N57 veninud kett 280 000km
Re: N57 veninud kett 280 000km
Kuidas ketitaldade olukord oli, kas oli mingit nähtavat kulumist? Hiljuti tegime ühe MB V6 ketivahetuse ja omanik tahtis kõik uued osad sisse. Võtsime siis null kulumisega originaalid välja ja panime mingid Febi tallad asemele, tundus mõttetu. Oleks võinud lihtsalt uue keti sisse keerata mootorisse ja kogu lugu, ka välismaistes foorumites väideti, et ainult ketist piisab ja muu väga ei kulu.
Ja näiteks selle konkreetse MB OM642 mootori kohta võis leida teemasid, et alla 100tkm olid ketid katki läinud, polegi see asi BMW-l kõige hullem.
Ja näiteks selle konkreetse MB OM642 mootori kohta võis leida teemasid, et alla 100tkm olid ketid katki läinud, polegi see asi BMW-l kõige hullem.
Re: N57 veninud kett 280 000km
Mul küll N47 ja vahetus tehtud juba 2 aastat tagasi.. aga läksid kõik originaal bmw logoga jupid, kett ka.
Siin kirjeldatud olukord tundub nagu minna nurgatagusesse sporditarvete poodi ja osta sealt Nike tossud Reeboki karbis ja maha rebitud logodega
Siin kirjeldatud olukord tundub nagu minna nurgatagusesse sporditarvete poodi ja osta sealt Nike tossud Reeboki karbis ja maha rebitud logodega

Re: N57 veninud kett 280 000km
Ma küll ei viitsi kogu seda juttu siin lugeda, aga ma pakun, et igaüks kasutab seda, mis tal omale meeldib.
Raudselt on kogu a komplektide paigaldajaid kordades võvem.
Raudselt on kogu a komplektide paigaldajaid kordades võvem.
Eks Coupé / e38 730d/ Eks Nelikümmend kuus / e46 330dT man/ e60 530d/ Eks 92/ F10/F48 Lci/G20 320d/e60 530d G30 520d M-pack f11 520d xDrive Bmw G60 M-pack
Re: N57 veninud kett 280 000km
sellist lollust esimest koorda kuulen. paljud kasutavad oem õli, kuid bmw ise õli ei toodeta ja mitte keegi ei hakka vaidlema kui kasutavad oem õli asemele teise, mis vahe siis sellest ja Bosast mis on sama oem osa? mitte ühtegi tõsist seletamist ma ei ole siin näinud ja mõelda seda, et oem karbis ainult saksa tehase toode on ka eriti tsirkuse moodi, sest oem ketid olid ju tehasest n47 mootoris ja läksid puruks, kes siis neid väljastas, <Albaania või Poola tehas?))))
+372 5 100 607
Re: N57 veninud kett 280 000km
Jah... võib-olla on lollus.. samas tundub see järelturu tootja-pakendaja süsteem ise juba rohkem kui kahtlane ja eemalepeletav. Paluks seljuhul tõsiseltvõetavat selgitust, miks iwise kett swagi pakendis on?
Iwis oskab pakendeid teha küll, mujal maailmas neid ka tootja enda pakendis müüakse. Meil siin arengumaal on huvitavatel põhjustel teisiti...
15a kogemust võiks ka ju piisav olla, et OE vs OEM terminitel vahet teha, hetkel ajad need sassi.
Iwis oskab pakendeid teha küll, mujal maailmas neid ka tootja enda pakendis müüakse. Meil siin arengumaal on huvitavatel põhjustel teisiti...
15a kogemust võiks ka ju piisav olla, et OE vs OEM terminitel vahet teha, hetkel ajad need sassi.
