Tere ka minu poolt.
On tekkinud väike varuosa probleem. Kuna sai ka soetatud mingi aeg 2000a e39 540i tehase manuaal ja sellele tellitud hunnik juppe siis ühte varuosa kuidagi ei leia. Mis lisa ventikas see on seal kunde esitule all esi stange taga? Hakkab tööle siis kui teha külm käivitus. Töötab veidi aega ja siis jääb vait. Ilgelt undab. Võtsin korra juba lahti ka. Kaas tuleb pealt ära ja svammist filter ka sees. Kuidas selle ventika õige nimetus on ja kas see kõigil v8 peal? Telliks hea meelega kuskilt uue..
Terv,
Tanel
E39 540i
- kurikristjan
- Huviline
- Postitusi: 472
- Liitunud: 16.02.2014 19:36 35
- Peamine sõiduk: F11 M550d LCI
- Telefon: 53858447
- Asukoht: mandri keskel
Re: E39 540i
See “ventikas” peaks pumpama väljalaskesse lisaõhku, et katalüsaatorid kiiremini tööle soojendada. Inglisekeelne nimetus “secondary air pump”. Peaks tõepoolest leiduma igal V8-ga e39-l ja ilmselt ka e38-l, milledel M62 mootor, puhtalt roheliste meelehea majandus.
-
- Huviline
- Postitusi: 48
- Liitunud: 15.11.2019 14:23 45
- Peamine sõiduk: BMW 540i
- Telefon: 56932977
Re: E39 540i
Ok. Tänud kiire vastuse eest.
Tanel
Tanel
- kurikristjan
- Huviline
- Postitusi: 472
- Liitunud: 16.02.2014 19:36 35
- Peamine sõiduk: F11 M550d LCI
- Telefon: 53858447
- Asukoht: mandri keskel
- Günther
- Huviline
- Postitusi: 3493
- Liitunud: 01.04.2007 13:27 25
- Peamine sõiduk: Bmw e39 M5
- Asukoht: Haapsalu
Re: E39 540i
See pump peabki sul töötama külmalt ca 1min. M5 samamoodi..
Re: E39 540i
Pumba eesmärk pole katte kuidagi kiiremini soojendada. Selleks olekls vaja soojemat õhku kui väljalaskekollektorist tuleb. Antud pump lööb aga välisõhku.
Pumba tegelik eesmärk on lisaõhuga vältida põlemata kütusel sattumast katalüsaatori pinnale kuna see rikub katalüsaatorit.
Pumba tegelik eesmärk on lisaõhuga vältida põlemata kütusel sattumast katalüsaatori pinnale kuna see rikub katalüsaatorit.
Oskan suhelda e31-e92 mudelitega