G31 LCI 530xd vs 540xd
G31 LCI 530xd vs 540xd
Tere,
tekkinud mõte soetada oma esimene BMW. G31 tundub mulle kui võhikule ning minu vajadustele üks nö viimaseid "päris" BMW'sid nii välimuse kui tehnika poolest ja kuna varsti ei pääse nagunii ridaneljadest ja pistikutest, siis pakuvad huvi just sellised konfiguratsioonid. Eelmised autod on kõik olnud mudeliseeria lõpuaastad enne suurt uuendust, titevead välja ravitud ning seetõttu ehk ka suurte jamadeta pääsenud. Loodaks siin justkui samale õnnele.
Aastakäik, mida vaatan, võiks olla 2022-23 ning ls alla 100k.
Varustuselt kindlasti M pakett, Winter pakett, Webasto äpi kaudu, upgraded sound (H&K?), 360 kaamera oleks tore ja kas Laser on miski, mille pärast pead murda? Pimedal ajal öist maanteesõitu jagub.
Pehme ja kõrge Volvo pealt tulles mõtleks õhkvedrustusele, aga pole liiga head selle kohta lugenud.
Mis võiksid olla veel need lisad, mis on ühele BMW'le musthave ja mida võiks otsida?
Mida nende mudelite puhul täpsemalt vaadata? Kas 30d ja 40d erinevus on selliselt tunda, et just 40d võtta? 40kw ülemises otsas ilmselt maanteel tuntav erinevus, 50nm ilmselt mitte nii väga.
530d valik on Saksas muidugi oluliselt suurem, aga teoorias võiks 540d oma hinda ehk paremini hoida?
Kas on vastupidavusel ja hooldusel olulisi erinevusi? M550d probleemid üsna koledad lugeda olnud, 40d on vast lihtsam ja lahjem konf ja seega neid probleeme ei esine?
Mis need tüüpvead oleks, millega peaks kindlasti arvestama ja kätt pulsil hoidma? EGR probleemid sellel aastakäigul endiselt olemas?
Lisaks oleks see esimene saksast toodud auto, mida veel sealjuures tehingul jälgima peaks?
Ette tänades
tekkinud mõte soetada oma esimene BMW. G31 tundub mulle kui võhikule ning minu vajadustele üks nö viimaseid "päris" BMW'sid nii välimuse kui tehnika poolest ja kuna varsti ei pääse nagunii ridaneljadest ja pistikutest, siis pakuvad huvi just sellised konfiguratsioonid. Eelmised autod on kõik olnud mudeliseeria lõpuaastad enne suurt uuendust, titevead välja ravitud ning seetõttu ehk ka suurte jamadeta pääsenud. Loodaks siin justkui samale õnnele.
Aastakäik, mida vaatan, võiks olla 2022-23 ning ls alla 100k.
Varustuselt kindlasti M pakett, Winter pakett, Webasto äpi kaudu, upgraded sound (H&K?), 360 kaamera oleks tore ja kas Laser on miski, mille pärast pead murda? Pimedal ajal öist maanteesõitu jagub.
Pehme ja kõrge Volvo pealt tulles mõtleks õhkvedrustusele, aga pole liiga head selle kohta lugenud.
Mis võiksid olla veel need lisad, mis on ühele BMW'le musthave ja mida võiks otsida?
Mida nende mudelite puhul täpsemalt vaadata? Kas 30d ja 40d erinevus on selliselt tunda, et just 40d võtta? 40kw ülemises otsas ilmselt maanteel tuntav erinevus, 50nm ilmselt mitte nii väga.
530d valik on Saksas muidugi oluliselt suurem, aga teoorias võiks 540d oma hinda ehk paremini hoida?
Kas on vastupidavusel ja hooldusel olulisi erinevusi? M550d probleemid üsna koledad lugeda olnud, 40d on vast lihtsam ja lahjem konf ja seega neid probleeme ei esine?
Mis need tüüpvead oleks, millega peaks kindlasti arvestama ja kätt pulsil hoidma? EGR probleemid sellel aastakäigul endiselt olemas?
Lisaks oleks see esimene saksast toodud auto, mida veel sealjuures tehingul jälgima peaks?
Ette tänades
Re: G31 LCI 530xd vs 540xd
2 aastat tagasi olin ka sama valiku ees. Aga siis olid korraliku varustusega 540d LCI kuskil 70k+ ja jäi 530d.
Sinu pakutud lisad kõik olemas ja saavad ka kõik kasutust. Lisaks lasin peale panna ka eluaegse Drive Recordi, mida saab panna siis, kui sul 360 kaamera peal.
H&K on küll väga hea, aga ootasin suuremat vahet HiFi pealt tulles. Lisaks olen käinud ka esinduses küljekarpide plärinat otsimas. Leiti, et kuskil küljekarbis on supakas midagi lahti loksutanud, keerati kinni aga täielikult pole plärinast ikka lahti saanud. Ju peab kunagi täiendava müraisalatsiooni peale mõtlema. Sees on pole midagi aru saada. väljast pläriseb teatud bassiste lugude ajal...
Laser Ledid on väga head. Need ka viimased, mis veel BMW on laser edasi jälle Ledid ainult.
F-seerialt tulles ei ole enam dünaamilist vedrustust. Sellest tunnen kõige rohkem puudust. Auto kaalub pea 2.4 tonni, et siis oleks hea, kui midagi aitab seda kurvis natuke vastu kallutada.
Garantii ajal sai välja vahetatud tagasilla kardaanimuhv ja üks ukselink. Muus osas on olnud juba varsti 60k muretud sõitu. Extendot on siiamaani "tühja" makstud.
Esimene suurem väljaminek tuleb nüüd esimesed kettad koos klotsidega sinna 1500 juurde...
