Tuvastatud reklaamiblokeerija: Meie veebis on võimalik kuvada külastajatele veebireklaamid. Palun kaaluge oma reklaamide blokeerija keelamist meie veebisaidil.
Olen huvitatud antud autost. Mida võiks sellisel isendil kontrollida ja mida üleûldse arvate
Kuna rool on nahatud, siis ise läbisõiduga olen skeptiline.
Ning kas keegi oskab mind valgustada teemal, et mis lisana on f11 tagumiste rataste pööramine. Kas seda eksisteerib paljudel ja kas pigem sellest hoiduda?
Kõike head!
No F puhul peab sul nagunii tonn-kaks või isegi kolm olema vabalt võtta kui vaja.
Kunagi müües järelturu mõttes on hea kui on igast kulinaid peal (Töökorras)
Lugejate autode all teemad olemas, mis juhtub kui keritud F10 osta, aprili näide kujutab hästi soovunelmaid ja reaalsust. Lisaks ärikatel eelarve vist kitsavõitu, et keldris automaailma roolinahk oli vaja peale tõmmata. Ilmselt Depost 20 eurine 5w40 samuti sees.
Ma ei saa aru, mis te kõik seda aprilli toksite? Kutt hooldab hästi oma autot ja peab sellest teemat, ja kohe on kohal600 matsi kes karjuvad, et juust, keritud jne.
Minge hooldage ise sama hästi oma autosid, ja avalikustage vähemalt need, siis saate lisaks muule üksteise teemades ka kiruda
Ketti ei lastud pooleks, kõike tehakse ennetavalt.
Oleks tal 250k tõendatud läbisõit, mis siis teistmoodi oleks? Oleks samad tööd tehtud ju.
makuu kirjutas: ↑08.12.2020 21:43 51
Mul on sõelal ka ûks isend millel on siis antud lisa peal, kas on keegi kogenud probleeme, et kas hoiduda või pole väga minev asi?
Minu masinal 2VH lisa olemas ja pole senimaani mingeid jamasid olnud selle nelikroolimis süsteemiga
Kui õigesti mäletan, et sõbra F02-l andis juhtplokk vist otsad mingi 280tkm juures, vahetas selle ära ja sõidab senimaani edasi
Artur_L kirjutas: ↑09.12.2020 10:28 36
Ma ei saa aru, mis te kõik seda aprilli toksite? Kutt hooldab hästi oma autot ja peab sellest teemat, ja kohe on kohal600 matsi kes karjuvad, et juust, keritud jne.
Minge hooldage ise sama hästi oma autosid, ja avalikustage vähemalt need, siis saate lisaks muule üksteise teemades ka kiruda
Ketti ei lastud pooleks, kõike tehakse ennetavalt.
Oleks tal 250k tõendatud läbisõit, mis siis teistmoodi oleks? Oleks samad tööd tehtud ju.
Kadedad japside omanikud koos siin
Võta tund-paar ning loe selle tüübi eelnevad autode teemad ka läbi. Reaalsuses on tegu üle oma võimete elava inimesega, kelle autod on viimase piirini lõpuni sõidetud ja kuhu isegi rehve ei jaksata osta, samas foorumis kajastatakse kõike läbi roosade prillide ja ulmeliste illusioonide, mis on reaalsusest väga kaugel.
Tema F11 ei julgeks sõrmeotsaga ka puutuda.
Ei saa aru teie kriitikast. Mis ta autol häda siis? Pole ju tee peale jätnud.
Pigem just ennatlikult asju vahetanud/hooldanud mis nagunii igal autol mingiaeg ära väsivad.
Milles probleem? või on mul midagi märkamata jäänud?