Tere!
Autoks E70.
1. Pidurivedelik. BMW näeb ette kasutada BMW DOT 4 low viscosity õli. Millist toodet siinsed foorumikasutajad on kasutanud ? Ise ostsin praegu tavalise Polari pidurivedeliku ära. Kas seda, siis on mõistlik kasutada või mitte?
2. Pidurivedeliku vahetus ja õhutamine ,ABS programmiga DIS .
Manual on siit leitav, aga tekkis ikkagi paar küsimust, kuna pole varem ABS-i näppinud.
https://www.newtis.info/tisv2/a/en/e70- ... on/GNOfGlQ
Plaanin kasutada nn Brake bleeder kit ehk siis survega õhutada, et ei peaks piduripedaali vajutama.
a).Kas 1,6-1,8 atm on mõistlik rõhk, auto 13.a vana ?
b) Lugedes seda eelpool juhendid, siis saan nii aru ,et kõigepealt õhutan nii kaua kui TERVE auto pidurivedelik torustikus on uus ehk teen ringi peale.
c) Seejärel kasutan DIS programmi. Süsteem on ütleme 1,7atm surve all, käivitan DIS programmi ja avan tagumise parempoolse õhutusnippli.
Mitu korda peaks ühe piduri juures seda protsessi DIS-ga kordama? Kas nüüd sealt ABS pumbast nn vabanenud must pidurivedelik. Kas pean uuesti 'tavameetodil ilma programmita' õhutama, niikaua kuni tuleb uus pidurivedelik. Kuna pole varem ABS-s pidurivedelikku vahetanud, siis see koht on segane.
Tänud aitajatele ette!
Abi Pidurivedeliku vahetus + õhutamine(ABS) E70 DIS
- marek555
- Huviline
- Postitusi: 2914
- Liitunud: 12.12.2005 12:12 29
- Peamine sõiduk: BMW 535d F10, 328i E46 174kW
- Asukoht: Tartu
Re: Abi Pidurivedeliku vahetus + õhutamine(ABS) E70 DIS
Ise olen juba aastaid kasutanud nii BMW-del kui ka teist marki autodel ATE SL.6 DOT 4 piduriõli, vastab täpselt BMW nõudele madala viskoossuse osas:

Enda F10-l tegin pidurivedeliku vahetusel ka õhutamise protsduuri ISTA-ga läbi, kus ISTA aktiveeris täiendavalt ka DSC pumba. Aga järjekorda kuidas ja mida sai tehtud, pärist täpselt enam ei mäleta, kuna ISTA andis ise kõik vajalikud sammud ette.

Enda F10-l tegin pidurivedeliku vahetusel ka õhutamise protsduuri ISTA-ga läbi, kus ISTA aktiveeris täiendavalt ka DSC pumba. Aga järjekorda kuidas ja mida sai tehtud, pärist täpselt enam ei mäleta, kuna ISTA andis ise kõik vajalikud sammud ette.
Re: Abi Pidurivedeliku vahetus + õhutamine(ABS) E70 DIS
Bmw poolt on soovitatav 2.0 bari kasutada. Aga usun, et 1.6-1.7 on ka ok.
Buumer Auto / 56826000
Re: Abi Pidurivedeliku vahetus + õhutamine(ABS) E70 DIS
Kas siis kui teha kogu protseduur nö. käsitsi jääb kuskile ikkagi vana õli sisse? Ehk siis tõmbad anuma kuni põhjani vanast õlist tühjaks. Valad puhta asemele ja hakkad kaugemast nurgast tulema nii, et keegi pumpab pedaali..samalajal anumat täites. Saan aru, et esinduses on masina ja arvutiga tehes ajaline võit .
-
- Huviline
- Postitusi: 304
- Liitunud: 28.10.2004 13:12 58
- Peamine sõiduk: BMW 318 e90
- Asukoht: võrumaa
- Kontakt:
Re: Abi Pidurivedeliku vahetus + õhutamine(ABS) E70 DIS
Saab nii ka ära vahetada piduriõli, mingi kogus jääb vana õli ikka kuhugi pidama aga mina selles eriti probleemi ei näe.buumerm kirjutas: ↑08.04.2020 21:11 02 Kas siis kui teha kogu protseduur nö. käsitsi jääb kuskile ikkagi vana õli sisse? Ehk siis tõmbad anuma kuni põhjani vanast õlist tühjaks. Valad puhta asemele ja hakkad kaugemast nurgast tulema nii, et keegi pumpab pedaali..samalajal anumat täites. Saan aru, et esinduses on masina ja arvutiga tehes ajaline võit .
Re: Abi Pidurivedeliku vahetus + õhutamine(ABS) E70 DIS
Pidurisilindritesse endasse jääb mingi kogus vana õli nkn sisse, õhuta ja vaheta kuidas tahad. Mõistlikum vist teha seda uute klotsidega, et kolvid oleksid max sees asendis.