Kui võimalik, siis võtaks ikka 540d, aga sellega kaasneb ka teoorias suurem hoolduskulu. 550d jätaks välja, seda ütlesid mulle ka juba esindus ja ametlikud remondikohad. Samas on 530d just oma mild-hybrid mootortiga mõnusalt paras. Olen saanud talverehvidega 300km otsade peale keskmiseks ka kuskil 4,7 l/100. 20 tollistega on keskmine kuu peale kuskil 6L juures.
Proovi kindlasti garantiilist pilli saada. Saad kõik võimalikud vead esinduses korda, enne kui kuupäev kukub
Sinu pakutud lisad kõik olemas ja saavad ka kõik kasutust. Lisaks lasin peale panna ka eluaegse Drive Recordi, mida saab panna siis, kui sul 360 kaamera peal.
H&K on küll väga hea, aga ootasin suuremat vahet HiFi pealt tulles. Lisaks olen käinud ka esinduses küljekarpide plärinat otsimas. Leiti, et kuskil küljekarbis on supakas midagi lahti loksutanud, keerati kinni aga täielikult pole plärinast ikka lahti saanud. Ju peab kunagi täiendava müraisalatsiooni peale mõtlema. Sees on pole midagi aru saada. väljast pläriseb teatud bassiste lugude ajal...
Laser Ledid on väga head. Need ka viimased, mis veel BMW on laser edasi jälle Ledid ainult.
F-seerialt tulles ei ole enam dünaamilist vedrustust. Sellest tunnen kõige rohkem puudust. Auto kaalub pea 2.4 tonni, et siis oleks hea, kui midagi aitab seda kurvis natuke vastu kallutada.
Garantii ajal sai välja vahetatud tagasilla kardaanimuhv ja üks ukselink. Muus osas on olnud juba varsti 60k muretud sõitu. Extendot on siiamaani "tühja" makstud.
Esimene suurem väljaminek tuleb nüüd esimesed kettad koos klotsidega sinna 1500 juurde...
Kui võimalik, siis võtaks ikka 540d, aga sellega kaasneb ka teoorias suurem hoolduskulu. 550d jätaks välja, seda ütlesid mulle ka juba esindus ja ametlikud remondikohad. Samas on 530d just oma mild-hybrid mootortiga mõnusalt paras. Olen saanud talverehvidega 300km otsade peale keskmiseks ka kuskil 4,7 l/100. 20 tollistega on keskmine kuu peale kuskil 6L juures.
Proovi kindlasti garantiilist pilli saada. Saad kõik võimalikud vead esinduses korda, enne kui kuupäev kukub

-
- Huviline
- Postitusi: 1107
- Liitunud: 18.07.2005 17:36 43
- Peamine sõiduk: BMW g31 520d M-Sport
- Asukoht: Vantaa
Re: G31 LCI 530xd vs 540xd
Isiklikult ei valiks mild hybridi. Aga kui sulle meeldib see mootori sisse välja peksmine siis võta ligi. ( Omasin aasta 7 seeria laetavad hübriidi).
BMW g31 520d M Sport
Re: G31 LCI 530xd vs 540xd
mild hybrid ja pistikhübriid on ikka erinavad asjad. Mul ei peksa midagi sisse välja või vähemalt ei ole seda sõites tunda. Aga kui vaja iga foori taga 1miili sõita, siis võib alati spordi peale pannaoja86 kirjutas: 23.05.2025 12:53 02 Isiklikult ei valiks mild hybridi. Aga kui sulle meeldib see mootori sisse välja peksmine siis võta ligi. ( Omasin aasta 7 seeria laetavad hübriidi).

-
- Huviline
- Postitusi: 1107
- Liitunud: 18.07.2005 17:36 43
- Peamine sõiduk: BMW g31 520d M-Sport
- Asukoht: Vantaa
Re: G31 LCI 530xd vs 540xd
Nii hull pole kindlasti kui täis hübriid. Aga vaadates neid videosi tubes ss seal vahel isegi mnt laseb elektriga. Ega maitseid on erinevaid. Mulle meeldib kui on nupp kus saab on off panna selle pederalalaaa süsteemi.( Mul see jaburus kodeeritud off). Ise just selle pärast ei vaata uuemaid bmw enam. Pole absull midagi osta. Välimus on muidugi maitse asi. Aga suur ekraan seal pole minu maitsele. Ei meeldi isegi g31 Lci cluster. Õudne näeb välja. Nende mild hybridi näidikute blokis on tahhoka asemel protsendid. No see on kõige suurem turn off mulle. Tean et saab spordiga sinna tahho aga no kes see viitsib koguaeg neid nuppe toksida.
BMW g31 520d M Sport
Re: G31 LCI 530xd vs 540xd
tahhokat saad settingutest ise valida kas on % või pöörded. Ise eelistan ka pöördeid, samas kui palju seda tänapäeval ikka jäldiga vaja on. Enamus vajalik info tegelikult HUDi peal olemas.
-
- Huviline
- Postitusi: 1107
- Liitunud: 18.07.2005 17:36 43
- Peamine sõiduk: BMW g31 520d M-Sport
- Asukoht: Vantaa
-
- Huviline
- Postitusi: 1107
- Liitunud: 18.07.2005 17:36 43
- Peamine sõiduk: BMW g31 520d M-Sport
- Asukoht: Vantaa
Re: G31 LCI 530xd vs 540xd
Ise sõitsin 3 nädalat tagasi 550d. Mis nad esinduses siis ütlesid,et ei kannata osta? Minek küll midagi erilist polnud. Kütusekulu on küll julmalt väike



BMW g31 520d M Sport
Re: G31 LCI 530xd vs 540xd
Laias laastus vist 530 üks turbo, 540 kaks ja 550 juba kolm turbot?
3turbo juhtimine juba oluliselt keerukam ja vb igat pisemat rõhu puudust ei pane kohe tähelegi. See jälle omakorda suurendab koormust ülejäänud mootorile ja dpf-ile.
Lõpuks läheb see pall veerema kus kõik napilt töötab aga mitte hästi ja selle korda tegemine läheb kalliks.
