeaku ja tegelik peal on 110aH.
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: E60/61 aku registreerimine
Rahu. Oota tulemus ära.
- PeeterA
- Huviline
- Postitusi: 4509
- Liitunud: 26.07.2007 10:10 36
- Telefon: 51949859
- Asukoht: BMW diagnostika Haapsalus
- Kontakt:
Re: E60/61 aku registreerimine
Tundub, et jälle üks pointless vaidlemise koht. Enda kogemuse järgi saab E-kerede peal kõik kodeerimistoimingud NCS'ga kiiresti ja edukalt aetud. Kaasa arvatud akutüübi muutuse sisseviimine.
ISTAP-ga ei saa üldselt pooligi asju kodeerida, kuna see diileritele mõeldud piirangutega tarkvara.
Loomulikult kui NCS'ga poolikut tööd teha(VO-d CAS ja LM moodulites mitte muutes), siis diileritarkvara ei näe tehtud muudatusi.
ISTAP-ga ei saa üldselt pooligi asju kodeerida, kuna see diileritele mõeldud piirangutega tarkvara.
Loomulikult kui NCS'ga poolikut tööd teha(VO-d CAS ja LM moodulites mitte muutes), siis diileritarkvara ei näe tehtud muudatusi.
tel. 51 949 859
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: E60/61 aku registreerimine
Koguge kannatust.
Pealegi BMW readiilerile ei ole avatud ISTA/P täieulatuslik modifitseerimine ehk Expert Mode. Ilmselt viitad üksikute moodulite või tegevuste planeerimisele, mis on Expert Mode-s võimalik. Muidugi on NCS Expert väga mõnus väike-kiire töövahend ja kasutan ka ise seda, aga see ei vaigista üles seatud märkust.

Re: E60/61 aku registreerimine
Proovitud juba, ista/p ei anna enam samasuguse mahtuvusega akut retrofittida.ttsys kirjutas:Kui NCS-ga kirjeldatud kodeering tehtud võib erandkorras minu juurest läbi tulla ja panen icom-i külge.
Buumer Auto / 56826000