G30/31
G30/31
Antud mudel hakkab juba viie aastaseks saama, autod muidugi kallima poolsed ja foorumis vähe infot kuid kindlasti on teadjamaid inimesi juba.
Huvitab nimelt kas on teada/ välja tulema hakanud juba nn. lapsvigu, tüüpvigu. Mootoriks tuleb valik kaheliitriste seast kas 2.0d või 3.0i, xdrive kindlasti.
See 3.0i on edasiarendus eelmise põlvkonna 2.8-st. Kuna kw ja väänet rohkem saadud siis kas saalede ja ketimuret tuleks veel varemalt hakata ootama?
Läbisõit 120t ümber. Sain proovida 3.0d, powerit on ikka mehiselt antud, andmete järgi f seeria 35d jääb igast asendist alla. Igapäevasõiduks sõiduautopeal pigem ei pea mõislikuks, meie kiirustel jääb see mootor kasutamata.
Ootan asjalikke arvamusi
Huvitab nimelt kas on teada/ välja tulema hakanud juba nn. lapsvigu, tüüpvigu. Mootoriks tuleb valik kaheliitriste seast kas 2.0d või 3.0i, xdrive kindlasti.
See 3.0i on edasiarendus eelmise põlvkonna 2.8-st. Kuna kw ja väänet rohkem saadud siis kas saalede ja ketimuret tuleks veel varemalt hakata ootama?
Läbisõit 120t ümber. Sain proovida 3.0d, powerit on ikka mehiselt antud, andmete järgi f seeria 35d jääb igast asendist alla. Igapäevasõiduks sõiduautopeal pigem ei pea mõislikuks, meie kiirustel jääb see mootor kasutamata.
Ootan asjalikke arvamusi
Re: G30/31
Mis andmed need on, tahaks ka näha?
Muidu, B47 ja B48 tunduvad siiani võrreldes N47ja N20-ga suur samm edasi, pole siiani erilist draamat ei tuttavatelt kellel olemas on ega ka mujalt kuulnud, B47 võrreldes eelkäijaga tunduvalt rafineeritum ka.
Kasutaja Volum ilmselt oskab kõige täpsemalt kommenteerida.
- RazzKalbass
- Huviline
- Postitusi: 3227
- Liitunud: 18.12.2009 18:02 56
- Peamine sõiduk: E39 525TDS
Re: G30/31
2.0d 140kw oli igapäevaseks küll väga okei..muud ei oska öelda kuna ls oli nii väike
G31 osta siis vähemalt Luxury paketiga ja adaptive LED esituledega (mitte tavalistega), lisaks võiks / peaks olema comfort nahk, harman heli, head up ja display key...
Need plangud on ikka väga imelikud
G31 osta siis vähemalt Luxury paketiga ja adaptive LED esituledega (mitte tavalistega), lisaks võiks / peaks olema comfort nahk, harman heli, head up ja display key...
Need plangud on ikka väga imelikud

Olnud :BMW 316i, e65 BMW 730D, e65 745d, 3xBMW 730LD, 8x E70, X6M Vorsteiner, F15 SD, 5x F01 730d; 7x F10+F11 fl, 10x E61, 3x E53, E60 M5, E63 M6, E61 ac schnitzer; 2x X6 30d, BMW 530d G31, 2x E91 320d
-
- Huviline
- Postitusi: 1224
- Liitunud: 12.03.2006 20:02 09
- Peamine sõiduk: g31M-pakett
- Asukoht: Valga
Re: G30/31
Mu meelest see 140 watti jääb lahjaks,oli asendusauto paar päeva kolmene sellise mootoriga,isegi seal oli nagu lahja vähe.Viiene raskem ja ei kujuta ette kuis too veel selle jõuga liigub.Aga see puhtalt minu arvamus.
