Suur mure CO tasemega
Suur mure CO tasemega
Tere,
Olen pikalt üritanud ühel 93' 320i-l CO taset korda saada, lubatud näit CO-l 0.30 minul tuli see näit hoopis 12, HC lubatud näit 100, minul aga 500.
Enese arust olen vahetanud kõik mis saaks selliseid näite tekitada, aga pole kasu olnud. Siiamaani on vahetatud kütuse pump, kütuse rõhu regulaator, kütuse pihustid, kõik temperatuuri andurid, vanos korda tehtud, õhulugeja, katalüsaator, lambda andur. ja mõni asi veel mis kohe pähe ei tule. Mitte miski pole näitu parandanud. Olen proovinud ka teise ajuga. Juhtmed vaatasin üle, kõik korras.
On ehk kellelgi mingit head nõu kuidas selle näitaja korda saaks?
Olen pikalt üritanud ühel 93' 320i-l CO taset korda saada, lubatud näit CO-l 0.30 minul tuli see näit hoopis 12, HC lubatud näit 100, minul aga 500.
Enese arust olen vahetanud kõik mis saaks selliseid näite tekitada, aga pole kasu olnud. Siiamaani on vahetatud kütuse pump, kütuse rõhu regulaator, kütuse pihustid, kõik temperatuuri andurid, vanos korda tehtud, õhulugeja, katalüsaator, lambda andur. ja mõni asi veel mis kohe pähe ei tule. Mitte miski pole näitu parandanud. Olen proovinud ka teise ajuga. Juhtmed vaatasin üle, kõik korras.
On ehk kellelgi mingit head nõu kuidas selle näitaja korda saaks?
Re: Suur mure CO tasemega
Suitsu/lekketesti pole teinud?
Kogenud fordimees võtab poodi vana jupi kaasa!
Mess with the best and u die like the rest...:)
Mess with the best and u die like the rest...:)
Re: Suur mure CO tasemega
Break cleanerit peale lastes pöörded ei muutunud. Suitsu testi pole teinud.
Re: Suur mure CO tasemega
kuskandis on?
Re: Suur mure CO tasemega
Tartus
Re: Suur mure CO tasemega
Ei ole, on kellelgi nuka fikseerimise tööriistu laenata?
Re: Suur mure CO tasemega
Kuidas Vanost remontisid, kui rakiseid pole?
Re: Suur mure CO tasemega
Panime märgised peale ja pärast märgiste järgi paika
- jargo
- Huviline
- Postitusi: 6129
- Liitunud: 20.07.2007 11:43 01
- Peamine sõiduk: bmw 330ci
- Asukoht: Linnamäe tee 10,Keila
- Kontakt:
Re: Suur mure CO tasemega
Mis sul Lambda näit on? Kõigepealt vaja segu paika saada! Kati vahetus oleks võinud hiljem olla. Arvan,et selliste näitude põhjal on lambda kuskil 0,7-0,75. kui nii,siis tapad varsti oma uue kati ka ära. Kas käisid ülevaatusel. Kui jah,siis on sul ehk heitgaasi test olemas. pane Pilt siia ka.
See m50-m52 on suhteliselt lihtne mootor. Kui sisu korras(rõngad,kolvid,klapid),siis ei tohiks selle vea likvideerimine eriti keeruline olla. Nukkade ajastus paar kraadi siia sinna ei muuda seda asja nii palju. Vähemalt mina olen neid aegade jooksul üksjagu keeranud,kuid segu on jäänud ikka normide piiresse.
See m50-m52 on suhteliselt lihtne mootor. Kui sisu korras(rõngad,kolvid,klapid),siis ei tohiks selle vea likvideerimine eriti keeruline olla. Nukkade ajastus paar kraadi siia sinna ei muuda seda asja nii palju. Vähemalt mina olen neid aegade jooksul üksjagu keeranud,kuid segu on jäänud ikka normide piiresse.