Ilmselt mingi selline põhjus miks pigem 550 pole enam "lihtne ja ökonoomne" valik (kui arvestada km hinda mitte ainult kütusekulu).
3turbo juhtimine juba oluliselt keerukam ja vb igat pisemat rõhu puudust ei pane kohe tähelegi. See jälle omakorda suurendab koormust ülejäänud mootorile ja dpf-ile.
Lõpuks läheb see pall veerema kus kõik napilt töötab aga mitte hästi ja selle korda tegemine läheb kalliks.
Ilmselt mingi selline põhjus miks pigem 550 pole enam "lihtne ja ökonoomne" valik (kui arvestada km hinda mitte ainult kütusekulu).
TEL 57703395
Re: G31 LCI 530xd vs 540xd
550 on 4 turbot.
Re: G31 LCI 530xd vs 540xd
Võimsa diisli point jääb natuke selgusetuks kui aus olla. Kui tegemist on töömasinaga, a'la kastikas, mille eesmärk on asjade vedamine, siis on teatud olukordades ilmselgelt väga palju väänet vaja aga sõiduauto puhul on diisli eesmärk ju olla öko.
530d on küll ja veel Eesti tingimustes, kui tahad kruiisida ja ega ükski möödasõit ei jää ka tegemata. Kui tahta kiire sõidu autot, siis BMW mudelivalikus on selleks palju tunduvalt paremaid variante. Kere vali vastavalt soovile ja mootoriks B58 - mõne modifikatsiooniga saad suht kenasti liikuma asja. Suurema eelarve puhul S-seeria mootorid abiks...
530d on küll ja veel Eesti tingimustes, kui tahad kruiisida ja ega ükski möödasõit ei jää ka tegemata. Kui tahta kiire sõidu autot, siis BMW mudelivalikus on selleks palju tunduvalt paremaid variante. Kere vali vastavalt soovile ja mootoriks B58 - mõne modifikatsiooniga saad suht kenasti liikuma asja. Suurema eelarve puhul S-seeria mootorid abiks...
Re: G31 LCI 530xd vs 540xd
550d on valikust väljas nagunii, vaatan pigem LCI aastaid.
Võimsa diisli point minu jaoks on "kui juba, siis..", praegune 133kw/420nm eeldab möödasõitude planeerimist ning millegipärast sai tookord lahjem variant valitud.
Vahetan autosid ca 5-6a tagant ja see on pikk aeg tunda, et krt oleks ikka võinud
Lisaks on suvel tihti sabas 1600kg karavan ja paat ning mis seal salata, kui ei tahaks dünaamikat, siis vaataks ka muude markide poole, mis vb endale ka sümpaatsemad.
Aga põhiküsimus olekski, et kuidas see kahe turboga versioon vastupidavuse mõttes on. 530d on muidugi vast kõige levinum ja uuendustega parendatum variant.
Variant oleks ka 530d + remap, aga eelistaks jätta stocki.
Kuidas neil see mild hybrid on, mõned aastad nüüd juba kasutusel olnud, otsides pole justkui suurt probleemi veel leidnud?
Kas Saksast tulnud masinale siin lisagarantiid ka osta saab ja mis tingimustel see käib?
Aga lisaks G31'le on nüüd ühe lolli ideena silma jäänud üks M340d LCI, aga kardetavasti jääb see ikkagi väikeseks.
Igatahes tänud, kes siiani kaasa mõelnud ja vastanud. Tahaks lähiajal otsuse ära teha ja veel maksimaalselt infot leida.
Võimsa diisli point minu jaoks on "kui juba, siis..", praegune 133kw/420nm eeldab möödasõitude planeerimist ning millegipärast sai tookord lahjem variant valitud.
Vahetan autosid ca 5-6a tagant ja see on pikk aeg tunda, et krt oleks ikka võinud

Lisaks on suvel tihti sabas 1600kg karavan ja paat ning mis seal salata, kui ei tahaks dünaamikat, siis vaataks ka muude markide poole, mis vb endale ka sümpaatsemad.
Aga põhiküsimus olekski, et kuidas see kahe turboga versioon vastupidavuse mõttes on. 530d on muidugi vast kõige levinum ja uuendustega parendatum variant.
Variant oleks ka 530d + remap, aga eelistaks jätta stocki.
Kuidas neil see mild hybrid on, mõned aastad nüüd juba kasutusel olnud, otsides pole justkui suurt probleemi veel leidnud?
Kas Saksast tulnud masinale siin lisagarantiid ka osta saab ja mis tingimustel see käib?
Aga lisaks G31'le on nüüd ühe lolli ideena silma jäänud üks M340d LCI, aga kardetavasti jääb see ikkagi väikeseks.
Igatahes tänud, kes siiani kaasa mõelnud ja vastanud. Tahaks lähiajal otsuse ära teha ja veel maksimaalselt infot leida.
Re: G31 LCI 530xd vs 540xd
530d ja 540d ei ole nii suur vahe, et see oleks kohe tuntav, midagi saab aru. Pigem otsiks auto mis meeldib varustuselt ja hinnaklassilt kõige paremini.
Re: G31 LCI 530xd vs 540xd
Alusta pigem jah varustusest. kiirendus 530xd-l on ka juba 5,6 sek/100. https://www.auto-data.net/en/bmw-5-seri ... ation-7812
Mina näiteks tunnen suvel puudust ventileeritavatest istmetest, mis eelmisel masinal oli. 4-ratta pööramise puudumine jällegi nii hull ei ole(eelmine oli ka 7ne, ehk siis veidi pikem masin).
Varustusest:
M-pakett
536 Auxiliary Heating
552 Adaptive Led Headlight
5AU Driving Assistant Professional
610 Head Up Display
On minu meelest must be
5DM Parking Assistant - ei ole isiklikult kunagi viitsinud kasutada
Ja muusika peab ka mul hea olema.
