Aeg vahetada kettad + klotsid oma autol. Vaadates BMW kataoloogi, siis peaks olema tavaline pidurisüsteem (mitte kõrgentatud kandevõimega).
Valisin sellised detailid, tunduvad olevat ok:
Uuendatud 04.07.20
Kettad: https://aeromotors.ee/kataloog/article/ ... 910-brembo
Klotsid: https://aeromotors.ee/kataloog/article/ ... 559dte-trw
Sensor: https://aeromotors.ee/kataloog/article/ ... gic240-trw
Kas peaks vahetama välja ka klambrid? Ma ei tea, millal ja kas neid on üldse kunagi vahetatud.
Kas seal peaks kaasa tulema ka klotside määre, või tuleks see eraldi juurde võtta? Olen varem korra seda teinud, siis tuli määre koos klotsidega kaasa (TRW omad olid tol ajal).
Esipiduri süsteem ise näeb välja selline (kui palju seda näha on): https://imgur.com/a/6uhRdzt
Auto VIN: KT15011
2006 330d 170kw
E91 esipiduriketaste vahetus
-
- Huviline
- Postitusi: 131
- Liitunud: 09.10.2014 16:09 12
- Peamine sõiduk: E91 330D
E91 esipiduriketaste vahetus
Viimati muutis TaurusDinosaurus, 04.07.2020 19:31 38, muudetud 5 korda kokku.
Re: E91 esipiduriketaste vahetus
Suporditele ka akki uued liugurid panema koos puksidega 

-
- Huviline
- Postitusi: 56
- Liitunud: 27.05.2018 23:12 09
- Peamine sõiduk: E90 325D '07
Re: E91 esipiduriketaste vahetus
Miks Brembod valisid ja just läbipuuritud?
Eelneva Brembo klotside kogemuse põhjal tekib neist jube palju piduritolmu.
Läbipuuritud ketas kulutab kiiremini klotse võrreldes tavalistega, mis eelis neil üldse on tavasõiduautole kui just plaanid minna ringrajale?
Tavalist TRW kombinatsiooni soovitas üks bmw mehaanik kelle juurde vahetevahel satun.
Kui klambrid just katki pole siis vanadel pole häda midagi. Rahatasku suur siis on seal veel jubinaid mida saaks "igaks juhuks" vahetada.
Valge keraamilise määrde tuubi ostaks juurde. Selle väikse koti sisust ei saa saialegi ühtlast kihti.
Eelneva Brembo klotside kogemuse põhjal tekib neist jube palju piduritolmu.
Läbipuuritud ketas kulutab kiiremini klotse võrreldes tavalistega, mis eelis neil üldse on tavasõiduautole kui just plaanid minna ringrajale?
Tavalist TRW kombinatsiooni soovitas üks bmw mehaanik kelle juurde vahetevahel satun.
Kui klambrid just katki pole siis vanadel pole häda midagi. Rahatasku suur siis on seal veel jubinaid mida saaks "igaks juhuks" vahetada.
Valge keraamilise määrde tuubi ostaks juurde. Selle väikse koti sisust ei saa saialegi ühtlast kihti.
-
- Huviline
- Postitusi: 131
- Liitunud: 09.10.2014 16:09 12
- Peamine sõiduk: E91 330D
Re: E91 esipiduriketaste vahetus
Ma algselt vaatasin läbipuuritud kettaid ka väljanägemise põhjal, kuna need paratamatult näevad veidi ägedamad välja, kui tavalised.
Kuid tegin veel uurimist sellel teemal ja tõesti, pigem on mõistlikum neid vältida (põhiline probleem, et kipuvad kergemini mõranema). Ringrajal ei ole ka need hea variant.
Kahjuks ei leidnud ühtegi soontega ketast, mis võiks olla hea variant juhtimaks tekkivaid gaase, mustust ja vett.
Valisin ikkagi Brembo kettad, aga TRW klotsid ja kulumisanduri. Piduri tolmu teke on hea point.
Kuid tegin veel uurimist sellel teemal ja tõesti, pigem on mõistlikum neid vältida (põhiline probleem, et kipuvad kergemini mõranema). Ringrajal ei ole ka need hea variant.
Kahjuks ei leidnud ühtegi soontega ketast, mis võiks olla hea variant juhtimaks tekkivaid gaase, mustust ja vett.
Valisin ikkagi Brembo kettad, aga TRW klotsid ja kulumisanduri. Piduri tolmu teke on hea point.