2017+ G sedaan vs universaal vastupidavus
-
- Huviline
- Postitusi: 37
- Liitunud: 24.12.2021 17:52 18
- Peamine sõiduk: E60
- Asukoht: Tln
2017+ G sedaan vs universaal vastupidavus
kas on tehnilises vastupidavuses vahet sedaanil või universaalil? kas peaks ühte eelistama teisele? jutt siis G seeria ja 2017a alates.
- Roland325
- Huviline
- Postitusi: 1775
- Liitunud: 10.12.2006 13:44 30
- Peamine sõiduk: BMW 650
- Asukoht: Tartu
Re: 2017+ G sedaan vs universaal vastupidavus
Universaalil võib seoses tagaluugiga mingi aeg probleeme tekkida aga muus osas sisuliselt sama auto.
Re: 2017+ G sedaan vs universaal vastupidavus
Universaalil ei ussita mitte üksi tagaluuk vaid ka tagatiiva ääred ussitavad rohkem, kui sedaanil, juba esindus värvinud neid kohti hulgi.
Re: 2017+ G sedaan vs universaal vastupidavus
Sellisele väitega peaks kaasa käima ka fotod! Olen vaadanud sellest hetkest kui F11-ga sai sõitma hakatud meil erinevaid isendeid ja nüüd G31 sõites samuti ja mina sellist probleemi pole seni veel näinud..
Re: 2017+ G sedaan vs universaal vastupidavus
Käisin G30 ga ka garantii korras ust värvimas esinduses ja seal tuli jutuks, et rohkem käivad g31 omanikud garantii korras värvimas. Seal on mingi kindel koht, mitte terve tiivakaar!
-
- Huviline
- Postitusi: 37
- Liitunud: 24.12.2021 17:52 18
- Peamine sõiduk: E60
- Asukoht: Tln
Re: 2017+ G sedaan vs universaal vastupidavus
aga kas mootorid ja sillad on identsed või seal ka mingi erinevus?
- RazzKalbass
- Huviline
- Postitusi: 3168
- Liitunud: 18.12.2009 18:02 56
- Peamine sõiduk: E39 525TDS
Re: 2017+ G sedaan vs universaal vastupidavus
Ei tohiks olla. Minu arust universaalil on G63 mersu sillad ja mootor peaks 2JZ olema. Keegi võiks parandada?
Olnud :BMW 316i, e65 BMW 730D, e65 745d, 2xBMW 730LD, 7x E70, X6M Vorsteiner, F15 SD, F01 730d; 5x F10+F11 fl, 3x E61, 2x E53, E60 M5, E63 M6
-
- Huviline
- Postitusi: 1537
- Liitunud: 13.11.2018 19:59 54
- Peamine sõiduk: G31 530d XDrive
- Asukoht: Tallinn, diagnostika ja vaimude väljaajamine
Re: 2017+ G sedaan vs universaal vastupidavus
Miks peab parandama? Ise võiksid uurida, päris põnev oleks teada, et mersu ja bemm on leivad 1-e kappi pannud. Anna allikad.
BMW without faults is not BMW
-
- Huviline
- Postitusi: 1537
- Liitunud: 13.11.2018 19:59 54
- Peamine sõiduk: G31 530d XDrive
- Asukoht: Tallinn, diagnostika ja vaimude väljaajamine
Re: 2017+ G sedaan vs universaal vastupidavus
Miks peab parandama? Ise võiksid uurida, päris põnev oleks teada, et mersu ja bemm on leivad 1-e kappi pannud. Anna oma väidete allikad.
BMW without faults is not BMW
- Oliver.L
- Klubiliige
- Postitusi: 3098
- Liitunud: 31.10.2014 19:44 58
- Peamine sõiduk: BMW F31 320d '14
- Asukoht: Tallinn
Re: 2017+ G sedaan vs universaal vastupidavus
Ta tegi nalja.
Re: 2017+ G sedaan vs universaal vastupidavus
Ja universaalil on Dacia rool ka!
Ei aga tõsiselt rääkides siis universaalil tagauste kinnikülmumise teema.
Ei aga tõsiselt rääkides siis universaalil tagauste kinnikülmumise teema.
F10
Re: 2017+ G sedaan vs universaal vastupidavus
Ei tea küll, et see suur probleem oleks... Endal eelmise talvega mingit suurt probleemi küll ei meenu.Nüüdseks aasta sõitnud sellega. Ma muidugi kasutan agaralt ka äpist eelsoojendust. See on asi mis oli nii F11 kui ka nüüd G31-l. Ilma ei kujutaks täna autot ette.
Tuli meelde, et F11 sai korra garantiikorras 2 tagumist ust värvitud küll.. Ustel oli ees üleval nurgas väike ussitaoline roostetamine värvi all. Seal ees nurgas mingi kummitihend vms. ja sealt see algas. Aga need väga väiksed ja said ilusti korda.
Re: 2017+ G sedaan vs universaal vastupidavus
Naljale lisaks, et nt tagasild võib ja tihti ongi erinev vastavalt keretüübile.RazzKalbass kirjutas: ↑31.10.2023 01:15 25 Ei tohiks olla. Minu arust universaalil on G63 mersu sillad ja mootor peaks 2JZ olema. Keegi võiks parandada?
