BMW X3 E83 3.0d
-
- Huviline
- Postitusi: 10
- Liitunud: 13.06.2013 17:51 28
BMW X3 E83 3.0d
Tere
Püüan teha nii lühidalt kui võimalik (ei anna pead, et õnnestub). Enne seda omajagu eeltööd, tuubis nii Lääne kui venelaste arvamusi kuulates, tehtud. Kogemused seinast seina. Ei taha ise omal nahal kogeda, et masina ostule teine samapalju hinnast otsa läheks. Nagu ma aru olen saanud, siis isegi diagnostikaga väga kalleid vigu mootori sisemuses avastada ei pruugi. Teine jälle räägib, et auto lihtsuse poolest on X3 veel see vanakooli BMW, kus pole liigselt kalleid vigu.... Ühest küljest on X3-l nö naisterahva auto maine küljes. Millest võiks eeldada, et need pole nii palju talda saanud kui x5-d aga samas ei ole see mingi näitaja. Ehk on nii mõnigi auto24 pakkumistega kursis, aga toon siia mõned näited, kuhu ostuhinna poolest hammas peale hakkaks.
https://www.auto24.ee/soidukid/3865118
https://www.auto24.ee/soidukid/3864885
https://www.auto24.ee/soidukid/3849507
https://www.auto24.ee/soidukid/3867216
Olen igasuguse infi eest tänulik ja kui keegi ütleb isiklikele kogemustele viidates, et nii vana X-i ei ole üldse mõtet vaadata, siis... ka see on põhjendatuna hea vastus.
Pole võimatu, et teen sama teema X5 kohta. Miks mulle üldse X seeria? Sest nende madalate sõidukatega ei saa ma sinna ligi, kus mul sageli vaja minna. Asi ei ole mitte niivõrd offroadi vajaduses, aga kõrgemas kliirensis.
Püüan teha nii lühidalt kui võimalik (ei anna pead, et õnnestub). Enne seda omajagu eeltööd, tuubis nii Lääne kui venelaste arvamusi kuulates, tehtud. Kogemused seinast seina. Ei taha ise omal nahal kogeda, et masina ostule teine samapalju hinnast otsa läheks. Nagu ma aru olen saanud, siis isegi diagnostikaga väga kalleid vigu mootori sisemuses avastada ei pruugi. Teine jälle räägib, et auto lihtsuse poolest on X3 veel see vanakooli BMW, kus pole liigselt kalleid vigu.... Ühest küljest on X3-l nö naisterahva auto maine küljes. Millest võiks eeldada, et need pole nii palju talda saanud kui x5-d aga samas ei ole see mingi näitaja. Ehk on nii mõnigi auto24 pakkumistega kursis, aga toon siia mõned näited, kuhu ostuhinna poolest hammas peale hakkaks.
https://www.auto24.ee/soidukid/3865118
https://www.auto24.ee/soidukid/3864885
https://www.auto24.ee/soidukid/3849507
https://www.auto24.ee/soidukid/3867216
Olen igasuguse infi eest tänulik ja kui keegi ütleb isiklikele kogemustele viidates, et nii vana X-i ei ole üldse mõtet vaadata, siis... ka see on põhjendatuna hea vastus.
Pole võimatu, et teen sama teema X5 kohta. Miks mulle üldse X seeria? Sest nende madalate sõidukatega ei saa ma sinna ligi, kus mul sageli vaja minna. Asi ei ole mitte niivõrd offroadi vajaduses, aga kõrgemas kliirensis.
Re: BMW X3 E83 3.0d
Omasin X3 ja pole midagi ette heita.
Töökindlam kui X5, aga X3 salongist pisut “odavam”.
Juhitavuselt X3 rohkem “sôiduautolikum” kui X5.
Töökindlam kui X5, aga X3 salongist pisut “odavam”.
Juhitavuselt X3 rohkem “sôiduautolikum” kui X5.
Re: BMW X3 E83 3.0d
Sugulane taob 3aastat juba oma e83’me.
Hüppab äärekividelt alla jne. Sõidukogemusi tal vähe- läbisõitu tuleb aastas ca 15-20 k km
Peale ostu tegime hoolduse
Küünlad, blokk, pidurid, õlid igal pool ja sellised pisemad asjad.
Sellest ajast saati ainult kalla-talla ja õlivahetuse režiim. Lci 3.0d
Julmalt vastupidav. Soovitan, kui korras eksemplari leiad.
E// soovitan leida sport istmetega. Tava pink on vähe lühikese padjaga, isegi minu 1,75 jaoks.
Neid saab muidu comfort sisuga ka muidu
Hüppab äärekividelt alla jne. Sõidukogemusi tal vähe- läbisõitu tuleb aastas ca 15-20 k km
Peale ostu tegime hoolduse
Küünlad, blokk, pidurid, õlid igal pool ja sellised pisemad asjad.
Sellest ajast saati ainult kalla-talla ja õlivahetuse režiim. Lci 3.0d
Julmalt vastupidav. Soovitan, kui korras eksemplari leiad.
E// soovitan leida sport istmetega. Tava pink on vähe lühikese padjaga, isegi minu 1,75 jaoks.
Neid saab muidu comfort sisuga ka muidu
Eks Coupé / e38 730d/ Eks Nelikümmend kuus / e46 330dT man/ e60 530d/ Eks 92/ F10/F48 Lci/G20 320d/e60 530d G30 520d M-pack f11 520d xDrive Bmw G60 M-pack
- TarmoV12
- Klubiliige - admin
- Postitusi: 2423
- Liitunud: 27.12.2006 22:15 52
- Peamine sõiduk: BMW X5 4.8i
- Asukoht: Tallinn
Re: BMW X3 E83 3.0d
Mul on peres olemas E83 LCI 2,5i, omal on E70 4,8i.
X3 on klass väiksem auto, tunduvalt jäigema vedrustusega, rohkem sõiduautolik. E83-e loetakse küllaltki vastupidavaks ja õnnestunud mudeliks, kui sõiduomadused sobivad, siis võiks soovitada küll. Oma pere autoga pole pidanud mingeid erilisi või suuri remonte tegema, samas selle autoga ei sõideta kuigi palju ..
X5 on muidugi suurem ja raskem, vedrustuse jäikus sõltub versioonist. Mu autol on dynamic drive, mis on normaaloludes pigem pehme, aga nupust saab vajadusel jäigaks. tavaline sportvedrustus on samuti jäigemapoolne. X5 tahab rohkem hoolt saada, tehnikat on rohkem, mis võib katki minna, kõik on suurem = kallim (rehvid, veljed, pidurid, sillakaikad jne), kütust läheb kindlasti rohkem, kui enamvähem samaväärseid mootoreid võrrelda.