- jargo
- Huviline
- Postitusi: 6129
- Liitunud: 20.07.2007 11:43 01
- Peamine sõiduk: bmw 330ci
- Asukoht: Linnamäe tee 10,Keila
- Kontakt:
Re: Suur mure CO tasemega
Ja kas veakoode oled ka lugenud? Live datat vaja ka uurida.Saad vaadata,kas näidud tunduvad realistlikud. INPA-st piisaks! Sealt näed juba enamus asju ära.Silindrite tööd,temp andurite reaalsed näidud,vanose asendi,lambda anduri töötamise jne.
Re: Suur mure CO tasemega

Veakoode ei ole ette tulnud, live datat pole uurinud lähemalt
Re: Suur mure CO tasemega
Täna uurisin veidikene, Lambda andur ei kõikunud, püsis tükk aega all, siis püsis tükk aega üleval, gaasiga mängides kõikus ilusti… vist. TPS ütles “full throttle” kui mootor niisama tiksus ja kui gaas põhja korra panna ütles “idling”.
- jargo
- Huviline
- Postitusi: 6129
- Liitunud: 20.07.2007 11:43 01
- Peamine sõiduk: bmw 330ci
- Asukoht: Linnamäe tee 10,Keila
- Kontakt:
Re: Suur mure CO tasemega
No sul segu korralikult rikas. Sellepärast ei saagi ülejäänud näitusi alla. See Idle teema veidi kahtlane. kas äkki pote liiga saanud,või juhtmetes midagi lahti,kulunud,halb ühendus. Võid proovide teist potet. Ilmselt ei ole sul süsteem ka closed loopis. Kui saad inpat kasutada,siis vaata,kas poteka väätused tõusevad vastavalt gaasipedaali liigutusele.
Kunagi ammu oli mul umbes sama keiss ühe sama 320-ga. Siemensi tehnika nagu vist ka sinul. Samamoodi oli segu ülirikas. Probleem tekkis järsku. Sellel oli midagi ajus maha põlenud ja kõik pihustid pihustasid üheaegselt ja ujutas normaalselt üle. punase auto tagastange oli tagant tahmast must.
. Sellel otsisme ka alguses mingit loogilist viga,kuid lõpuks tuli välja,et aju probleem. Uue ajuga oli kõik taas timm. Sul aga aju ka juba vahetatud.Ehk see jutt sind ei aita.
Mina alustaksin ikkagi loogiliste vigade otsimisega. Kui saad autodatat kasutada,siis seal on erinevate andurite normaalväärtused olemas. Aju pistikust möödad. Poteka pinge saad samamoodi aju pistikust ära mööta.
Lambda andur on ikka kvaliteetne?
Õhufilter on ikka õhku läbi laskev? Hiired äkki kuskile pesa teinud.
niimoodi distantsilt on muidugi keeruline õpetada,kui asju mida vaadata on veel.
Kunagi ammu oli mul umbes sama keiss ühe sama 320-ga. Siemensi tehnika nagu vist ka sinul. Samamoodi oli segu ülirikas. Probleem tekkis järsku. Sellel oli midagi ajus maha põlenud ja kõik pihustid pihustasid üheaegselt ja ujutas normaalselt üle. punase auto tagastange oli tagant tahmast must.

Mina alustaksin ikkagi loogiliste vigade otsimisega. Kui saad autodatat kasutada,siis seal on erinevate andurite normaalväärtused olemas. Aju pistikust möödad. Poteka pinge saad samamoodi aju pistikust ära mööta.
Lambda andur on ikka kvaliteetne?
Õhufilter on ikka õhku läbi laskev? Hiired äkki kuskile pesa teinud.

niimoodi distantsilt on muidugi keeruline õpetada,kui asju mida vaadata on veel.
Re: Suur mure CO tasemega
Tühikäigul pööre ka kuidagi liiga kõrge sooja mootoriga... Loen, et 1090 Rpm-i... Näha see heitgaaside testi paberilt.
- jargo
- Huviline
- Postitusi: 6129
- Liitunud: 20.07.2007 11:43 01
- Peamine sõiduk: bmw 330ci
- Asukoht: Linnamäe tee 10,Keila
- Kontakt:
Re: Suur mure CO tasemega
Jah! Seda kohe ei märganudki! Kuna IDLE-sse ei lähe,siis viga polegi vüibolla potekas,vaid võimalik,et segusiibril midagi viga. Ei lase potekal nulli minna ja Idle osasse maanduda. Gaasitross liiga pingul? See samas aga ei tohiks mõjutada kõrgendatud pöörete näitu. Igal juhul tuleb alguses saada pöörded normi ja et mootor hakkaks tööle closed loopis ja liiguks ka Idle alasse.
