
Peale 4000rpm kaob pidamine,peale 150kmh suudab juba maas hoida madalama pöördega,7-8k juures on siis ka veel probleemid 285 pilotspordi viimase mudeliga.
Originaalülekanded ei sobi enam absoluutselt selle auto iseloomuga,tehas on nad teinud kõrge pöörde ja madala väände jaoks,hetkel mulle vähemalt tundub et ca 2000rpm oleks vaja kaotada tagadiffri ülekandest et saada kogu mootori resurss kasulikult ära kasutada.
Tegemist oli siis Ess-i prototüübiga mida on valmistatud ainult üks,juhul kui dünotulemused ja kestvus rajal on positiivsed siis lastakse kit stage 2+ nime all müüki.
Eeldan 7 algavat numbrit aga spekuleerima ei hakka enne kui reaalne number käes korralikus piduritega dünopingis,suvalise vurrkanni otsas tõmbaks juba nüüd 1000+hp