X5 E70 diisel
X5 E70 diisel
Tervist,
Vaatan hetkel endale E70 x5 diislit. Sooviks, et oleks LCI.
Märkasin, et ka LCI variante on 210kw m57 motoga saada.
Sooviksin teada, mida pigem soovitaks kas m57 210kw või n57 225kw.
Ja mida nende motode puhul jälgima peaks? Olen kuulnud, et põhiline probleem nendel kett ja see, et see asub salongi pool.
Vaatadin, et paljudel, mis a24s üleval on kangi juures sport nupp, ehk adaptive drive. Kas sellest pigem eemale hoida?
Tänud.
Vaatan hetkel endale E70 x5 diislit. Sooviks, et oleks LCI.
Märkasin, et ka LCI variante on 210kw m57 motoga saada.
Sooviksin teada, mida pigem soovitaks kas m57 210kw või n57 225kw.
Ja mida nende motode puhul jälgima peaks? Olen kuulnud, et põhiline probleem nendel kett ja see, et see asub salongi pool.
Vaatadin, et paljudel, mis a24s üleval on kangi juures sport nupp, ehk adaptive drive. Kas sellest pigem eemale hoida?
Tänud.
- RazzKalbass
- Huviline
- Postitusi: 3227
- Liitunud: 18.12.2009 18:02 56
- Peamine sõiduk: E39 525TDS
Re: X5 E70 diisel
Põhiliselt peab jälgima seda et teha ostueelne kontroll ja ongi kõik. Ei tasu osta läbisõitu. Ei tasu võtta turu odavamat. Mida rohkem lisasid seda parem. Peale ostueelset sõida ja naudi 
X5l ket on vast kõige väiksem probleem sellel mudelil
kui mingi vigase asja saad siis pane 4-6000€ juba valmis. Ilmselt M57 on veidi töökindlam.
Probleemideks on kapoti alused plastikud enamikel katki, siis hakkab vesi jooksma 4 5 6 pihustitele ja lõpuks ajukarbile ka, võib palju kurja teha
Rehvid on kas vanad või täiesti kulunud, vahest ka vales mõõdus (premium norm rehv kestab 10-13000km) ehk 1 hooaja
Käigukast võib trikke teha kas mehaaniline või tarkvaraline viga
Vahekast võib jupsida (tavaliselt aitab õlivahetusest oe õliga)
Tagatuled kipuvad streikima
vale aku on ka mõnikord peal olnud, pole AGM või on vale näiduga
panoraamkatus võib streikida
klapikambrikaas võib olla vigane ja tuleb uus kaas osta (õnneks pole kallis)
suur turbolõdvik tavaliselt katki ja parandatud teibiga (eriti n57)
n57 kütusesüsteem võib kas olla juba pekkis või kohe minna (võtab kaasa kõik pihustid ja KSP - remont on ca 6000€ kui teha uute asjadega, kasutatult 1500€, ostueelses tuleb kontrollida)
esimene kardaan irdub oma kohalt ja lõhub käigukasti ka ära (mingiaeg vahetati neid UM´is tasuta, aga kas nüüd ka ei tea)
eelsüüteküünlad kas läbi või relee (tavaliselt viimane siiski)
tihti on puudu põhjakatted, õli lekib, pidurikettad ja klotsid on otsas.
termostaadid on tavaline kuluosa mis läbi
käsipiduri elektroonilised vead on ka suhteliselt tavalised.
n57 pidi saale ja väntvõll ka nõrk olema, ühte tean mis kokku jooksis isiklikult ka aga see pigem tagajärg hooldamata masinast. Õlifilter oli metallipuru täis ja saaled läksid. ning tean isiklikult ühte n57 kus läksid KSP ja pihustid. Remont oli 6k euri.
jälgima peab ka avariilisuse tunnuseid, eelnevat ajalugu jne.
Nii et oled saksa luksusmaasturi omamiseks valmis?

