BMW E38 üleval pidamine
BMW E38 üleval pidamine
Tervist,
olen kaks aastat Audi A6 C6ga ringi sõitnud, kuid olen otsustanud midagi muud proovida. Mõttes on pikalt mõlkunud E38, mootori osas pole veel ära otsustanud aga tõenäoliselt 3.0 diisel kuna tundub, et neid liigub lihtsalt kõige rohkem turul.
Tahtsin uurida, millega peaks seda masinat ostes arvestama ning äkki oskavad semjorka mehed rääkida remondiarvetest, tüüpvigadest ning selle kõige rahalisest poolest.
A6l olen siiani saanud juba remontida turbiini (ca 700 eurot), tuleviku peale mõeldes on tegemata veel pihustid (ca 1800 euri) ja ketivahetus (ca 1300 eurot).
Kas on rumal loota, et E38 üleval pidamine on odavam kui A6 C6 3.0 diisel?
olen kaks aastat Audi A6 C6ga ringi sõitnud, kuid olen otsustanud midagi muud proovida. Mõttes on pikalt mõlkunud E38, mootori osas pole veel ära otsustanud aga tõenäoliselt 3.0 diisel kuna tundub, et neid liigub lihtsalt kõige rohkem turul.
Tahtsin uurida, millega peaks seda masinat ostes arvestama ning äkki oskavad semjorka mehed rääkida remondiarvetest, tüüpvigadest ning selle kõige rahalisest poolest.
A6l olen siiani saanud juba remontida turbiini (ca 700 eurot), tuleviku peale mõeldes on tegemata veel pihustid (ca 1800 euri) ja ketivahetus (ca 1300 eurot).
Kas on rumal loota, et E38 üleval pidamine on odavam kui A6 C6 3.0 diisel?
-
- Huviline
- Postitusi: 2472
- Liitunud: 08.10.2008 17:33 14
- Peamine sõiduk: E65 FL
- Telefon: 56997849
- Asukoht: Jüri
Re: BMW E38 üleval pidamine
Kõige suurem viga on rooste. Üleval pidada kindlasti odavam, kui C6te. Kolmese diisli kõige kulukam asi on ilmselt käigukast, kütusepaak samuti nõrk koht.
Aga jah, korraliku kerega auto maksab ka vastavalt, kolme nelja tonniga midagi väga head ei saa. Soovitaks välismaalt ilusa kerega asi otsida, muu on kõik köömes.
Aga jah, korraliku kerega auto maksab ka vastavalt, kolme nelja tonniga midagi väga head ei saa. Soovitaks välismaalt ilusa kerega asi otsida, muu on kõik köömes.
- kurikristjan
- Huviline
- Postitusi: 462
- Liitunud: 16.02.2014 19:36 35
- Peamine sõiduk: E39 525d Touring
- Telefon: 53858447
- Asukoht: mandri keskel
Re: BMW E38 üleval pidamine
3-liitrist diislit on turg täis, sest valdav osa neist on lõpusirgel. Odavad autod kindlasti.
Igapäevasõiduks soovitaks mina mingit uuemat autot, hobikaks V-mootoriga E38, olgu siis diisel või bensukas.
Igapäevasõiduks soovitaks mina mingit uuemat autot, hobikaks V-mootoriga E38, olgu siis diisel või bensukas.
Re: BMW E38 üleval pidamine
Kõige odavam on üleval pidada korralikku autot. Leiad läbiaetud auto , saad seal kõik asjad ükshaaval korda teha, vahet pole mis auto on. Aga E38 vanuses värsket ja vähe sõitnud diiselautot leida on muidugi võimalik aga kulukas. Suurtel bensiinimootoriga autodel on reaalsed läbisõidud väiksemad aga ka enamusel tänaseks 20 aastaga juba 400-500 tuhat või rohkem sõidetud.