Kõrgendatud pööre võib muidugi tähendada ka lisaöhku,mis tuleb peale õhulugejat! Katkine karteri tuul vms.
Kõrgendatud pööre võib muidugi tähendada ka lisaöhku,mis tuleb peale õhulugejat! Katkine karteri tuul vms.
-
- Huviline
- Postitusi: 1658
- Liitunud: 13.11.2018 19:59 54
- Peamine sõiduk: G31 530d XDrive
- Asukoht: Tallinn, diagnostika ja vaimude väljaajamine
Re: Suur mure CO tasemega
Ehk lühidalt, asja tuleb uurida, mitte lambist juppe vahetada.
Kui pea ei jaga, siis peab esoteerikaga leppima.
-
- Huviline
- Postitusi: 4701
- Liitunud: 19.01.2003 20:29 39
- Asukoht: BMW diagnstika, Kuma tee 8, Peetri
- Kontakt:
Re: Suur mure CO tasemega
Jutu järgi ju tps loeb valepidi
Ära saada mulle sõnumit, helista! Tel:5028520
- jargo
- Huviline
- Postitusi: 6129
- Liitunud: 20.07.2007 11:43 01
- Peamine sõiduk: bmw 330ci
- Asukoht: Linnamäe tee 10,Keila
- Kontakt:
Re: Suur mure CO tasemega
Kui keegi juhtmestiku kallal pole käinud,siis ta vast täitsa valetpidi ei tohiks lugeda.
Aga teemaalgataja saab kontrollida.
Autodata pilt: vaata kas pinge muutub gaasi andes alt üles.
Alguses võid mõõta ka otse potelt!
Autodata ei ole küll parim el skeemide jagaja,aga see osa peaks neil ok olema.


Aga teemaalgataja saab kontrollida.
Autodata pilt: vaata kas pinge muutub gaasi andes alt üles.
Alguses võid mõõta ka otse potelt!
Autodata ei ole küll parim el skeemide jagaja,aga see osa peaks neil ok olema.


Re: Suur mure CO tasemega
Ei kasuta INPAt, endal oli garaaži all launch. Aju pistikutest asjad ära mõõdetud kõik peab paika, veel pole jõudnud tps-i ajust mõõta. Täna garaaži alla ei jõua proovin homme. TPS-i jõudsin ainult pistikust mõõta ja oli õige, endal kah autodatast samad numbrid. Kevvai-st soovitati 2. Ja 3. Klemm omavahel ringi tõsta. Lambda andur peaks päris hää olema, hetkel jään tootja nime võlgu, vaatan seda kah homme. Õhufilter uus. Ma ei oska öelda miks tühikäigul pöörete arv säärane lehel, tegelikult käib ta ilusti kenasti ~700 rpm.
- kurikristjan
- Huviline
- Postitusi: 472
- Liitunud: 16.02.2014 19:36 35
- Peamine sõiduk: F11 M550d LCI
- Telefon: 53858447
- Asukoht: mandri keskel
Re: Suur mure CO tasemega
Lambdal nimi hea või mitte - kas õiget tüüpi ka sai? Kui tegu pistikuta universaaljupiga, siis tihti satub titania lambdaga vanal Siemensil jooksvale BMW-le vale tsirkooniumelemendiga toode, mis ei peagi tööle hakkama - tööpõhimõte täiesti erinev.
Vaata igaks juhuks, kas pihustid on õiged, äkki mingi lollakas on proovinud suure mootori juppe külge keerates jõudu juurde saada ja DME ei suuda viga ära kompenseerida.
Segu läheb rikkaks ka siis, kui sissemineva õhu temperatuuriandur on rikkis või vale. M50B20 ja M50B25 on need näiteks erinevad. Vaata, kas IAT tundub loogiline või mitte (külma mootoriga võiks olla ligilähedane välistemperatuuriga).
