Tuvastatud reklaamiblokeerija: Meie veebis on võimalik kuvada külastajatele veebireklaamid. Palun kaaluge oma reklaamide blokeerija keelamist meie veebisaidil.
Tervist, sai tehtud m47-m57 swap 110kw-150kw ja mure selline et punane õlituli põleb ja ei kustu ära, auto manuaal, mootor tuli automaadi otsast, võib sellest ka olla et atm aju?
Kellaplokki proovitud 3.0d oma ikka põleb.
anari kirjutas: ↑29.08.2021 11:03 25
Selles kindlasti viga pole, et ennem atm oli. Pigem kuskil juhtmestikus mingi pinn valesti, või õli andur rikkis.
Mis autost üldse jutt?
Kui ma nüüd nime ja auto õigesti kokku panen, oli mootoriajus õlitasemeanduri viga. See üldiselt peaks küll kollast tuld viskama, aga ehk suudab punast ka anda. Surveanduri juhtmestiku pool oli korras, tasemeandurit ei tea. Võin anda teist aju proovida, et välistada see variant.
1. Automaadi aju ei luba püsikat, kui kastilt signaalid puuduvad
2. Manuaali aju ei luba püsikat, kui kiiruse ja mootoripöörete suhe ei vasta ajus olevatele kaartidele. Neid oskab pädev remappija ringi kirjutada vastavalt sinu ülekandele. Olenevalt sellest, mis ülekannetega kumbki mootor tehasest tuli, võib püsikas kas osaliselt või üldse mitte töötada.