X3 on klass väiksem auto, tunduvalt jäigema vedrustusega, rohkem sõiduautolik. E83-e loetakse küllaltki vastupidavaks ja õnnestunud mudeliks, kui sõiduomadused sobivad, siis võiks soovitada küll. Oma pere autoga pole pidanud mingeid erilisi või suuri remonte tegema, samas selle autoga ei sõideta kuigi palju ..
X5 on muidugi suurem ja raskem, vedrustuse jäikus sõltub versioonist. Mu autol on dynamic drive, mis on normaaloludes pigem pehme, aga nupust saab vajadusel jäigaks. tavaline sportvedrustus on samuti jäigemapoolne. X5 tahab rohkem hoolt saada, tehnikat on rohkem, mis võib katki minna, kõik on suurem = kallim (rehvid, veljed, pidurid, sillakaikad jne), kütust läheb kindlasti rohkem, kui enamvähem samaväärseid mootoreid võrrelda.
X5 on natuke rohkem maastur, kuna kliirens on 2 cm kõrgem kui X3-lSilverSamuel kirjutas: ↑08.05.2023 22:04 19Miks mulle üldse X seeria? Sest nende madalate sõidukatega ei saa ma sinna ligi, kus mul sageli vaja minna. Asi ei ole mitte niivõrd offroadi vajaduses, aga kõrgemas kliirensis.

V8
Re: BMW X3 E83 3.0d
Pisut? See näeb seest oma materjalidega kohutav välja võrreldes E70'ga, eriti kellaplokk. Vana Honda HRV tuli mul meelde kui esimest korda sõitsin X3'ga
316ti E46; 325i E36; 325iA E36; 328iA E36; 520iA E34; 520iA E34; 525tdsA E39; 525dA E61; 528i E39; 530dA E60; 730d E65; 730iLA E38; 740iA e38; 750iLA E38; 750iLA E38; 750i E65; X5 4.4i E53
Re: BMW X3 E83 3.0d
Materjalid on minu arust samad nagu e46/39 jne tolle ajastu bmw omad. Kellaplokk on jah omapärane 

Eks Coupé / e38 730d/ Eks Nelikümmend kuus / e46 330dT man/ e60 530d/ Eks 92/ F10/F48 Lci/G20 320d/e60 530d G30 520d M-pack f11 520d xDrive Bmw G60 M-pack
-
- Huviline
- Postitusi: 10
- Liitunud: 13.06.2013 17:51 28
Re: BMW X3 E83 3.0d
Härrased. Las see sisu nüüd olla