530d
- RazzKalbass
- Huviline
- Postitusi: 3227
- Liitunud: 18.12.2009 18:02 56
- Peamine sõiduk: E39 525TDS
Re: G30/31
Just mulle piisas, mu jaoks eelmine f11 2.0d 135kw ka ok
Olnud :BMW 316i, e65 BMW 730D, e65 745d, 3xBMW 730LD, 8x E70, X6M Vorsteiner, F15 SD, 5x F01 730d; 7x F10+F11 fl, 10x E61, 3x E53, E60 M5, E63 M6, E61 ac schnitzer; 2x X6 30d, BMW 530d G31, 2x E91 320d
Re: G30/31
Muidu hea nimekiri, aga kahe asjaga ei nõustu.RazzKalbass kirjutas: ↑24.04.2022 13:11 00 2.0d 140kw oli igapäevaseks küll väga okei..muud ei oska öelda kuna ls oli nii väike
G31 osta siis vähemalt Luxury paketiga ja adaptive LED esituledega (mitte tavalistega), lisaks võiks / peaks olema comfort nahk, harman heli, head up ja display key...
Need plangud on ikka väga imelikud![]()
2,0d 140kw on sellise auto mõnitamine. Ja no see display key


Oleks olnud webastol nö tavaline pult kaasas, oleks ma kindlalt tavavõtit kasutanud. Arvestades kui hästi läbi mõeldud on muu auto, siis see display key on ikka hämmastav hunnik õnnetust.
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: G30/31
Ehk siis milliseid põllumajanduse variante võrreldi(?)
F10/11/07 N57D30 algus ots 535d 220kW 600Nm ja viimane ots läks peale 230kW 630Nm.
G30/31 3.0 L B57 I6 turbo 195 kW 620Nm ja 3.0 L B57 I6 twin-turbo 235 kW 680Nm
G30/31 3.0 L B58 I6 turbo 250 kW
_____________
Pealegi 2017 tuli peale 530e iPerformance. See on 2.0 L B48 I4 turbo, with electric motor 185 kW, 0-100km/h - 6.0s.
Kui linnas liiklemist siis palju eeliseid, mida põllumajanduse omadel pole. Elektrimootor annab stardist +70Nm.
F10/11/07 N57D30 algus ots 535d 220kW 600Nm ja viimane ots läks peale 230kW 630Nm.
G30/31 3.0 L B57 I6 turbo 195 kW 620Nm ja 3.0 L B57 I6 twin-turbo 235 kW 680Nm
G30/31 3.0 L B58 I6 turbo 250 kW
_____________
Pealegi 2017 tuli peale 530e iPerformance. See on 2.0 L B48 I4 turbo, with electric motor 185 kW, 0-100km/h - 6.0s.
Kui linnas liiklemist siis palju eeliseid, mida põllumajanduse omadel pole. Elektrimootor annab stardist +70Nm.
Re: G30/31
Ma tean neid andmeid üldiselt enamvähem peast - nii lahusti, põllumajandusliku kui rösteri lisandiga variantide omasid.
Seetõttu ka küsisin, milliseid variante teemaalgataja võrdleb.
Seetõttu ka küsisin, milliseid variante teemaalgataja võrdleb.
- RazzKalbass
- Huviline
- Postitusi: 3227
- Liitunud: 18.12.2009 18:02 56
- Peamine sõiduk: E39 525TDS
Re: G30/31
Elektrikal pole ühtegi eelist põllumajanduse variandi ees..isegi diiselmootori tootmine on tunduvalt rohelisem kui rösterite. Seda teab isegi Elon Musk. Lisada veel akude eluiga plus pärast utiliseerimine = diisel endiselt parem.ttsys kirjutas: ↑24.04.2022 21:03 59 Ehk siis milliseid põllumajanduse variante võrreldi(?)
F10/11/07 N57D30 algus ots 535d 220kW 600Nm ja viimane ots läks peale 230kW 630Nm.
G30/31 3.0 L B57 I6 turbo 195 kW 620Nm ja 3.0 L B57 I6 twin-turbo 235 kW 680Nm
G30/31 3.0 L B58 I6 turbo 250 kW
_____________
Pealegi 2017 tuli peale 530e iPerformance. See on 2.0 L B48 I4 turbo, with electric motor 185 kW, 0-100km/h - 6.0s.
Kui linnas liiklemist siis palju eeliseid, mida põllumajanduse omadel pole. Elektrimootor annab stardist +70Nm.
