E39 M57 120kw jõnksutab kiirendades.
E39 M57 120kw jõnksutab kiirendades.
Tere,
Olen siis hädas oma bmwga. nimelt saaga algas sellega, et jõnksutab rahulikult kiirendades, elementaarsed asjad vahetatud ja nüüd siis näitab mulle nii inpas kui delphiga inlet air temperature sensori viga. AGA minu autol ei ole ei sisselaske kolle küljes andurit ega ka mitte metallist toru peal mis kuulub turbo õhutorude gruppi.
Küsimus siis selles et kust seeda nagu otsima peaks?
viimati kui sisselaskekollektor näpuvahel oli ei hakanud nagu silma ka, etmõni juhe niisama vedeleks kuskil.
Minul mõistus otsas ja ei oska enam midagi peale hakata.
Tänaseks hetkeks vahetatud : rõhu andur kollektoriküljest, rõhu andur kütusefiltri pealt,paagi sisene pump, põhja alt pump. kütuse filter. Turbo vaakum üle käidud, turbo vaakumi klapp.
Masin ise 2000a. manuaal 120kw m57.
Tänud ette kõigile kes viitsivad natukenegi kaasa mõelda.
Olen siis hädas oma bmwga. nimelt saaga algas sellega, et jõnksutab rahulikult kiirendades, elementaarsed asjad vahetatud ja nüüd siis näitab mulle nii inpas kui delphiga inlet air temperature sensori viga. AGA minu autol ei ole ei sisselaske kolle küljes andurit ega ka mitte metallist toru peal mis kuulub turbo õhutorude gruppi.
Küsimus siis selles et kust seeda nagu otsima peaks?
viimati kui sisselaskekollektor näpuvahel oli ei hakanud nagu silma ka, etmõni juhe niisama vedeleks kuskil.
Minul mõistus otsas ja ei oska enam midagi peale hakata.
Tänaseks hetkeks vahetatud : rõhu andur kollektoriküljest, rõhu andur kütusefiltri pealt,paagi sisene pump, põhja alt pump. kütuse filter. Turbo vaakum üle käidud, turbo vaakumi klapp.
Masin ise 2000a. manuaal 120kw m57.
Tänud ette kõigile kes viitsivad natukenegi kaasa mõelda.
Viimati muutis Dubber, 31.03.2021 20:35 49, muudetud 1 kord kokku.
Re: E39 M57 120kw IAT ehk inlet air temperature sensor
Tere,
Õhulugeja ka vahetatud , magneti marelli oma sai pandu ja ostetud originaal koodi järgi .

Õhulugeja ka vahetatud , magneti marelli oma sai pandu ja ostetud originaal koodi järgi .

Re: E39 M57 120kw IAT ehk inlet air temperature sensor
Eks seal on vaja vaadata näite ja mõõta juhtmed üle. Puhtalt Veakoodi põhjal asju vahetada mõttetu. Üldiselt need järelturu õhulugejad parajad pasad ka.
TEL 57703395
Re: E39 M57 120kw IAT ehk inlet air temperature sensor
Kokkuvõtvalt suurendasid selle odava b-lugejaga oma remondiarvet ja kaugenesid korrektsest lõpptulemusest.
Made for fun E34 540 93a. (Avusblau) F15 15a. (Space Grau)
Re: E39 M57 120kw jõnksutab kiirendades.
tänaseks hetkeks pole ühtegi veakoodi sees ja jõnksutab sama rõõmsalt kui mitte veel rõõmsamalt 
Re: E39 M57 120kw jõnksutab kiirendades.
Vahepeal sai siis ette võetud lati anduri vahetus , pihusti seibid, klapikambrikaane tihend .
1-5 pihustid tulid kergelt välja, kuues kinni kapitaalselt . Lõpuks sain ka kuuenda kätte . tihend vahetatud koos seibidega ja kokku tagasi .
Auto koos ja enam käima ei läinud . Paela otsas sai käima tõmmatud. Lagiseb hullemini kui mingi nõuka aegne traktor ja valge suits tagant .
Veaks näitas madalat lati rõhku käivitamisel .
Täna proovin panna üks haaval pihusteid kinni , et ehk mõni pihusti susistab surve maha .
Ise kaldun arvama, et kangutades sai kuuendale pihustile haiget tehtud.
Muidugi vahepeal avastasin, et KSP taga on mingisugune vaakumi liitmik , kus üks vaakum oli pooleks murdunud , ning teine kohe kohe minemas.
1-5 pihustid tulid kergelt välja, kuues kinni kapitaalselt . Lõpuks sain ka kuuenda kätte . tihend vahetatud koos seibidega ja kokku tagasi .
Auto koos ja enam käima ei läinud . Paela otsas sai käima tõmmatud. Lagiseb hullemini kui mingi nõuka aegne traktor ja valge suits tagant .
Veaks näitas madalat lati rõhku käivitamisel .
Täna proovin panna üks haaval pihusteid kinni , et ehk mõni pihusti susistab surve maha .
Ise kaldun arvama, et kangutades sai kuuendale pihustile haiget tehtud.
Muidugi vahepeal avastasin, et KSP taga on mingisugune vaakumi liitmik , kus üks vaakum oli pooleks murdunud , ning teine kohe kohe minemas.
Re: E39 M57 120kw IAT ehk inlet air temperature sensor
Orig. lugeja oma koha peal tagasi .
Re: E39 M57 120kw jõnksutab kiirendades.
Proovisin järgi, kuuendale pihustile kuulike ette ja pimedaks, auto käivitus kohe võtmest. Ehk siis pihusti otsingul ja siis saab uuesti inpaga vaadata mis toimub.