E46 ostuabi
E46 ostuabi
Tere bemmimehed (ja naised)
Peas mõlgub mõte osta üks E46 facelift. Jääb igapäevaseks masinaks. Kuna siin on E46 teemasid mitmeid (ning olen enamiku ka läbi lugenud) koondaks siia kokku mõned küsimused, mis on üles jäänud. Ehk mõni teadjam oskab vastata.
Mootor: Oskab keegi välja tuua erinevate 6-silidriliste mootorite head ja vead (320, 325, 330)? Siiani olen enamasti vaadanud 330 diisleid, kuid selle kütusekulu tundub kuidagi suurevõitu.
Nelivedu vs tagavedu - kui suur on neliveolise masina peavalu võrreldes tagaveolisega? Kas on mõistlik otsida neliveolist?
Manuaal vs Automaat vs SMG - Olen kuulnud, et SMG kastid on paras peavalu. Samas ütles seda keegi, kes ise sellist masinat ei omanud. Kui suured murekohad nende automaat ja SMG kastid tegelikult on? Manuaal on siin vist kõige lollikindlam valik?
Üldised murekohad: mida peaks autot vaatama minnes kindlasti kontrollima? On seal mingeid suuremaid tüüpvigasid erinevate väljalaskeaastate vahel?
Mis sellise masina aastane keskmine ülalpidamiskulu olla võiks?
E46 facelifti hind on pea sama, mis E90/E91 oma. Kas oleks mõistlikum kohe uuem generatsioon võtta?
Peas mõlgub mõte osta üks E46 facelift. Jääb igapäevaseks masinaks. Kuna siin on E46 teemasid mitmeid (ning olen enamiku ka läbi lugenud) koondaks siia kokku mõned küsimused, mis on üles jäänud. Ehk mõni teadjam oskab vastata.
Mootor: Oskab keegi välja tuua erinevate 6-silidriliste mootorite head ja vead (320, 325, 330)? Siiani olen enamasti vaadanud 330 diisleid, kuid selle kütusekulu tundub kuidagi suurevõitu.
Nelivedu vs tagavedu - kui suur on neliveolise masina peavalu võrreldes tagaveolisega? Kas on mõistlik otsida neliveolist?
Manuaal vs Automaat vs SMG - Olen kuulnud, et SMG kastid on paras peavalu. Samas ütles seda keegi, kes ise sellist masinat ei omanud. Kui suured murekohad nende automaat ja SMG kastid tegelikult on? Manuaal on siin vist kõige lollikindlam valik?
Üldised murekohad: mida peaks autot vaatama minnes kindlasti kontrollima? On seal mingeid suuremaid tüüpvigasid erinevate väljalaskeaastate vahel?
Mis sellise masina aastane keskmine ülalpidamiskulu olla võiks?
E46 facelifti hind on pea sama, mis E90/E91 oma. Kas oleks mõistlikum kohe uuem generatsioon võtta?
-
- Huviline
- Postitusi: 1440
- Liitunud: 12.04.2009 13:34 56
- Peamine sõiduk: Mercury Grand Marquis
- Asukoht: Tallinn
Re: E46 ostuabi
Kui korraliku ilma roosteta kerega taguveolise e46-e r6 bensuka saad on suht muretu..
Samas oli 110kw diisel ka vägagi murevaba ning eriti raha ei neelanud.
E91 puhul on bensukad pigem kehvemad kui diislid ja need mis e46-ga samas hinnaklassis on, on seda põhjusega.
E91-te vbl. pisut kallim pidada ka, ei oska veel öelda.
Samas oli 110kw diisel ka vägagi murevaba ning eriti raha ei neelanud.
E91 puhul on bensukad pigem kehvemad kui diislid ja need mis e46-ga samas hinnaklassis on, on seda põhjusega.
E91-te vbl. pisut kallim pidada ka, ei oska veel öelda.
- WhipLash
- Huviline
- Postitusi: 1172
- Liitunud: 11.11.2015 16:21 20
- Peamine sõiduk: E46 328Ci
- Asukoht: Tallinn
Re: E46 ostuabi
Mina ütlen 2500.- per aasta. Järgmine inimene, kes sõidab kuni teeäärde jätab, ütleb õlivahetuse hinna aastaseks kuluks.
Suhteliselt mõttetu küsimus. Sõltub, mida teed ja kuidas joppab.
