F01 —> mis tüüpvead neil on?
Re: F01 —> mis tüüpvead neil on?
Äkki sa ostsid omale vähe sõitnud ja hästi hoitud auto? Suurem osa kes neid vaatavad, vaatavad ju ikka odavama otsa diisleid ja need reaalselt 300-500 tuhat sõitnud ja selge ju see, et ükski asi ei kesta igavesti. Kuigi need uuemad bemmid ei kesta võibolla sedagi.
316ti E46; 325i E36; 325iA E36; 328iA E36; 520iA E34; 520iA E34; 525tdsA E39; 525dA E61; 528i E39; 530dA E60; 730d E65; 730iLA E38; 740iA e38; 750iLA E38; 750iLA E38; 750i E65; X5 4.4i E53
Re: F01 —> mis tüüpvead neil on?
Hiis kirjutas: ↑22.11.2019 19:57 43 Mina olen siiski siiani küll rahul oma F02 ja pole ka mingit meeletut kulu küll olnud kui korralikult hooldada. Läheb 3a. Ja vahetanud olen ainult ôlisi ja filtreid 'korra rooliotste kui ostsin ja mõlemad esimesed ukselingid,mis on ka kõige kallim kulutus olnud muud miskit.
Eelmise aasta aprilli alguses Eestis arvele võetud auto, kuidas sul kolmas aasta läheb?
Palju sellele 170k-le juurde sõitnud oled selle ajaga?
- fedja
- Huviline
- Postitusi: 3639
- Liitunud: 06.06.2009 01:30 04
- Peamine sõiduk: MB W447
- Asukoht: räpina
Re: F01 —> mis tüüpvead neil on?
Eelnevalt siin läbi käinud ka lexus ls võrdluseks,mul nüüd mõned tuhanded sellega ka sõidetud.
Võiks õelda,et väga hea auto,salong natuke vaiksem kui s-il ja 7.salongis olevad materjalid jäävad ehk gramm sakslastele alla,aga mitte midagi häirivat ka pole.
M&l helisüsteem sama hea ruumilise kõlaga kui bemmi logic,madalaid mängib ehk veidi pareminigi.
Sõiduomadustelt midagi vahepealset,mersu ehk oli natuke pehmem.
Üldiselt vägagi arvestatav konkurent saksa lipulaevadele.
Imelikul kombel pole ls-il näiteks pimenurga andureid,automaatseid kaugtulesid ja mis kõige häirivam,comfort suunatule funktsiooni:D
Võiks õelda,et väga hea auto,salong natuke vaiksem kui s-il ja 7.salongis olevad materjalid jäävad ehk gramm sakslastele alla,aga mitte midagi häirivat ka pole.
M&l helisüsteem sama hea ruumilise kõlaga kui bemmi logic,madalaid mängib ehk veidi pareminigi.
Sõiduomadustelt midagi vahepealset,mersu ehk oli natuke pehmem.
Üldiselt vägagi arvestatav konkurent saksa lipulaevadele.
Imelikul kombel pole ls-il näiteks pimenurga andureid,automaatseid kaugtulesid ja mis kõige häirivam,comfort suunatule funktsiooni:D
-
- Huviline
- Postitusi: 2472
- Liitunud: 08.10.2008 17:33 14
- Peamine sõiduk: E65 FL
- Telefon: 56997849
- Asukoht: Jüri
Re: F01 —> mis tüüpvead neil on?
Lexuse see "puit" ja üldse salong on ikka võrreldes sakslastega küll piinlik ju.
- Reimers
- Huviline
- Postitusi: 6189
- Liitunud: 16.01.2007 23:16 36
- Peamine sõiduk: CUPRA ST410
- Asukoht: Rae
Re: F01 —> mis tüüpvead neil on?
-
Viimati muutis Reimers, 01.12.2019 01:01 46, muudetud 1 kord kokku.
Re: F01 —> mis tüüpvead neil on?
Mis mõttes see Lexus vägagi arvestatav konkurent sakslastele on? Töökindluselt on sakslastest niipalju üle et see pole enam konkurents aga jaapanlased ei oska teha luksust. Viimistlus on jaapani keskauto tasemel, mõned salongi detailid oleks nagu kaks klassi odavama auto seest võetud ja väga võimalik, et ongi. Uuemate Lexuste sees istunud pole aga seal on disain juba selline, et ei tahagi istuda. Ja siis tehnoloogia - see on paradoksaalne, et jaapanlased kes ise on väga hi tech maa teevad oma autosid selliseid, mis on saksa omadega võrreldes täiesti kiviaeg. See muidugi on ilmselt ka üks põhjus miks japsid töökindlamad on.