316ti E46; 325i E36; 325iA E36; 328iA E36; 520iA E34; 520iA E34; 525tdsA E39; 525dA E61; 528i E39; 530dA E60; 730d E65; 730iLA E38; 740iA e38; 750iLA E38; 750iLA E38; 750i E65; X5 4.4i E53
-
- Huviline
- Postitusi: 389
- Liitunud: 05.02.2015 16:39 40
- Peamine sõiduk: BMW 730D F01 2009
- Asukoht: Tallinn
Re: BMW E38 üleval pidamine
Kütusepaak, uksed alt, tagaluuk, tagaluugi all paneel, karbid, kapoti ääred ees, taga koopad - on nõrgad, ehk kere on enamustel nõrgem koht. Kõige probleemivabam mootor on 2.8. Kui on korras, siis liigub ka hästi. V8 bens on samuti hea valik, diislitel palju tüüpvigu. Hea ajalooga E38 toorik ehitamiseks maksab ca 5k (+ sisse läheb samapalju, kui soovid hea asi saada). Välismaalt võimalik leida alla 10k okei korras E38 veel. Ilus originaal korras E38 on hea investeering - hinnad tõusevad ülespoole.
Re: BMW E38 üleval pidamine
Kas bensiinimootoriga masinatel ka mootori poolel mingeid erilisi tüüpvigasid, lekkekohti vms?
Oskate ehk kütusekulu koha pealt ka valgustada.
Ning kas kütusepaagi lekkimine on ainult diislite või kõigi masinate probleem?
Oskate ehk kütusekulu koha pealt ka valgustada.
Ning kas kütusepaagi lekkimine on ainult diislite või kõigi masinate probleem?
Re: BMW E38 üleval pidamine
Bensukatel hakkab ka lekkima. Võibolla isegi ennem kui diislil. V8 üks murekohti on õlipumba poltide lahti tulemine. Vanostega on probleeme olnud nii R6 kui V8 mootoritel. 728 võib talvel karterituulutus ära külmuda ja probleeme tekitada. Ma ei tea kas V12 ka mingeid tüüpvigu on. Vist oli mingi jama sisselaske leketega. Kui rääkida ainult automaatkastiga autodest, siis väga suurt küttekulu vahet R6 ja V8 mootoritel pole. Mõlemad võtavad maanteel ca 8 ja linnas 15. 750 võtab maanteel natuke üle 9 ja linnas 18-20.
316ti E46; 325i E36; 325iA E36; 328iA E36; 520iA E34; 520iA E34; 525tdsA E39; 525dA E61; 528i E39; 530dA E60; 730d E65; 730iLA E38; 740iA e38; 750iLA E38; 750iLA E38; 750i E65; X5 4.4i E53
- toivoku
- Huviline
- Postitusi: 12044
- Liitunud: 04.02.2003 23:56 20
- Peamine sõiduk: 524td
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: BMW E38 üleval pidamine
lekkedon ju vanadel autodel kõikkidel mingil hetkel tüüpvigadeks. Leia lihtsalt hea kerega isend, tehnikat on lihtne remontida, aga roostele piirid seada on paras kunst.
524td, 750il , e12 520(m52b28), e21 315(m10turbo), E30 325i coupe, e39 530d, audi allroadc5 , e36 2,5 cabrio :) Kui midagi vaja siis 58344541
-
- Huviline
- Postitusi: 409
- Liitunud: 06.05.2008 18:21 46
- Peamine sõiduk: GMC Yukon Denali
Re: BMW E38 üleval pidamine
V12 samuti õlipumba poldid. Veel on v12 sisselaske kollektori tihendid mis vanadusse surevad ja suhtkoht krõbedat hinda maksavad. Tüüpiliselt bemari V mootoritel ka pumbast minev jahutusvedeliku toru rõngastihend lekib. Kõigil E38 on nõrgaks kohaks veel paralleelvarras.
there is no replacement for displacement
Re: BMW E38 üleval pidamine
https://www.auto24.ee/used/3351957
Keegi sellest autost teab miskit?
Hind on nagu hea kui lisainfo tõele vastab. Ei pidavat roostetama ning viimased 5 aastat sama omanik.
Keegi sellest autost teab miskit?
