
bmw e 60 dynamik draiv probleem.
- PeeterA
- Huviline
- Postitusi: 4508
- Liitunud: 26.07.2007 10:10 36
- Telefon: 51949859
- Asukoht: BMW diagnostika Haapsalus
- Kontakt:
Re: bmw e 60 dynamik draiv probleem.
Sa võid igasugu teoreeme siin foorumis tõestada, kuid lõplik otsus jääb ikkagi omaniku teha 

tel. 51 949 859
-
- Huviline
- Postitusi: 666
- Liitunud: 18.02.2009 17:00 05
- Peamine sõiduk: BMW 525i E60 2007
- Asukoht: Tartu, Raadi
Re: bmw e 60 dynamik draiv probleem.
ttsys -i antud linki uurides saab aru, et tegu on praktiliselt teise autoga võrreldes mitte- Dyn drive autoga. See Dyn Drive on päris põhjalikult autosse sisse integreeritud ja lihtsalt aju eemaldamise (müümise) ja stabikavarda välja vahetamisega saavutad selle, et peab hakkama lõpmatu hulk süsteeme ära "lollitama", "panema pimedad" ette, takisteid vahele jne, et autole tõestada, et sul tegelikult pole raha, et seda süsteemi töös hoida -fakt.
Asja point ei olegi niivõrd autoomaniku rahakotis kuivõrd seda tüüpi autode elutsüklis, küllaltki suur osa autotööstusest liigub sinna suunda kus auto elueaks loetakse 10 aastat, kui see elutsükkel läbi saab, siis tegelikult peaks auto minema pressi alla- et see jutt ei kõlaks kuiva teooriana siis selle jaoks on mul mõningate inimeste jaoks vägagi emotsionaalne video: " onclick="window.open(this.href);return false;
Kindlasti paljud ütlevad peale selle video vaatamist, et ****, nii korralikud autod lähevad pressi alla- jah paistavad korralikud küll aga juu nad on oma eluea ära elanud.
Tundub, et ka see auto on oma eluea ära elanud ja vajaks väärikat materjalide ringlusesse minekut.
Asja point ei olegi niivõrd autoomaniku rahakotis kuivõrd seda tüüpi autode elutsüklis, küllaltki suur osa autotööstusest liigub sinna suunda kus auto elueaks loetakse 10 aastat, kui see elutsükkel läbi saab, siis tegelikult peaks auto minema pressi alla- et see jutt ei kõlaks kuiva teooriana siis selle jaoks on mul mõningate inimeste jaoks vägagi emotsionaalne video: " onclick="window.open(this.href);return false;
Kindlasti paljud ütlevad peale selle video vaatamist, et ****, nii korralikud autod lähevad pressi alla- jah paistavad korralikud küll aga juu nad on oma eluea ära elanud.
Tundub, et ka see auto on oma eluea ära elanud ja vajaks väärikat materjalide ringlusesse minekut.
- TarmoV12
- Klubiliige - admin
- Postitusi: 2423
- Liitunud: 27.12.2006 22:15 52
- Peamine sõiduk: BMW X5 4.8i
- Asukoht: Tallinn
Re: bmw e 60 dynamik draiv probleem.
Vabandan offtopicu pärast, aga see on hetkel vajalik.
Üldiselt paluks asjaosalistel ennast kurssi viia kaasfoorumlaste protestiga, mis käib selgelt ka antud teema pihta.
Küsija suu pihta lööjad foorumis
Palun täpsusta, mille üle.ttsys kirjutas:Moderaatoritele: MÕELGE!
Ei jäänud, saadetud sellekohane märkus. Samas on tegemist mõistetava reaktsiooniga, tõsi, sõnakasutus läheb vastuollu sama kodukorra punktiga 1.5.Kuno_T kirjutas:Huvitav, et Teijo otsene solvang jäi adminnil tähelepanuta?
Üldiselt paluks asjaosalistel ennast kurssi viia kaasfoorumlaste protestiga, mis käib selgelt ka antud teema pihta.
Küsija suu pihta lööjad foorumis
V8
Re: bmw e 60 dynamik draiv probleem.
kusjuures see dynamick draiv pole eriti mingi näitaja kui sa ei kasuta 150ga kurvi sõitmist
seega ma ei arva et kui seda lisa enam sellel autol pole et siis on täiesti kasutu ja rikutud auto. enamikul e 60 polegi sellist lisa ja ikka sõidavad isegi kui neil on 200kw originaalist.

Re: bmw e 60 dynamik draiv probleem.
kW ja kurvisuutlikkus pole nüüd eriti otseses seoses. Ainuke enamvähem normaalne lahendus DD eemaldamisel on otseselt seotud jubinad ära vahetada tavaliste vastu ja auto ümber programmeerida. Ma ei imestaks, kui peale DSC jms ka mootori ja käigukasti tarkvaras erinevusi on.