X5l ket on vast kõige väiksem probleem sellel mudelil

Probleemideks on kapoti alused plastikud enamikel katki, siis hakkab vesi jooksma 4 5 6 pihustitele ja lõpuks ajukarbile ka, võib palju kurja teha
Rehvid on kas vanad või täiesti kulunud, vahest ka vales mõõdus (premium norm rehv kestab 10-13000km) ehk 1 hooaja
Käigukast võib trikke teha kas mehaaniline või tarkvaraline viga
Vahekast võib jupsida (tavaliselt aitab õlivahetusest oe õliga)
Tagatuled kipuvad streikima
vale aku on ka mõnikord peal olnud, pole AGM või on vale näiduga
panoraamkatus võib streikida
klapikambrikaas võib olla vigane ja tuleb uus kaas osta (õnneks pole kallis)
suur turbolõdvik tavaliselt katki ja parandatud teibiga (eriti n57)
n57 kütusesüsteem võib kas olla juba pekkis või kohe minna (võtab kaasa kõik pihustid ja KSP - remont on ca 6000€ kui teha uute asjadega, kasutatult 1500€, ostueelses tuleb kontrollida)
esimene kardaan irdub oma kohalt ja lõhub käigukasti ka ära (mingiaeg vahetati neid UM´is tasuta, aga kas nüüd ka ei tea)
eelsüüteküünlad kas läbi või relee (tavaliselt viimane siiski)
tihti on puudu põhjakatted, õli lekib, pidurikettad ja klotsid on otsas.
termostaadid on tavaline kuluosa mis läbi
käsipiduri elektroonilised vead on ka suhteliselt tavalised.
n57 pidi saale ja väntvõll ka nõrk olema, ühte tean mis kokku jooksis isiklikult ka aga see pigem tagajärg hooldamata masinast. Õlifilter oli metallipuru täis ja saaled läksid. ning tean isiklikult ühte n57 kus läksid KSP ja pihustid. Remont oli 6k euri.
jälgima peab ka avariilisuse tunnuseid, eelnevat ajalugu jne.
Nii et oled saksa luksusmaasturi omamiseks valmis?

Olnud :BMW 316i, e65 BMW 730D, e65 745d, 3xBMW 730LD, 8x E70, X6M Vorsteiner, F15 SD, 5x F01 730d; 7x F10+F11 fl, 10x E61, 3x E53, E60 M5, E63 M6, E61 ac schnitzer; 2x X6 30d, BMW 530d G31, 2x E91 320d
-
- Huviline
- Postitusi: 1658
- Liitunud: 13.11.2018 19:59 54
- Peamine sõiduk: G31 530d XDrive
- Asukoht: Tallinn, diagnostika ja vaimude väljaajamine
Re: X5 E70 diisel
Lisada veel veidi nõder elektroonikaplatvorm (eriti FRM-i osas) ja kui vanem M57 210 kW, siis plokis silindriseinte mõranemine ja õlikulu. Elektrisüsteemi jaburuse osas võiks märkida, kui on mõni can-busi jama, siis kaotab tihti ka ühenduse diagnostikaga- st võid käia 3 päeva ümber masina, vahetada juppe, lammutada masinat, uurida kõikvõimalikke kahtlasi kohti, mõõta ja mängida lolli, masinast infot ei saa, millega ta ei ole rahul. Kes selle napakuse tõttu arved maksab?
Kui võimsuse osas hullustust pole, siis mitme turboga asja vältida, mootori juures kohe peavalu kordades turbote arvuga.
Lühidalt, E-st võiks käia kaarega ja vaadata F-i, kui tõesti tahtmist. Samas ka kehtib nende puhul turbote jutt. F-seeriaga üldiselt tundub, et tehasele tehti viimane hoiatus si*atootmine lõpetada ja nad võtsid ennast veidi kokku. Kui bemmi siiski muretseda, siis oma diagnostika omamine on tungivalt soovitav.
Kui võimsuse osas hullustust pole, siis mitme turboga asja vältida, mootori juures kohe peavalu kordades turbote arvuga.
Lühidalt, E-st võiks käia kaarega ja vaadata F-i, kui tõesti tahtmist. Samas ka kehtib nende puhul turbote jutt. F-seeriaga üldiselt tundub, et tehasele tehti viimane hoiatus si*atootmine lõpetada ja nad võtsid ennast veidi kokku. Kui bemmi siiski muretseda, siis oma diagnostika omamine on tungivalt soovitav.
Kui pea ei jaga, siis peab esoteerikaga leppima.
- RazzKalbass
- Huviline
- Postitusi: 3227
- Liitunud: 18.12.2009 18:02 56
- Peamine sõiduk: E39 525TDS
Re: X5 E70 diisel
Ahjaa, legendaarsed elektroonika probleemid jäid mainimata jah
eks enamik neid e70 on juba päris vanad ka (esimesed tulid juba 2006 lõpus) läbisoidud on seal ca 500 tuh kandis kui mitte rohkem. Kui nii võtta siis ju kestnud küll