Hind on nagu hea kui lisainfo tõele vastab. Ei pidavat roostetama ning viimased 5 aastat sama omanik.
Re: BMW E38 üleval pidamine
Roostet oskab igaüks ka kohapeal otsida, see pole ju probleem omal üle vaadata.
316ti E46; 325i E36; 325iA E36; 328iA E36; 520iA E34; 520iA E34; 525tdsA E39; 525dA E61; 528i E39; 530dA E60; 730d E65; 730iLA E38; 740iA e38; 750iLA E38; 750iLA E38; 750i E65; X5 4.4i E53
Re: BMW E38 üleval pidamine
Jah, seda küll, Mõtlesin pigem, et äkki keegi on juba seda vaatamas käinud ning oskaks öelda kas on üldse pointi minna.
-
- Huviline
- Postitusi: 389
- Liitunud: 05.02.2015 16:39 40
- Peamine sõiduk: BMW 730D F01 2009
- Asukoht: Tallinn
Re: BMW E38 üleval pidamine
Mis point siin küsida? Keegi ei näe kõiki vigu, mida oma silm oskab näha! Mine ikka vaata ja proovi ise, vaatamine on ju tasuta + endale kogemus. Mida rohkem E38-si vaatad, seda rohkem võrdlusmomenti sul on! Keegi ei käski ju osta kohe. Seda konkreetset masinat on üritatud faceliftiks teha, aga on palju asju prefl jäetud. Varustus tal hea, hind super, tasub vaadata kui need isearetused sobivad. Roosteta autot ära looda seal saada, selle raha eest keegi ei müü roostevaba E38
Re: BMW E38 üleval pidamine
10 aastat tagasi ma oleks ütelnud, et 728 on mõttetu ost ja vaata ikka mootoriga autode poole aga täna tõepoolest tasub muudele asjadele rohkem tähelepanu pöörata. See 728 näeb piltidelt piisavalt libe välja, et seda võiks vaatama minna.
316ti E46; 325i E36; 325iA E36; 328iA E36; 520iA E34; 520iA E34; 525tdsA E39; 525dA E61; 528i E39; 530dA E60; 730d E65; 730iLA E38; 740iA e38; 750iLA E38; 750iLA E38; 750i E65; X5 4.4i E53
- Priidik199
- Huviline
- Postitusi: 214
- Liitunud: 12.12.2010 19:04 44
- Peamine sõiduk: E70
- Asukoht: Tallinn
Re: BMW E38 üleval pidamine
Olen viimased 6 aastat E38 omanud, 4 aastat oli igapäeva liikur. Selle ajaga kokku sõitnud 47 000km ja remondiarveteks üle 7k eur, siis lõpetasin raha lugemise. Tegemist M62 mootoriga ja tehtud on kõike - plokikaanetihendid, kett (plastik tallad puruks), käigukast, pihustid, genekas, (ja muu mootori pudinad + tihendid), summuti, katid (2x), bensupaak, amordid, mitmeid kordi pidureid, veermikus kõik jubinad jne jne. Ja pärast kõiki neid töid on ikka kerel roostet ja suht väsinud olekuga, tehniliselt annaks ka palju parandada. Ma ütleks, et minimaalne 1500€ aastas remondi peale, et elu sees hoida.
Ma ise läheks V8 teed ainult siis kui on plaanis hobiautona või pikaajaliselt hoida. Ega see V8 kuskilt otsast kiire pole, parem maanteel, sest jõuab kiirendada ka peale 100km/h. Igapäevasena kindlasti M57 on inimlikum ülalpidada või siis jah 2.8 R6.
Ma ise läheks V8 teed ainult siis kui on plaanis hobiautona või pikaajaliselt hoida. Ega see V8 kuskilt otsast kiire pole, parem maanteel, sest jõuab kiirendada ka peale 100km/h. Igapäevasena kindlasti M57 on inimlikum ülalpidada või siis jah 2.8 R6.