Olnud :BMW 316i, e65 BMW 730D, e65 745d, 3xBMW 730LD, 8x E70, X6M Vorsteiner, F15 SD, 5x F01 730d; 7x F10+F11 fl, 10x E61, 3x E53, E60 M5, E63 M6, E61 ac schnitzer; 2x X6 30d, BMW 530d G31, 2x E91 320d
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: G30/31
Kuskil punkris elad, neti IP läbi Põhja-Korea...? Proovi, kas selle lingi saad lahti. 
https://fortune.com/2022/02/22/cummins- ... cks-tesla/

https://fortune.com/2022/02/22/cummins- ... cks-tesla/
RazzKalbass kirjutas: ↑24.04.2022 21:53 01
Elektrikal pole ühtegi eelist põllumajanduse variandi ees..isegi diiselmootori tootmine on tunduvalt rohelisem kui rösterite. Seda teab isegi Elon Musk. Lisada veel akude eluiga plus pärast utiliseerimine = diisel endiselt parem.
- RazzKalbass
- Huviline
- Postitusi: 3227
- Liitunud: 18.12.2009 18:02 56
- Peamine sõiduk: E39 525TDS
Re: G30/31
Ei taha avada, kardan et mingi häx sinu poolt tehtud seal lingil 

Olnud :BMW 316i, e65 BMW 730D, e65 745d, 3xBMW 730LD, 8x E70, X6M Vorsteiner, F15 SD, 5x F01 730d; 7x F10+F11 fl, 10x E61, 3x E53, E60 M5, E63 M6, E61 ac schnitzer; 2x X6 30d, BMW 530d G31, 2x E91 320d
Re: G30/31
Seda hübriid varianti isegi uuritud korra, välismaa foorumites kasutatuna osta ei juleta ega soovitata, samas keegi midagi väga ei tea ka kuidas ja millal akupank läbi saab näiteks. Lisaks võtab ta niigi väiksest pagasiruumist tagaistmete tagant veel ruumi vähemaks, lisakilodena 200kg.
HUD lisa pole erinevatel sõidukitel siiani mind kõitnud.Oli ta f10-l, on A7-l. Ei kasuta. Polaroid päikeseprillidega nähtamatu, palja silmagagi kribu, pimedas häirib. Displeiga võtmega sama, järelturul kindlasti müües on millega eputada. Ventileeritav iste, harman kardon ja katuseluuk musta sisuga on must have. Ülejäänud on läbiräägitav teema.
HUD lisa pole erinevatel sõidukitel siiani mind kõitnud.Oli ta f10-l, on A7-l. Ei kasuta. Polaroid päikeseprillidega nähtamatu, palja silmagagi kribu, pimedas häirib. Displeiga võtmega sama, järelturul kindlasti müües on millega eputada. Ventileeritav iste, harman kardon ja katuseluuk musta sisuga on must have. Ülejäänud on läbiräägitav teema.
Re: G30/31
Ilmselt läbisõidud ei ole veel vastavas vahemikus et mootorite lõpp paistaks. Auto24-jas vist siiani üks 520d müügis, millel mootor vahetatud 150 tuh pealt, põhjuseid muidugi pole uurinud. Ise ei kipu nagu uskuma, et tänapäeval midagi töökindlamaks tehtud on. Üleforsseeritus ja longlife välp nõuavad oma.Ma®tin kirjutas: ↑24.04.2022 10:00 21Mis andmed need on, tahaks ka näha?
Muidu, B47 ja B48 tunduvad siiani võrreldes N47ja N20-ga suur samm edasi, pole siiani erilist draamat ei tuttavatelt kellel olemas on ega ka mujalt kuulnud, B47 võrreldes eelkäijaga tunduvalt rafineeritum ka.
Kasutaja Volum ilmselt oskab kõige täpsemalt kommenteerida.
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: G30/31
Kõigile teada, et hästi informeeritud optimist on üks suuremaid pessimiste. See, et halvasti informeeritud pessimist kuidagi optimistiks areneb on võimalik, aga kuna see on materiaalselt märkimisväärselt kulukas protsess siis suurem mass jääbki teadmatuse kasti, sest mitte ükski infoaken ega foorum ei vaata ajas ette.