Bemmi pealt viskab vanemad e39 ja e6x kus amordi osa täiesti erineva lahendusega ja sellest tulenevalt ka silla kaikad ja tala erinevad.
Esisild ja mootor üldiselt keretüübist tõesti ei muutu.
TEL 57703395
- RazzKalbass
- Huviline
- Postitusi: 3168
- Liitunud: 18.12.2009 18:02 56
- Peamine sõiduk: E39 525TDS
Re: 2017+ G sedaan vs universaal vastupidavus
Kus see äpi soojendus on? mille alt ma leian sellebuumerm kirjutas: ↑31.10.2023 21:04 08Ei tea küll, et see suur probleem oleks... Endal eelmise talvega mingit suurt probleemi küll ei meenu.Nüüdseks aasta sõitnud sellega. Ma muidugi kasutan agaralt ka äpist eelsoojendust. See on asi mis oli nii F11 kui ka nüüd G31-l. Ilma ei kujutaks täna autot ette.
Tuli meelde, et F11 sai korra garantiikorras 2 tagumist ust värvitud küll.. Ustel oli ees üleval nurgas väike ussitaoline roostetamine värvi all. Seal ees nurgas mingi kummitihend vms. ja sealt see algas. Aga need väga väiksed ja said ilusti korda.
Olnud :BMW 316i, e65 BMW 730D, e65 745d, 2xBMW 730LD, 7x E70, X6M Vorsteiner, F15 SD, F01 730d; 5x F10+F11 fl, 3x E61, 2x E53, E60 M5, E63 M6
Re: 2017+ G sedaan vs universaal vastupidavus
My BMW äpis on nupp auxiliary heating. Eelduseks külma kliima pakett milles muuhulgas ka webasto. Ahi teeb auto soojaks ja elu on lill.
Re: 2017+ G sedaan vs universaal vastupidavus
Peamine vahe on see, et G31 Touringul on nagu F11 Touringul taga õhkpadjad, mis meie kliimas võivad veidi kiirelt otsad anda. Originaal G31 tagumine õhkpadi on 820€ tükk, G30 orig.amort on 320€ tükk, UM varuosapäringust.
Äkki täpsustad, mis "vastupidavust" ja millise võrdlusbaasi vastu sa mõtled? Kui on raha, et osta normaalne G30/31 ehk siis 6-8 silindriga bensukad siis on ju ka raha, et auto jooksvalt korras hoida? BMW pole eriline säästuauto kui sa esimest korda selle margi peale oled tulemas.
Äkki täpsustad, mis "vastupidavust" ja millise võrdlusbaasi vastu sa mõtled? Kui on raha, et osta normaalne G30/31 ehk siis 6-8 silindriga bensukad siis on ju ka raha, et auto jooksvalt korras hoida? BMW pole eriline säästuauto kui sa esimest korda selle margi peale oled tulemas.
Hea sõber: F10 535i M Sport LCI '13
Re: 2017+ G sedaan vs universaal vastupidavus
F10 8-silindrilisest bensukast kästi mul kaarega mööda käia. Kas G peal on lugu parem?Ilves kirjutas: ↑01.11.2023 02:06 43 Äkki täpsustad, mis "vastupidavust" ja millise võrdlusbaasi vastu sa mõtled? Kui on raha, et osta normaalne G30/31 ehk siis 6-8 silindriga bensukad siis on ju ka raha, et auto jooksvalt korras hoida? BMW pole eriline säästuauto kui sa esimest korda selle margi peale oled tulemas.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
- Oliver.L
- Klubiliige
- Postitusi: 3098
- Liitunud: 31.10.2014 19:44 58
- Peamine sõiduk: BMW F31 320d '14
- Asukoht: Tallinn
Re: 2017+ G sedaan vs universaal vastupidavus
Esimese omanikuna pole vahet, mis aastakäiku omad.
Re: 2017+ G sedaan vs universaal vastupidavus
F11 oli sõitnud äkki 140k juures kui omalajal õhkpadjad vahetatud sai. Alla 200€ tk Arnotti omad ja vahetus ülilihtne. Täna võiks uuel omanikul olla ls kuskil 200k alla ja probleeme pole patjadega olnud.
Kui vaatasin G31 omasi siis seal juba teistmoodi süsteem kus silma järgi on padi nagu kaitstud ja asetseb amordi ümber. Pole kuulnud et sellega probleeme oleks..
Samas õhkvedrustus taga ikka väga mugav.
Re: 2017+ G sedaan vs universaal vastupidavus
Mul 8. silindriga isiklik kogemus puudub. Viimaste N63 ja S63 mootoritega pole internet eriti hala täis. Üks mootoriehitaja UKs mainis, et kui S63 kaugele üle 700hp remappida pidid kepsud painduma hakkama.
Hea sõber: F10 535i M Sport LCI '13
Re: 2017+ G sedaan vs universaal vastupidavus
kellelgi integral active steeringuga sõiduki kogemus ka on? F seeria peal oli juba olemas aga kuidas vastupidavus on?
Re: 2017+ G sedaan vs universaal vastupidavus
Rohkem vidinaid - vähem vastupidavust
Hea sõber: F10 535i M Sport LCI '13