-
- Huviline
- Postitusi: 409
- Liitunud: 06.05.2008 18:21 46
- Peamine sõiduk: GMC Yukon Denali
Re: BMW E38 üleval pidamine
Ega see 3,0d sama lugu. 8 aastat pidasin ja sõitsin natuke üle 200 000. Käigukast, pidurid, rattalaagrid, turbo, paak, vedrud, amordid, aknatõstukid, dsc pump jne. Veepump, rullikud jne muidugi hooldus nagu õli ja piduriklotsid. Vanadus on selle nimi.
there is no replacement for displacement
- Roland325
- Huviline
- Postitusi: 1775
- Liitunud: 10.12.2006 13:44 30
- Peamine sõiduk: BMW 650
- Asukoht: Tartu
Re: BMW E38 üleval pidamine
200k on juba loogiline, et sellised asjad lähevad. Aga et üle-eelmine postitaja 47000 km läbimisel nii palju asju pidi vahetama, see tähendab, et juba algselt pidi halb ost olema. Tähtis ongi leida kohe korralikult peetud masin, siis ei ole ka nii suuri väljaminekuid nii väikese läbisõiduga.
- Priidik199
- Huviline
- Postitusi: 214
- Liitunud: 12.12.2010 19:04 44
- Peamine sõiduk: E70
- Asukoht: Tallinn
Re: BMW E38 üleval pidamine
Ma ei ütleks, et mu toorik väga halb oli. Kellal 270k kuid mul pole õrna aimugi palju reaalne läbisõit olla saab. See 47k läbisõit on toimunud 6 aasta jooksul mitte 1 aastaga. Tegemist on üle 20 aasta vana autoga, selge see, et seal hakkab juba vanadusest kõik alla andma.
Korralikku ja väikse ls E38 osta siis tuleb vähemalt 5k€ välja käia ja juba vanadusest tuleb palju asju vahetada ja normaalset hooldada, et see isend ka kauem säiliks. Kes sellise raha vana auto eest välja käib on ikkagi pigem entusiast mitte ei võta lihtsalt masinat, et see ilma hooldamata lõpuni sõita.
Korralikku ja väikse ls E38 osta siis tuleb vähemalt 5k€ välja käia ja juba vanadusest tuleb palju asju vahetada ja normaalset hooldada, et see isend ka kauem säiliks. Kes sellise raha vana auto eest välja käib on ikkagi pigem entusiast mitte ei võta lihtsalt masinat, et see ilma hooldamata lõpuni sõita.
Re: BMW E38 üleval pidamine
Pöördudes tagasi oma algse võrdluse juurde (e38 ja audi c6). Mis maksab 38 puhul nt käigukast, kütuse paak jms kallimad remondid? Võrdluseks c6 puhul kett 1000+, pihustid ca 1500, käigukasti remont vähemalt 1500.
Ei eeldagi, et ainult murevaba kulgemine ees ootab 38 ostu puhul
Ei eeldagi, et ainult murevaba kulgemine ees ootab 38 ostu puhul
Re: BMW E38 üleval pidamine
Käigukasti remont maksab ikka umbes sama palju enam vähem kõikidel autodel. Ma ei ole selle teemaga kursis aga vahest on mulle jäänud mulje, et automaatkasti remondi hinnad on paljudes kohtades nagu selles anekdoodis "poldi keeramine 5€, teadsin kust keerata 495€". Sest seda oskavad vähesed teha.
Kui sa tahad murevaba autot, otsi väikese läbisõiduga E38. Ilmselt maksab küll rohkem kui F01.
Kui sa tahad murevaba autot, otsi väikese läbisõiduga E38. Ilmselt maksab küll rohkem kui F01.
