TSI:BMW INPA 5.06+ISTA install (lihtsamast lihtsam install) vt 1.postitus
Foorumi reeglid
Teemad tuleb vormistada korralikult ja informatiivselt!
Teemad tuleb vormistada korralikult ja informatiivselt!
- Silver88
- Huviline
- Postitusi: 1706
- Liitunud: 05.09.2010 22:56 34
- Peamine sõiduk: X5 3.0sd 08’ /E91 320dA 06'
- Telefon: 56642342
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: TSI:BMW INPA 5.06+ISTA install (lihtsamast lihtsam install) vt 1.postitus
Kui hash on vale, siis lihtsalt fail vigane. Aitab kui uuesti laadida.
Re: TSI:BMW INPA 5.06+ISTA install (lihtsamast lihtsam install) vt 1.postitus
Hash on korrektne , vähemalt klapib sellega mis .ini failis, kontrollitud läbi winmd5 programmi.
Unzippima ei pea neid faile ? Ta nagu validatib esimese asja ära ja lihtsalt kiilub kinni selle global juures , task manager väidab ka et not responding (seda ainult siis kui installerile peale vajutada) , mingi 10-15 minutit ja siis tuleb ette kohe et installitud, aga ainuke asi mis installitud sai on shortcut ja reg keys
- Silver88
- Huviline
- Postitusi: 1706
- Liitunud: 05.09.2010 22:56 34
- Peamine sõiduk: X5 3.0sd 08’ /E91 320dA 06'
- Telefon: 56642342
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: TSI:BMW INPA 5.06+ISTA install (lihtsamast lihtsam install) vt 1.postitus
Käivita exe fail mis on torrentiga kaasas.
Re: TSI:BMW INPA 5.06+ISTA install (lihtsamast lihtsam install) vt 1.postitus
Sa mõtled seda ista_standalone_installer_4.39.20 ?
See ainuke exe file mis torrentis on , sellega panebki globali juures kokku , rohkem muid exe faile kaustast ei leia.
Ma eeldan et tegin asjad õieti?
Laadisin alla torrenti
Laadisin alla kõik vajalikud programmid (framework jne)
Disablisin Windows defenderi/windows security
Avasin exe faili
Või peab midagi veel tegema?
Proovisin ka torrentile re-check teha , see lisas mingeid faile juurde küll aga ikka kiilub kinni globali juures.
Midagi kuskil extractima eraldi ei pea ma eeldan ?
Edit : niipalju muutus peale torrenti re-checki, et liikus globali juurest edasi , nüüd jõuab validate md5 hash blp , teeb selle ära ja nii kui hakkab seda extractima , katkeb koheselt ja ütleb et installitud aga shortcut ei vii siiski kuskile.
Edit : proovin homme lauaka peal alla laadida , vbl mul laptop nii juust , siis saab ehk external HDD pealt laptopis jooksutada
-
- Huviline
- Postitusi: 1658
- Liitunud: 13.11.2018 19:59 54
- Peamine sõiduk: G31 530d XDrive
- Asukoht: Tallinn, diagnostika ja vaimude väljaajamine
Re: TSI:BMW INPA 5.06+ISTA install (lihtsamast lihtsam install) vt 1.postitus
Enne uue Ista installi tee register tühjaks.
remove all ISTA keys from registry:
a. HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\WOW6432Node\BMWGroup\ISPI\ISTA
b. HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\WOW6432Node\BMWGroup\ISPI\Rheingold
c. HKEY_CURRENT_USER\SOFTWARE\BMWGroup\ISPI\Rheingold
Edit. Esilehel on Silveril viide torrentile, mille PSDZ data ei läbi MD5 hashi kontrolli (üritasin installida) isegi kui ta ümber nimetada nagu installeri ini failis kirjas. Selliste arvatavalt vigaste failide kasutamine võib olla ohtlik ja lõppeda suure määga. Ehk kui sealt midagi võtta, siis ilma PSDZ data'ta (mida on vaja vaid progemiseks).
Täiesti töötav sama asja installikas https://mega.nz/folder/v3pS3LKY#LgNFPfPjcuCm3BsRENZrEw
Mega tahab üle 5 GB allatõmbamiseks saada veidi raha. Kui raha ei ole, lepi torrentiga,
.
