Tervist , uuriks ja ehk saab kindlaks teha kas asi on kasti termostaadis
Peale turbiini vahetust andis otsad nii egr termostaat kui ka main termostaat , peale mida tekkis ka coolant paaki kerge õli loik (ennem turbiini vahetust õli ei täheldanud paisupaagis). Sai need kaks vahetatud ja sai salongi lõpuks soojaks , nüüd olen täheldanud et kast käitub imelikult , sai siis peale 30 min sõitmist inpaga vaadatud kasti õli tempi ja selle ajaga oli kasti temp ainult 51 kraadi , ehk siis tõenäoliselt on kasti termostaat ka tuksis ? Kuidas üldse võimalik et Koik 3 korraga otsad annab ? Kasti termostaadi all mõtlen siis seda õli coolerit millel see plastik osa küljes.
Kasti termostaat
Re: Kasti termostaat
Hakka lõdvikuid ükshaaval kinni pigistama...stopperkääridega. käigukasti pikk lõdvik ja tee mõned proovisõidud,siis egri lõdvik ja ongi asi selge,et millist termostaati vahetada.
Re: Kasti termostaat
Sai vahetatud aga kasti temp ikka inpa järgi üle 60 kraadi ei lähe , või see ongi norm kraad ?
- PeeterA
- Huviline
- Postitusi: 4508
- Liitunud: 26.07.2007 10:10 36
- Telefon: 51949859
- Asukoht: BMW diagnostika Haapsalus
- Kontakt:
Re: Kasti termostaat
Kasti soojusvaheti termostaat vahetatakse ära üldjuhul, et mootori jahutusvedeliku temperatuur normi saada.
Viimane auto oli facelift E53 3.0d, mis soojenes üliaeglaselt ja kohapeal tühikäigul kukkus jahutusvedeliku temp. 60 kraadi kanti. Alles kasti termostaadi vahetuse järel need mured lahenesid. Kusjuures sinna oli suht hiljuti pandud Toprani termostaat. Nii, et mõelge enne kui soodsaid rämpsvaruosasid autole paigaldate.
Viimane auto oli facelift E53 3.0d, mis soojenes üliaeglaselt ja kohapeal tühikäigul kukkus jahutusvedeliku temp. 60 kraadi kanti. Alles kasti termostaadi vahetuse järel need mured lahenesid. Kusjuures sinna oli suht hiljuti pandud Toprani termostaat. Nii, et mõelge enne kui soodsaid rämpsvaruosasid autole paigaldate.
tel. 51 949 859
Re: Kasti termostaat
Ja ma algul ise mõtlesin ka selle toprani peale kuna automaailmas kohapeal polnud midagi muud too hetk ja kuna saan automaailmas kõik ilma km-ta aga olen kuulnud et see topran pigem selline asi mis ajutiseks lahenduseks teeääres parandamiseks siis jätsin ikkagi võtmata ja läks alla Premium osa aerost , aga ütleks et auto läheb soojemaks küll kiiremini kui ennem , ehk siis vbl polnudki tühi vahetus , pigem ennetusPeeterA kirjutas: ↑14.04.2025 09:21 05 Kasti soojusvaheti termostaat vahetatakse ära üldjuhul, et mootori jahutusvedeliku temperatuur normi saada.
Viimane auto oli facelift E53 3.0d, mis soojenes üliaeglaselt ja kohapeal tühikäigul kukkus jahutusvedeliku temp. 60 kraadi kanti. Alles kasti termostaadi vahetuse järel need mured lahenesid. Kusjuures sinna oli suht hiljuti pandud Toprani termostaat. Nii, et mõelge enne kui soodsaid rämpsvaruosasid autole paigaldate.
