Muidugi on esmane kiusatus poodi uue jupi järgi tormata lootuses, et see probleemi koheselt ravib.
Samas kui lugeda, et seal mingi kuliibinite lahendus kokku klopsitud ja downstream lambdad on jäetud enne katte, siis need ei saagi stabiilset signaali edastada. Minu loogika järgi nende narrowband lambdade pinge peaks tegema siksakki hetkel. Miks ta viga ainult bank1-le viskab, jääb müstikaks.
Selle Karli skanneriga võib kajakaid loopida, pigem see esimeses postituses toodud Lauch on asjalikum tööriist, kuna suudab live data infot graafiliselt kuvada. Ostsilloskoopi igal matsil anyway pole, mis kõige täpsemalt pinget graafiliselt edastaks.
N63 puhul muidu on kattide viimine turbodest eemale ilmselt mootori tervisele positiivse tulemiga. Kuumust vähem mootori ja turbode läheduses.
Mäletan, jaurasin ühe F10 N53 528i-ga, millel algul oli mõlema downstream lambda rikkekoodid all ja moto tuli põles. Sai uued Bosch omad pandud, aga peale seda hakkas viskama, et bank1 ja bank2 katid ebaeffektiivsed

Pmst sama veakood(id) mis teemaalgatajal. Kaameraga sai sisse vaadatud anduri avadest ja keraamikad paistsid terved. Oleks tegelt pidanud vaatama katte eest, ehk kuumalt poolelt

Mingeid lekkeid kah polnud kattide ja lambdade läheduses. See auto oli orig. väljalaskega ja ratse poldud tehtud. Downstream lambdade pinget sai jälgitud igas asendis ja see oli hüplik- graafik tegi sikk-sakke, mis pole korrektne ja põhjustab veakoodide tekke. Tehnoülevaatuse läbis samas normis heitgaasidega. Muidugi tülikas moto rikketuli sai eelnevalt kustutatud. Hiljem paari päeva möödudes tuli tagasi
Toimiva auto downstream lambdade pinge enda F01 740i näitel. Pinge kukub alla ainult nt gaasi maha lastes, mis on normaalne olukord.
Kehva katalüüsiga F10 528iA downstream lambdade pinge:

tel. 51 949 859