Silver võiks võimalike vigaste failide jagamise esilehel asendada korrektsega või lisada ka Mega ja panna seletused juurde. Miks jagatakse Torrentis tihti ja massiliselt kräppi, on mulle arusaamatu. Välistada ei saa Vene ja Hiina eriteenuste teadlikku tegutsemist (täiesti tõsiselt).
Kui on eriline massohismipuhang, kasuta vana juustläpakat ja keerlevaid kettaid. Externali pealt ei saa jooksutada (sealt võid installimisel faile lahti pakkida), vaja on installi C kettale. Läpaka nimes ei tohi olla erilisi sümboleid, tühikuid. täpitähti. Kettaruumi kokkuhoiuks võiks jätta ebavajlikud keelepaketid installimata. Ja ainult diagnostiks pole suurt programmide massiivi vaja.
Viimane Standard tooli installer https://www.mediafire.com/file/1vra3fj2 ... 2.exe/file
remove all ISTA keys from registry:
a. HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\WOW6432Node\BMWGroup\ISPI\ISTA
b. HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\WOW6432Node\BMWGroup\ISPI\Rheingold
c. HKEY_CURRENT_USER\SOFTWARE\BMWGroup\ISPI\Rheingold
Edit. Esilehel on Silveril viide torrentile, mille PSDZ data ei läbi MD5 hashi kontrolli (üritasin installida) isegi kui ta ümber nimetada nagu installeri ini failis kirjas. Selliste arvatavalt vigaste failide kasutamine võib olla ohtlik ja lõppeda suure määga. Ehk kui sealt midagi võtta, siis ilma PSDZ data'ta (mida on vaja vaid progemiseks).
Täiesti töötav sama asja installikas https://mega.nz/folder/v3pS3LKY#LgNFPfPjcuCm3BsRENZrEw
Mega tahab üle 5 GB allatõmbamiseks saada veidi raha. Kui raha ei ole, lepi torrentiga,

Silver võiks võimalike vigaste failide jagamise esilehel asendada korrektsega või lisada ka Mega ja panna seletused juurde. Miks jagatakse Torrentis tihti ja massiliselt kräppi, on mulle arusaamatu. Välistada ei saa Vene ja Hiina eriteenuste teadlikku tegutsemist (täiesti tõsiselt).
Kui on eriline massohismipuhang, kasuta vana juustläpakat ja keerlevaid kettaid. Externali pealt ei saa jooksutada (sealt võid installimisel faile lahti pakkida), vaja on installi C kettale. Läpaka nimes ei tohi olla erilisi sümboleid, tühikuid. täpitähti. Kettaruumi kokkuhoiuks võiks jätta ebavajlikud keelepaketid installimata. Ja ainult diagnostiks pole suurt programmide massiivi vaja.
Viimane Standard tooli installer https://www.mediafire.com/file/1vra3fj2 ... 2.exe/file
Kui pea ei jaga, siis peab esoteerikaga leppima.
Re: TSI:BMW INPA 5.06+ISTA install (lihtsamast lihtsam install) vt 1.postitus
Ehk siis see mega toimib kindlasti?LEDBeam kirjutas: ↑11.03.2024 19:49 01 Enne uue Ista installi tee register tühjaks.
remove all ISTA keys from registry:
a. HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\WOW6432Node\BMWGroup\ISPI\ISTA
b. HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\WOW6432Node\BMWGroup\ISPI\Rheingold
c. HKEY_CURRENT_USER\SOFTWARE\BMWGroup\ISPI\Rheingold
Edit. Esilehel on Silveril viide torrentile, mille PSDZ data ei läbi MD5 hashi kontrolli (üritasin installida) isegi kui ta ümber nimetada nagu installeri ini failis kirjas. Selliste arvatavalt vigaste failide kasutamine võib olla ohtlik ja lõppeda suure määga. Ehk kui sealt midagi võtta, siis ilma PSDZ data'ta (mida on vaja vaid progemiseks).
Täiesti töötav sama asja installikas https://mega.nz/folder/v3pS3LKY#LgNFPfPjcuCm3BsRENZrEw
Mega tahab üle 5 GB allatõmbamiseks saada veidi raha. Kui raha ei ole, lepi torrentiga,.