SMG kast ainult siis kui entusiast oled. Nelikvedu - kui tõesti näed, et vaja läheb. Nende küsimustega ka avalikuse poole lootusetu pöörduda. Isiklikud eelistused.
Üldiselt suht retsitud kraam.
Re: E46 ostuabi
Pigem e91 320d võtta. Ülalpidamisekulud on üsnagi samad.
2500€ ei lähe aastas kohe kindlasti E46 alla, vaid siis kui ikka täieliku miini otsa satud, mis reaalselt neelabki raha.
3.0 diisli kütusekulu pole väga palju suurem, aga kindlasti 2.0 on odavam pidada.
Erilist vahet pole kas manuaal või automaat, vaata ikka isikliku eelistuse järgi. E46 automaatkast või turbiinivahetus on odavam või sama hinnaga kui E46 330d 150kw osta sidurikomplekti koos hoorattaga.
2500€ ei lähe aastas kohe kindlasti E46 alla, vaid siis kui ikka täieliku miini otsa satud, mis reaalselt neelabki raha.
3.0 diisli kütusekulu pole väga palju suurem, aga kindlasti 2.0 on odavam pidada.
Erilist vahet pole kas manuaal või automaat, vaata ikka isikliku eelistuse järgi. E46 automaatkast või turbiinivahetus on odavam või sama hinnaga kui E46 330d 150kw osta sidurikomplekti koos hoorattaga.
Re: E46 ostuabi
E46 toodeti 1997 kuni 2006, sellest tasub aru saada. Tegu on parimal juhul 13 aastat vana masinaga.
See palju sul kulusid on oleneb eelkõige sellest mis sa ostad, kuidas see hoitud on ning kuidas sa seda hooldad.
Kui mina enda esimese BMW ostsin siis uurisin pingsalt mootorite kohta ning lõpptulemusena läksin seda teed, et suurem mootor on töökindlam, loodud juba rohkem taluma. Väike mootor võib kull öko olla kuid suurima töenäosusega ei ole sellega rahulikult sõidetud ning mootor on pidanud pigem rohkem suuremat koormust taluma kui võiks(hoidmise eesmärgil). Lisaks peaks veel aru saama sellest mis on vabalthingava ning turbomootori erinevused. Turbo on tore asi kuid sama moodi, ilma hooldamata kulukas remont. sellest tulenevalt valisin mina 330i(või noh.. 330Ci)..
lisaksin siinkohal, et BMW R6 bensiini mootorid on võrdlemisi ökonoomsed võrreldes teiste markide sama kubatuuriga V mootoritega.
Nelikvedu vs tagavedu.. bmw nelikvedu ei ole just parim ning sama moodi lisab autole remonti vajavaid detaile. Kui ei ela kuskil maal kus lund ei lükata siis ei soovita ning kui elad siis vali midagi muud kui bmw.
Kast - ilmselgelt manuaal on kõige lollikindlam ning odavam remontida kuid olenevalt harjumusest ei ole kõige mugavam. Automaat on mugav kuid taaskord kui midagi läheb on kulukas. SMG.. minu autol on SMG. kas ma pean selleks "entusiast" olema? Ei. inimesed üldiselt ei saa aru mis asi on SMG kast ning harivad ennast interneti foorumites oleva infoga, nagu tegin ka mina, kuid ei süübi sellesse rohkem. ARK registreerib selle kui automaat kasti, reaalsuses on sellel rohkem sarnasusi manuaaliga. Autol on 2 pedaali, kuid autol on ka sidur mida opereerib hüdroelekti ajam. Autoga saab sõita kui automaadiga kuid ütlen ausalt see reziim on tõesti aeglane ning isiklikult seda ei kasuta. Muus osas vahetan ise käike(roolilt või kangilt) nagu manuaaliga vastavalt enda soovile.
Enda auto oli pärit sveitsist ning sealoli sellel 1 omanik, ostu hetkel oli auto ls 342k. ise olen sellele nüüdseks peaaegu 80k peale sõitnud, 5,5 aastaga. selle aja jooksul on olnud üks suurem remont mis oli tõepoolest seotud kasti/siduriga, hind jäi sinna 2k kanti(sama hinnaklass mis automaatkasti remont, olenevalt tööst). muus osas vahetanud kuluosasid veermikus ning korralised hooldused.