Olnud :BMW 316i, e65 BMW 730D, e65 745d, 3xBMW 730LD, 8x E70, X6M Vorsteiner, F15 SD, 5x F01 730d; 7x F10+F11 fl, 10x E61, 3x E53, E60 M5, E63 M6, E61 ac schnitzer; 2x X6 30d, BMW 530d G31, 2x E91 320d
Re: X5 E70 diisel
Uut teemat ei hakka tegema aga kirjutan siis hoopis siia.
Olen omanud M57 173kw X5. Olin rahul, kestis. Pidasin ka üht N57 180kw 5seeriat. Noh tegemist oli aga päris ära ei lagunenud.
Tõstan vanahea teema M57 vs N57 ülesse. Minu uskumus on, et vana M57 173kw on kõige murevabam. Kahjuks selle mootoriga häid pille enam võtta pole.. Aga mind huvitab, kas 210kw M57-l on seal peale 2 turbo veel mingeid märkimisväärseid erinevusi võrreldes 173kw ? Vaikselt piilun mõningaid E70/71 turult aga enamus mis on M57 on 210kw..
Olen omanud M57 173kw X5. Olin rahul, kestis. Pidasin ka üht N57 180kw 5seeriat. Noh tegemist oli aga päris ära ei lagunenud.
Tõstan vanahea teema M57 vs N57 ülesse. Minu uskumus on, et vana M57 173kw on kõige murevabam. Kahjuks selle mootoriga häid pille enam võtta pole.. Aga mind huvitab, kas 210kw M57-l on seal peale 2 turbo veel mingeid märkimisväärseid erinevusi võrreldes 173kw ? Vaikselt piilun mõningaid E70/71 turult aga enamus mis on M57 on 210kw..

- PeeterA
- Huviline
- Postitusi: 4508
- Liitunud: 26.07.2007 10:10 36
- Telefon: 51949859
- Asukoht: BMW diagnostika Haapsalus
- Kontakt:
Re: X5 E70 diisel
Murevaba on 173kw senimaani, kuni midagi juhtunud pole
210kw eriliselt rohkem karta pole vaja, 1 turbo kõigest lisaks.

210kw eriliselt rohkem karta pole vaja, 1 turbo kõigest lisaks.
tel. 51 949 859
Re: X5 E70 diisel
Noh jah eks iga moto puhul on agasi.. Peale veniva keti mingeid muid suuremaid erroreid tal olla eriti ei tohiks.. Mulle on jaanud mulje lihtsalt, et N57 puhul kõik raagivad igasugu hirmujutte liiga kiiresti kuluvatest saaledest jne 

- RazzKalbass
- Huviline
- Postitusi: 3227
- Liitunud: 18.12.2009 18:02 56
- Peamine sõiduk: E39 525TDS
Re: X5 E70 diisel
Mul on mingi 10+ n57 läbi käinud, ühel olen keti ära vahetanud, teised sõidavad kõik siiani. 8ne automaatkast väga hea
Hull mõte on osta 20a vana m57 mis võtab linnas 15l sajale, käigukast on nõuka aegne ja siis seda kiita
Ega see m57 173kw ka pommikas pole, igast "hirmujutte" kuulnud kuidas blokkidel mõrad sees jne. Vana 6ne kast on ka juba ammu ajaloo riiulis
Lihtsalt faktina et eesti teedel sõidab tuhandeid N57 ringi. Veidi töökindlam on 180kw, 225kw tundub et see KSP teema veits nõrgem.
Hull mõte on osta 20a vana m57 mis võtab linnas 15l sajale, käigukast on nõuka aegne ja siis seda kiita