316ti E46; 325i E36; 325iA E36; 328iA E36; 520iA E34; 520iA E34; 525tdsA E39; 525dA E61; 528i E39; 530dA E60; 730d E65; 730iLA E38; 740iA e38; 750iLA E38; 750iLA E38; 750i E65; X5 4.4i E53
-
- Huviline
- Postitusi: 389
- Liitunud: 05.02.2015 16:39 40
- Peamine sõiduk: BMW 730D F01 2009
- Asukoht: Tallinn
Re: BMW E38 üleval pidamine
Väikese läbisõiduga ka oht, et 200 tuhandel hakkab kõik järjest just lagunema Mõnikord targem 350 tuhat osta (originaal ikka, mitte nagu tavaliselt), siis juba enamus asju vahetatud või siis väga väikse läbisõiduga ala 70 tuhat, siis auto nagu uus, aga maksab jah, nagu 2x F01
-
- Huviline
- Postitusi: 1073
- Liitunud: 18.07.2005 17:36 43
- Peamine sõiduk: BMW g31 520d M-Sport
- Asukoht: Vantaa
Re: BMW E38 üleval pidamine
https://m.nettiauto.com/bmw/735/1111486 ... 2&vifNav=Y
Täitsa samas hinnaklassis mis f01.
Täitsa samas hinnaklassis mis f01.
BMW g31 520d M Sport
Re: BMW E38 üleval pidamine
Tõenäoliselt odavam üleval pidada kaoja86 kirjutas: ↑09.05.2020 14:44 35 https://m.nettiauto.com/bmw/735/1111486 ... 2&vifNav=Y
Täitsa samas hinnaklassis mis f01.
316ti E46; 325i E36; 325iA E36; 328iA E36; 520iA E34; 520iA E34; 525tdsA E39; 525dA E61; 528i E39; 530dA E60; 730d E65; 730iLA E38; 740iA e38; 750iLA E38; 750iLA E38; 750i E65; X5 4.4i E53
Re: BMW E38 üleval pidamine
Küsiks vahele.
Et kas see 7 on mugavam, parem igas mõttes, kui mõni E36 näiteks?
Võibolla neid ei anna võrrelda, aga äkki mingi võrdluse saab teha, et pilti ette saada?
Olen koguaeg E36 rooli keeranud, seega teistega igasugune kogemus puudub. Tean seda, et järgmine masin võiks olla automaatkastiga.
Või on see 7 rohkem moevärk ja mingi suuruse näitamine?
Et kas see 7 on mugavam, parem igas mõttes, kui mõni E36 näiteks?
Võibolla neid ei anna võrrelda, aga äkki mingi võrdluse saab teha, et pilti ette saada?
Olen koguaeg E36 rooli keeranud, seega teistega igasugune kogemus puudub. Tean seda, et järgmine masin võiks olla automaatkastiga.
Või on see 7 rohkem moevärk ja mingi suuruse näitamine?
- Roland325
- Huviline
- Postitusi: 1775
- Liitunud: 10.12.2006 13:44 30
- Peamine sõiduk: BMW 650
- Asukoht: Tartu
Re: BMW E38 üleval pidamine
E36-ga väga ei kannata võrdlust jah. Igas osas peajagu üle, vähe teise klassi masin, mida võrrelda. Ainuke asi, milles E36 üle on seitsmesest, on see, et seda on lihtsam ja odavam remontida
- kurikristjan
- Huviline
- Postitusi: 462
- Liitunud: 16.02.2014 19:36 35
- Peamine sõiduk: E39 525d Touring
- Telefon: 53858447
- Asukoht: mandri keskel
Re: BMW E38 üleval pidamine
E36 oli BMW odavaim mudel tootmisajal, E38 põhimõtteliselt lipulaev - väga kohatu on neid võrdlusesse panna.
Mul on mõlemad olnud ja E36 on praegugi, aga heas korras E38-st ei ütleks vist iial ära, kui oleks klots taskus ja sobiv masin müügis. Sõita väga mõnus ikka, salong on vaikne ja auto näeb hea välja. E39 on üpris sarnane, aga jättis lõpuks ikkagi külmaks.
Mul on mõlemad olnud ja E36 on praegugi, aga heas korras E38-st ei ütleks vist iial ära, kui oleks klots taskus ja sobiv masin müügis. Sõita väga mõnus ikka, salong on vaikne ja auto näeb hea välja. E39 on üpris sarnane, aga jättis lõpuks ikkagi külmaks.