Samuti võiks õhumassimõõtja näit tühikäigul mingit vihjet anda selle osa töökorra kohta.
Vaata igaks juhuks, kas pihustid on õiged, äkki mingi lollakas on proovinud suure mootori juppe külge keerates jõudu juurde saada ja DME ei suuda viga ära kompenseerida.
Segu läheb rikkaks ka siis, kui sissemineva õhu temperatuuriandur on rikkis või vale. M50B20 ja M50B25 on need näiteks erinevad. Vaata, kas IAT tundub loogiline või mitte (külma mootoriga võiks olla ligilähedane välistemperatuuriga).
Samuti võiks õhumassimõõtja näit tühikäigul mingit vihjet anda selle osa töökorra kohta.
Re: Suur mure CO tasemega

Hetkel selline küljes.
Re: Suur mure CO tasemega
Minul näitab fans Siemensi kirja selle toote all toodud OE koodi järgi.
Ma võibolla ei oska lihtsalt fansi piisavalt hästi kasutada või usaldada, aga tasub uurida seda teemat. Kurjal hea point.
Ma võibolla ei oska lihtsalt fansi piisavalt hästi kasutada või usaldada, aga tasub uurida seda teemat. Kurjal hea point.
1-5-3-6-2-4
-
- Huviline
- Postitusi: 1425
- Liitunud: 19.12.2008 16:59 40
- Peamine sõiduk: BMW 328i e46,BMW 320iT 46
Re: Suur mure CO tasemega
Siemens 11781738282 on originaal,ipartsis 346 eurot ja mõned sendid
Re: Suur mure CO tasemega
Ma mõtlesin ka nendele erinevat tüüpi lambdadele, aga see vist oli siis kui olid eraldi lambdad B1 ja B2, teema autor räägib nagu ühest. Igal juhul kui on punane ja kollane juhe, siis on see titaanlambda ja seda ei saa tavalise universaalsega asendada. Ja tähtis on õiget tüüpi andur, mitte otseselt tootja. Ka Bosch võib toota Siemensi süsteemile sobivat titaanandurit jne..
Peaks vast ka veakood olema kui vale andur küljes või õige anduriga segu paigast, huvitav miks ei ole..
Peaks vast ka veakood olema kui vale andur küljes või õige anduriga segu paigast, huvitav miks ei ole..
Re: Suur mure CO tasemega
Siemensi-tüüpi lambda on muutuv takisti. ECU peab pinge peale andma talle.
Boschi-tüüpi lambda on muutuv pingeallilas. ECU lihtsalt mõõdab tulemust.
Boschi-tüüpi lambda on muutuv pingeallilas. ECU lihtsalt mõõdab tulemust.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
- jargo
- Huviline
- Postitusi: 6129
- Liitunud: 20.07.2007 11:43 01
- Peamine sõiduk: bmw 330ci
- Asukoht: Linnamäe tee 10,Keila
- Kontakt:
Re: Suur mure CO tasemega
Kui keegi mootorit vahetanud ei ole,siis sellel jah siemensi tehnika peal. Ehk koodide järgi andur nagu õige. Kuna ka pistik küljes,siis valet ühendamist ei tahaks ka kahtlustada. Ise ie ole neid odavaid andureid kasutanud,seega nende töökindluses ja täpsuses kaasa rääkida ei oska.
Kas tõesti ühtegi veakoodi ei suuda ecu salvestada. Sõida natuke ringi,kui kohe ei tule. Nii rikka seguga sõites oleks loogiline ka mingi hälve mootori juhtsüsteemis.
Kas mootor käib ise normaalse häälega? käivitub normaalselt? huvi pärast võid korra ka küünlad maha võtta. Näed kas kõik küünlad on ühtlaselt tahmased,või äkki ainult üks? Mine tea,äkki ühe silindriga midagi juhtunud ja põlemine pole korralik. Kui kõik tahmased,siis tead,et probleem sisselasekpoolel või juhtimises.
Kas tõesti ühtegi veakoodi ei suuda ecu salvestada. Sõida natuke ringi,kui kohe ei tule. Nii rikka seguga sõites oleks loogiline ka mingi hälve mootori juhtsüsteemis.
