Vajan abi pihustite ja vea leidmisega!!
Vajan abi pihustite ja vea leidmisega!!
autoks BMW e91 325d 145kw 2008. LS: ca 320000
probleem selles et külmalt käimapannes viskab tagant sinakat halli tossu haiseb ka jubedalt (nagu auruvedur), ja mootor lonkab. mootori lonkamist on ka vahel sooja mootoriga.
sellised nähtused tekivad kui väljas temp alla +10.
viisin pihustid stendi sealt sain sellised lehed.
peale stendimist tundub nagu probleem on isegi natukene süvenenud.
Oskab ehk keegi miskit nõu anda vms?https://photos.app.goo.gl/9eYDLVpHHbb8WKpp8
probleem selles et külmalt käimapannes viskab tagant sinakat halli tossu haiseb ka jubedalt (nagu auruvedur), ja mootor lonkab. mootori lonkamist on ka vahel sooja mootoriga.
sellised nähtused tekivad kui väljas temp alla +10.
viisin pihustid stendi sealt sain sellised lehed.
peale stendimist tundub nagu probleem on isegi natukene süvenenud.
Oskab ehk keegi miskit nõu anda vms?https://photos.app.goo.gl/9eYDLVpHHbb8WKpp8
Re: Vajan abi pihustite ja vea leidmisega!!
Mis testijate kommentaar oli? Iga asjalik koht seletab ka asjad lahti. Jahutusvedelikku ei kao?
Made for fun E34 540 93a. (Avusblau) F15 15a. (Space Grau)
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: Vajan abi pihustite ja vea leidmisega!!
Kas testijad olid kained? Kindel?
-
- Huviline
- Postitusi: 290
- Liitunud: 29.05.2009 21:06 38
- Peamine sõiduk: BMW f11 530D
- Asukoht: Harjumaa, Rae vald
Re: Vajan abi pihustite ja vea leidmisega!!
kas silindrite surveid oled mõõtnud, midagi sarnast toimus kui kaane tihend oli kahe silindri vahelt läbi põlenud
Re: Vajan abi pihustite ja vea leidmisega!!
Kas said vea teada?
Re: Vajan abi pihustite ja vea leidmisega!!
Ei ole vealeidmisel muutusi, peale 1pihusti vahetust läks asi natuke paremaks aga nüüd ikka hommikuti käimapannes nati tossab ja haiseb, ise kahtulustan kas pole dpf õieti välja progetud vms. Niipalju oli muutusi et soojalt enam ei hyple pööre, pihusti näidud ka arvutiga väga head
-
- Huviline
- Postitusi: 1522
- Liitunud: 13.11.2018 19:59 54
- Peamine sõiduk: G31 530d XDrive
- Asukoht: Tallinn, diagnostika ja vaimude väljaajamine
Re: Vajan abi pihustite ja vea leidmisega!!
Kui tossab ja haiseb, siis on DPF ikka välja lõigutud.
BMW without faults is not BMW
- m2x
- Huviline
- Postitusi: 634
- Liitunud: 11.04.2012 18:18 41
- Peamine sõiduk: E39 530d Touring
- Asukoht: Neli ratast õhus...
Re: Vajan abi pihustite ja vea leidmisega!!
Sorry, sõidan kergelt teemasse sisse, aga tahan ise ühe jooksu pihusteid stendi viia, kuidas diesellandiga üldiselt rahul ollakse ja mis seal maksma läheb kontroll? Diisel abc pole suutnud nädala algusest päringule vastata, ega väga palju variante Tartus pole..
-
- Huviline
- Postitusi: 1522
- Liitunud: 13.11.2018 19:59 54
- Peamine sõiduk: G31 530d XDrive
- Asukoht: Tallinn, diagnostika ja vaimude väljaajamine
Re: Vajan abi pihustite ja vea leidmisega!!
Ja mis põhjusel kontroll? Ilma põhjuseta suht mõttetu teema ja osa probleeme saab selgeks pihusteid maha võtmata.
BMW without faults is not BMW
-
- Huviline
- Postitusi: 124
- Liitunud: 08.05.2016 14:13 15
- Peamine sõiduk: M550d
- Asukoht: Tartu
Re: Vajan abi pihustite ja vea leidmisega!!
Kas arvutiga näite kontrollides saab ikka olla kindel pihusti seisukorras? Ebaadekvaatsete näitude puhul pole küsimust, samas arvutiga vaadates “ideaalsed” pihustid ei pruugi alati olla korralikud.
E61 2.5d 04’, E70 3.0d 11’, F11 M550d 13’
- m2x
- Huviline
- Postitusi: 634
- Liitunud: 11.04.2012 18:18 41
- Peamine sõiduk: E39 530d Touring
- Asukoht: Neli ratast õhus...
Re: Vajan abi pihustite ja vea leidmisega!!