PS. Tehase poolt on X3-e rehvimõõt 235/55R17 vist. On keegi proovinud 235/65R17? Ei tohiks ju hakata kuskile vastu käima? Originaalis tunduvad need koopad suht tühjana. Ei tahaks kasvatada ratta suurust mitte velje läbimõõtu, aga rehvi kõrgust suurendades.
PSS. Ahjaa- mis on vahet 3.0 150kW ja 160kW? Lihtsalt soft?
Re: BMW X3 E83 3.0d
E70ga pisut vale võrrelda ka.
E83 ikka E53 ajastu auto
Spido jah tal täitsa imelik tehtud.. aga samas ka armatuuri/uksepolstrite jne materjal pisut teistsugune, mida ma ka silmas pidasin
-
- Huviline
- Postitusi: 10
- Liitunud: 13.06.2013 17:51 28
Re: BMW X3 E83 3.0d
Spido väljenägemist on päris paljud maininud. Keegi tuubis tõi paralleeli VW Golfiga. Ei tea, pole kunagi Golfis istunud. Aga veelkord- läheks interjöörist tehnilise poole peale. Kui usaldusväärne on nelikvedu? Volvo Haldex kuumenedes muutus esiveoliseks....Hendri kirjutas: ↑13.05.2023 22:07 28E70ga pisut vale võrrelda ka.
E83 ikka E53 ajastu auto
Spido jah tal täitsa imelik tehtud.. aga samas ka armatuuri/uksepolstrite jne materjal pisut teistsugune, mida ma ka silmas pidasin
Re: BMW X3 E83 3.0d
Julgeks väita, et üsna töökindel. Vahekasti servomootori plasthammakas on nõrk koht, aga uus B osa oli vist paarsada euri.
Muus osas nelivedu ikka, tagaveolisega võrreldes 1 lisa kardaan, 2 lisa veovõlli.
X3 on tänaseks juba võrdlemisi vana auto, seega auto lagunemine on vägagi palju konkreetses isendis kinni, kui raipe otsa satud lapid teda niikuinii kõva raha eest. Fakt on aga see, et X3 on vastupidavuse poolest väga hästi õnnestunud auto.
Muus osas nelivedu ikka, tagaveolisega võrreldes 1 lisa kardaan, 2 lisa veovõlli.
X3 on tänaseks juba võrdlemisi vana auto, seega auto lagunemine on vägagi palju konkreetses isendis kinni, kui raipe otsa satud lapid teda niikuinii kõva raha eest. Fakt on aga see, et X3 on vastupidavuse poolest väga hästi õnnestunud auto.
-
- Huviline
- Postitusi: 10
- Liitunud: 13.06.2013 17:51 28
Re: BMW X3 E83 3.0d
Kui ma teaks, mis on vahekasti servomootori plasthammakas....Hendri kirjutas: ↑13.05.2023 23:01 52 Julgeks väita, et üsna töökindel. Vahekasti servomootori plasthammakas on nõrk koht, aga uus B osa oli vist paarsada euri.
Muus osas nelivedu ikka, tagaveolisega võrreldes 1 lisa kardaan, 2 lisa veovõlli.
X3 on tänaseks juba võrdlemisi vana auto, seega auto lagunemine on vägagi palju konkreetses isendis kinni, kui raipe otsa satud lapid teda niikuinii kõva raha eest. Fakt on aga see, et X3 on vastupidavuse poolest väga hästi õnnestunud auto.

PS.Teema alguses tõin ka müügis olevad. Aga ilmselt sellest tolku pole. Mul tundub, et nii mõnelgi juhul tegemist naisterahvaga, kes müüb ja ühel korral Tartu autoärikaga, kelle puhul on kõik autod, mis ta müüb, heas seisukorras.
Re: BMW X3 E83 3.0d
Konkreetselt 235/65R17 ei tea aga võiks mahtuda küll.
Enda omal on talvel 255/55R18 ja suvel 275/40R20
Enda omal on talvel 255/55R18 ja suvel 275/40R20
Re: BMW X3 E83 3.0d
235/65 17 mahub küll.
Eks Coupé / e38 730d/ Eks Nelikümmend kuus / e46 330dT man/ e60 530d/ Eks 92/ F10/F48 Lci/G20 320d/e60 530d G30 520d M-pack f11 520d xDrive Bmw G60 M-pack
-
- Klubiliige
- Postitusi: 840
- Liitunud: 10.02.2007 14:11 50
- Peamine sõiduk: F20'LCI M140i xDrive
- Asukoht: Turku
Re: BMW X3 E83 3.0d
Olen kunagi omanud 5 aastat E83'LCI 3,0d ja vahetasin selle ainult sellepärast, et tahtsin midagi uuemat, muidu oleks v6inud pidada veel. Hullult vastupidav auto, ainlt kallasin ja tallasin. Muidugi, k6ik hooldused peaks tegema 6igeaegselt, nagu igal bemmil. Suurtest vigadest oli ainult DPF filtri ja katuseluugi torude umbumine. Facelift autodel salong on juba tehtud parematest materjalidest.