Tuvastatud reklaamiblokeerija: Meie veebis on võimalik kuvada külastajatele veebireklaamid. Palun kaaluge oma reklaamide blokeerija keelamist meie veebisaidil.
Aastal 1991 soovitati pooltelje nuudi lõtku vähendamiseks vahele puistada pronksipuru ja epoliimi lisaks veel sobisid UAZ 450 kolvirõngad väikse modifitseerimisega bmw mootorisse
E34 520i & E39 525d & E60 530D & E60 550i (daily) & E85 2.5i ja kõik käsisegukastid
jutt, et m10le sobib moskvichi klapikambrikaas lükkab kogu muu möla ka minu silmis prügikasti. ilmselgelt pole autor ühtegi nendest mootoritest isegi näinud
Väga huvitab foorumi liikmete arvamus sellest autost, õigemini "tuuningust"
Mõni kommenteeris, et tüübid on ajast maha jäänud, et see tuuning on kuskilt aastast 2000 vms
Vene keele oskus tuleb kasuks.
Kiirelt ütlen ära, et esistange rauast üleni, kapoti peale keevitatud armatuurvardad ja ära pahteldatud. Tagastange Chevrolet pealt.
Et selle auto ette sattuda ei tahaks. Nagu hakklihamasin
Autotootjad on suunanud oma pilgud hiinlastele. Mis kõige kummalisem on, enamus hiinlasi on väiksemalt kasvult aga vajavad suuremaid autosid. Kus kohast autotootjad võtavad sellise arvamuse, et Euroopas neid ei ostetaks.
X5 pikendatud kerega: https://www.bmwblog.com/2021/12/09/bmw- ... ina-debut/
3 seeria mudelid olid ka pikendatud kerega ja vist ka 5 seeria.
Volkswagen, kui sellisest tootjast olete kuulnud.... Neil elektriautod, ID3, ID4.... Hiinas müüakse ka ID6-te, mis Euroopa turule ei jõua. Või on selle taga jälle mõni haige maksustamine EU-s.