Väga ülemäärane must suits, madalalt (alla 2k rpm) n.ö. "hing kinni", 2k hakkab minema ja viskab megapahvaka musta, kütusekulu natuke kõrge ja arvutiga pihustite korrektsioonid küll piirides aga äärmuste vahe üsna suur. Tegemist muidu OM647 konega Jeebi peal.
Iseenesest põhjuseid saab olla 2- vähe õhku või palju kütust. Vähe õhku variandid olen läbi kontrollinud, vaakumlekkeid pole, sisselaske rõhulekkeid pole, sisselase käis maas ja puhastatud (see oli küll korralikult rokane...), turbo aktuaator töötab korrektselt, turbo ise on natuke kahtlane, aga veel ei ütleks et probleemi põhjustaks, lõtku on rohkem kui mulle isiklikult meeldiks, aga seina ei käi ja õli ülemääraselt ei tarbi. Ehk järgmine loogiline samm oleks pihustid. Seibid tahtsin niikuinii ära vahetada, kui pihustid juba maas, laseks ära stendida et kindel olla. Ei ole sellel autol mugav neid maha kiskuda, kahte viimast eriti, lisaks on rangelt kohustuslik uued poldid-seibid panna, mitte et need varandust maksaks, aga milleks. Kui pihustid on okei, siis hakkab asi lõbusaks kiskuma, sest järgmine variant on lihtsalt see, et kütus ei põle korralikult ära, ehk klapiliini probleem- hüdrotõukurid, pesad, hoidku selle eest et klapp ise kõver... Kui keegi pakub ideid välja, siis kahe käega võtan vastu ja testin ära, aga olen selle jamaga mitu kuud möllanud juba.
- toivoku
- Huviline
- Postitusi: 12044
- Liitunud: 04.02.2003 23:56 20
- Peamine sõiduk: 524td
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: Vajan abi pihustite ja vea leidmisega!!
Õhulugeja?
524td, 750il , e12 520(m52b28), e21 315(m10turbo), E30 325i coupe, e39 530d, audi allroadc5 , e36 2,5 cabrio :) Kui midagi vaja siis 58344541
-
- Huviline
- Postitusi: 1522
- Liitunud: 13.11.2018 19:59 54
- Peamine sõiduk: G31 530d XDrive
- Asukoht: Tallinn, diagnostika ja vaimude väljaajamine
Re: Vajan abi pihustite ja vea leidmisega!!
Viitab ka egri vea võimalusele või turbo rõhu probleemile (vea lahendamine mootori kiikse arvestades).
BMW without faults is not BMW
- m2x
- Huviline
- Postitusi: 634
- Liitunud: 11.04.2012 18:18 41
- Peamine sõiduk: E39 530d Touring
- Asukoht: Neli ratast õhus...
Re: Vajan abi pihustite ja vea leidmisega!!
Egr viga ei saa olla, sest egr'i... Ei ole
Rõhuviga kõlab loogiliselt aga turbo toimetab näitajate piires korrektselt, ei ole ka live data salvestamisega anomaaliaid leidnud. Mul on oma Jeebi jaoks spetsjomm programmijupp, mis head inimesed WJ jaoks valmis treisid ja kuigi see salvestab infot vaid umbes 1-2x sekundis, siis võimaldab lugeda praktiliselt kõigi andurite tööd ja nende järgi ei tundu midagi mööda olema, fuel to air ratio nt on kõigil pööretel erinevates oludes kiirendades paigas. Mis suunas mind mõtlema et kui andurite järgi on kõik okei, siis loogiline järeldus oleks see, et pärast kogu jälgitava elektroonika lõppemist on pihustiots või solenoid see, mis laseb liigse koguse kütust silindrisse. Muidugi on variant, et mõni andur ise paneb villast, aga siiani ei ole suutnud ei maf'i, kütuserõhu ega map sensori viga tuvastada.
Lisaks see sümptom, et asi on sujuvalt hullemaks läinud, andur üldiselt ei lähe sujuvalt tuksi.
Rõhuviga kõlab loogiliselt aga turbo toimetab näitajate piires korrektselt, ei ole ka live data salvestamisega anomaaliaid leidnud. Mul on oma Jeebi jaoks spetsjomm programmijupp, mis head inimesed WJ jaoks valmis treisid ja kuigi see salvestab infot vaid umbes 1-2x sekundis, siis võimaldab lugeda praktiliselt kõigi andurite tööd ja nende järgi ei tundu midagi mööda olema, fuel to air ratio nt on kõigil pööretel erinevates oludes kiirendades paigas. Mis suunas mind mõtlema et kui andurite järgi on kõik okei, siis loogiline järeldus oleks see, et pärast kogu jälgitava elektroonika lõppemist on pihustiots või solenoid see, mis laseb liigse koguse kütust silindrisse. Muidugi on variant, et mõni andur ise paneb villast, aga siiani ei ole suutnud ei maf'i, kütuserõhu ega map sensori viga tuvastada.
Lisaks see sümptom, et asi on sujuvalt hullemaks läinud, andur üldiselt ei lähe sujuvalt tuksi.