INPAga vaadates on näha, et Actual air mass 2000rpm on !780mg/Hub, kuigi samal ajal nominal air mass näitab 450mg/hub.
2500rpm pealt hakkab actual air mass alla kukkuma normaalsusesse. 3500rpm peal actual air mass 540mg/hub.
Mis põhjustab selles vahemikus kõrget õhumassi?
Sai proovitud teise auto pealt töökorras õhulugejat ning näit endiselt sama. Muidugi peale vahetust nullisin MAFi adaptsioonid.
Lisaks on madalatel pööretel kõrge kütusekulu. Linnas sõites kellaploki järgi 20l/100km, maanteel 5l/100km. On esinenud vahepeal külmalt ka limp mode, auto välja suretades ja uuesti käima pannes limp mode kadunud ja sõidab jälle hästi. Turbo aktuaator sai lahti võetud seal kõik korras, hoova harjutasin ilusti käima.
Olen täheldanud, et külma mootoriga 4. pihusti näit on tõepoolest kõrge(+3), gaasi andes kuni 1000rpm näit läheb veelgi suuremaks (+5). Andes veidi gaasi juurde nii umbes 1200rpm siis pihusti näit kukub +0.2 kanti.
Sõidu ajal kõik pihusti näidud ilusad. Pihusti läheb järgmisel nädalal Diesellandi remonti.

PS! Pöördklapid eemaldatud, DPF eemaldatud, turbol lõtkud puuduvad, õhufilter ja karterituulutus vahetatud, EGR ja EGR solenoid vahetatud(pierburg), sisselaske kollektori tihendid uued, vaakumid vahetatud.
veakoodideks ainult 4587 (kütusefiltri kood) filter ise uus, viga endine.
Kas kõrge kütusekulu linnas võib olla tingitud sellest samusest pihustist?
Kas sellise näiduga pihusti võib olla musta tahmalondi põhjus?
Millest võib olla tingitud kõrge õhumassi lugemine? Sest ilma DPFita puudub vastusurve ja turbo rõhk kasvab kiiremini?
Kas surev pihusti võib minu juhul tekitada suvalist limp mode?(tavaliselt hommikuti töölesõites esimese 300m jooksul). Vahepeal kuu aega rahulik, siis teinekord nädalas 2-3x.