Ega see m57 173kw ka pommikas pole, igast "hirmujutte" kuulnud kuidas blokkidel mõrad sees jne. Vana 6ne kast on ka juba ammu ajaloo riiulis
Lihtsalt faktina et eesti teedel sõidab tuhandeid N57 ringi. Veidi töökindlam on 180kw, 225kw tundub et see KSP teema veits nõrgem.
Olnud :BMW 316i, e65 BMW 730D, e65 745d, 3xBMW 730LD, 8x E70, X6M Vorsteiner, F15 SD, 5x F01 730d; 7x F10+F11 fl, 10x E61, 3x E53, E60 M5, E63 M6, E61 ac schnitzer; 2x X6 30d, BMW 530d G31, 2x E91 320d
- Kert11
- Huviline
- Postitusi: 1053
- Liitunud: 13.09.2013 21:31 03
- Peamine sõiduk: X5 3.0d 135kw
- Asukoht: Kesklinna linnaosa, Raua asum
Re: X5 E70 diisel
Oot kas ma sain õigesti aru, et kui soov näiteks x5/x6 osta, siis pigem vastupidavam on F15/F16, mitte E70/E71?
“E-st võiks käia kaarega ja vaadata F-i, kui tõesti tahtmist.”
Omal ka vaja kunagi autovahetus ära teha, siis see on hea info.
“E-st võiks käia kaarega ja vaadata F-i, kui tõesti tahtmist.”
Omal ka vaja kunagi autovahetus ära teha, siis see on hea info.
2xE46, 1xE65 (745i), 4xE60 (525d, 530d, 530xd, 530i), 1xE53 (X5 3.0d)
-
- Huviline
- Postitusi: 1658
- Liitunud: 13.11.2018 19:59 54
- Peamine sõiduk: G31 530d XDrive
- Asukoht: Tallinn, diagnostika ja vaimude väljaajamine
Re: X5 E70 diisel
Nüüd hakkab juba G-seeria rahvaautoks muutuma.
Kui pea ei jaga, siis peab esoteerikaga leppima.
- Kert11
- Huviline
- Postitusi: 1053
- Liitunud: 13.09.2013 21:31 03
- Peamine sõiduk: X5 3.0d 135kw
- Asukoht: Kesklinna linnaosa, Raua asum
Re: X5 E70 diisel
Ok, G siis veel rohkem murevabam mootori osas (võrreldes F ja E seeria)?
2xE46, 1xE65 (745i), 4xE60 (525d, 530d, 530xd, 530i), 1xE53 (X5 3.0d)
Re: X5 E70 diisel
F seerial on N57-d, G seerial on uus B57-d mida tänaseni uutele peale pannakse.. Eks ta parem ikka on kui eelmised.. Polegi kuulnud ausaltöeldes mis nende uute nõrgad kohad on.. Siiani kõik sõidavad ja kiidavad 

- Oliver.L
- Klubiliige
- Postitusi: 3181
- Liitunud: 31.10.2014 19:44 58
- Peamine sõiduk: BMW F31 320d '14
- Asukoht: Tallinn
Re: X5 E70 diisel
Rihmarattad katte taga B seerial - on juba neid laiali lennanud. Saaled kuluvad rihmaratta tõttu, kette on vahetatud ennem 200 tuhandet. Tundub, et suurusjärk üsna sama. 