Valikute tegemine läheb keerukama tehnoloogia taustal nüanssideni peeneks ja ei peagi kõigile sobima ega meeldima. See ongi asja mõte. Teiste vanade nüansirikaste asjade enda järgi sobitamine on suur mäng ja mida rohkem igasuguseid hirme sellega endale sisse süüa seda suurem on soov ja tahe ennast teadmatusega üle valada. Tüüpvead ei ole sisuliselt muutunud ja tehnoloogiate üldine trend on selle suunas, et asjade lagunemine peab üheaegseks muutuma. See tähendab seda, et iga agregaadi või seadme eluiga on üksiku komponendini toodud selleks, et kogu kooslus üheaegselt "ära sureks". See nullib ära kõik võimaliku eeldamise, et varem koostatud süsteemid alluvad analoogsele jätkukäitlusele. Pigem on kõik nõrgemad kohad alles kohti ja koldeid loomas ning spekulatsioonid ning teadmatus on mitmendas astmes seetõttu, et uusi süsteeme on sõidukitele iga põlvkonnaga kordades lisatud. Pessimist ütleb, et BMW on ise lihtsalt 1 suur tüüpviga ja 10 aasta pärast vaadates tagasi on see 1 tüüpviga köki-möki võrreldes 10 aasta pärast näkku lendavate vigadega. Selles võtmes on täna nende vigade kogumine ning vaatlemine ja mingiks hinnanguks pidamine lihtsalt tänamatu aja kulutamine (loe: ohkimine). Sõiduk peab plank olema - rattad ja rool, et seal võimalik veakooslus nulli viia.
Linnapildis võib näha igasuguseid BMW, sh neid, mis lakutud läikeni ja silitatud pragudeta paistetuseks. Mõnele ongi see asja kogu mõte. Et oleks lakutud läikega pragudeta paistetus. Kõik. See, et see paistetus foori tagant minema ei saa ning on tehtud selliseks, et tahma ning lehka väljutab ei ole ju üldse tüüpviga.

Linnapildis võib näha igasuguseid BMW, sh neid, mis lakutud läikeni ja silitatud pragudeta paistetuseks. Mõnele ongi see asja kogu mõte. Et oleks lakutud läikega pragudeta paistetus. Kõik. See, et see paistetus foori tagant minema ei saa ning on tehtud selliseks, et tahma ning lehka väljutab ei ole ju üldse tüüpviga.

Re: G30/31
Aasta on 2022 ja B47-t on juba 8 aastat erinevatele bemmidele erinevas konfiguratsioonis peale pandud. Eeldada, et suur nendest turul olevatest pole ammu juba ammu 200-300k sõitnud, on ju viisakalt öeldes naiivne.miky100 kirjutas: ↑28.04.2022 22:15 14 Ilmselt läbisõidud ei ole veel vastavas vahemikus et mootorite lõpp paistaks. Auto24-jas vist siiani üks 520d müügis, millel mootor vahetatud 150 tuh pealt, põhjuseid muidugi pole uurinud. Ise ei kipu nagu uskuma, et tänapäeval midagi töökindlamaks tehtud on. Üleforsseeritus ja longlife välp nõuavad oma.
Ometigi sellist avalikku seakisa pole, nagu N-seeria mootoritega sisuliselt enne garantiiperioodi lõppu juba levis.
Ja üldiselt, kui usku pole ja endale juba mingi seisukoha maha müünud oled, siis milleks siin internetimahtu raisata?
Re: G30/31
Oman g31 530d pea aasta, ls 80k, keskmine kulu 7.3l/100km
Tehniliselt:
-NoX sensor suri ära (tavaline mure, autol neid 2, vahetada tuleb ainult vigane).
-Tagumine kojamees lakkas töötamast (samuti easy fix).
-u 70k juures vahetati tagumised kettad/klotsid (probleemi märkasin algselt maanteel vaikselt pidurit vajutades).
-SUURIM nuhtlus/peavalu on talvel uste kinnikülmumine. Poleks oodanud premium autolt nii lohakat lahendust. Esindus määris ja proovis, kuid kasu polnud. Otsin tulevaks talveks aftermarket lahendusi. Külmub justnimelt see pehme/karvane tihend, kummitihendit määrded hoiavad korras. Ehk kui garaaži võimalust pole, on talv niru.
Varustus:
-Adaptive LED tuled. Kogu öise sõidu stress on pühitud ja võid valgusvihu balletti vahtida.
-Kõik distants/reahoidjad jne on must-have. Reahoidjat on võimalik kasutada ainult ilusti joonitud teel.
