on keegi varem sellega kokku puutunud? ega vist muudmoodi ei saa kui ukse paneel vaja maha saada? aga kinnise uksega see vist korralik peavalu
ette tänades.
Mõistlik oleks teha lukkude juurde ukse sisse luugid mida vajadusel avadaLEDBeam kirjutas: 01.10.2022 15:15 26 Relaka sädemed võivad rikkuda kõrvaloleva detaili lakki, st tuleb hoolega jälgida ja kinni katta. Juurde tulekustuti, sest ukse ees võib korrosioonitöötlus süttida.
Kui see oli nali, siisMõistlik oleks teha lukkude juurde ukse sisse luugid mida vajadusel avada
Ikka jääb, tuleb õige juhe lahti ühendadaTekkis seoses selle probleemiga mõte, et kui deadlock mikromootorite juhtmed lahti ühendada preventiivselt, kas kesklukustus jääb edasi toimima?
Mul on käinud 2 E70-t, parem esiuks lukus ja kindalaekas kaitse maha põlenud. Lahe võimlemine oli. 1-l ühendasin ukse pistikust juhtme lahti, sest tekkis kahtlus, et mootor võib vahel anda lühist. Kusjuures E70-l mingil ajahetkel tehas lõpetas "vargakindlate" lukkude paigalduse ära ja suurendas keskluku kaitsme nimivoolu. Ju sai jamadest kõrini.Hiljuti käis üks E90, millel kõik uksed peale juhi oma olid lukus, et ei avanenud ei seest ega väljast. Õnneks piisas kindalaekas kaitsme vahetusest, mis oli katki murdunud(mitte läbi põlenud) ja lukud hakkasid uuesti toimima.
Kui projekt oleks normaalne, aga mitte laste tehtud ja kui insenerid teadvustanuks omale, mida tähendab deadlock-i moootori tõrge ning teinuks lukule avariivabastuse ja selle dokumenteerinud.. Probleeme on seal põhiosas 2, mootori kehv kontakt vooluradega (tsingitud teras terasega), mis mootorile tulevad ja mootori harjade/ kollektori vaheline ühendus. Pakiruumi lukuga BMW keenjused said jänkide turul vastu nina ja kohustati lisama avariivabastus. Ukselukud jäid miskipärast tähelepanuta või sinna ei tehtud deadlock-i.priitv8 kirjutas: 02.10.2022 17:57 12 Mis nende deadlock mootorite juures siis valesti on projekteeritud?
Elektrimootor on ju suht lollikindel seade, kui teda normi piires koormata.
Siis tuleb igas uksepistikus õige juhe lahti võtta või JBBF-il vastav juhe (juhtmed).PS Vaatasin, S8TGA ei tekita JBBF CAF-is ühtegi valikut.
S302A aktiveerib ainult LIN-ühendusega tahavaatepeegli salongis.
FRM ja CAS ei näita ka midagi ei 302 ega 8TG seoses.
Üle oma varju ei hüppa.Pole vaja ratast jälle leiutama hakata. Iga pädev lukuabi teeb selle ukse minutitega lahti, meetodid on muidugi ärisaladus.
Mina arvasin (filmidest) et see on sellepärast, et usas veetakse ka inimesi tihti pakiruumis, tavaliselt vastu nende tahtmist.LEDBeam kirjutas: 02.10.2022 23:00 58Pakiruumi lukuga BMW keenjused said jänkide turul vastu nina ja kohustati lisama avariivabastus. Ukselukud jäid miskipärast tähelepanuta või sinna ei tehtud deadlock-i.
LEDBeam kirjutas: 26.06.2023 01:15 36 F10-l on signata ja vargavastase kaitseta variant olemas. Mõlemad on lisad. https://www.realoem.com/bmw/enUS/showpa ... Id=51_7830
Kui lukk jeblab, vaheta kiirelt välja, saatust ei tasu proovile panna.
LEDBeam kirjutas: 30.06.2023 02:02 04 Selle auto juhiukse lukk or kataloogi järgi, mis lisasid arvestab, on 51 21 7229461
Contition näitas:
0302
Alarm system No
0322
Comfort access No
0323
Soft-Close-Automatic doors No
04UR
Ambient interior light Yes
08TG
Thiefproofing device No