-
- Huviline
- Postitusi: 1658
- Liitunud: 13.11.2018 19:59 54
- Peamine sõiduk: G31 530d XDrive
- Asukoht: Tallinn, diagnostika ja vaimude väljaajamine
Re: X5 E70 diisel
Mul on 2017 G31 (195 kW),kui selle sain, võtsin klapikambrikaane maha (näis, et tihend lekib, kuid tegelikult saab mootorisse õli valades selle üle ujutada). Ajasin 1. kolvi üles, nukale kaliiber peale ja ei suutnud fikseerida olulist ketikulumist. Ls 240 tuh.
Termostaadid toimetavad, eelsüüteküünlad samuti. Kuskilt ei sorise. Kindlasti ma ei väida, et midagi kunagi peppu ei lähe, kuid kvalitatiivne pingerida on M57>N57>B57. Esimene on selle juures ikka paras sõnnik.
Kuid nagu kirjutasin, et liigseid turboid tuleks vältida. Probleem ei ole ainult täiendavalt pekkiminevas asjas, vaid mitme turboga mootoril on igavene jama nende turbote juhtimine. Lisaks remondiligipääs on raskendatud, täiendavalt on kohti, kust võib tõmmata liiva sisselaskesse (eriti hull on selles osas 3 turboga N57) jne. Jutt kehtib ka nn 2,5 l diislite kohta, kus on mikromootorile lajatatud samuti 2 turbot.
N57 2 turboga variandil on sama väntvõll, mis ka 1 turboga. Jääb neile nõrgaks. Vända pekkiminek ei ole tingitud rihmarattast, vaid vänt on pehme ja väändub ära, ka tekivad praod. Olen pragudega ja laperdavat vänta näinud. Edasi veab mõne saale ringi. Eriti hull oli teema 2009- 2013 a mootoritega.
240 Mm sõitnud B57 kettide seisund:

Kui pea ei jaga, siis peab esoteerikaga leppima.
- RazzKalbass
- Huviline
- Postitusi: 3227
- Liitunud: 18.12.2009 18:02 56
- Peamine sõiduk: E39 525TDS
Re: X5 E70 diisel
Minu käest on käinud läbi G31 195KW, orig ls 395k ja kett oli originaal. Ketil midagi viga polnud (lasin üle vaadata) Nii et mine sa tea 

Olnud :BMW 316i, e65 BMW 730D, e65 745d, 3xBMW 730LD, 8x E70, X6M Vorsteiner, F15 SD, 5x F01 730d; 7x F10+F11 fl, 10x E61, 3x E53, E60 M5, E63 M6, E61 ac schnitzer; 2x X6 30d, BMW 530d G31, 2x E91 320d
-
- Huviline
- Postitusi: 1658
- Liitunud: 13.11.2018 19:59 54
- Peamine sõiduk: G31 530d XDrive
- Asukoht: Tallinn, diagnostika ja vaimude väljaajamine
Re: X5 E70 diisel
Muidugi, mida uuem auto, seda kallimad on jupid. Kuid õnneks laheneb leedukate "abiga" palju asju juba ka G-seeria puhul. Eestist pole mõtet G-seeria kasutatud juppe üldse vaadatagi, tühi ajaraiskamine. Ka F-ga on probleeme, et nagu oleks, aga just seda, mida vaja, pole.
Jäi märkimata, et õhkvedrustusega masina puhul tuleb olla väljaminekuteks valmis. Enne ostu oleks tungivalt soovitav panna ööseks seisma ja kleepsud ratta (velje)- tiiva vahele. Tehas lubab äravajumist kuni 1 cm /öp.
Kuid siia lohutuseks, et E70 esivedrud on ka kulumaterjal.
Jäi märkimata, et õhkvedrustusega masina puhul tuleb olla väljaminekuteks valmis. Enne ostu oleks tungivalt soovitav panna ööseks seisma ja kleepsud ratta (velje)- tiiva vahele. Tehas lubab äravajumist kuni 1 cm /öp.
Kuid siia lohutuseks, et E70 esivedrud on ka kulumaterjal.
Kui pea ei jaga, siis peab esoteerikaga leppima.
- RazzKalbass
- Huviline
- Postitusi: 3227
- Liitunud: 18.12.2009 18:02 56
- Peamine sõiduk: E39 525TDS
Re: X5 E70 diisel
Ära ütle midagi uuem auto, vaatasn ükspäev kindalaegast nahatatud f02 mudelile, hind oli 6000€ UM´is 