316ti E46; 325i E36; 325iA E36; 328iA E36; 520iA E34; 520iA E34; 525tdsA E39; 525dA E61; 528i E39; 530dA E60; 730d E65; 730iLA E38; 740iA e38; 750iLA E38; 750iLA E38; 750i E65; X5 4.4i E53
- Reimers
- Huviline
- Postitusi: 6189
- Liitunud: 16.01.2007 23:16 36
- Peamine sõiduk: CUPRA ST410
- Asukoht: Rae
Re: F01 —> mis tüüpvead neil on?
-
Viimati muutis Reimers, 01.12.2019 01:01 32, muudetud 1 kord kokku.
Re: F01 —> mis tüüpvead neil on?
Bemmi hiigelneerud on ka jubedad. Aga ma vaatasin praegu 2018 aasta LS i pilte ja tegelt see on jah väljast isegi jubedam kui seest.
316ti E46; 325i E36; 325iA E36; 328iA E36; 520iA E34; 520iA E34; 525tdsA E39; 525dA E61; 528i E39; 530dA E60; 730d E65; 730iLA E38; 740iA e38; 750iLA E38; 750iLA E38; 750i E65; X5 4.4i E53
- Reimers
- Huviline
- Postitusi: 6189
- Liitunud: 16.01.2007 23:16 36
- Peamine sõiduk: CUPRA ST410
- Asukoht: Rae
Re: F01 —> mis tüüpvead neil on?
-
Viimati muutis Reimers, 01.12.2019 01:01 18, muudetud 1 kord kokku.
Re: F01 —> mis tüüpvead neil on?
Lexus on jaapani auto.. Kuidas üldse muidu nii autoteadjad seda üldse sakslastega ühes lauses võrdlevad. Lexus lihtsalt natuke parema varustusega toyota. Sama aastaarvuga bemm on sõiduomaduselt ikka kordades üle
Oskan suhelda e31-e92 mudelitega
- Reimers
- Huviline
- Postitusi: 6189
- Liitunud: 16.01.2007 23:16 36
- Peamine sõiduk: CUPRA ST410
- Asukoht: Rae
Re: F01 —> mis tüüpvead neil on?
-
Viimati muutis Reimers, 01.12.2019 01:01 04, muudetud 1 kord kokku.
Re: F01 —> mis tüüpvead neil on?
Kui raha selle jaoks pole tulebki toyotaga sõita.
Oskan suhelda e31-e92 mudelitega
- Oliver.L
- Klubiliige
- Postitusi: 3090
- Liitunud: 31.10.2014 19:44 58
- Peamine sõiduk: BMW F31 320d '14
- Asukoht: Tallinn
Re: F01 —> mis tüüpvead neil on?
Mis te tegite Reimersile, et postitusi muutma hakkas?
Re: F01 —> mis tüüpvead neil on?
Ärme nüüd saagima hakka sellel teemal.. Eks igaüks sõidab tegelt sellise autoga milleks hetkel tahtmist ja võimalusi on. Kõige parem auto on ikkagi tööauto mida ei pea ise remontima ja kütet ostma. Olgu siis mis marki tahes.
Oskan suhelda e31-e92 mudelitega
Re: F01 —> mis tüüpvead neil on?
Ma arvan, et ta ei taha lihtsalt vaielda siin foorumis Ta andis seda enne juba mitmes postituses mõista.
316ti E46; 325i E36; 325iA E36; 328iA E36; 520iA E34; 520iA E34; 525tdsA E39; 525dA E61; 528i E39; 530dA E60; 730d E65; 730iLA E38; 740iA e38; 750iLA E38; 750iLA E38; 750i E65; X5 4.4i E53
- fedja
- Huviline
- Postitusi: 3639
- Liitunud: 06.06.2009 01:30 04
- Peamine sõiduk: MB W447
- Asukoht: räpina
Re: F01 —> mis tüüpvead neil on?
Eks ta lõppkokkuvõttes maitse asi ole,mul oli samuti algul eelaimdus,et ega sealt jaapanist miskit head tule.sigaelmar kirjutas: ↑30.11.2019 15:57 27 Mis mõttes see Lexus vägagi arvestatav konkurent sakslastele on? Töökindluselt on sakslastest niipalju üle et see pole enam konkurents aga jaapanlased ei oska teha luksust. Viimistlus on jaapani keskauto tasemel, mõned salongi detailid oleks nagu kaks klassi odavama auto seest võetud ja väga võimalik, et ongi. Uuemate Lexuste sees istunud pole aga seal on disain juba selline, et ei tahagi istuda. Ja siis tehnoloogia - see on paradoksaalne, et jaapanlased kes ise on väga hi tech maa teevad oma autosid selliseid, mis on saksa omadega võrreldes täiesti kiviaeg. See muidugi on ilmselt ka üks põhjus miks japsid töökindlamad on.
