Nüüd on sümptomid olnud täiesti ilma veakoodide ja hoiatustuledeta.
Aeglasemalt sõites võimendus taastub, järgmise restardiga on kõik korras.

Tundub, et seal töötab mingi keeruline algoritm mis kompenseerib friktsiooni ning see paneb rõuku.
http://uamt.fei.stuba.sk/web/sites/subo ... s/0405.pdf
Tundub, et see algoritm on välja kodeeritav.

Küsimus oleks kas tasuks ära kodeerida või peaks midagi parandama? Sellise algoritmi valesti rakendumiseks võivad latis olla lõtkud vms, mis näitavad friktsiooni kergemana ja servo võimendus nõrgeneb.
Informatsiooni selle vea kohta on väga vähe leida ning sellist veakoodi ei leia googlega üldse. On küll näiteid, kus latti on pääsenud vesi ja seest on roostes, see võiks friktsiooni muuta küll.
Inglismaa foorumitest olen leidnud kus kaeveldakse sarnase probleemi üle ilma veakoodideta ja lahenduseks on auto müük, mulle siis vist on õnnistuseks et 1 korra ilmutas ennast see veakood.