Tere,
Oskab keegi kaasamõelda, mis võiks olla esisillas kolina põhjuseks.
Autoks 14a F15 X5. Eelmise kevadel hakkas esisillas miskit häält tegema. Sai vahetatud amordid, ei aidanud. Käisin esinduses diagnoosimas, öeldi et miski õõts ja roolilatt jne. Sai kõik ära tehtud. Õõtsad vaheatud, roolilatt taastatud. Ikka sama jama. Läksin esindusse tagasi, öeldi, et tõenäoliselt amordid. Panin uued amordid taaskord ca 5 kuuse vahega. Uued tugipuksid, mõni õõts veel. Sain auto kätte ja mure ei olnud kadunud. Viimane asi mis oli vahetamata oli stabikavarras. See sai täna uus pandud ja kolin on endiselt alles.
Esisillas kõik viimase 6 kuuga vahetatud, aga miski pole seda heli kõrvaldanud. Tekib krobelisel teel ja aukudes.
Korda 10 on käidud ülevaatuspunktides logistamas, amordi testimisel on käinud ja ei midagi.
Äkki keegi sama kadalipu läbinud ja oskab tähelepanu pöörata millelegi, millele ise ei oska.
X5 F15 esisillas kolin
- Oliver.L
- Klubiliige
- Postitusi: 3181
- Liitunud: 31.10.2014 19:44 58
- Peamine sõiduk: BMW F31 320d '14
- Asukoht: Tallinn
Re: X5 F15 esisillas kolin
Tugilaagrid ja stabika otsa vardad samuti vahetatud?
Re: X5 F15 esisillas kolin
Tea, kuidas F15-l, aga sõber ajas oma F11-l ka pikalt "esisilla" kolinat taga, samamoodi vahetas kõiki pulki seal all.
Lõpuks selgus, et kolises hoopis kapott.
Sinu jutu järgi ei saa see ka enam esisild olla, mis koliseb.
F10-tel on väidetavalt veel 1 nõrk koht - roolisamba kardaanliigend. Seda tasuks ka kontrollida. Aga selle lõtku on roolis tunda.
Lõpuks selgus, et kolises hoopis kapott.
Sinu jutu järgi ei saa see ka enam esisild olla, mis koliseb.
F10-tel on väidetavalt veel 1 nõrk koht - roolisamba kardaanliigend. Seda tasuks ka kontrollida. Aga selle lõtku on roolis tunda.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!