Lisaks oli mul ka värv oluline. Ei tahtnud kindlasti musta autot vaid pigem midagi erilisemat. Ja seest meeldis mulle pruuni naha ja must sisu komplekt.
Mina näiteks tunnen suvel puudust ventileeritavatest istmetest, mis eelmisel masinal oli. 4-ratta pööramise puudumine jällegi nii hull ei ole(eelmine oli ka 7ne, ehk siis veidi pikem masin).
Varustusest:
M-pakett
536 Auxiliary Heating
552 Adaptive Led Headlight
5AU Driving Assistant Professional
610 Head Up Display
On minu meelest must be
5DM Parking Assistant - ei ole isiklikult kunagi viitsinud kasutada
Ja muusika peab ka mul hea olema.
Lisaks oli mul ka värv oluline. Ei tahtnud kindlasti musta autot vaid pigem midagi erilisemat. Ja seest meeldis mulle pruuni naha ja must sisu komplekt.
Re: G31 LCI 530xd vs 540xd
456 Komfortistmed? Massaažiga 4T7 näiteks.
248 Roolisoojendus.
Täielik nimekiri veel üleval isegi:
https://www.bmw.ee/content/dam/bmw/mark ... 147937.pdf
248 Roolisoojendus.
Täielik nimekiri veel üleval isegi:
https://www.bmw.ee/content/dam/bmw/mark ... 147937.pdf
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Re: G31 LCI 530xd vs 540xd
Tagumikuga on see 4.8s vs 5.6s ilmselt üsna tuntav vahe. Mitte, et seda koguaeg vaja oleks. Lõppude lõpuks tuleks vast käia sõitmas ja proovimas.lairer kirjutas: 28.05.2025 09:52 10 Alusta pigem jah varustusest. kiirendus 530xd-l on ka juba 5,6 sek/100. https://www.auto-data.net/en/bmw-5-seri ... ation-7812
Mina näiteks tunnen suvel puudust ventileeritavatest istmetest, mis eelmisel masinal oli. 4-ratta pööramise puudumine jällegi nii hull ei ole(eelmine oli ka 7ne, ehk siis veidi pikem masin).
Varustusest:
M-pakett
536 Auxiliary Heating
552 Adaptive Led Headlight
5AU Driving Assistant Professional
610 Head Up Display
On minu meelest must be
5DM Parking Assistant - ei ole isiklikult kunagi viitsinud kasutada
Ja muusika peab ka mul hea olema.
Lisaks oli mul ka värv oluline. Ei tahtnud kindlasti musta autot vaid pigem midagi erilisemat. Ja seest meeldis mulle pruuni naha ja must sisu komplekt.
Hetkel mul ChatGPT jaoks pandud kokku selline list, mille järgi ta mulle kuulutustest sobivat välja filtreerida püüab. Tundub võimatu missioon, lisaks tahaks beezhi sisu ja tumedaid liiste/võresid nii seest kui väljast.
Pooled neist on ilmselt paras gimmick, mida kallis remontida ja mida otseselt taga ei aja, aga kirja nad said.
Võib julgelt kommenteerida nende vajalikkust ja kasutegurit, kel kogemust.
• 0536 – Auxiliary Heating (Webasto heater)
• 0494 – Heated Front Seats
• 0453 – Ventilated Front Seats
• 04T7 – Massage Function for Driver and Front Passenger
• 0248 – Heated Steering Wheel
• 0456 – Comfort Seats with Memory Function
• 0688 – Harman Kardon Surround Sound System
• 03AC – Tow Hitch (Trailer Coupling)
• 05AZ – BMW Laser Headlights
• 0322 – Comfort Access (includes door handle welcome lighting)
• 05DL – Surround View System (360° Camera)
• 06U8 – BMW Digital Key
• 0323 – Soft-Close Doors
• 0402 – Panoramic Glass Sunroof
• 06U3 – BMW Live Cockpit Professional
• 05AU – Driving Assistant Professional
• 06C4 – Connected Package Professional
• 06NW – Wireless Charging for Smartphone
• 04UR – Ambient Lighting
• 06UK – Night Vision with Pedestrian Detection
-
- Huviline
- Postitusi: 1666
- Liitunud: 13.11.2018 19:59 54
- Peamine sõiduk: G31 530d XDrive
- Asukoht: Tallinn, diagnostika ja vaimude väljaajamine
Re: G31 LCI 530xd vs 540xd
NIVI-t LCI-l ei ole.
2 turboga variandil on tunduvalt enam nöökivaid ja halvasti ligipääsetavaid juppe.
Laser tulede käima saamiseks on võimalused olematud- seega mõttetu tahta. Lisaks pidavat sagedasti ära koolema.
2 turboga variandil on tunduvalt enam nöökivaid ja halvasti ligipääsetavaid juppe.
Laser tulede käima saamiseks on võimalused olematud- seega mõttetu tahta. Lisaks pidavat sagedasti ära koolema.
Kui asjapulkadel puuduvad ajud, siis on asi finito.