Väita,et see auto oli omal ajal kiviaeg pole küll kuidagi põhjendatav,peaks olema esimene auto millel näiteks 8 käiguline kast,otsepritsega mootor,oskab ennast iseseisvalt parkida jne asjad mis 2007a just tavapärased polnud.
Re: F01 —> mis tüüpvead neil on?
Saksa luksusautodel olid ka need asjas olemas ja parkima ennast hakkasid esimesena focused ja sarnased junne kuna nende omanikud parkida ei oska . 8k kast oli ka sakslastel erinevatel markidel erisuguseid. Otsepritsega bensukas oli ka suht tavaline nähtus. .. Ah ex iga li** kiidab ikka oma vi***u olgu see kasvõi välja veninud.
Oskan suhelda e31-e92 mudelitega
Re: F01 —> mis tüüpvead neil on?
Sakslased kasutasid otsepritset esimest korda 50ndatel. Massiliselt hakkasid kasutama 2000ndate alguses, ma arvan, et ikkagi enne Lexust. Volvo leiutas iseparkiva süsteemi. Pealegi on need pisikesed asjad millele sakslane tähelepanu pöörab. Lexus võis olla ka üks esimesi kes navi kasutas aga sellegipoolest jäi see jaapani autode peal pikalt pigem haruldaseks. Ja ära unusta, et ajal kui saksa autodel sai juba ammu diagnostikaga lugematul arvul üksusi diagnoosida ja seadeid muuta, pidi veel nii mõnelgi japsil veakoode juhtmejupi ja lambiga lugema.fedja kirjutas: ↑01.12.2019 23:16 56Eks ta lõppkokkuvõttes maitse asi ole,mul oli samuti algul eelaimdus,et ega sealt jaapanist miskit head tule.sigaelmar kirjutas: ↑30.11.2019 15:57 27 Mis mõttes see Lexus vägagi arvestatav konkurent sakslastele on? Töökindluselt on sakslastest niipalju üle et see pole enam konkurents aga jaapanlased ei oska teha luksust. Viimistlus on jaapani keskauto tasemel, mõned salongi detailid oleks nagu kaks klassi odavama auto seest võetud ja väga võimalik, et ongi. Uuemate Lexuste sees istunud pole aga seal on disain juba selline, et ei tahagi istuda. Ja siis tehnoloogia - see on paradoksaalne, et jaapanlased kes ise on väga hi tech maa teevad oma autosid selliseid, mis on saksa omadega võrreldes täiesti kiviaeg. See muidugi on ilmselt ka üks põhjus miks japsid töökindlamad on.
Väita,et see auto oli omal ajal kiviaeg pole küll kuidagi põhjendatav,peaks olema esimene auto millel näiteks 8 käiguline kast,otsepritsega mootor,oskab ennast iseseisvalt parkida jne asjad mis 2007a just tavapärased polnud.
Antud juhul peame võrdlema Lexust seitsmenda Bemmiga ja ma olen kindel, et olenemata põlvkonnast on seitsmendal Bemmil rohkem tehnoloogiat ja kaasaegsem tehnoloogia kui LS Lexusel.
316ti E46; 325i E36; 325iA E36; 328iA E36; 520iA E34; 520iA E34; 525tdsA E39; 525dA E61; 528i E39; 530dA E60; 730d E65; 730iLA E38; 740iA e38; 750iLA E38; 750iLA E38; 750i E65; X5 4.4i E53
-
- Huviline
- Postitusi: 666
- Liitunud: 18.02.2009 17:00 05
- Peamine sõiduk: BMW 525i E60 2007
- Asukoht: Tartu, Raadi
Re: F01 —> mis tüüpvead neil on?
Ma ei hakka Hillar Palametsa kombel ajalukku minema kuna teema pealkiri on siiskis F01 ja nende tüüpvead ja kui te tahate tuua siia teemasse high-end Toyota, siis ka see on OK. Mis sellest tipptehnoloogias laias laastus kasu on, kui auto põhikomponendid antud autodel lihtsalt katki lähevad- ma pole küll Lexuse omanikke kuulnud kurtmas, et mootor läheb lihtsalt katki (750i) või comfort ukselinke peab olema varutud kuskile lattu. Hea, et MB ka siia teemasse tõite- ma ei oska öelda kui pikalt kasutamiseks BMW või Lexus oma autosid disainib aga kevadel 2019 teatas MB, et nende 2000 alguses kasutatud pidurisüsteemi võimendid vahetatakse tehase aktsiooniga ära, sest autot pole võimalik kasutada 25 aastat ja pidurid on põhikomponent. Kahju, et 750i puhul samasugust aktsiooni ei tehta, kuigi tehas teab väga hästi, et veidi peale 100K Km on see mootor küpse. Ma olen BMW materjalide ja disainiga väga rahul ja ilmselgelt ostan järgmiseks autoks ka BMW hoolimata kõigest aga tahaks, et "seda õiget" kooslust ei peaks nii tikutulega otsima, et auto ei põhjustaks ebamaiseid väljaminekuid.