-Comfort istmed on pikkadeks sõitudeks ülimugavad. Võimalusel otsida jahutusega (endal must nahk ja sellega seotud suvised mured)
-Heli. Endal standard lahendus ja no see ei kõlba kuhugi. HK autosid pole ka palju leida, kuna option oli suht kulukas originaalis. Suuresti saab tegelikult selle mure lahendatud uue võimuga. Sealt edasi liikuda vastavalt vajakajäämistele ala tweeter’d.
-Active suspension. Kuna endal on universaal, siis on tunda, et auto tagumine osa sõidab grammi jagu siledamalt. Üldiselt oleks õnnelik ka tavavedrustusega, aga Settingud ei lase valida jäikust ja BMW Sport režiim on veidi puine.
Auto ei ole kindlasti sportlik, pigem luxury mile-muncher. Endalgi kasutuses ainult linnast välja sõites v siis ruumi vajadusel.
Võrrelda 2.0 uutemate hübriididega ei oska, aga linnas sõiduks jätkub neist kindlasti.Tuttaval on uus A7 3.0 hübriid ja pidi juba seda elektrimootorit vahetama, nii et arvasin targemaks sellest variandist hetkel mööda minna.
Ei oskaks tahta paremat autot, maasturitest ma aru ei saa ja võimsust/juhitavust ammendan teisest autost.
Tehniliselt:
-NoX sensor suri ära (tavaline mure, autol neid 2, vahetada tuleb ainult vigane).
-Tagumine kojamees lakkas töötamast (samuti easy fix).
-u 70k juures vahetati tagumised kettad/klotsid (probleemi märkasin algselt maanteel vaikselt pidurit vajutades).
-SUURIM nuhtlus/peavalu on talvel uste kinnikülmumine. Poleks oodanud premium autolt nii lohakat lahendust. Esindus määris ja proovis, kuid kasu polnud. Otsin tulevaks talveks aftermarket lahendusi. Külmub justnimelt see pehme/karvane tihend, kummitihendit määrded hoiavad korras. Ehk kui garaaži võimalust pole, on talv niru.
Varustus:
-Adaptive LED tuled. Kogu öise sõidu stress on pühitud ja võid valgusvihu balletti vahtida.
-Kõik distants/reahoidjad jne on must-have. Reahoidjat on võimalik kasutada ainult ilusti joonitud teel.
-Comfort istmed on pikkadeks sõitudeks ülimugavad. Võimalusel otsida jahutusega (endal must nahk ja sellega seotud suvised mured)
-Heli. Endal standard lahendus ja no see ei kõlba kuhugi. HK autosid pole ka palju leida, kuna option oli suht kulukas originaalis. Suuresti saab tegelikult selle mure lahendatud uue võimuga. Sealt edasi liikuda vastavalt vajakajäämistele ala tweeter’d.
-Active suspension. Kuna endal on universaal, siis on tunda, et auto tagumine osa sõidab grammi jagu siledamalt. Üldiselt oleks õnnelik ka tavavedrustusega, aga Settingud ei lase valida jäikust ja BMW Sport režiim on veidi puine.
Auto ei ole kindlasti sportlik, pigem luxury mile-muncher. Endalgi kasutuses ainult linnast välja sõites v siis ruumi vajadusel.
Võrrelda 2.0 uutemate hübriididega ei oska, aga linnas sõiduks jätkub neist kindlasti.Tuttaval on uus A7 3.0 hübriid ja pidi juba seda elektrimootorit vahetama, nii et arvasin targemaks sellest variandist hetkel mööda minna.
Ei oskaks tahta paremat autot, maasturitest ma aru ei saa ja võimsust/juhitavust ammendan teisest autost.
-
- Huviline
- Postitusi: 1099
- Liitunud: 18.07.2005 17:36 43
- Peamine sõiduk: BMW g31 520d M-Sport
- Asukoht: Vantaa
Re: G30/31
Ainuke asi mis mind g31 seeria juures häirib on see, et ukse kinni lõõd ss nagu jaapani auto
plärts.. F ja allapoole läheb uks tummise häälega kinni.