-
- Huviline
- Postitusi: 1
- Liitunud: 22.03.2018 11:47 10
- Peamine sõiduk: BMW 728i
Re: BMW E38 üleval pidamine
Natuke üle 2 aasta omanud ja sõitnud igapäevaselt tumesinise 2000a 728i. 9 kuud otsisin autot, vaatasin nii Leedust kui Eestist. Kindel soov oli bensukas, ehk siis juba kukkus praktiliselt valik Eestist ära. Kõik, mis olid korralikud, olid 3.0d. Niisiis 9 kuud pikka ootamist otsustasime siiski Leetu minna (2 ring selle aja jooksul). Loomulikult 2 oma ala spetsialisti kaasas. Paar kuud oli ostuplatsil olnud, Saksamaalt Leetu toodud (kõik dokumendid endiselt alles). Kõige suurem probleem ikkagi ülal mainitud rooste. Eestis läks keretöödele kohe 1400 eur: 1 tagumine tiib vahetusse, esiuksed, nipet näpet veel (Karbid ning stange tagant oli seisukord ülikõva, töö tegija ka ei suutnud uskuda, pildid ka olemas). Salongi koha pealt jällegi oli ülikõva - Hele lagi ilma ühegi auguta ega plekita, nagu uus, kogu salong jättis vau effekti, poleks seda roostet ainult nii palju). Olen soetanud musta lae, millel vaja kangas vahetada, kuid üle aasta see juba seisnud. Tegemist tahab auto kogu aeg ning olen selline pedant ka, tean, et hind ainult tõuseb ning selle tõttu ei suudagi veel alla anda ja loobuda. Mugavuse koha pealt: REAALSELT, vähe on autosid, mis ajaks niimoodi M...i kõvaks. Olen sõitnud E65 ja E66ga, no absoluutselt suurt vahet ei tee.
Suurimad miinused: Ukse alumised ääred - (kiitus siinkohal "inseneridele", et uste alla plastikliistud toppisid, vesi sealt ära ei kao, mis tekitab ussi. Tegelikult peaks paar x aastas neid liiste lahti võtma, aga kes keretöödes käinud ning mingist liistust eemaldamise käigus kogemata ilma jäänud see teab, kui jõhker missioon on korralikku liistu või tervet ringi leida)
Heli: hullemat annab otsida, ilma supakata kuulaks pigem valjast kostuvat müra.
ABS ja Airbag - mõni mees vahetab ajusid mitu x aastas.
Minu oma tiksub ka (kõik Hüdrotõukurid vahetatud, 10W40 õli sees, kuid ikka tahab vist juba tummisemat, järgmine õli 10W60)
Rohkem ei oskagi miinustest suurt midagi välja tuua, läbisõit kohe-kohe 300 000 km, paar spetsialisti arvavad, et kerimata, ise loodan sama, kõik kuluosad, mis senimaani vahetatud, on olnud Originaal osad ning kõik Premium klassi osade vastu vahetatud. Tööd koos hindadega ka kirjas, juhul, kui kunagi müügiks läheb. Kere hetkel heas seisukorras, aga kahe ukse keskelt mõlemalt poolt on hakanud uss karpe sööma.
Natuke tehtud töödest ja ostudest:
Keretööd 1400€
esimesed Õõtshoovad, puksid - 305€
Piduriklotsid (tagumised)/piduriõli - 50€
Küünlad - 30€
Sillastend - 55€
Hüdrotõukurid - 150€
Vanose, KKK, karteritihend, KKkaanekruvid - 44€
Konditsioneerpumba toru/kuivati tihendid - 35€
Rullikud/rihmad/veepump - 120€
Tumedad Style 95 rehvidega - 500€
Uus esiklaas - 275€
Paisupaak
Kõik asjad kirjas pole, vidinaid ei arvesta.
Järgmised tööd: Lamda andur olemas, aga vahetamata
Kolled keevitada, amordid vahetada ja vedrud, tagumised õõtsad, puksid, rooliotsad, kummipuksid, silikoonpuksid
Ei ole kindlasti kellelgi tulevikus paha ost, minu silmis ta praegu veel päris 5000 € väärt pole, kuid alla selle ei anna mingil juhul niikuinii.