Re: F01 —> mis tüüpvead neil on?
Lihtsuses peitubki jaapani autode töökindluse võti. 30 aastat tagasi kestsid bemmi mootorid ka kui nendes veel midagi keerulist ei olnud.
316ti E46; 325i E36; 325iA E36; 328iA E36; 520iA E34; 520iA E34; 525tdsA E39; 525dA E61; 528i E39; 530dA E60; 730d E65; 730iLA E38; 740iA e38; 750iLA E38; 750iLA E38; 750i E65; X5 4.4i E53
- RazzKalbass
- Huviline
- Postitusi: 3168
- Liitunud: 18.12.2009 18:02 56
- Peamine sõiduk: E39 525TDS
Re: F01 —> mis tüüpvead neil on?
Lexus on hea aga kohutavalt häirib et lipulaevas on nt samad peegli lülitid mis mingid Länkaris või Corollas
Olnud :BMW 316i, e65 BMW 730D, e65 745d, 2xBMW 730LD, 7x E70, X6M Vorsteiner, F15 SD, F01 730d; 5x F10+F11 fl, 3x E61, 2x E53, E60 M5, E63 M6
Re: F01 —> mis tüüpvead neil on?
Japsidel ja ameeriklastel on teistsugune arusaam luksusest kui Eurooplastel. Nad ei pööra pisiasjadele nii palju tähelepanu kui sakslased.
316ti E46; 325i E36; 325iA E36; 328iA E36; 520iA E34; 520iA E34; 525tdsA E39; 525dA E61; 528i E39; 530dA E60; 730d E65; 730iLA E38; 740iA e38; 750iLA E38; 750iLA E38; 750i E65; X5 4.4i E53
Re: F01 —> mis tüüpvead neil on?
Kle jah, hiljuti sõidetud 2018a Lexus GS püsikiiruse kang on siiani 1:1'le 2002a Corolla omaga - see annab terminile "mastaabisääst" uue tähenduse.RazzKalbass kirjutas: ↑13.12.2019 19:55 30 Lexus on hea aga kohutavalt häirib et lipulaevas on nt samad peegli lülitid mis mingid Länkaris või Corollas
Eks sama perioodi bemmil, nt. F-Seeria 3 vs 7, on ka mitmeid samu nuppe, kuid Lexuse puhul on teatud kasutusel olevad asjad ikka ürgajast.
Re: F01 —> mis tüüpvead neil on?
Aga nendel uutel see elektronkell, mida Toyota oma autodele 30 aastat pannud on, on vist lõpuks mingi normaalsema vastu vahetatud?
316ti E46; 325i E36; 325iA E36; 328iA E36; 520iA E34; 520iA E34; 525tdsA E39; 525dA E61; 528i E39; 530dA E60; 730d E65; 730iLA E38; 740iA e38; 750iLA E38; 750iLA E38; 750i E65; X5 4.4i E53
Re: F01 —> mis tüüpvead neil on?
Yep! See on kusjuures ainuke asi, millest on kahju. See kell oli nagu Legendaarne Casio käekell, mis on juba aastakümneid pea muutumatuna müügis.
Re: F01 —> mis tüüpvead neil on?
Kas S63B44 mootor on sama õnnetu kui N63B44? See mootor mis X6M peal on.
316ti E46; 325i E36; 325iA E36; 328iA E36; 520iA E34; 520iA E34; 525tdsA E39; 525dA E61; 528i E39; 530dA E60; 730d E65; 730iLA E38; 740iA e38; 750iLA E38; 750iLA E38; 750i E65; X5 4.4i E53
- RazzKalbass
- Huviline
- Postitusi: 3168
- Liitunud: 18.12.2009 18:02 56
- Peamine sõiduk: E39 525TDS
Re: F01 —> mis tüüpvead neil on?
Ei ütleks et nii õnnetu, valu kannatab aga kap.remonti tahab ikka millalgi. Nagu ikka perfo mootoritega on (ka M5 V10 jne)
Enda X6Miga sai paugatud korralikult, sees käis aint Motul 10w-60 ja pidas hästi. Aga järgmiselt omanikult kuulsin, et silindriseinad olid kulunud, ls oli 120k tuuri ja pidi uue bloki tellima UM´ist. Nii et kui osta ja ilma kapremondita isend siis võiks ls olla tugevalt alla 100k
Olnud :BMW 316i, e65 BMW 730D, e65 745d, 2xBMW 730LD, 7x E70, X6M Vorsteiner, F15 SD, F01 730d; 5x F10+F11 fl, 3x E61, 2x E53, E60 M5, E63 M6