Silver võiks võimalike vigaste failide jagamise esilehel asendada korrektsega või lisada ka Mega ja panna seletused juurde. Miks jagatakse Torrentis tihti ja massiliselt kräppi, on mulle arusaamatu. Välistada ei saa Vene ja Hiina eriteenuste teadlikku tegutsemist (täiesti tõsiselt).
Kui on eriline massohismipuhang, kasuta vana juustläpakat ja keerlevaid kettaid. Externali pealt ei saa jooksutada (sealt võid installimisel faile lahti pakkida), vaja on installi C kettale. Läpaka nimes ei tohi olla erilisi sümboleid, tühikuid. täpitähti. Kettaruumi kokkuhoiuks võiks jätta ebavajlikud keelepaketid installimata. Ja ainult diagnostiks pole suurt programmide massiivi vaja.
Viimane Standard tooli installer https://www.mediafire.com/file/1vra3fj2 ... 2.exe/file
Annetasin megale selle kümpsi ja proovin järele

Sai veel soetatud pisut vähem juust läppari , mis peaks andmete järgi sobima ista jooksutamiseks küll.
-
- Huviline
- Postitusi: 1658
- Liitunud: 13.11.2018 19:59 54
- Peamine sõiduk: G31 530d XDrive
- Asukoht: Tallinn, diagnostika ja vaimude väljaajamine
Re: TSI:BMW INPA 5.06+ISTA install (lihtsamast lihtsam install) vt 1.postitus
Kui sul pole vaja ISTA-t progemiseks, siis Silveri viidatud torrent toimib ilusti, PSDZ datat (SDP) ja liigseid keelepakette pole vaja tõmmata. Sel juhul on su oma asjadega midagi väga valesti. Igaks juhuks vaata, kas win update tahab süsteemi uuendada.
Kui pea ei jaga, siis peab esoteerikaga leppima.
Re: TSI:BMW INPA 5.06+ISTA install (lihtsamast lihtsam install) vt 1.postitus
Ei no kuna mul seda torrentis olevaid faile uues läpparis pole siis laen lihtsalt megast alla , seal nkn 15mbps vs torrenti 5mbps
Viitsid lollile selgitada milleks seda standard toolse vaja on ? Või ei ole neid vaja , kui ma ainult inpa ja istat diagnostikaks kasutan ?
-
- Huviline
- Postitusi: 1658
- Liitunud: 13.11.2018 19:59 54
- Peamine sõiduk: G31 530d XDrive
- Asukoht: Tallinn, diagnostika ja vaimude väljaajamine
Re: TSI:BMW INPA 5.06+ISTA install (lihtsamast lihtsam install) vt 1.postitus
Torrentist tuli mul 100 Mbit ühendusega täiskiirusega.
Seletada hetkel ei viitsi rohkem, kui sa ei tea, mis need on, ju siis ka pole vaja.
Seletada hetkel ei viitsi rohkem, kui sa ei tea, mis need on, ju siis ka pole vaja.
Kui pea ei jaga, siis peab esoteerikaga leppima.
- Kert11
- Huviline
- Postitusi: 1053
- Liitunud: 13.09.2013 21:31 03
- Peamine sõiduk: X5 3.0d 135kw
- Asukoht: Kesklinna linnaosa, Raua asum
Re: TSI:BMW INPA 5.06+ISTA install (lihtsamast lihtsam install) vt 1.postitus
Ista ei taha mingit hüper puper uut arvutit, mul 14 aastat vana läpakas (win 10, 4GB ram ainult ja i7-2620M 2.7GHz prose) ja ista hakkas tollega tööle kenasti (ka oli mingi torrenti link, mõni aasta tagasi installisin RHEINGOLD free from Spider80). Kabla tuli alist K+DCAN lülitiga.
2xE46, 1xE65 (745i), 4xE60 (525d, 530d, 530xd, 530i), 1xE53 (X5 3.0d)
-
- Huviline
- Postitusi: 1658
- Liitunud: 13.11.2018 19:59 54
- Peamine sõiduk: G31 530d XDrive
- Asukoht: Tallinn, diagnostika ja vaimude väljaajamine
Re: TSI:BMW INPA 5.06+ISTA install (lihtsamast lihtsam install) vt 1.postitus
Kui uuendustega kaasa ei jookse, siis käib küll.
Kui pea ei jaga, siis peab esoteerikaga leppima.