Re: G31 LCI 530xd vs 540xd
Variant panna otsingusse ka
9CM Winter pakett mis sisaldab:
248 - Roolisoojendus
3DS - BMW Display Key
536 - Autonoomne salongi eelsoojendus (Webasto)
9CM Winter pakett mis sisaldab:
248 - Roolisoojendus
3DS - BMW Display Key
536 - Autonoomne salongi eelsoojendus (Webasto)
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
-
- Huviline
- Postitusi: 1107
- Liitunud: 18.07.2005 17:36 43
- Peamine sõiduk: BMW g31 520d M-Sport
- Asukoht: Vantaa
Re: G31 LCI 530xd vs 540xd
Ulme lisad ülemisel mida tahta. Sellist autot väga raske leida. Ise otsisin oma autot üle 6 kuu. Sain omale peaaegu selliste lisadega nagu tahtsin. ( jah tahtsin kalts sport istet)
Lisade list minu autol
19" M Light Alloy Wheels Double-spoke Style 664 M With Mixed Tyres And Run-flat Properties
230 Eu Specific Additional Equipment
248 Steering Wheel Heating
2TE Automatic Transmission W.gearshift
2VB Tyre Pressure Indicator
302 Alarm System
322 Comfort Access System
337 M Sport Package
3MC Ind.roof Rails High-gloss Shadow L
402 Panorama Glass Roof
481 Sport Seats F Driver/front Passenger
494 Seat Heating F Driver/front Passenger
4K7 Int.t.fin.alu.rhom.w.hi.t.f.pe.chr
4T8 Expanded Exteriror Mirror Package
4UR Ambient Light
502 Headlight Washer System
534 Automatic Air Conditioning
536 Auxiliary Heating
548 Speedometer With Kilometer Reading
552 Adaptive Led Headlight
5A1 Led-fog Lights
5AC Autom. High-beam Headlights Control
5AL Active Protection
5AT Driving Assistant Plus
5DN Parking Assistant Plus
609 Navigation System Professional
650 Cd Player
688 Harman/kardon Surround Sound System
6AC Intelligent Emergency Call
6AE Teleservices
6AK Connecteddrive Services
6AP Remote Services
6CP Apple Carplay Preparation
6NS Enhanced Telephony With Extended Smartphone Connectivity
6UH Traffic Information
6WB Multifunctional Instrument Display
704 M Sport Suspension
710 M Leather Steering Wheel
715 M Aerodynamics Package
760 Individual High-gloss Satin Chrome
775 Individual Roof-lining Anthracite
842 Cold-climate Version
Ideaalis oleks tahtnud lisaks veel HUD, B & W muusikat ja soft close uksi. Siis oleks olnud ideaalne.
Lisade list minu autol
19" M Light Alloy Wheels Double-spoke Style 664 M With Mixed Tyres And Run-flat Properties
230 Eu Specific Additional Equipment
248 Steering Wheel Heating
2TE Automatic Transmission W.gearshift
2VB Tyre Pressure Indicator
302 Alarm System
322 Comfort Access System
337 M Sport Package
3MC Ind.roof Rails High-gloss Shadow L
402 Panorama Glass Roof
481 Sport Seats F Driver/front Passenger
494 Seat Heating F Driver/front Passenger
4K7 Int.t.fin.alu.rhom.w.hi.t.f.pe.chr
4T8 Expanded Exteriror Mirror Package
4UR Ambient Light
502 Headlight Washer System
534 Automatic Air Conditioning
536 Auxiliary Heating
548 Speedometer With Kilometer Reading
552 Adaptive Led Headlight
5A1 Led-fog Lights
5AC Autom. High-beam Headlights Control
5AL Active Protection
5AT Driving Assistant Plus
5DN Parking Assistant Plus
609 Navigation System Professional
650 Cd Player
688 Harman/kardon Surround Sound System
6AC Intelligent Emergency Call
6AE Teleservices
6AK Connecteddrive Services
6AP Remote Services
6CP Apple Carplay Preparation
6NS Enhanced Telephony With Extended Smartphone Connectivity
6UH Traffic Information
6WB Multifunctional Instrument Display
704 M Sport Suspension
710 M Leather Steering Wheel
715 M Aerodynamics Package
760 Individual High-gloss Satin Chrome
775 Individual Roof-lining Anthracite
842 Cold-climate Version
Ideaalis oleks tahtnud lisaks veel HUD, B & W muusikat ja soft close uksi. Siis oleks olnud ideaalne.
BMW g31 520d M Sport
-
- Huviline
- Postitusi: 1666
- Liitunud: 13.11.2018 19:59 54
- Peamine sõiduk: G31 530d XDrive
- Asukoht: Tallinn, diagnostika ja vaimude väljaajamine
Re: G31 LCI 530xd vs 540xd
Kalts sportiste on päris peenpersele, ma enda omal tegin ringi, asendasin komfortistme põhja koos täiendava porolooniga vooderdamisega. Selle juures vahetasin lüliti, juhtmestiku, seljatoe laiuse pigistajad (pneumaatliste aseme elekter), lisasin ventikad ja massazhi (ainult juhiistmele). Lõpuks tekkis autosse iste, millel kannatab istuda ja pole nahk. Millises joobeseisundis olid tehase insenerid istmeid tehes- on mulle täiesti arusaamatu.
Eespool oli jutt Harmani helist- tuleb hoolega kuulata, kas meeldib (mulle mitte). Kuniks ei leidnud BW heliga masinat, polnud mulle G31 vaja, piisas 1. seeria E87-st.
Tavalise heliga on selle heli parem (prof raadioga), selle juures sõidumüra vaiksem.
Eespool oli jutt Harmani helist- tuleb hoolega kuulata, kas meeldib (mulle mitte). Kuniks ei leidnud BW heliga masinat, polnud mulle G31 vaja, piisas 1. seeria E87-st.

Kui asjapulkadel puuduvad ajud, siis on asi finito.
Re: G31 LCI 530xd vs 540xd
Mis on eelarve?
Mis on õhkvedrustus?
Kas oled sellise speciga autot kohanud?
Mis maailmas 530d Eestis möödasõitu teha ei saa?
Mis on õhkvedrustus?
Kas oled sellise speciga autot kohanud?
Mis maailmas 530d Eestis möödasõitu teha ei saa?
E85 Z4 3.0si
- Tarmo
- Huviline
- Postitusi: 8510
- Liitunud: 02.10.2002 16:52 21
- Peamine sõiduk: BMW G11 740XD
- Asukoht: Tallinn
Re: G31 LCI 530xd vs 540xd
Mul on 6 aastat 740xd, millel õhkverdustus, tagarataste pööramine, Lazer tuled jne.
Abikaasal 530xd, Led tuled, muus osas on varustused väikeste mööndustega sarnased.
Mõlemal H&K heli, HUD, jne.
Õhkvedrustusega on kindlasti mugavam, see silub ikka päris palju teed ära, abikaasa autol madaldus alla pandud ja see loeb korralikult konarusi.