Mida peaks autot vaatama minnes kontrollima? oleneb auto hinnast kuid üldiselt kui sa ei ole ise tehnilise taustaga siis lase parem pädeval asutusel üle vaadata.
Kokkuvõtteks mida lihtsam on masin, seda väiksemad on kulud - vabalthingav bensiin, manuaal, nelikvedu unusta ära.
See palju sul kulusid on oleneb eelkõige sellest mis sa ostad, kuidas see hoitud on ning kuidas sa seda hooldad.
Kui mina enda esimese BMW ostsin siis uurisin pingsalt mootorite kohta ning lõpptulemusena läksin seda teed, et suurem mootor on töökindlam, loodud juba rohkem taluma. Väike mootor võib kull öko olla kuid suurima töenäosusega ei ole sellega rahulikult sõidetud ning mootor on pidanud pigem rohkem suuremat koormust taluma kui võiks(hoidmise eesmärgil). Lisaks peaks veel aru saama sellest mis on vabalthingava ning turbomootori erinevused. Turbo on tore asi kuid sama moodi, ilma hooldamata kulukas remont. sellest tulenevalt valisin mina 330i(või noh.. 330Ci)..
lisaksin siinkohal, et BMW R6 bensiini mootorid on võrdlemisi ökonoomsed võrreldes teiste markide sama kubatuuriga V mootoritega.
Nelikvedu vs tagavedu.. bmw nelikvedu ei ole just parim ning sama moodi lisab autole remonti vajavaid detaile. Kui ei ela kuskil maal kus lund ei lükata siis ei soovita ning kui elad siis vali midagi muud kui bmw.
Kast - ilmselgelt manuaal on kõige lollikindlam ning odavam remontida kuid olenevalt harjumusest ei ole kõige mugavam. Automaat on mugav kuid taaskord kui midagi läheb on kulukas. SMG.. minu autol on SMG. kas ma pean selleks "entusiast" olema? Ei. inimesed üldiselt ei saa aru mis asi on SMG kast ning harivad ennast interneti foorumites oleva infoga, nagu tegin ka mina, kuid ei süübi sellesse rohkem. ARK registreerib selle kui automaat kasti, reaalsuses on sellel rohkem sarnasusi manuaaliga. Autol on 2 pedaali, kuid autol on ka sidur mida opereerib hüdroelekti ajam. Autoga saab sõita kui automaadiga kuid ütlen ausalt see reziim on tõesti aeglane ning isiklikult seda ei kasuta. Muus osas vahetan ise käike(roolilt või kangilt) nagu manuaaliga vastavalt enda soovile.
Enda auto oli pärit sveitsist ning sealoli sellel 1 omanik, ostu hetkel oli auto ls 342k. ise olen sellele nüüdseks peaaegu 80k peale sõitnud, 5,5 aastaga. selle aja jooksul on olnud üks suurem remont mis oli tõepoolest seotud kasti/siduriga, hind jäi sinna 2k kanti(sama hinnaklass mis automaatkasti remont, olenevalt tööst). muus osas vahetanud kuluosasid veermikus ning korralised hooldused.
Mida peaks autot vaatama minnes kontrollima? oleneb auto hinnast kuid üldiselt kui sa ei ole ise tehnilise taustaga siis lase parem pädeval asutusel üle vaadata.
Kokkuvõtteks mida lihtsam on masin, seda väiksemad on kulud - vabalthingav bensiin, manuaal, nelikvedu unusta ära.
- mastergut
- Huviline
- Postitusi: 785
- Liitunud: 14.11.2007 15:51 55
- Peamine sõiduk: BMW 530xd
- Asukoht: Rakvere
- Kontakt:
Re: E46 ostuabi
Pm saab miin sellest kui ei kuluta aastas umbes 2000Frenzi kirjutas: ↑21.04.2019 17:18 49 Pigem e91 320d võtta. Ülalpidamisekulud on üsnagi samad.
2500€ ei lähe aastas kohe kindlasti E46 alla, vaid siis kui ikka täieliku miini otsa satud, mis reaalselt neelabki raha.
3.0 diisli kütusekulu pole väga palju suurem, aga kindlasti 2.0 on odavam pidada.
Erilist vahet pole kas manuaal või automaat, vaata ikka isikliku eelistuse järgi. E46 automaatkast või turbiinivahetus on odavam või sama hinnaga kui E46 330d 150kw osta sidurikomplekti koos hoorattaga.
