See siin tuleb üks iseäralik ostuabi teema. Nimelt peale 10 aastat VW-ga sõitmist (6a Golf 5 2004 ja 4a Passat B7 2011), tekkis meelesopis idee peale vaadata mis see oleks teist masti sakslast pidada ja elektrit ehitada. Minu pilk jäi pidama F11 ja F31 peal. Peaks olema 2012+ ja automaatkastiga R4 bensukas N20 või B48 kuni 140kW. Kohalike bensukate valik on kasin ja tõenäoliselt ei leia sellist isendit, millel oleks kõik soovitu olemas. Passatile suutsin retrofittida hunnik mugavust juurde ja loomulikult tahaks küsida mis võimalused nimetatud mudelitele digispidot, uuemad makke/ekraane ja muud väiksemat mugavusvarustust külge panna on? Ilmselt selleks tarvis kaablit (ISTA?) ning juhtmeskeemid on kenasti saadaval (NewTIS)? Lammutatud autode pealt pärinevad elektriosad on retrofittimisel kasutatavad või mõnel on mingi piirang ees? Raadiol/ekraanil mingi vargusvastane kaitse vms?
Kas neil mudelitel esiklaasi kaameraga rajahoidja ise reaalselt roolib või ainult hoiatab rajalt väljakaldumise eest? Koos klaasivahetusega on see järelpaigaldatav? Adaptiivne püsikas on varustuses pigem olemas või pigem puudu? Foorumit lugedes selgub, et VIN järgi varustuse decoderid on vaikselt kinni pandud ja ma A24 kuulutusi sirvides ammuilma ei vaata märgitud varustuse nimekirja kuna tavaliselt see pole kaugeltki täpne info. VAG autodel saab juba piltidelt aru mis varustus küljes on ja mis ei ole aga BMW-le veel sellist silma ei ole...
R4 hoolduskulud õlivahetusele ja suurematele hooldustele jäävad esinduses ja BM-is mis hinnaklassi? Kardetud ketivahetus on üle tuhandeeurone kulutus? Automaatkastiks on igal juhul ZF õlikurnaja? Klassikalise automaatkasti olemasolu väiksematel mootoritel on üks tõmbenumbritest käesoleval juhul, mida VW ega Audi ei paku

Tänud info eest. Isegi kui info pole soosiv, siis pole ka hullu...