- Kert11
- Huviline
- Postitusi: 1053
- Liitunud: 13.09.2013 21:31 03
- Peamine sõiduk: X5 3.0d 135kw
- Asukoht: Kesklinna linnaosa, Raua asum
Re: TSI:BMW INPA 5.06+ISTA install (lihtsamast lihtsam install) vt 1.postitus
Ei ole märganud, et see konkreetne versioon mul uuendusi oleks tõmmanud, seega pakun et see programm mul ei uuendagi ennast.
2xE46, 1xE65 (745i), 4xE60 (525d, 530d, 530xd, 530i), 1xE53 (X5 3.0d)
Re: TSI:BMW INPA 5.06+ISTA install (lihtsamast lihtsam install) vt 1.postitus
Ärge alahinnake ISTA installiks vajalikku vaba kettaruumi.
256GB kettaga masinasse saabki ainult diagnoosi ilma progemiseta ja siis on kettast juba 2/3 läinud nii et jäàbki ruumi ainult töö tegemiseks.
Ma alla 500GB kettaga masinat bemmi diagnoosiks ja häkkimiseks ei kasutakski.
256GB kettaga masinasse saabki ainult diagnoosi ilma progemiseta ja siis on kettast juba 2/3 läinud nii et jäàbki ruumi ainult töö tegemiseks.
Ma alla 500GB kettaga masinat bemmi diagnoosiks ja häkkimiseks ei kasutakski.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
-
- Huviline
- Postitusi: 1658
- Liitunud: 13.11.2018 19:59 54
- Peamine sõiduk: G31 530d XDrive
- Asukoht: Tallinn, diagnostika ja vaimude väljaajamine
Re: TSI:BMW INPA 5.06+ISTA install (lihtsamast lihtsam install) vt 1.postitus
Kulla Kert, BMW diagnostika teema on juba ammu läinud E-seeriast edasi. Äkki suudad nüüd oma energia suunata oma X5 poole? Tänan. 
Siin temas ei anna mingit infot juurde, kas SINU läpakas midagi uuendab, jauramine teemal kas USB3 pordi kaudu saab võrreldes 2-ga 300GB faile kiiremini masinasse (et võiks olla võimekam masin), kas diagnostikat on tänapäeval vaja juba F, G jne seeria masinatele, kas näiteks G30 BDC kontrolleri FDL kodeeringuks on vaja vähemalt 8GB, aga soovitavalt 16GB saadaolevat RAM-i jne.

Siin temas ei anna mingit infot juurde, kas SINU läpakas midagi uuendab, jauramine teemal kas USB3 pordi kaudu saab võrreldes 2-ga 300GB faile kiiremini masinasse (et võiks olla võimekam masin), kas diagnostikat on tänapäeval vaja juba F, G jne seeria masinatele, kas näiteks G30 BDC kontrolleri FDL kodeeringuks on vaja vähemalt 8GB, aga soovitavalt 16GB saadaolevat RAM-i jne.
Kui pea ei jaga, siis peab esoteerikaga leppima.
Re: TSI:BMW INPA 5.06+ISTA install (lihtsamast lihtsam install) vt 1.postitus
Vedeleb sul kuskil ista P link ka ? Paar linki Googles on aga kui legit need on , seda ei tea.
Ma loll ei süvenenud, et e seeriat ei saa progeda ista+iga

Edit : sain lingi :
ISTA-P 3.69.0.400 "Standalone"
https://mega.nz/file/14hUiCDY#4aPCMiyUX ... oI0jElgkgQ
Säästan vbl mõne aega , ise ei teadnud aga istal on oma ediabas folder kus tuleb muuta ediabas ja obd ini faile (obd ini fail oli puudu aga copisin easytoolsist üle, ei tea kas muudab midagi aga lisasin ikka) , ise muutsin alguses ainult easytoolsi ediabas faile ainult ja mõtlesin miks ei toiminud.
Viimati muutis Riffolen, 17.03.2024 23:17 12, muudetud 3 korda kokku.
Re: TSI:BMW INPA 5.06+ISTA install (lihtsamast lihtsam install) vt 1.postitus
Mis kaablit või üldse riistvara kasutada NÄITEKS INPA jaoks, kui mind huvitab ainult E36?
