Unustage need hiina aftermarket ksenoonid!
https://www.heise.de/hintergrund/Innova ... 18036.html

See on hea ja see ka, et ilmselgelt on asi saadud EU/EC koridorides ära kinnitatud. Kui sellist kraami saab nüüd legaalselt Saksa tänavatel kasutada, siis saame meie ka seda teha.
14W on Gen1. Need olid Gen2 16,9W.ttsys kirjutas: 03.10.2020 17:01 57 Turul on üle aasta ka üks suhteliselt ebaõnnestunud versioon (oli vist ca 14W).
Hiinlased pakuvad xenon lambile ka LED asendust 50W / 18000LM, kas keegi on proovinud?ttsys kirjutas: 03.10.2020 17:01 57 Muide Hiina ühed ägedamad H7 lambid on täna ca 50W / 12 000LM (testitud, kontrollitud). Kõik Xenonid kahvatuvad selliste kõrval. Sisuliselt nagu 2020 tehasevärava sõidukite LED-id. Selles mõttes Xenon on ikka nii eilne päev kui veel olla saab.
Korrigeerin seda. Need, mis ma olen 120€ müünd on siiski LEDriving Gen2 6000K H7, mille sisendvõimsus on 16,9W ja valgustugevus 1215lm. Peaks vastama siis ca 70W hõõglambile?eero kirjutas: 03.10.2020 22:24 26OK, 14W jah.ttsys kirjutas: 03.10.2020 17:01 57 Turul on üle aasta ka üks suhteliselt ebaõnnestunud versioon (oli vist ca 14W).
Aga huvitav, et seal Priidu toodud lingil on 55W. Nightbreaker LEDidele 64210DWNB antakse 19W.
Aga neid pole veel jah.
https://www.osram.de/ecat/NIGHT%20BREAK ... P_4062000/
arnis kirjutas: 06.10.2020 13:18 33
Lisaks on HIDil eelis tuleklaasi pind ära kuivatada/sulatada. LEDid ei tee seda. Päris pinda käib.
Huvitav, kas autotootjad hakkavad odava otsa autodesse pakkuma tehasest selliseid H7 valgusallikaid.