Kui sul halvas olukorras DSC vms villast panema hakkab vale riistvara ja tarkvara kompoti tõttu ning tänu sellele järgmine hetk alles haiglas silmad lahti teed (või keegi teine viga saab selle tõttu, veel hullem), tõmbab vast tuju nutuseks küll.
Kui sul halvas olukorras DSC vms villast panema hakkab vale riistvara ja tarkvara kompoti tõttu ning tänu sellele järgmine hetk alles haiglas silmad lahti teed (või keegi teine viga saab selle tõttu, veel hullem), tõmbab vast tuju nutuseks küll.
Re: bmw e 60 dynamik draiv probleem.
Kahjuks on see paras tüütus tõesti,kuid mingi lahendus peab ju olema kuna see pole päris normaalne et kui veojõu kontroll peal on et abs hakkab pidurdama auto rooli keeramist.
Re: bmw e 60 dynamik draiv probleem.
Kas ja kuida keegi neid aktiivseid stabikaid eemadanud on? Endal tagumine lekib kindlalt, esimest ei tea. Tahaks need eemaldada ja tavalised panna. Aga palju osasid peab vahetama, kuna autol ka aktiivne rool. Tahaks jätta võimalust ka asjade tagasi panekuks, et võimalikult vähe asju ära vahetada. Kas piisab ainult satabikate eemaldamisest ja ümber kodeerimisest, või peab hakkama ka pumpa ja siis juba voolikuid vahetama. Vaatasin, et pumpasid ka nelja varijanti. (tavaline, Aktiv rooli, aktiv stabikate ja mõlemaga.) Mul siis mõlemad peal. Aga tahaks ainult stabikatest loobuda.
- Kert11
- Huviline
- Postitusi: 1053
- Liitunud: 13.09.2013 21:31 03
- Peamine sõiduk: X5 3.0d 135kw
- Asukoht: Kesklinna linnaosa, Raua asum
Re: bmw e 60 dynamik draiv probleem.
Jälgin ka teemat. Mul hetkel üks asendusauto E60 (kuniks enda E53 remondis), tollel on tehtud torud pimedaks. Täpselt ei tea kuidas pimedaks, aga midagi seal all tehti. Sõidukogemus hetkel nii, et kui kurvi lähen, viskab Dyanmic Drive Fault ette. Otse sõiteks korras. Errorit viskab ainult ühe korra terve sõidu jooksul. (Pärast parkimist ja käivitamist saad samuti taas errori)
2xE46, 1xE65 (745i), 4xE60 (525d, 530d, 530xd, 530i), 1xE53 (X5 3.0d)
Re: bmw e 60 dynamik draiv probleem.
Kas aktiivne rool ka sellel autol peal? uuri kuidas on tehtud. Kuigi ma vist ise juba mõtlen ikkagi stabikate lätti saatmise peale. Auto jääb nagunii varsti garaazi järgmist hooaeg ootama, siis vaatab ja tõmbab maha ja taastab ära. Siit küsimus kas keegi on seda taastamist kasutanud ja kuidas on rahul?
Re: bmw e 60 dynamik draiv probleem.
Kuiva teooriat aaab siit lugeda
https://share.qclt.com/bmw%E8%B5%84%E6% ... ystems.pdf
https://share.qclt.com/bmw%E8%B5%84%E6% ... ystems.pdf
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Re: bmw e 60 dynamik draiv probleem.
Proovime uuesti.
Siin on kõik 13 PDF-i ühte faili kokku pandud. Seega pead lehitsema sellistele lehtedele:
06_E60 Active Front Steering -> lk 112
07_E60 Dynamic Drive -> lk 131
https://bmwtechinfo.bmwgroup.com/tech_t ... ehicle.pdf
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
-
- Huviline
- Postitusi: 4701
- Liitunud: 19.01.2003 20:29 39
- Asukoht: BMW diagnstika, Kuma tee 8, Peetri
- Kontakt:
Re: bmw e 60 dynamik draiv probleem.
Siin ühel autol mis toodi dynamic drive anduri veaga remonti,oli U-toru lihtsalt taha minevatele torudele vahele pandud ja taha tava stabikas. Rohkem ei viitsinud süveneda, kiskusin ajult pistiku maha ja kodeerisin välja. Miinuseks jäi stabiilsuskontrolli maha võtta ei saa ja korraks näitab selle viga peale käivitust. Kas ja miks, Klient ei soovinud edasi minna ja jäi lihtsalt rahule nii.
Ära saada mulle sõnumit, helista! Tel:5028520