On mingeid kohalikke poode kes müüvad ainult kaablit pistikutega või tuleb väljast tellida?
Kunagi tegin ise mingi kaabli, aga tahaks mingit tõsisemat asja.
On mingeid kohalikke poode kes müüvad ainult kaablit pistikutega või tuleb väljast tellida?
Kunagi tegin ise mingi kaabli, aga tahaks mingit tõsisemat asja.
Re: TSI:BMW INPA 5.06+ISTA install (lihtsamast lihtsam install) vt 1.postitus
See peaks ju sama vana auto olema, nagu E34 - järelikult vaja K-L liini adapterit. BMW enda oma nimetatakse ADS.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
-
- Huviline
- Postitusi: 1658
- Liitunud: 13.11.2018 19:59 54
- Peamine sõiduk: G31 530d XDrive
- Asukoht: Tallinn, diagnostika ja vaimude väljaajamine
Re: TSI:BMW INPA 5.06+ISTA install (lihtsamast lihtsam install) vt 1.postitus
Praegu peaks olema 3.72 ISTA-P. Aga vana autoga vahet pole.
Kui pea ei jaga, siis peab esoteerikaga leppima.
- PeeterA
- Huviline
- Postitusi: 4508
- Liitunud: 26.07.2007 10:10 36
- Telefon: 51949859
- Asukoht: BMW diagnostika Haapsalus
- Kontakt:
Re: TSI:BMW INPA 5.06+ISTA install (lihtsamast lihtsam install) vt 1.postitus
Läbi selle ADS on diagnostika megauimane kahjuks. Live data refresh on mingi iga 5 sekundi tagant

tel. 51 949 859
Re: TSI:BMW INPA 5.06+ISTA install (lihtsamast lihtsam install) vt 1.postitus
Kas see mitte auto süü pole? See K-liin vist oligi 9600bps.
Aga E36-l ju D-CAN veel ei ole?
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
- PeeterA
- Huviline
- Postitusi: 4508
- Liitunud: 26.07.2007 10:10 36
- Telefon: 51949859
- Asukoht: BMW diagnostika Haapsalus
- Kontakt:
Re: TSI:BMW INPA 5.06+ISTA install (lihtsamast lihtsam install) vt 1.postitus
Diileriseadmega(GT1) ei pidavat sellist probleemi olema.
tel. 51 949 859
Re: TSI:BMW INPA 5.06+ISTA install (lihtsamast lihtsam install) vt 1.postitus
Ads seade vajab reaalset com porti arvutil.
Ise endale kunagi tegin ise . Netis skeem olemas.. vaja hunnik npn pnp transistoreid ja mõned takistid ritta ajada. Tänapäeval kasutaks mõnda autocom analoogi.
Ise endale kunagi tegin ise . Netis skeem olemas.. vaja hunnik npn pnp transistoreid ja mõned takistid ritta ajada. Tänapäeval kasutaks mõnda autocom analoogi.
Oskan suhelda e31-e92 mudelitega
- PeeterA
- Huviline
- Postitusi: 4508
- Liitunud: 26.07.2007 10:10 36
- Telefon: 51949859
- Asukoht: BMW diagnostika Haapsalus
- Kontakt:
Re: TSI:BMW INPA 5.06+ISTA install (lihtsamast lihtsam install) vt 1.postitus
Reaalne COM-port on läpakal olemas. Räägi parem, kuidas infovahetust kiiremaks saada ilma GT1 pead ostmata. Autocom on võlusõna, mis teeb kõik samad asjad nagu DIS? Kahtlen sügavalt. Proovisin Launchiga, aga see saab ainult ECU-le ligi ja kui mootori käima paned, katkestab üldse ühenduse.
tel. 51 949 859
Re: TSI:BMW INPA 5.06+ISTA install (lihtsamast lihtsam install) vt 1.postitus
Ise vaatasin vesise suuga ICOM Nanot, aga millegipärast on BMW selle täiesti ära koristanud kõigist allikatest.
Hetkel jääks ainult ICOM Next või mõni hiina imedest nagu VCX SE või sarnane aga kahtlasem GODIAG V600-BM.
Kahe viimase (ja Nano) puhul meeldib mulle eriti form factor.
Hetkel jääks ainult ICOM Next või mõni hiina imedest nagu VCX SE või sarnane aga kahtlasem GODIAG V600-BM.