Mineku osas linnas ei ole vahet aga maanteel möödasõidul on 740xd oma 235kw rahulikum. Mitte ei 530xd oma 195kw kuidasgi hätta jääks aga 4.0 on siis sujuvam.
Samuti 7sel on tagarataste pööramine parkimisel abiks ja selline tunne on nagu pargiks 1 seeriaga.
H&K heli tundus minu kõrvale meeldivam kui B&W . Aga see on ilmselt maitse ja seadistamise asi.
Salongis on neil ruumi ühepalju, 5 kasuks räägivad klapitavad istmed
Lazer tule ja Led tule vahest pole mina aru saanud - same same.
Ni,i et ilmselt päeva lõpuks otsi sellise varustusega auto mis sobib ja kui joppab et on 4.0 siis hea aga kui 3.0 siis ka ostmata ei jätaks.
Abikaasal 530xd, Led tuled, muus osas on varustused väikeste mööndustega sarnased.
Mõlemal H&K heli, HUD, jne.
Õhkvedrustusega on kindlasti mugavam, see silub ikka päris palju teed ära, abikaasa autol madaldus alla pandud ja see loeb korralikult konarusi.
Mineku osas linnas ei ole vahet aga maanteel möödasõidul on 740xd oma 235kw rahulikum. Mitte ei 530xd oma 195kw kuidasgi hätta jääks aga 4.0 on siis sujuvam.
Samuti 7sel on tagarataste pööramine parkimisel abiks ja selline tunne on nagu pargiks 1 seeriaga.
H&K heli tundus minu kõrvale meeldivam kui B&W . Aga see on ilmselt maitse ja seadistamise asi.
Salongis on neil ruumi ühepalju, 5 kasuks räägivad klapitavad istmed

Lazer tule ja Led tule vahest pole mina aru saanud - same same.
Ni,i et ilmselt päeva lõpuks otsi sellise varustusega auto mis sobib ja kui joppab et on 4.0 siis hea aga kui 3.0 siis ka ostmata ei jätaks.
Omatud BMW tüüpi sõidukid : E30 318, E30 325i, E30 325i, E34 530i, E34 524td, E39 530dT, E46 328Ci, E30 324td, e34 525tds, e36 316i, E39 530dT, E38 730d, E65 730d, G11 740XD, E36 328i cabrio, E46 316ti, E82 120d coupe, E88 120d cabrio
-
- Huviline
- Postitusi: 24
- Liitunud: 29.07.2022 09:30 58
- Peamine sõiduk: 2019 BMW 530d XDRIVE
Re: G31 LCI 530xd vs 540xd
Pole seal lisade nimekirjas midagi väga ulmet - on sellise varustusega neid viieseid ju küll. Minu autol on kõik need asjad olemas + veel igasugu kraami. Kusjuures mul ei olnud üldse konkreetset plaani osta endale G30. Täiesti suvaliselt kuulutusi lapates leidsin esindusest auto, millel mulle sobiv välimus ja muljet avaldav varustuse nimekiri. Ma ei teinud isegi proovisõitu, kuna viiene ju teadupärast üks klassi paremaid. Õnneks pole kahetsema pidanud ka.
2019. lõpu pre-FL masinana ei ole minu omal lasertulesid (on adaptive led), aga on juba see uuem kellaplokk jms. Lasertulede kogemus on olemas naise G20-ga.
Kõige kasutum lisa minu jaoks on see digital key koos selle puldist manööverdamisega. Olen seda niisama paar korda proovinud. Aga see võtmejurakas seisab kapis ja kasutan ikka väikest tavavõtit.
Jube hea asi oleks night vision (mida vist eelkirjutajate andmeil FL mudelitel ei ole?), kui see oleks BMW-l korraldatud nii nagu Audil ehk siis pilt oleks kellaplokis, mitte keskekraanil. Kui on palju maal kõrvalteedel sõitmist, siis on eriti hea. Minu puhul aga leiab suht vähe kasutust.
Millest ma veel võiks loobuda on BMW olematu istmevent või õigemini lihtsalt mõttetu, st ventileerib küll aga ei jahuta. Mul varasemalt olnud paar Lexust ja neil oli istmevent ikka koos jahutusega, mis suvel nahksisuga autoga on väga teretulnud lisa. BMW ajab suvel lihtsalt seda sooja õhku ringi.
Selline vahepealne asi on massaaz - mõnikord täitsa mõnus pikema otsaga, aga samas kui ei oleks, siis ei juhtuks ka midagi.
G20 pinnalt saan lasertulede kohta ka kommenteerida - kui on palju sõitmist pimedas ja vähese liiklusega kõrvalteedel, siis on täitsa ok lisa. Kaugtuli ikka valgustab pikalt. Kui sõitmine linnas ja põhitrassidel, siis on minu arvates G30 adaptive ledid nendest laseritest paremad.