AUDI b3 2.3 Quattro , E46 320I , e39 530d 142kw , e61 530xd , e34 524td
Re: E46 ostuabi
Iga aasta vahetad sillas kõik võimalikud detailid ja teed mootorile kap remonti, et nii palju alla läheb?
- mastergut
- Huviline
- Postitusi: 785
- Liitunud: 14.11.2007 15:51 55
- Peamine sõiduk: BMW 530xd
- Asukoht: Rakvere
- Kontakt:
Re: E46 ostuabi
Viimaneaasta pm nii umbes tuli jah
AUDI b3 2.3 Quattro , E46 320I , e39 530d 142kw , e61 530xd , e34 524td
- WhipLash
- Huviline
- Postitusi: 1172
- Liitunud: 11.11.2015 16:21 20
- Peamine sõiduk: E46 328Ci
- Asukoht: Tallinn
Re: E46 ostuabi
Jagada see summa 12 kuu peale ära, siis igas kuus saad hea juhul lubada endale 2h töökoja aega ja peotäis varuosasid.

Kui finants lubab, ega siis on tänapäeval targem mingi uus punn liiparisse võtta juba.
2000+ on õnneks jätkusuutlik areng, mitte ülalpidamiskulud aastast-aastasse, kui mõistlikult tarbid.
-
- Huviline
- Postitusi: 1440
- Liitunud: 12.04.2009 13:34 56
- Peamine sõiduk: Mercury Grand Marquis
- Asukoht: Tallinn
Re: E46 ostuabi
Uue võtad liisingusse siis taod liisingut mingi 3k aastas....
Mul läks 320d peale 2,5a. Jooksul 2k.....ilmselt oli mul normaalne auto ka, uus omanik sõidab ka ja pole midagi kurta.
Kõige tähtsam mida vaadata sellise auto juures on kere seisukord, siis ülejäänud asjad.
Mul läks 320d peale 2,5a. Jooksul 2k.....ilmselt oli mul normaalne auto ka, uus omanik sõidab ka ja pole midagi kurta.
Kõige tähtsam mida vaadata sellise auto juures on kere seisukord, siis ülejäänud asjad.
- mastergut
- Huviline
- Postitusi: 785
- Liitunud: 14.11.2007 15:51 55
- Peamine sõiduk: BMW 530xd
- Asukoht: Rakvere
- Kontakt:
Re: E46 ostuabi
No ütleks et minu auto on ka üks parimaid mis liikvel tehniliselt. Aga on juhtunud imelikud vead . Näiteks sidurikorvil murdus üks lamell mis sattus risti milletulemuseks tuli vahetada sidur. Siis kukkus eelsüüteküünlaots sõiduaeg mootori. Siis tuli mootorivahetus. Paar õlivahetust , esiaisillas õõtsad jne
Realselt olen ise kõik tööd teinud ise ja arvestanud töö hinna ka. Peast ei mäleta aga kogukulu oli vist aastas 2700.
Realselt olen ise kõik tööd teinud ise ja arvestanud töö hinna ka. Peast ei mäleta aga kogukulu oli vist aastas 2700.
AUDI b3 2.3 Quattro , E46 320I , e39 530d 142kw , e61 530xd , e34 524td
-
- Huviline
- Postitusi: 1440
- Liitunud: 12.04.2009 13:34 56
- Peamine sõiduk: Mercury Grand Marquis
- Asukoht: Tallinn
Re: E46 ostuabi
Ma enda omal tegin ka pooled asjad ise.
Õli-filtrivahetusi ei hakka sisse lugema.
Esiõõtsa tagumised puksid(1x lemf, lõpuks poly), stabikakondid(lemf), mootori- ja kastipadjad(lemf), väntvõlli rihmaratas(corteco),rihmad ja paar rullikut, tagumised kettad-klotsid(käsipidur ka), automaatkasti õlivahetus, eelsüüteküünlad ja relee(behr).
Korra lasin valoris pihustid üle vaadata, see kahtlus miks lasin oli seotud anomaaliaga, pihustid olid korras.
Mingi hetk hakkas egr mootorit lämmatama(see oli see anomaalia), paar korda käisin väga pädeva diagnostiku juures, lõpuks sain ise jälile ja üks foorumikasutaja timmis seal midagi.
Sellega seoses egr(kasut.)
Jahutusvedeliku elektriline soojendi(kasut.).
Rohkem väga ei meenugi.