Kahe viimase (ja Nano) puhul meeldib mulle eriti form factor.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Re: TSI:BMW INPA 5.06+ISTA install (lihtsamast lihtsam install) vt 1.postitus
Mis sellest arvata
https://www.osta.ee/autodiagnostika-del ... 60248.html
Vedeleb garaazis. Kaablina kasutasin vana CAT5 või CAT6 kaablit.
Toimis küll.
Lihtsalt mõtlesin, et äkki on mingit tehasekaablit / riistvara olemas.
Aga INPAga vist pole vahet
https://www.osta.ee/autodiagnostika-del ... 60248.html
Tean, ma tegin ka.
Vedeleb garaazis. Kaablina kasutasin vana CAT5 või CAT6 kaablit.
Toimis küll.
Lihtsalt mõtlesin, et äkki on mingit tehasekaablit / riistvara olemas.
Aga INPAga vist pole vahet
-
- Huviline
- Postitusi: 1658
- Liitunud: 13.11.2018 19:59 54
- Peamine sõiduk: G31 530d XDrive
- Asukoht: Tallinn, diagnostika ja vaimude väljaajamine
Re: TSI:BMW INPA 5.06+ISTA install (lihtsamast lihtsam install) vt 1.postitus
Nano pidavat olema suht ebaõnnestunud asi ja hiinlaste VCX SE andsin ka kiiresti müüjale tagasi. Üldiselt Hiina asjadega, kui on originaaliga võrreldes hinnavahe vähem kui 2x, tuleb panna sisse kiirem käik ja mitte tagasi vaadata. Hiina Icomi müüsin ka maha- sai kõrini.priitv8 kirjutas: ↑19.03.2024 22:19 29 Ise vaatasin vesise suuga ICOM Nanot, aga millegipärast on BMW selle täiesti ära koristanud kõigist allikatest.
Hetkel jääks ainult ICOM Next või mõni hiina imedest nagu VCX SE või sarnane aga kahtlasem GODIAG V600-BM.
Kahe viimase (ja Nano) puhul meeldib mulle eriti form factor.
Form factor pole väga suur argument tööriista valikul.
Kui pea ei jaga, siis peab esoteerikaga leppima.
Re: TSI:BMW INPA 5.06+ISTA install (lihtsamast lihtsam install) vt 1.postitus
Mis sellel Vcx se seadmel viga oli ? Ning mis jamasi põhjustas sul see hiina icom ? Huvipärast uurin lihtsalt.
Re: TSI:BMW INPA 5.06+ISTA install (lihtsamast lihtsam install) vt 1.postitus
Tarkvarast pole ju kasu, kui riistvara autoga ei suhtle.
Läbi ajaloo on BMW kasutanud nelja erinevat tehnoloogiat : K/L-liin, CAN, MOST ja alates F seeriast Ethernet. See viimane on kõige odavam ja mugavam.
Hiina asjad on lisaks ebaühtlastele ja odavamatele komponentidele tavaliselt ka elektriliselt autost lahutamata. Erinevalt originaalist võib asi halvemal juhul tule otsa võtta.
Aga kuni kõik toimib, ei pruugi vahet märgatagi.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
-
- Huviline
- Postitusi: 1658
- Liitunud: 13.11.2018 19:59 54
- Peamine sõiduk: G31 530d XDrive
- Asukoht: Tallinn, diagnostika ja vaimude väljaajamine
Re: TSI:BMW INPA 5.06+ISTA install (lihtsamast lihtsam install) vt 1.postitus
VCX teemat enam täpselt ei mäleta, kuid mingi sokkimine oli ENET-i ip-adrede saamisega masinast või polnud temaga ISTA väga rahul või oli aeglane, või oli pirtsutamine E-seeriga (can).
Hiina ICOM oli mul lisatud WIFI kaardiga, ühendus tihti katkes, ei tulnud kiirelt üles ja plinkis punast LED-i system- ventikas puudu ja sellest teade. Ei saa sellist haltuurat teha. Ostin originaali.
Kui pea ei jaga, siis peab esoteerikaga leppima.
Re: TSI:BMW INPA 5.06+ISTA install (lihtsamast lihtsam install) vt 1.postitus
Läks topelt.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!