Kas mootor käib ise normaalse häälega? käivitub normaalselt? huvi pärast võid korra ka küünlad maha võtta. Näed kas kõik küünlad on ühtlaselt tahmased,või äkki ainult üks? Mine tea,äkki ühe silindriga midagi juhtunud ja põlemine pole korralik. Kui kõik tahmased,siis tead,et probleem sisselasekpoolel või juhtimises.
- jargo
- Huviline
- Postitusi: 6129
- Liitunud: 20.07.2007 11:43 01
- Peamine sõiduk: bmw 330ci
- Asukoht: Linnamäe tee 10,Keila
- Kontakt:
Re: Suur mure CO tasemega
Lugedes veel eelmisi postitusei,siis kirjutasid,et lambda pinge püsib pikalt all ja siis pikalt üleval. Madala pinge puhul on ecu arvates segu lahja! Ülevaatuse lehelt seda välja ei paista. Kui pikalt ikka lahja,siis peaks see ka lambda näidus näha olema.Loogiline oleks pigem see,et sul segu anduri järgi rikas ja ei suudeta lahjemaks muuta. Sul aga tegelikult ju liigub vaene-rikas olekus edasi tagasi. Küll aga aeglaselt.!
Mina paneks alustuseks prooviks külge kasvõi kasutatud korraliku siemensi anduri. et välistada 100% anduri vale töö. Kui käitub samamoodi,siis saab vähemalt lambda anduri välistada.
Aeglaselt reageeriv andur suudab segu metsa keerata küll. Keeruliselt seletatud jutt,aga loodan,et saad aru.
Ja vaata mootori aju ka korraks. On ikka siemensi oma
Peale mida see sul üldse jukerdama hakkas? Lihtsalt lambist said teada,kui ülevaatusele läksid. Midagi sellele ei eelnenud?
Eelmised aastad on heitgaasi test korras olnud?
Ja kui isu sellega jamamisest otsa saab,vii kuhugile töökotta. Lahendavad selle probleemi sul poole-kuni tunniga ära.
Töökodadel võimakus lihtsalt parem. Möödavad kütuseröhu,kompressioonid,teevad sisselaskele lekketesti,analüüsivad live datat,vajadusel vahetavad testiks ka vajalikud andurid. Neil ka gaasianalüsaatorid reeglina olemas ja saavad osa infot ka otse summutist
Mina paneks alustuseks prooviks külge kasvõi kasutatud korraliku siemensi anduri. et välistada 100% anduri vale töö. Kui käitub samamoodi,siis saab vähemalt lambda anduri välistada.
Aeglaselt reageeriv andur suudab segu metsa keerata küll. Keeruliselt seletatud jutt,aga loodan,et saad aru.
Ja vaata mootori aju ka korraks. On ikka siemensi oma

Peale mida see sul üldse jukerdama hakkas? Lihtsalt lambist said teada,kui ülevaatusele läksid. Midagi sellele ei eelnenud?
Eelmised aastad on heitgaasi test korras olnud?
Ja kui isu sellega jamamisest otsa saab,vii kuhugile töökotta. Lahendavad selle probleemi sul poole-kuni tunniga ära.
Töökodadel võimakus lihtsalt parem. Möödavad kütuseröhu,kompressioonid,teevad sisselaskele lekketesti,analüüsivad live datat,vajadusel vahetavad testiks ka vajalikud andurid. Neil ka gaasianalüsaatorid reeglina olemas ja saavad osa infot ka otse summutist

-
- Huviline
- Postitusi: 1425
- Liitunud: 19.12.2008 16:59 40
- Peamine sõiduk: BMW 328i e46,BMW 320iT 46
Re: Suur mure CO tasemega
Kus piirkonnas asud?
Selle järgi julgeks vb töökodasid ka soovitada,kui endal viitsimine otsa saab.
Selle järgi julgeks vb töökodasid ka soovitada,kui endal viitsimine otsa saab.
Re: Suur mure CO tasemega
Tšeki järgi on gaase Tartus mõõdetud.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!