Kõige rohkem hindan mina oma auto lisadest - 360 kaamera, soft-close, pööravad tagarattad, comfort istmed, roolisoojendus, katuseluuk, adaptiivne vedrustus, HUD. Xdrive ja 3.0 mootor on ka mu arust väga hea kombo. Mineku poolest täiesti piisav. Kuigi pärast mitut aastat hakkab hing jälle korralikku V8-t ihkama
Panen siia enda masina lisade listi ka:
Prod. Date 26/11/2019
Type 530D XDR A
Series G30 (5 Series)
Steering Left Hand Drive
Engine B57O
Displacement 0
Power 0kw / 0hp
Drive -
Transmission Automatic
Colour black-sapphire metallic
Upholstery Exclusive leather nappa/ivory white
Editions And Packages
S710 M Leather Steering Wheel
S7R7 Innovation Package
Comfort And Interior Equipment
S403 Glass Roof, Electrical
S416 Roller Sun Visor, Rear Lateral
S420 Sun Protection Glazing
S423 Floor Mats Velours
S428 Warning Triangle And First Aid Kit
S453 Climate-Controlled Seats, Front
S456 Comfort Seat With Memory
S465 Through-Loading System
S4HA Seat Heating, Front And Rear
S4M5 Individual Leather-Covered Dashboard
S4LF Fine-Wood Trim "Fineline Ridge"
S4M8 Individual Rear-Reading Light
S4NB Autom. Climate Control With 4-Zone Ctrl
S4T7 Massage Function F.Driver & Fr.Passenger
S4T8 Outside Mirror With Auto Dip
S4UR Ambient Interior Light
Multimedia
S60A TV Function Plus
S610 Head-Up Display
S654 DAB Tuner
S688 Harman/Kardon Surround Sound System
S6AC Intelligent Emergency Call
S6AE Teleservices
S6AK Connected Drive Services
S6C4 Digital Professional I
S6NW Telephony With Wireless Charging
S6U3 BMW Live Operating Area Professional
S6U8 BMW Gesture Control
S6UK Night Vision With Person Recognition
S6WD WLAN Hotspot
S7S2 Luxury Line
Driver Assistance And Lightning
S502 Headlight Cleaning System
S536 Auxiliary Heating
S548 Kilometre Speedo
S552 Adaptive LED Headlight
S575 Additional 12V Sockets
S5A1 LED Fog Lights
S5AC High-Beam Assistant
S5AL Active Protection
S5AT Driving Assistant Plus
S5DN Parking Assistance System Plus
S5DV Remote-Controlled Parking
Wheels And Drive
S205 Automatic Transmission
S223 Adaptive Suspension
S230 Extra Package, EU-Speciifc
S248 Steering Wheel Heater
S258 Tyres With Runflat Properties
S28Y BMW LA Wheel W-Spoke 663 Bicolour
S2PA Locking Wheel Bolt
S2VB Tyre Pressure Display
S2VH Integral Active Front Steering
Environment And Safety
S302 Alarm System
S316 Automatic Trunk Lid Mechanism
S319 Integrated Universal Remote Control
S320 Deleted, Model Lettering
S322 Comfort Access
S323 Soft-Close-Automatic Doors
S3DS BMW Display Key
S801 National Version Germany
S851 Language Version German
S879 On-Board Literature, German
S8EK Dummy-SALAPA
S8KB Oil Service Interval 24 Mths / 25,000 Km
S8R9 Refrigerant R1234yf
S8TF Active Pedestrian Protection
Individual Equipment
S760 High Gloss Shadow Line
Other Equipment
S1CA Selection Of COP-Relevant Vehicles
S1CB CO2 Equipment
S941 Dummy-SALAPA
S9BD Business Package
S9LC BMW Live Cockpit ConnectedDrive
SA105 105 Ah AGM Battery
2019. lõpu pre-FL masinana ei ole minu omal lasertulesid (on adaptive led), aga on juba see uuem kellaplokk jms. Lasertulede kogemus on olemas naise G20-ga.
Kõige kasutum lisa minu jaoks on see digital key koos selle puldist manööverdamisega. Olen seda niisama paar korda proovinud. Aga see võtmejurakas seisab kapis ja kasutan ikka väikest tavavõtit.
Jube hea asi oleks night vision (mida vist eelkirjutajate andmeil FL mudelitel ei ole?), kui see oleks BMW-l korraldatud nii nagu Audil ehk siis pilt oleks kellaplokis, mitte keskekraanil. Kui on palju maal kõrvalteedel sõitmist, siis on eriti hea. Minu puhul aga leiab suht vähe kasutust.
Millest ma veel võiks loobuda on BMW olematu istmevent või õigemini lihtsalt mõttetu, st ventileerib küll aga ei jahuta. Mul varasemalt olnud paar Lexust ja neil oli istmevent ikka koos jahutusega, mis suvel nahksisuga autoga on väga teretulnud lisa. BMW ajab suvel lihtsalt seda sooja õhku ringi.
Selline vahepealne asi on massaaz - mõnikord täitsa mõnus pikema otsaga, aga samas kui ei oleks, siis ei juhtuks ka midagi.
G20 pinnalt saan lasertulede kohta ka kommenteerida - kui on palju sõitmist pimedas ja vähese liiklusega kõrvalteedel, siis on täitsa ok lisa. Kaugtuli ikka valgustab pikalt. Kui sõitmine linnas ja põhitrassidel, siis on minu arvates G30 adaptive ledid nendest laseritest paremad.