Aa... Vaakumvoolikud(fixusest ostsin, pidi sobilik ja hea voolik olema) vahetasin ka ära aga need olid juba pudedaks läinud ja uus omanik vahetas uuesti ning õigete vastu.
Ma ei ütle, et mu auto üks parimaid oli aga ei lekkinud ega suitsenud, käis ilusti ja ei kolisenud.
Ja rooste ei närinud ka.
Õli-filtrivahetusi ei hakka sisse lugema.
Esiõõtsa tagumised puksid(1x lemf, lõpuks poly), stabikakondid(lemf), mootori- ja kastipadjad(lemf), väntvõlli rihmaratas(corteco),rihmad ja paar rullikut, tagumised kettad-klotsid(käsipidur ka), automaatkasti õlivahetus, eelsüüteküünlad ja relee(behr).
Korra lasin valoris pihustid üle vaadata, see kahtlus miks lasin oli seotud anomaaliaga, pihustid olid korras.
Mingi hetk hakkas egr mootorit lämmatama(see oli see anomaalia), paar korda käisin väga pädeva diagnostiku juures, lõpuks sain ise jälile ja üks foorumikasutaja timmis seal midagi.
Sellega seoses egr(kasut.)
Jahutusvedeliku elektriline soojendi(kasut.).
Rohkem väga ei meenugi.
Aa... Vaakumvoolikud(fixusest ostsin, pidi sobilik ja hea voolik olema) vahetasin ka ära aga need olid juba pudedaks läinud ja uus omanik vahetas uuesti ning õigete vastu.
Ma ei ütle, et mu auto üks parimaid oli aga ei lekkinud ega suitsenud, käis ilusti ja ei kolisenud.
Ja rooste ei närinud ka.
- mastergut
- Huviline
- Postitusi: 785
- Liitunud: 14.11.2007 15:51 55
- Peamine sõiduk: BMW 530xd
- Asukoht: Rakvere
- Kontakt:
Re: E46 ostuabi
Õli ja filter ka kulu vahe ju sees kas yaris 3.5 l õli või gl 13 l õli
AUDI b3 2.3 Quattro , E46 320I , e39 530d 142kw , e61 530xd , e34 524td
-
- Huviline
- Postitusi: 1440
- Liitunud: 12.04.2009 13:34 56
- Peamine sõiduk: Mercury Grand Marquis
- Asukoht: Tallinn
Re: E46 ostuabi
Iga kord ostsin Castrol edge turbodiesel 5w40 ja bosch-i õli ning õhufiltri... Ja salongika ka vahetasin.
Kütust tankisin ka päris palju ning pesulas käisin võrdlemisi tihti, nii lähevad need summad tõesti väga suureks..
Kütust tankisin ka päris palju ning pesulas käisin võrdlemisi tihti, nii lähevad need summad tõesti väga suureks..
- mastergut
- Huviline
- Postitusi: 785
- Liitunud: 14.11.2007 15:51 55
- Peamine sõiduk: BMW 530xd
- Asukoht: Rakvere
- Kontakt:
Re: E46 ostuabi
On üks e46 ka millega 10 aastat sõitnud 2.0i sellele vb olen teinud remonti mingi 4000 eest kokku. Aga nüüd on see masin otsas ka igastküljest.
AUDI b3 2.3 Quattro , E46 320I , e39 530d 142kw , e61 530xd , e34 524td
-
- Huviline
- Postitusi: 1440
- Liitunud: 12.04.2009 13:34 56
- Peamine sõiduk: Mercury Grand Marquis
- Asukoht: Tallinn
Re: E46 ostuabi
Võibolla siis oli mul eelmine omanik need kõik kallid asjad mis pidamiskulud üles ajavad ära teinud juba.
Mina töökorras asju ei vaheta üldiselt.... See ei tähenda, et ma sõidan kuni midagi ära kukub vaid kui miski hakkab kulumise märke näitama siis tuleb vahetada.
Läbisõidud mängivad ka suurt rolli, ma megapalju ei sõitnud, umbes 35000km ainult.
Mina töökorras asju ei vaheta üldiselt.... See ei tähenda, et ma sõidan kuni midagi ära kukub vaid kui miski hakkab kulumise märke näitama siis tuleb vahetada.
Läbisõidud mängivad ka suurt rolli, ma megapalju ei sõitnud, umbes 35000km ainult.