BMW g31 520d M Sport
-
- Huviline
- Postitusi: 1658
- Liitunud: 13.11.2018 19:59 54
- Peamine sõiduk: G31 530d XDrive
- Asukoht: Tallinn, diagnostika ja vaimude väljaajamine
Re: G30/31
Kerge uks ja sulgub kergelt, ei ole vaja põmmutada. Kui ilgelt häirib, võib ju soft closega vaadata või selle lisada (ettevaatust, lapse näpud võib vahele tõmmata).
Mind häris G31 juures pigem suhteliselt kehva Harman Kardon (F10 omaga võrreldes) ja kruusateedel jaburalt toimiv vedrustus (oli nn adptive drive). Tunne ja kolin oli selline nagu vana Golf II-ga sõidaks. Samuti see, et istmesoojendused ei lülitunud enne sisse, kui keegi istmel istus (ja seda jama ei saanud ka kodeeringuga muuta). Samuti häris kehv automaatne sõiduraja hoidmine, mille tõttu vahel hakkas täiesti suvaliselt autot sõidurajalt minema vedama ja tuli olla valvas (eriti kohas, kui paremale tekkis aeglustusrada). Kahju rohkem, kui kasu. Sõiduraja tuvastamine oli KAFAS4-l tunduvalt kehvem kui F-seeria KAFAS2-l. Plaanisin kaamerat isegi vahetada veidi uuema raudvaraga variandi vastu, kuid probleem kasutatu paigaldamisel tekkis FSC-de ajatempliga ehk selle tõttu tuli otsida kasutatud uuema variandi kaamerat, mis oleks olnud varem paigaldatud vanemale masinale (näiteks garantiiga). Ei viitsinud rohkem sellega jamda, uue hind oli 1000 kandis. See oli naljakas ,et kaamera voolutarve oli nii suur, et kaamera oli pidevalt tuline (mingeid vigu süsteemis ei näidanud).
Samuti nagises talvel katuseluuk üli rõvedalt ja luugi all olev polster lotendas odavalt. Kütusekulu oli suurem, kui mu praegusel F10-l (mõlemad 3.0 d xdrive). Autmaatne parkimine arvas, et tore oleks ta lumehunniku otsa parkida. Remontija jaoks on õudus ruudus, kui palju kruve ja polte tuleb põhja alt enne lahti keerata, kui katted ja mootorialuse tugevduse maha saab. Vahekasti esisillale minev liigend oli tehtud kasti sisse paraja lõtkuga. Õnneks kardaanide vibratsiooni sellest ei olnud.
Display Key on raske, uimane ja aku tühjeneb kiirelt. Õnneks oli autos juhtmevaba laadija, mis seda muret veidi leevendas, kuid üldiselt kasutasin tavalist võtit selle tõttu. Suunatule lüliti jäi fikseerituks ja tuli käega pärast vähest manöövrit tagasi kangutada, mitte nagu F-l, et vajutad korra kergelt samas suunas. Juhi assistendi töölepanekuks tuli roolil vajutada läbi 3 nuppu. Esiklaas on pehme ja liiv kratsib kiirelt ära. Uus klaas on õhukene ja arvata võib, et mehaaniliselt nõrk, st pisem kivi võib teha ämbliku. Tagaluuk läks ilge plärtsuga kinni, milleks tuli tema moodulis hakata parameetreid korrigeerima ehk sisuliselt tehase tegemata tööd lahendama. Carplay töölesaamiseks täisekraanil tuli kodeeringuid muuta. Stop ja Anna teed märkide tuvastuseks tuli regioonipiirangud maha võtta. Kui need maha sai, siis pooli märke ei tuvastanud (kiirust ja möödasõidu keeldu tuvastas ilusti). Navi ekraani heledust ei saanud ise muuta ja oli päeval kohati liiga hele (vb olla kodeeringutest oleks saanud, kuid kiirelt ei leidnud kohta sellest läbust, mis selles masinas on).
Tagurdades lõi pidurid kenasti enne takistust peale, kuid nii nagu keegi oleks nuiaga virutanud. Kas tõesti ei saanud seda delikaatsemalt lahendatud? Midagi kindlasti veel, aga sai maha müüdud ja F-ile tagasi kolitud.
Talvel uste kinnikülmumist ei täheldanud, küll tegi seda katuseluuk, aga see suht loogline, kui ikka jääs, siis on jääs.