Olnud :BMW 316i, e65 BMW 730D, e65 745d, 3xBMW 730LD, 8x E70, X6M Vorsteiner, F15 SD, 5x F01 730d; 7x F10+F11 fl, 10x E61, 3x E53, E60 M5, E63 M6, E61 ac schnitzer; 2x X6 30d, BMW 530d G31, 2x E91 320d
-
- Huviline
- Postitusi: 1658
- Liitunud: 13.11.2018 19:59 54
- Peamine sõiduk: G31 530d XDrive
- Asukoht: Tallinn, diagnostika ja vaimude väljaajamine
Re: X5 E70 diisel
See on rikastelt pisarate kiskumiseks.
Kuid valmis tuleb olla selleks, kui kas või pisikese kõksu paned, siis BMW AB süsteem on nii andekalt seadistatud, et laseb terve auto AB-d lahti. Ja armatuurlaud rikneb samuti. Siis saab armatuuri nahatada. 
Täiendus, ma ei leidnud kataloogist sellise jupi koodi, mis maksnuks su väidetavat 6000-t.
Nahaga armatuur oli ka 1700 kandis.
https://www.realoem.com/bmw/enUS/partgr ... 30Ld&mg=51


Täiendus, ma ei leidnud kataloogist sellise jupi koodi, mis maksnuks su väidetavat 6000-t.

https://www.realoem.com/bmw/enUS/partgr ... 30Ld&mg=51
Viimati muutis LEDBeam, 14.01.2025 16:02 01, muudetud 1 kord kokku.
Kui pea ei jaga, siis peab esoteerikaga leppima.
- RazzKalbass
- Huviline
- Postitusi: 3227
- Liitunud: 18.12.2009 18:02 56
- Peamine sõiduk: E39 525TDS
Re: X5 E70 diisel
Sellepärast peabki kasko peab olema, kunagi ei tea millal keegi sisse lendab
Olnud :BMW 316i, e65 BMW 730D, e65 745d, 3xBMW 730LD, 8x E70, X6M Vorsteiner, F15 SD, 5x F01 730d; 7x F10+F11 fl, 10x E61, 3x E53, E60 M5, E63 M6, E61 ac schnitzer; 2x X6 30d, BMW 530d G31, 2x E91 320d
- Kert11
- Huviline
- Postitusi: 1053
- Liitunud: 13.09.2013 21:31 03
- Peamine sõiduk: X5 3.0d 135kw
- Asukoht: Kesklinna linnaosa, Raua asum
Re: X5 E70 diisel
Väga asjalik jutt LEDBeam, tänud. Eks tuleb G seeria poole vaadata siis 
Mille järgi seda aru saab, et õhkvedrustus olemas või puudub kui kuulutusi lapata, kõigil vist käigukangi nupu juures seadistuse nupud "comfort" "sport"