Suurimad miinused: Ukse alumised ääred - (kiitus siinkohal "inseneridele", et uste alla plastikliistud toppisid, vesi sealt ära ei kao, mis tekitab ussi. Tegelikult peaks paar x aastas neid liiste lahti võtma, aga kes keretöödes käinud ning mingist liistust eemaldamise käigus kogemata ilma jäänud see teab, kui jõhker missioon on korralikku liistu või tervet ringi leida)
Heli: hullemat annab otsida, ilma supakata kuulaks pigem valjast kostuvat müra.
ABS ja Airbag - mõni mees vahetab ajusid mitu x aastas.
Minu oma tiksub ka (kõik Hüdrotõukurid vahetatud, 10W40 õli sees, kuid ikka tahab vist juba tummisemat, järgmine õli 10W60)
Rohkem ei oskagi miinustest suurt midagi välja tuua, läbisõit kohe-kohe 300 000 km, paar spetsialisti arvavad, et kerimata, ise loodan sama, kõik kuluosad, mis senimaani vahetatud, on olnud Originaal osad ning kõik Premium klassi osade vastu vahetatud. Tööd koos hindadega ka kirjas, juhul, kui kunagi müügiks läheb. Kere hetkel heas seisukorras, aga kahe ukse keskelt mõlemalt poolt on hakanud uss karpe sööma.
Natuke tehtud töödest ja ostudest:
Keretööd 1400€
esimesed Õõtshoovad, puksid - 305€
Piduriklotsid (tagumised)/piduriõli - 50€
Küünlad - 30€
Sillastend - 55€
Hüdrotõukurid - 150€
Vanose, KKK, karteritihend, KKkaanekruvid - 44€
Konditsioneerpumba toru/kuivati tihendid - 35€
Rullikud/rihmad/veepump - 120€
Tumedad Style 95 rehvidega - 500€
Uus esiklaas - 275€
Paisupaak
Kõik asjad kirjas pole, vidinaid ei arvesta.
Järgmised tööd: Lamda andur olemas, aga vahetamata
Kolled keevitada, amordid vahetada ja vedrud, tagumised õõtsad, puksid, rooliotsad, kummipuksid, silikoonpuksid
Ei ole kindlasti kellelgi tulevikus paha ost, minu silmis ta praegu veel päris 5000 € väärt pole, kuid alla selle ei anna mingil juhul niikuinii.
Viimati muutis sanderlill, 15.04.2021 17:00 49, muudetud 1 kord kokku.
- 6Tenz
- Huviline
- Postitusi: 1053
- Liitunud: 22.02.2017 18:26 48
- Peamine sõiduk: e92 330d
- Asukoht: Tartu
Re: BMW E38 üleval pidamine
Minul jällegi E38 2.8 bensukaga selline lugu, et olen omanud mitut e46-te , e39t ja mõnda volvot, aga seitsmest oli kõige odavam ülal pidada. Õlid filtrid jms, aga ega muud ta ei tahtnudki. Siinkohal peab mainima et tegu ei olnud ka kallima otsa masinaga. Mugavuse poolest ikka lux klass. Salong ka mõnusalt vaikne. Mul tutvuskonnas mitmeid nn bmw "vihkajaid" aga kui seitsmesega sõitu said siis polnudki nagu midagi viriseda, suud lukus ja nurgad kergelt üleval
Re: BMW E38 üleval pidamine
Ma arvasin ka nii kuni S klassi mersu omale ostsin.
316ti E46; 325i E36; 325iA E36; 328iA E36; 520iA E34; 520iA E34; 525tdsA E39; 525dA E61; 528i E39; 530dA E60; 730d E65; 730iLA E38; 740iA e38; 750iLA E38; 750iLA E38; 750i E65; X5 4.4i E53
Re: BMW E38 üleval pidamine
Mersu siis kõvasti üle? Mis aasta S klassiga tegu?