Mind häris G31 juures pigem suhteliselt kehva Harman Kardon (F10 omaga võrreldes) ja kruusateedel jaburalt toimiv vedrustus (oli nn adptive drive). Tunne ja kolin oli selline nagu vana Golf II-ga sõidaks. Samuti see, et istmesoojendused ei lülitunud enne sisse, kui keegi istmel istus (ja seda jama ei saanud ka kodeeringuga muuta). Samuti häris kehv automaatne sõiduraja hoidmine, mille tõttu vahel hakkas täiesti suvaliselt autot sõidurajalt minema vedama ja tuli olla valvas (eriti kohas, kui paremale tekkis aeglustusrada). Kahju rohkem, kui kasu. Sõiduraja tuvastamine oli KAFAS4-l tunduvalt kehvem kui F-seeria KAFAS2-l. Plaanisin kaamerat isegi vahetada veidi uuema raudvaraga variandi vastu, kuid probleem kasutatu paigaldamisel tekkis FSC-de ajatempliga ehk selle tõttu tuli otsida kasutatud uuema variandi kaamerat, mis oleks olnud varem paigaldatud vanemale masinale (näiteks garantiiga). Ei viitsinud rohkem sellega jamda, uue hind oli 1000 kandis. See oli naljakas ,et kaamera voolutarve oli nii suur, et kaamera oli pidevalt tuline (mingeid vigu süsteemis ei näidanud).
Samuti nagises talvel katuseluuk üli rõvedalt ja luugi all olev polster lotendas odavalt. Kütusekulu oli suurem, kui mu praegusel F10-l (mõlemad 3.0 d xdrive). Autmaatne parkimine arvas, et tore oleks ta lumehunniku otsa parkida. Remontija jaoks on õudus ruudus, kui palju kruve ja polte tuleb põhja alt enne lahti keerata, kui katted ja mootorialuse tugevduse maha saab. Vahekasti esisillale minev liigend oli tehtud kasti sisse paraja lõtkuga. Õnneks kardaanide vibratsiooni sellest ei olnud.
Display Key on raske, uimane ja aku tühjeneb kiirelt. Õnneks oli autos juhtmevaba laadija, mis seda muret veidi leevendas, kuid üldiselt kasutasin tavalist võtit selle tõttu. Suunatule lüliti jäi fikseerituks ja tuli käega pärast vähest manöövrit tagasi kangutada, mitte nagu F-l, et vajutad korra kergelt samas suunas. Juhi assistendi töölepanekuks tuli roolil vajutada läbi 3 nuppu. Esiklaas on pehme ja liiv kratsib kiirelt ära. Uus klaas on õhukene ja arvata võib, et mehaaniliselt nõrk, st pisem kivi võib teha ämbliku. Tagaluuk läks ilge plärtsuga kinni, milleks tuli tema moodulis hakata parameetreid korrigeerima ehk sisuliselt tehase tegemata tööd lahendama. Carplay töölesaamiseks täisekraanil tuli kodeeringuid muuta. Stop ja Anna teed märkide tuvastuseks tuli regioonipiirangud maha võtta. Kui need maha sai, siis pooli märke ei tuvastanud (kiirust ja möödasõidu keeldu tuvastas ilusti). Navi ekraani heledust ei saanud ise muuta ja oli päeval kohati liiga hele (vb olla kodeeringutest oleks saanud, kuid kiirelt ei leidnud kohta sellest läbust, mis selles masinas on).
Tagurdades lõi pidurid kenasti enne takistust peale, kuid nii nagu keegi oleks nuiaga virutanud. Kas tõesti ei saanud seda delikaatsemalt lahendatud? Midagi kindlasti veel, aga sai maha müüdud ja F-ile tagasi kolitud.
Talvel uste kinnikülmumist ei täheldanud, küll tegi seda katuseluuk, aga see suht loogline, kui ikka jääs, siis on jääs.
Kui pea ei jaga, siis peab esoteerikaga leppima.
Re: G30/31
Istmesoojendused said osadel variantidel koos eelsoojendusega tööle panna. Kui mälu ei peta, siis soojendas ka rooli või oli see Volvo, mis tegi nii istme kui rooli eelnevalt soojaks....
