BMW E91 318d ei käivitu
- RazzKalbass
- Huviline
- Postitusi: 3168
- Liitunud: 18.12.2009 18:02 56
- Peamine sõiduk: E39 525TDS
Re: BMW E91 318D Ei käivitu
Ohoo kas Olerexi suuvooder jōudis siia foorumi ka?
Olnud :BMW 316i, e65 BMW 730D, e65 745d, 2xBMW 730LD, 7x E70, X6M Vorsteiner, F15 SD, F01 730d; 5x F10+F11 fl, 3x E61, 2x E53, E60 M5, E63 M6
- PeeterA
- Huviline
- Postitusi: 4399
- Liitunud: 26.07.2007 10:10 36
- Telefon: 51949859
- Asukoht: BMW diagnostika Haapsalus
- Kontakt:
Re: BMW E91 318D Ei käivitu
Eks seal ole rohkem tegureid kui ainult kütuse kvaliteet -suur läbisõit(üle 200K km), kõrgem surve ja koormatus võrreldes eelmise gen. pumbaga, konstruktsiooni nõrkus(tõukuri kolb võib pöörduda ja tema küljes olev rullik jääb nuka suhtes vale nurga alla ning tekib kiire kulumine).
tel. 51 949 859
- Sten.H
- Huviline
- Postitusi: 1228
- Liitunud: 21.09.2010 17:33 56
- Peamine sõiduk: BMW X5 3.0d E53 FL ´04
- Asukoht: Sindi
Re: BMW E91 318D Ei käivitu
Endal sama asi läbi elatud eelmine aasta, autoks 320d N47 130kw.
Juhtus samuti sõites, täpsemalt, siis kiirendamise ajal. Käis krõpskrõps ja mootor seisis, käima enam ei läinud, arvutiga vaadates surve puudus.
Pump jooksis kokku ning võttis kaasa ka kõik neli pihustit. Rõhuga oli löönud kõigil neljal pihustil seesmised klapid puruks, nii öeldi mulle kohast kus pihustid stendi viisin. Korda tegemist seal kohas ei julgetud teha kuna öeldi, et tulemus ei pruugi hea saada ja vist ei olnud Boschi originaal otsasid ka kohe saada.
Carwayst tuli kasutatud pump ja neli taastatud pihustit sai tellitud Saksamaalt (tulid kaks korda odavamalt kui oleks Eestist saanud), vanad pihustid sai neile vastu saadetud. Pump sai liiga rutakalt tellitud ja samast kohast kust tulid pihustid oleks saanud taastatud pumba sama rahaga mis sain kasutatud pumba Carwayst. Küttesüsteem pesti mitu korda läbi ning on paigaldatud väike filter, et kui peaks uuesti juhtuma, siis paaki sodi ei jõua enam.
Läbisõit oli autol sel hetkel 365090km. Tangitud sai autot Nestes ning võetud sealt Neste Pro diislit terve see aeg kui autot omatud sai, täis paak alati kui sai võetud kütust ning tangitud sai, siis kui veerand paaki näitas seier. Enne kui asi juhtus sai tehtud kõrgematel pööretel sõitu kuskil 15km (DPF põletust lasin autol teha). Põhjus arvatavasti paagis olnud vee pärast mida oli seal ohtralt.
Peale seda juhtumit hakkasin vaid Circle K käima ja tangin tavalist diislit ning sekka panen igakord Karla lisandit.
Juhtus samuti sõites, täpsemalt, siis kiirendamise ajal. Käis krõpskrõps ja mootor seisis, käima enam ei läinud, arvutiga vaadates surve puudus.
Pump jooksis kokku ning võttis kaasa ka kõik neli pihustit. Rõhuga oli löönud kõigil neljal pihustil seesmised klapid puruks, nii öeldi mulle kohast kus pihustid stendi viisin. Korda tegemist seal kohas ei julgetud teha kuna öeldi, et tulemus ei pruugi hea saada ja vist ei olnud Boschi originaal otsasid ka kohe saada.
Carwayst tuli kasutatud pump ja neli taastatud pihustit sai tellitud Saksamaalt (tulid kaks korda odavamalt kui oleks Eestist saanud), vanad pihustid sai neile vastu saadetud. Pump sai liiga rutakalt tellitud ja samast kohast kust tulid pihustid oleks saanud taastatud pumba sama rahaga mis sain kasutatud pumba Carwayst. Küttesüsteem pesti mitu korda läbi ning on paigaldatud väike filter, et kui peaks uuesti juhtuma, siis paaki sodi ei jõua enam.
Läbisõit oli autol sel hetkel 365090km. Tangitud sai autot Nestes ning võetud sealt Neste Pro diislit terve see aeg kui autot omatud sai, täis paak alati kui sai võetud kütust ning tangitud sai, siis kui veerand paaki näitas seier. Enne kui asi juhtus sai tehtud kõrgematel pööretel sõitu kuskil 15km (DPF põletust lasin autol teha). Põhjus arvatavasti paagis olnud vee pärast mida oli seal ohtralt.
Peale seda juhtumit hakkasin vaid Circle K käima ja tangin tavalist diislit ning sekka panen igakord Karla lisandit.
BMW 325ti E46 M 2002 (141kw/245Nm), BMW X5 3.0d E53 FL Maritime 2004 (160kw/500Nm)