E39 kütusepaagi probleem.
E39 kütusepaagi probleem.
Tere,
Probleem selles, et paagi parem pool on täis ja vasak pool täiesti tühi.
Juurde rohkem tankida ei saa (''ei mahu'') ja kütusenäidik näitab umbes poolt paaki.
Probleem tekkis (vist) peale pumba vahetust. Visuaalselt tundus kõik nii nagu peab.
On kellelgi ideid kuidas kütus parlanksi saada?
Probleem selles, et paagi parem pool on täis ja vasak pool täiesti tühi.
Juurde rohkem tankida ei saa (''ei mahu'') ja kütusenäidik näitab umbes poolt paaki.
Probleem tekkis (vist) peale pumba vahetust. Visuaalselt tundus kõik nii nagu peab.
On kellelgi ideid kuidas kütus parlanksi saada?
Re: E39 kütusepaagi probleem.
Paagipump nõuetekohaselt paigaldada hakkab ise pumpama. Pump pole korralikult pesas.
Oskan suhelda e31-e92 mudelitega
-
- Huviline
- Postitusi: 4701
- Liitunud: 19.01.2003 20:29 39
- Asukoht: BMW diagnstika, Kuma tee 8, Peetri
- Kontakt:
Re: E39 kütusepaagi probleem.
Paak sitta täis ja pumbal labad maas äkki?
Mismõttes tankida ei saa?
Paagi ehitus selline et saab alati täis tankida
Mismõttes tankida ei saa?
Paagi ehitus selline et saab alati täis tankida
Ära saada mulle sõnumit, helista! Tel:5028520
Re: E39 kütusepaagi probleem.
Ei saanud tankida täis. Püstoli lõi lukku, sest kütus oli torus juba, aga üks pool paagist oli täiesti tühi.
Aga sain vist asja korda juba.
Pump oli siiski omal kohal ikka nagu peab, aga mingi kamm oli selle toruga, mille kaudu pumbatakse ühelt poolt teisele. Nii et kõik tagasivoolust tulev kütus voolas pumba poole paaki.
Vaatsin kust kaudu see sinna jookseb ja hoidsin natukene aega seal näppu ees. Peale seda jooksis sealt umbes poole väiksema survega ja teine samapalju jooksis siis teisele poole paaki.
Kütusenäidik näitab ka nüüd õigesti ja küttekulu ka loogiliselt.
Hetkel veel asi jälgimise all, aga tundub korras.
Aga sain vist asja korda juba.
Pump oli siiski omal kohal ikka nagu peab, aga mingi kamm oli selle toruga, mille kaudu pumbatakse ühelt poolt teisele. Nii et kõik tagasivoolust tulev kütus voolas pumba poole paaki.
Vaatsin kust kaudu see sinna jookseb ja hoidsin natukene aega seal näppu ees. Peale seda jooksis sealt umbes poole väiksema survega ja teine samapalju jooksis siis teisele poole paaki.
Kütusenäidik näitab ka nüüd õigesti ja küttekulu ka loogiliselt.
Hetkel veel asi jälgimise all, aga tundub korras.
-
- Huviline
- Postitusi: 4701
- Liitunud: 19.01.2003 20:29 39
- Asukoht: BMW diagnstika, Kuma tee 8, Peetri
- Kontakt:
Re: E39 kütusepaagi probleem.
Tagasivool tuleb juhipoolsesse paagiossa kust haaratakse kütus ja lükatakse kõrvalistuja poolsesse ossa. Terve süsteemi puhul ongi kogu kütus pigem pumba poolsemas paagiosas. Mõlemad osad on ülevalt ühenduses niiet siffoni eemaldamisel isegi saab paagi täis lasta.
Ära saada mulle sõnumit, helista! Tel:5028520
Re: E39 kütusepaagi probleem.
Vot siis ei teagi mis teema oli, aga praegu igatahes asi tundub toimivat.
-
- Huviline
- Postitusi: 23
- Liitunud: 26.03.2018 18:11 00
- Peamine sõiduk: Bmw e39 530d
- Asukoht: Tallinn/Pärnu
Re: E39 kütusepaagi probleem.
Ei hakka eraldi teemat tegema. Mure selline, et peale põhjaaluse küttepumba vahetust see uus pump piniseb v undab imelikult. Milles viga olla võib? Kohati nagu kaob ära ja siis tuleb jälle tagasi. Põhjaalune pump sai vahetatud kuna üks hommik ei läinud auto käima, arvuti järgi ja oli pumba viga. Kas viga võib selles olla, et ei saa kütet korralikult kätte?
Re: E39 kütusepaagi probleem.
Üldiselt need nn aftermarket pumbad undavadki valjemalt , aga sellegi poolest teevad oma töö ära. Kui seda undamist ei taha kuulda ,siis tuleb osta kallim/kvaliteetsem varuosa. Aga ,et undamine kaob ja tuleb, siis selle kohta küll ei oska midagi öelda.