Tuvastatud reklaamiblokeerija: Meie veebis on võimalik kuvada külastajatele veebireklaamid. Palun kaaluge oma reklaamide blokeerija keelamist meie veebisaidil.
Kas näe - jälle horisontaalsed neerud. Seekord siis servast servani.
Aga mulle tundub, et tegu on kontsepti, mitte seeriatoodanguga. Otseselt nagu välja ei loe. Ainult URL-ist.
Tuleb mingisugune uus seeria elektrisõidukeid. Välimuselt päris seal kujutatud asjad kindlasti ei saa olema, eks näis mis järgi jääb kui kulude optimeerimine ja turvanõuded disainist üle on käinud
Kevadel (mai 2023) kommenteeris uue 5-se foorumis Darmo seda disaini - "Järgmiseks ongi ainult neerud kus sees on tuled?". Täitsa kümnesse pani nagu nüüd näeme
BumBum kirjutas: ↑21.03.2024 21:36 04
See on nüüd valmis saadud....
Pesus jube kõvasti kokku tõmmanud.
oja86 kirjutas: ↑22.03.2024 09:09 20
Seest nagu tesla.
Usun, et viimistlus on parem. Saksa autole kohane.
Kuigi G60-s on taas selgelt näha viimistluse odavnemist, siis üldmulje on hea ja materjalid kvaliteetsed.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Pildi ja ühepäevase kasutuse järel ei saa autole hinnangut anda. BMW on siiski kvaliteetsem kui odavam Toyota või mõni muu auto. Iseasi kaua nad seda hoida jõuavad, kui teised tootjad odavamalt toodavad. Tõsi, Toyota on ka väga hea kvaliteediga, võrreldes paljude teiste tootjatega.
Palju kiidetud Tesla.... Hea kiire, lihtne. Sealt need probleemid algavad, paneelide vahed, ekraan annab otsad, salongi kostev müra. Võrreldes saksa kvaliteediga on see auto ikka väga odav lahendus ja sealt see odav hind ka tuleb. Näiteks põrandakate, mis on alt nurgast ära lõigatud. Mis omakorda tähendab, et pikaajaliselt väga palju mustust/vett läheb katte alla, mida enam muudmoodi kätte ei saa, kui peaks kõik välja kiskuma. Üldine materjalide kvaliteet on ka BMW-l tunduvalt parem. Kannatab rohkem hõõrdumist, kulumisjäljed tulevad hiljem jne.
Alles eile nägin kvaliteetset Teslat. Vedrustus vastu maad, nägi välja nagu 30 aastat vana Nissan. Hinnaks oleks pannud "romula"