Kõige rohkem hindan mina oma auto lisadest - 360 kaamera, soft-close, pööravad tagarattad, comfort istmed, roolisoojendus, katuseluuk, adaptiivne vedrustus, HUD. Xdrive ja 3.0 mootor on ka mu arust väga hea kombo. Mineku poolest täiesti piisav. Kuigi pärast mitut aastat hakkab hing jälle korralikku V8-t ihkama

Panen siia enda masina lisade listi ka:
Prod. Date 26/11/2019
Type 530D XDR A
Series G30 (5 Series)
Steering Left Hand Drive
Engine B57O
Displacement 0
Power 0kw / 0hp
Drive -
Transmission Automatic
Colour black-sapphire metallic
Upholstery Exclusive leather nappa/ivory white
Editions And Packages
S710 M Leather Steering Wheel
S7R7 Innovation Package
Comfort And Interior Equipment
S403 Glass Roof, Electrical
S416 Roller Sun Visor, Rear Lateral
S420 Sun Protection Glazing
S423 Floor Mats Velours
S428 Warning Triangle And First Aid Kit
S453 Climate-Controlled Seats, Front
S456 Comfort Seat With Memory
S465 Through-Loading System
S4HA Seat Heating, Front And Rear
S4M5 Individual Leather-Covered Dashboard
S4LF Fine-Wood Trim "Fineline Ridge"
S4M8 Individual Rear-Reading Light
S4NB Autom. Climate Control With 4-Zone Ctrl
S4T7 Massage Function F.Driver & Fr.Passenger
S4T8 Outside Mirror With Auto Dip
S4UR Ambient Interior Light
Multimedia
S60A TV Function Plus
S610 Head-Up Display
S654 DAB Tuner
S688 Harman/Kardon Surround Sound System
S6AC Intelligent Emergency Call
S6AE Teleservices
S6AK Connected Drive Services
S6C4 Digital Professional I
S6NW Telephony With Wireless Charging
S6U3 BMW Live Operating Area Professional
S6U8 BMW Gesture Control
S6UK Night Vision With Person Recognition
S6WD WLAN Hotspot
S7S2 Luxury Line
Driver Assistance And Lightning
S502 Headlight Cleaning System
S536 Auxiliary Heating
S548 Kilometre Speedo
S552 Adaptive LED Headlight
S575 Additional 12V Sockets
S5A1 LED Fog Lights
S5AC High-Beam Assistant
S5AL Active Protection
S5AT Driving Assistant Plus
S5DN Parking Assistance System Plus
S5DV Remote-Controlled Parking
Wheels And Drive
S205 Automatic Transmission
S223 Adaptive Suspension
S230 Extra Package, EU-Speciifc
S248 Steering Wheel Heater
S258 Tyres With Runflat Properties
S28Y BMW LA Wheel W-Spoke 663 Bicolour
S2PA Locking Wheel Bolt
S2VB Tyre Pressure Display
S2VH Integral Active Front Steering
Environment And Safety
S302 Alarm System
S316 Automatic Trunk Lid Mechanism
S319 Integrated Universal Remote Control
S320 Deleted, Model Lettering
S322 Comfort Access
S323 Soft-Close-Automatic Doors
S3DS BMW Display Key
S801 National Version Germany
S851 Language Version German
S879 On-Board Literature, German
S8EK Dummy-SALAPA
S8KB Oil Service Interval 24 Mths / 25,000 Km
S8R9 Refrigerant R1234yf
S8TF Active Pedestrian Protection
Individual Equipment
S760 High Gloss Shadow Line
Other Equipment
S1CA Selection Of COP-Relevant Vehicles
S1CB CO2 Equipment
S941 Dummy-SALAPA
S9BD Business Package
S9LC BMW Live Cockpit ConnectedDrive
SA105 105 Ah AGM Battery
-
- Huviline
- Postitusi: 1107
- Liitunud: 18.07.2005 17:36 43
- Peamine sõiduk: BMW g31 520d M-Sport
- Asukoht: Vantaa
Re: G31 LCI 530xd vs 540xd
Sul kõige tähtsam lisa puudu m pakett
Mina ei saa aru miks inimesed Comfort istet taga ajavad. Eelmisel 7 oli. Mugav on küll aga nahk on talvel külm ja suvel palav. On seal soojendus V vent vahet pole. Vent aitab vähemalt pikkade sõitudega selle vastu et selg ja P niisked poleks. Õnneks uuel 7 kalts sisu

Mina ei saa aru miks inimesed Comfort istet taga ajavad. Eelmisel 7 oli. Mugav on küll aga nahk on talvel külm ja suvel palav. On seal soojendus V vent vahet pole. Vent aitab vähemalt pikkade sõitudega selle vastu et selg ja P niisked poleks. Õnneks uuel 7 kalts sisu

BMW g31 520d M Sport
-
- Huviline
- Postitusi: 24
- Liitunud: 29.07.2022 09:30 58
- Peamine sõiduk: 2019 BMW 530d XDRIVE
Re: G31 LCI 530xd vs 540xd
No näe ongi inimesed erinevad 
Ma ei fänna nii väga jälle seda m-paketti. Eriti pre-FL mudeli juures. Vaatasingi autot pigem mootori ja varustuse järgi. Ja nahksisuga olen ka rahul. Suvel võiks see vent olla jahutusega, aga midagi hullu ka ei ole. Talvel on BMW-l istmesoojendus väga hea ja iste läheb superkiiresti soojaks.

Ma ei fänna nii väga jälle seda m-paketti. Eriti pre-FL mudeli juures. Vaatasingi autot pigem mootori ja varustuse järgi. Ja nahksisuga olen ka rahul. Suvel võiks see vent olla jahutusega, aga midagi hullu ka ei ole. Talvel on BMW-l istmesoojendus väga hea ja iste läheb superkiiresti soojaks.
-
- Huviline
- Postitusi: 1107
- Liitunud: 18.07.2005 17:36 43
- Peamine sõiduk: BMW g31 520d M-Sport
- Asukoht: Vantaa
Re: G31 LCI 530xd vs 540xd
BMW g31 520d M Sport
-
- Huviline
- Postitusi: 24
- Liitunud: 29.07.2022 09:30 58
- Peamine sõiduk: 2019 BMW 530d XDRIVE
Re: G31 LCI 530xd vs 540xd
Ahjaa, üks asi veel, mis minu jaoks on must be G30/31 juures - naha või sensateciga kaetud armatuur ja uste ülemine osa. See blank variant on mu jaoks kindel ei. Vot selline kiiks 

-
- Huviline
- Postitusi: 230
- Liitunud: 30.06.2016 11:36 49
- Peamine sõiduk: G31; B57
- Asukoht: Tln/Harju
Re: G31 LCI 530xd vs 540xd
Minu meelest komfortiste (ilma vendita) pole nii umbne nagu sportiste (F-il oli). Sportistmel ma ei tahtnud ilma lambanahata üldse olla, aastaringi. Komfort - saan ilma hakkama. Istmesoojendusest ei hooli, kasutan harva. Roolisoojendus palju olulisem, miinuskraadiga alati paariks minutiks sisse.oja86 kirjutas: 30.05.2025 10:22 52 Mina ei saa aru miks inimesed Comfort istet taga ajavad. Eelmisel 7 oli. Mugav on küll aga nahk on talvel külm ja suvel palav.