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: N57 veninud kett 280 000km
Õnnetu N47 sisse toomine on OT, aga kui juba sõnapeksuks läks siis N47 ei ole probleem otseselt ketis. On asutud seisukohale, et kett annab seal alles siis järgi, kui kogu ajami hammakad on tolerantsist väljas ehk kett lõhutakse kogu selle nn nõrgalt disainitud peksumasina tagajärjena. Materjali koostis ülioluline ja BMW muutis korduvalt seal mitut detaili, sh ikkagi ka ketti. Vana koodiga ketid korjati ära ka varuosalaost. Need pidid minema utiili - kas läksid ja igal pool maailmas ei tea/ei taha keegi iitsatada. Üldse ei imesta, kui valmislattu toodetud ketid said koodi maha lihvimise ja x turundusallika. Kindlasti märgata, et N47 mootoritel on variatsioonid ja iga muutus ei käi iga N47 kohta.
Re: N57 veninud kett 280 000km
usu mind, OEM ja OE terminitel tean vahet ja räägin nii nagu peab, OEM pakend, tähendab BMW, AUDI või muu pakend mille peal on tehase logo jne. OEM pakendis on OE toode, või sul on mingi teine info?
+372 5 100 607
Re: N57 veninud kett 280 000km
Küsiks nendelt, kes arvavad, et kindlasti peab BMW logo olema varuosal: Kui näiteks F11 mingi tagasilla puks läbi ja BMW müüb tervet õõtsa 600EUR eest või heal juhul eraldi puksi 200EUR eest ja Lemförder müüb seda puksi sinna 10EUR eest.. Ikkagi originaal esindusest?
Re: N57 veninud kett 280 000km
N47D20A, B, C kõikidel oli sama probleem, tootja ei saanud kolme mootori upgradiga, lahendada probleeme mis on testimisel peaks välja ilmuma, samuti see OEM peaks teste tegema, kelle viga siis oli, miks nii läks, kes on süüdi ja miks kvaliteet on kehv? seda infot me ei leia mitte kuskilt, samuti nagu infot Bosa vastupidavusest. Siin saab vestelda aja lõpuni kuid ainuke mis võib lahendada meie vaidlust ainult ekspertiisttsys kirjutas: ↑13.04.2020 22:29 58 Õnnetu N47 sisse toomine on OT, aga kui juba sõnapeksuks läks siis N47 ei ole probleem otseselt ketis. On asutud seisukohale, et kett annab seal alles siis järgi, kui kogu ajami hammakad on tolerantsist väljas ehk kett lõhutakse kogu selle nn nõrgalt disainitud peksumasina tagajärjena. Materjali koostis ülioluline ja BMW muutis korduvalt seal mitut detaili, sh ikkagi ka ketti. Vana koodiga ketid korjati ära ka varuosalaost. Need pidid minema utiili - kas läksid ja igal pool maailmas ei tea/ei taha keegi iitsatada. Üldse ei imesta, kui valmislattu toodetud ketid said koodi maha lihvimise ja x turundusallika. Kindlasti märgata, et N47 mootoritel on variatsioonid ja iga muutus ei käi iga N47 kohta.
parimat
+372 5 100 607
Re: N57 veninud kett 280 000km
Seljuhul tõesti ei tea, soovitan internetist infot otsida.
teet82 kirjutas: ↑13.04.2020 22:47 58 Küsiks nendelt, kes arvavad, et kindlasti peab BMW logo olema varuosal: Kui näiteks F11 mingi tagasilla puks läbi ja BMW müüb tervet õõtsa 600EUR eest või heal juhul eraldi puksi 200EUR eest ja Lemförder müüb seda puksi sinna 10EUR eest.. Ikkagi originaal esindusest?
Esindus pole ju ainuke koht, kust bmw logoga tooteid saab? Ma panen isegi 8 aastat vanale kolmesele OE jupid külge.
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: N57 veninud kett 280 000km
Kui tootelt on BMW kood eemaldatud siis selle jaoks ei ole vajalik eksperiisi, et asuda seisukohale, et tegemist ei ole valitud kriteeriumitega BMW tootega. 
PS: N47 variatsioonidel on ketiajami probleemidega erisusi.

PS: N47 variatsioonidel on ketiajami probleemidega erisusi.
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: N57 veninud kett 280 000km
Mõni valib 24/7. 