Mille järgi seda aru saab, et õhkvedrustus olemas või puudub kui kuulutusi lapata, kõigil vist käigukangi nupu juures seadistuse nupud "comfort" "sport"
2xE46, 1xE65 (745i), 4xE60 (525d, 530d, 530xd, 530i), 1xE53 (X5 3.0d)
-
- Huviline
- Postitusi: 1658
- Liitunud: 13.11.2018 19:59 54
- Peamine sõiduk: G31 530d XDrive
- Asukoht: Tallinn, diagnostika ja vaimude väljaajamine
Re: X5 E70 diisel
Sellised nupud on üldiselt EDC amortide jms tilulilu puhul (neid on seal palju erinevaid variante). 4x õhkvedrustuse puhul võib olla masina kõrguse muutmise nupp. Iga veermikuvariandi puhul tuleks lisasid kas googeldada või pista VIN tehase ETK-sse ja sealt vaadata, millised jupid on veermikus täpselt.
Kui pea ei jaga, siis peab esoteerikaga leppima.
- RazzKalbass
- Huviline
- Postitusi: 3227
- Liitunud: 18.12.2009 18:02 56
- Peamine sõiduk: E39 525TDS
Re: X5 E70 diisel
51167979068LEDBeam kirjutas: ↑14.01.2025 14:04 19 See on rikastelt pisarate kiskumiseks.Kuid valmis tuleb olla selleks, kui kas või pisikese kõksu paned, siis BMW AB süsteem on nii andekalt seadistatud, et laseb terve auto AB-d lahti. Ja armatuurlaud rikneb samuti. Siis saab armatuuri nahatada.
Täiendus, ma ei leidnud kataloogist sellise jupi koodi, mis maksnuks su väidetavat 6000-t.Nahaga armatuur oli ka 1700 kandis.
https://www.realoem.com/bmw/enUS/partgr ... 30Ld&mg=51
5666.37.-
Olnud :BMW 316i, e65 BMW 730D, e65 745d, 3xBMW 730LD, 8x E70, X6M Vorsteiner, F15 SD, 5x F01 730d; 7x F10+F11 fl, 10x E61, 3x E53, E60 M5, E63 M6, E61 ac schnitzer; 2x X6 30d, BMW 530d G31, 2x E91 320d
-
- Huviline
- Postitusi: 1658
- Liitunud: 13.11.2018 19:59 54
- Peamine sõiduk: G31 530d XDrive
- Asukoht: Tallinn, diagnostika ja vaimude väljaajamine
Re: X5 E70 diisel
Läheb siin teemas läbuks, kuid lühidalt on seal ka variant: "ohne sichtbare Naht" ehk ilma nähtava õmbluseta. Hangi siis see, UM-is "kõigest" 51167975800 Lid, glove box, leather Individual 1091.13 koos KM-ga.
Siin tundub terve nahast armatuur olevat (pole küll koodiga individuali kataloogis) https://rrr.lt/en/used-part/rgm9784-917 ... gwMDA2NjEy
Aga rohkem ei läbustaks.
Siin tundub terve nahast armatuur olevat (pole küll koodiga individuali kataloogis) https://rrr.lt/en/used-part/rgm9784-917 ... gwMDA2NjEy
Aga rohkem ei läbustaks.
Viimati muutis LEDBeam, 14.01.2025 17:00 37, muudetud 1 kord kokku.
Kui pea ei jaga, siis peab esoteerikaga leppima.
- Oliver.L
- Klubiliige
- Postitusi: 3181
- Liitunud: 31.10.2014 19:44 58
- Peamine sõiduk: BMW F31 320d '14
- Asukoht: Tallinn
Re: X5 E70 diisel
3474,73€ kui huvi.

-
- Huviline
- Postitusi: 1425
- Liitunud: 19.12.2008 16:59 40
- Peamine sõiduk: BMW 328i e46,BMW 320iT 46
Re: X5 E70 diisel
Bmwde kõige suurem viga on eelnevad omanikud,kes peaks mõnda muud marki autot omama,mille omamine on jõukohane
- RazzKalbass
- Huviline
- Postitusi: 3227
- Liitunud: 18.12.2009 18:02 56
- Peamine sõiduk: E39 525TDS
Re: X5 E70 diisel
Mul on ülemine osa kõik nahast. Need alumised tükid mu arust eraldi vahetatavad pole, see rrr link muidu pärishea

Üldiselt ma ütlen et E70 kestab küll. Mõelge mis läbisõidud neil asjadel on. 500 tuhande ringis. Mõnel on veel originaal moto peal. Väga hästi aeguud auto ka mu arust.
Olnud :BMW 316i, e65 BMW 730D, e65 745d, 3xBMW 730LD, 8x E70, X6M Vorsteiner, F15 SD, 5x F01 730d; 7x F10+F11 fl, 10x E61, 3x E53, E60 M5, E63 M6, E61 ac schnitzer; 2x X6 30d, BMW 530d G31, 2x E91 320d
-
- Huviline
- Postitusi: 1658
- Liitunud: 13.11.2018 19:59 54
- Peamine sõiduk: G31 530d XDrive
- Asukoht: Tallinn, diagnostika ja vaimude väljaajamine
Re: X5 E70 diisel
500-ne LS on pigem haruldus. Siit Lugejate autode teemadestki näha.
Kui pea ei jaga, siis peab esoteerikaga leppima.