Re: E46 ostuabi
Hea vaidlus pm kõige odavama ülalpidamiskuludega bmw üle 

Eks Coupé / e38 730d/ Eks Nelikümmend kuus / e46 330dT man/ e60 530d/ Eks 92/ F10/F48 Lci/G20 320d/e60 530d G30 520d M-pack f11 520d xDrive Bmw G60 M-pack
-
- Huviline
- Postitusi: 1440
- Liitunud: 12.04.2009 13:34 56
- Peamine sõiduk: Mercury Grand Marquis
- Asukoht: Tallinn
Re: E46 ostuabi
Noh... Inimene saab teiste "vaidlusest" hea ülevaate kui erinevad need autod olla võivad ja mis kulud auto korras hoidmisega kaasneda võivad... Väga tore ju... 

- mastergut
- Huviline
- Postitusi: 785
- Liitunud: 14.11.2007 15:51 55
- Peamine sõiduk: BMW 530xd
- Asukoht: Rakvere
- Kontakt:
Re: E46 ostuabi
Laimõiste jah auto kulu. No näiteks mõnel e70 kulu ka kuus 1000 eur ja nii 4 aastat (remont ja hooldus ). Mõni vahetab ainult õli ja laseb filtri puhtaks. Seliseid pm on auto24 täis ka
AUDI b3 2.3 Quattro , E46 320I , e39 530d 142kw , e61 530xd , e34 524td
Re: E46 ostuabi
Maik, tänan põhjaliku vastuse eest. Kas SMG kasti vahetus on võrreldav manuaali omaga või kui kiiresti ta peale laba/kangi liigutamist käigu üles/alla lööb?
Mootori kohapealt olen juba ammu seda usku, et pikas perspektiivis on suurem vabalthingav parem kui pisike ülelaetud. Hetkel liigutab mind ka edasi 3 liitrine (külle kahe turboga) saksa diisel, mis pole kordagi hädasignaale näidanud. Tõsi, tegu on ka kõvastu uuema masinaga, kui oleks planeeritav E46 kuid siiski.
Esmane valik olekski mul facelift 330 sedaan. Süda ihkaks küll neliveolist kuid ega mul seda tegelikult tarvis pole. Enamus sõitu on nagunii Tallinna tänavatel või maanteel.
On nendel keredel mingeid kohti, mida peaks roste suhtes kindlasti kontrollima?
Mootori kohapealt olen juba ammu seda usku, et pikas perspektiivis on suurem vabalthingav parem kui pisike ülelaetud. Hetkel liigutab mind ka edasi 3 liitrine (külle kahe turboga) saksa diisel, mis pole kordagi hädasignaale näidanud. Tõsi, tegu on ka kõvastu uuema masinaga, kui oleks planeeritav E46 kuid siiski.
Esmane valik olekski mul facelift 330 sedaan. Süda ihkaks küll neliveolist kuid ega mul seda tegelikult tarvis pole. Enamus sõitu on nagunii Tallinna tänavatel või maanteel.
On nendel keredel mingeid kohti, mida peaks roste suhtes kindlasti kontrollima?
-
- Huviline
- Postitusi: 1440
- Liitunud: 12.04.2009 13:34 56
- Peamine sõiduk: Mercury Grand Marquis
- Asukoht: Tallinn
Re: E46 ostuabi
Tagutiivakaared, tagumise rattakoopa eesmised otsad, esitiivad, taguluuk, uksed(eriti alumised seespoolsed ääred) , tagusilla pealt ja lähedusest niipalju kui paistab, uksepakkude servad, varuratta auk ja kapott ka(kapoti see serv mis stange kohal kui mujalt ei paista).
Eks neid kohti on veel ilmselt.
Eks neid kohti on veel ilmselt.
Re: E46 ostuabi
Tavareziimil on käiguvahetused mõistliku kiirusega, ei ole häirivalt ega ülemäära aeglane. Sport reziimil on vahetus kiire kuid võiks arvestada, et siiski 90'date lõpu 2000 alguse tehnoloogia seega uuemate automaatide/DCT kiirust otsida ei tasu. Jälgib ka seda kuidas gaasiga mängid ning mis pöörde hetkel vahetad(nii ülesse kui alla). Kui tabad õige hetke ära siis on väga asjalik. Kunagi leidsin kuskil netist nende kastide vahetuse kiiruse võrdlused ka kuid kiire googeldamine hetkel tulemust ei andnud.