- RazzKalbass
- Huviline
- Postitusi: 3227
- Liitunud: 18.12.2009 18:02 56
- Peamine sõiduk: E39 525TDS
Re: G30/31
Volvo paneb jah automaatselt rooli ja istmesoojendused sisse
Olnud :BMW 316i, e65 BMW 730D, e65 745d, 3xBMW 730LD, 8x E70, X6M Vorsteiner, F15 SD, 5x F01 730d; 7x F10+F11 fl, 10x E61, 3x E53, E60 M5, E63 M6, E61 ac schnitzer; 2x X6 30d, BMW 530d G31, 2x E91 320d
Re: G30/31
BMW-l oli ka olemas. Otsisin vähe internetis ja piltide järgi tuleb meelde.
Tundub, et võimalik peale kodeerida G seeriale, kui seda valikus ei ole.
https://www.bimmerfest.com/threads/auto ... g.1353123/
Tundub, et võimalik peale kodeerida G seeriale, kui seda valikus ei ole.
https://www.bimmerfest.com/threads/auto ... g.1353123/
-
- Huviline
- Postitusi: 1658
- Liitunud: 13.11.2018 19:59 54
- Peamine sõiduk: G31 530d XDrive
- Asukoht: Tallinn, diagnostika ja vaimude väljaajamine
Re: G30/31
Istmesoojendusega premeeritakse siis, kui rihm kinnitatud.
Täiendus. Vist leidsin selle rea üles, kust saab selle tingimuse maha võtta.
Täiendus. Vist leidsin selle rea üles, kust saab selle tingimuse maha võtta.
Kui pea ei jaga, siis peab esoteerikaga leppima.
- RazzKalbass
- Huviline
- Postitusi: 3227
- Liitunud: 18.12.2009 18:02 56
- Peamine sõiduk: E39 525TDS
Re: G30/31
Mis arvata B48C mootorist? 520i 135kw bensukas
Olnud :BMW 316i, e65 BMW 730D, e65 745d, 3xBMW 730LD, 8x E70, X6M Vorsteiner, F15 SD, 5x F01 730d; 7x F10+F11 fl, 10x E61, 3x E53, E60 M5, E63 M6, E61 ac schnitzer; 2x X6 30d, BMW 530d G31, 2x E91 320d
-
- Huviline
- Postitusi: 229
- Liitunud: 30.06.2016 11:36 49
- Peamine sõiduk: G31; B57
- Asukoht: Tln/Harju
Re: G30/31
Kas phev-de 530e ja 545e kütusekulust oskab keegi jutustada?
Re: G30/31
530e, jäi sinna keskmiselt 8 juurde, tühja akuga. Kuna tegemist pistikhübriidiga, siis kulu sellest ka sõltub, kui pikad sõidud ja kas akut eelnevalt laed või mitte.
-
- Huviline
- Postitusi: 229
- Liitunud: 30.06.2016 11:36 49
- Peamine sõiduk: G31; B57
- Asukoht: Tln/Harju
Re: G30/31
530e teemal veel. Saksas enamik müüjaid kirjutab 185 või 215 kW aga siin 135 kW https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/deta ... =360600180
Kuidas see asi nii segane saab olla, kas seal pole siis igal pool sama B48 + elekter?
Kuidas see asi nii segane saab olla, kas seal pole siis igal pool sama B48 + elekter?
Viimati muutis AndresX, 05.08.2023 15:47 15, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 1099
- Liitunud: 18.07.2005 17:36 43
- Peamine sõiduk: BMW g31 520d M-Sport
- Asukoht: Vantaa
Re: G30/31
135kwh ei saa küll olla
185kw vist pre lci? Ja 215 lci (pole päris kindel) nendel kõigil 135kw pena mootor. Vahe tuleb sisse el mootori võimsusel. Lci peaks olema juba suurem aku ka peal 12kwh vs 9kwh

BMW g31 520d M Sport
-
- Huviline
- Postitusi: 229
- Liitunud: 30.06.2016 11:36 49
- Peamine sõiduk: G31; B57
- Asukoht: Tln/Harju
Re: G30/31
Tänan, see selgitab. Viidatud Autohaus Kainz on pannud kirja ainult ICE kW-d. Kõik teised viitavad ICE+EV summale. Üleminek Pre 185 kW -> LCI 215 kW tundub, et jääb 2020. aastasse.